de walkthrough op Marriland is ook best okquote:Op woensdag 26 september 2007 15:10 schreef Rikketik het volgende:
Of Pokémon Marriland. Staan de weaknesses bij, de base stats, de evoluties, de aanvallen etc.
Maar er zijn toch ook wel zat guides op GameFaqs? Die van dmon2 is wel handig, of die van Marriland...
Ja, ik ben niet heel veel verschillende tegengekomen.. Het is niet zo dat ik gehele spel met een walkthrough gespeeld heb, maar was af en toe even de weg kwijtquote:Op donderdag 27 september 2007 13:53 schreef Lyzio het volgende:
Die walkthrough van Marriland is super! Hij heeft het in die walkthrough wel over de Japanse versie, maar die is neem ik aan precies hetzelfde (op de taal na natuurlijk) als de Europese versie?
Staat je DS datum wel goed...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef Lyzio het volgende:
Nog 'n vraagje. Op vrijdag komt de "Balloon Pokemon" altijd voor de Valley Windworks staan. Het is nu vrijdag, maar er staat geen Pokemon?
Even van Serebii.net afgehaald:quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef Lyzio het volgende:
Nog 'n vraagje. Op vrijdag komt de "Balloon Pokemon" altijd voor de Valley Windworks staan. Het is nu vrijdag, maar er staat geen Pokemon?
Misschien dat je dat nog niet gedaan had?quote:Every Friday, a Drifloon appears right by the Valley Windworks. It will appear every Friday like clockwork after ridding the area of Team Galactic.
Jawel. Als je die Mars verslagen hebt dan zou hij moeten verschijnen. Maar ik zie 'm niet :Squote:Op vrijdag 28 september 2007 18:09 schreef pjats het volgende:
[..]
Even van Serebii.net afgehaald:
[..]
Misschien dat je dat nog niet gedaan had?
Ik denk dat je te laat bent. Drifloon komt op vrijdag tijdens daytime, en dat is nu al voorbij denk ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jawel. Als je die Mars verslagen hebt dan zou hij moeten verschijnen. Maar ik zie 'm niet :S
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:13 schreef Lyzio het volgende:
Sta nu zelfs gewoon voor die ingang van dat ding. Maar ik zie 'm dus echt niet. Ze bedoelen toch dat gebouw waar die kerel in zit van dat meisje, de vader?
En de tijd terugzetten heeft ook geen zin, zo heb ik ondervonden. Pokémon D/P heeft een ingebakken mechanisme waardoor veranderingen aan de tijd pas 24 uur later ingaan. Al zou je de klok dus wel op donderdagochtend kunnen zetten, waardoor je morgen Drifloon kan vangen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat bent. Drifloon komt op vrijdag tijdens daytime, en dat is nu al voorbij denk ik.
[..]
[afbeelding]
Dan moet je ff je datum checken in je DS-opstartmenu, want dan heb je hem hoogstwaarschijnlijk niet op vrijdag staan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:02 schreef Lyzio het volgende:
Jep. Daar dus. Vanmiddag ook al gespeeld was ie er ook niet. Rare shit..
Ook die stond op vrijdag de 28e. Which is today. Het zal inderdaad wel aan de tijd liggen. Ook zoiets wazigs als je Eterna Forrest inloopt met dat meisje kom je de ene na de andere Beautifly tegen. Ga je daarna zelf zoeken vind je ze nergens meer. Heb maar getraind en heb nu Grotle, Staravia, Kadabra en Luxio allemaal op LVL 20 zitten. Lijkt me aardig toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan moet je ff je datum checken in je DS-opstartmenu, want dan heb je hem hoogstwaarschijnlijk niet op vrijdag staan.
Heb je toevallig vandaag pas die Galactic lackey verslagen in de valley windworks? Want dan komt ie er niet gelijk te staan vrees ik, had ik ook namelijk. Waarschijnlijk checkt ie alleen aan het begin van de vrijdag of je hem wel of niet te zien krijgt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef Lyzio het volgende:
Dat klopt inderdaad. Vannacht rond een uurtje of 1 heb ik die Mars verslagen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:59 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Heb je toevallig vandaag pas die Galactic lackey verslagen in de valley windworks? Want dan komt ie er niet gelijk te staan vrees ik, had ik ook namelijk. Waarschijnlijk checkt ie alleen aan het begin van de vrijdag of je hem wel of niet te zien krijgt.
Heeft iemand deze al? T is nu 12 uur geweest maar ik krijg geen meldingquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Marble het volgende:
Shaymin bedoel je? Die heb ik nog niet want is nog niet uitgegeven, maar wil ik wel heel graag. Dus die staat er vast bij voor zodra er een event is bij de Toys R Us of zo waar hij gedistribueerd wordt.
Zoals Manaphy volgende week zaterdag tussen 12 en 3, die ga ik ook ophalen..
Als ik het bericht goed lees en de pagina's ervoor dan moet je eerst naar een Toys R Us in Amerika om er 1 te kunnen ontvangenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Heeft iemand deze al? T is nu 12 uur geweest maar ik krijg geen meldingOf is het 12 uur engelse tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |