quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:14 schreef ASSpirine het volgende:
kheb net een Scyther gekregen via de GTS, maar deze evolueerde direct naar een Scizor
Als ik op serebii kijk dan kan alleen met een metal coat ofzoiets
Ja, Scyther evolueert dmv ruil met Metal Coat attached.quote:
Verdwijnt de Metal Coat eigenlijk na het evolueren?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, Scyther evolueert dmv ruil met Metal Coat attached.
Ja, hij versmelt als het ware met de Pokémon.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Verdwijnt de Metal Coat eigenlijk na het evolueren?
(Verkapte tvp.)
Je komt mew/mewtwo ook niet in het wild tegen helaas...quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:57 schreef ASSpirine het volgende:
Er zijn mensen die gek genoeg zijn om bv een Turtwig van lvl 9 erop te zetten en hopen dat ze er een Turtwig van lvl 100 voor terug krijgen...
Ik zou graag een mew hebben, maar ik heb er nog geen tegengekomen in battle, dus kan ik die ook niet zoeken
Ik moet em gewoon eens tegenkomen in een battle zodat ik het in mijn database zit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je komt mew/mewtwo ook niet in het wild tegen helaas...
Nee, volgens mij niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik moet em gewoon eens tegenkomen in een battle zodat ik het in mijn database zit.
Telt dat als ik een battle doe op internet met andere trainers? Kan ik die pokémon dan als gezien beschouwen? dus ook in de Pokédex zien
dat zijn juist degene die ermee opgroeidenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:10 schreef bijdehand het volgende:
Ik ruil zoveel mogelijk met mensen op mijn school (best raar dat er nog best veel mensen op een middelbare school dat spel hebben)
Ik ga naar de 6e, maar het is leukquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dat zijn juist degene die ermee opgroeiden
Ik ook, maar ik ben al ver van het middelbaar verwijderd
Crystal kun je toch niet linken aan DiamondslashPearl? Of begrijp ik je nou verkeerd?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:36 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb liever Charizard en Venusaur op de DS (wat ook kan, mocht ik een GBA van een vriend kunnen lenenheel m'n Crystal spel staat vol met goeie pokémon
)
Klopt, maar ik heb ook Emerald, was ik vergeten te zeggenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Crystal kun je toch niet linken aan DiamondslashPearl? Of begrijp ik je nou verkeerd?![]()
Kan je Silver verbinen met Emerald?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ook Emerald, was ik vergeten te zeggenen een GBC, dus met die GBA kan ik ze overzetten.
ik heb daar die lava pokemon gevangen , maar ik wil een torkoal hebben maar die kom ik maar niet tegenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef McGilles het volgende:
Zit nu zelf in Stark Mountain, even een paar leuke nieuwe pokemon vangen
ja ik hem hemquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik heb daar die lava pokemon gevangen , maar ik wil een torkoal hebben maar die kom ik maar niet tegen
Nope alleen de volgendequote:
Ik heb een Mew voor je en een mewtwo als je wil?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je komt mew/mewtwo ook niet in het wild tegen helaas...
kzou graag een mew hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 05:42 schreef SebasC het volgende:
[..]
Ik heb een Mew voor je en een mewtwo als je wil?
squirtle gezocht, doe dan maar ineens 2 stuksquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik wil een Timid Ditto !
Om te lenen alleen ...
Please iemand?
En ook nog steeds een Corsola met Mirror Coat nodig...
Ik kan squirtles ruilen (moet ze wel nog breeden), Spiritomb, Treecko's, Staryu's, Porygons en heb een aantal lvl 100 te ruil:
Heracross (Adamant)
Milotic (Modest)
Ninjask
(ook nog Kyogre en Rayquaza)
best wel dom eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:57 schreef ASSpirine het volgende:
Er zijn mensen die gek genoeg zijn om bv een Turtwig van lvl 9 erop te zetten en hopen dat ze er een Turtwig van lvl 100 voor terug krijgen...
Ik zou graag een mew hebben, maar ik heb er nog geen tegengekomen in battle, dus kan ik die ook niet zoeken
das goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:15 schreef Oproerkraaier het volgende:
Wil je ze nog een bepaalde Nature hebben? Kan Modest doen, dat is met +SP Atck, -Attck
of een lvl 1 magikarp willen ruilen tegen een Dialga lvl 100quote:
Ja. Je kan zovaak tegen de Elite Four spelen als je wiltquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:26 schreef ASSpirine het volgende:
Iets raars trouwens, ik heb de elite four al eens verslaan hé. Ik had in een walkthrough gelezen dat je nog een speciale pokémon kon vangen ofzo in een tv bij de champion (dacht ik)
Dus ik ga terug en ik kan weer tegen alle 5 vechten
Betekent dus lekker veel exp en geld
Is dat altijd het geval?
Doe maar wat... Ben je al online?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:38 schreef ASSpirine het volgende:
Heb jij pearl of diamond? Ik kan je mss wat exclusives geven als je die nog niet hebt
Lucky egg?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef Oproerkraaier het volgende:
Oh cool !
Dadelijk kun je met alleen je Blastoise de Elite Four doen, en dan geef je hem een Lucky Egg, dan krijgt ie twee keer zoveel XP als dat ie niet traded was en geen lucky egg had...
Firered en Leafgreen zul je kunnen krijgen voor 30 euro en Ruby, Sapphire en Emerald 40quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:38 schreef Jesse_ het volgende:
Wat kosten die gba versies waarmee je ook pokemon kan ruilen naar diamond/pearl tegenwoordig eigenlijk? (en welke zijn het?)
Ik wil wel eens wat nieuwe pokemon gaan vangen
Ik heb Dialga maar die doe ik niet in mijn team.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:25 schreef ASSpirine het volgende:
Waar is je Dialga / Palkia?
Ja het is idd een beetje een standaard team, daarom wil ik het ook een beetje omver gooien met wat pokémon die wat minder voor de hand liggen. Azelf doe ik denk ik erbij en dan kijk ik verder wat er te krijgen is voor de Elite 4.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:52 schreef Oproerkraaier het volgende:
Azelf is een heel goede Pokemon heb ik gemerkt! Je team ziet er goed uit, misschien wel een beetje de standaard pokemon die je in het begin kunt vangen, maar wel effectief.
Okay, jammer dat die nog zo duur zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Firered en Leafgreen zul je kunnen krijgen voor 30 euro en Ruby, Sapphire en Emerald 40
Ik vind de sterke pokémon die je vaak later in het spel kan krijgen altijd relaxed: Dragonite in de eerste serie, Tyranitar in de tweede serie, Flygon in de derde serie of Salamance, en in deze serie games Garchomp.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:07 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb een
Palkia
Alakazam
Staraptor
Luxray
Torterra
Haunter (moet ik nog ff in een Gengar veranderen)
Daar vecht ik meestal mee, dus ook een standaard team
Maar ik heb wel een Mightyena geruild van lvl 94 ofzo
Daar moet ik ook maar eens mee vechten, verder wil ik wel Blastoise, Ivysaur en Charizard hebben.
Mew moet ik ook nog. Langzaam aan wat andere pokémons hebben zou niet slecht zijn, alhoewel ik mijn Palkia wel wil houden vanwege zijn hoge level (75)
welke andere pokémons zijn nog aan te raden?
Kloptquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:14 schreef Oproerkraaier het volgende:
Als je Emerald hebt kun je Pokemon klonen !!!
Schijnbaar...
Zou wel relaxed zijn, ik heb nog meer Leftovers nodig
Hoe ben je eigenlijk aan al die squirtels gekomen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef Oproerkraaier het volgende:
Oh cool !
Dadelijk kun je met alleen je Blastoise de Elite Four doen, en dan geef je hem een Lucky Egg, dan krijgt ie twee keer zoveel XP als dat ie niet traded was en geen lucky egg had...
ik heb 3 leftovers zonder te klonen, battle frontierquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:14 schreef Oproerkraaier het volgende:
Als je Emerald hebt kun je Pokemon klonen !!!
Schijnbaar...
Zou wel relaxed zijn, ik heb nog meer Leftovers nodig
Ik had er een gekregen van een neefje van een vriend. Die heb ik met een Ditto gebreed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:23 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk aan al die squirtels gekomen?
Breeden? En hoe lang duurt dat dan voordat er een ei tevoorschijn komt?
Ik had mss maar zo'n 100 stappen gedaan en je ei was er al uitgekomen
waar kan ik deze 2 items vinden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zover ik weet hebben alleen Slugma, Magcargo, Magmar en Magmortar Flame Body
National dex spulquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:40 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
waar kan ik deze 2 ipokemon vinden?
Ik bedoel de 2 items, flame body en magma armorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
National dex spul
Slugma/Magcargo is Stark mountain denk ik
Dat zijn geen items, maar abilities.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik bedoel de 2 items, flame body en magma armor
Gewoon blijven gooien, het kan je 25-30 ultra balls kosten maar zeker Azelf is het wel waard. Hij is erg sterkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:34 schreef DaggerNL het volgende:
Heeft iemand azelf kunnen vangen met een ultraball? want de bal beweegt niet eens 1 keer en hij ontsnapt al.
edit: nu wel 1 keer (Komt door de paralyze.) maar daarna ontsnapt ie. Komt door de paralyze.
meerdere keren proberenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:34 schreef DaggerNL het volgende:
Heeft iemand azelf kunnen vangen met een ultraball? want de bal beweegt niet eens 1 keer en hij ontsnapt al.
edit: nu wel 1 keer (Komt door de paralyze.) maar daarna ontsnapt ie. Komt door de paralyze.
Ik heb gewoon mijn masterball naar Mesprit te smijten, ik had geen zin om een pokémon met Mean Look of Block te trainen om hem in het gevecht te houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:49 schreef DaggerNL het volgende:
Woohoo Azelf gevangen, 18 ultra balls gebruikt.
Kwam opeens mespirit tegen in het gras, maar fled meteen nadat je een keer aanviel. Gebruiken jullie dan de
master ball?
Als je in de grot gaat dat naar de Pokémon league leidt, kan je een goldbat vangen die een hoge level heeft (ong 60). Dit betekent dat hij mean look al kan EN een hogere speed heeft dan Mesprit Trainen hoeft dan al niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn masterball naar Mesprit te smijten, ik had geen zin om een pokémon met Mean Look of Block te trainen om hem in het gevecht te houden.
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Als je in de grot gaat dat naar de Pokémon league leidt, kan je een goldbat vangen die een hoge level heeft (ong 60). Dit betekent dat hij mean look al kan EN een hogere speed heeft dan Mesprit Trainen hoeft dan al niet meer
Dus als je eenmaal Mesprit encountert direct Mean look gebruiken, en Goldbat niet wisselen, anders is de mean look effect weg.
Ik heb ongeveer 5 keer opnieuwe moeten proberen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:56 schreef McGilles het volgende:
Heb net Heatran gevangen, maar wat is die lastig te vangen zeg, zeker de lastigste tot nu toe!
Hij had 5 van mijn pokemon al om zeep geholpen totdat ik hem vind, had zeker 30 duskballs nodig vanaf het moment dat hij nog 1mm aan HP had, hij was echt zo goed als dood. Maar nu wel de trotse eigenaar van een lvl70 pokemon
Nu even Cresselia vangen, maar dat probeer ik morgen welDie heeft trouwens wel erg goede defensieve stats!
Wat ik ook vaak heb, doe ik een attack die hem normaal gesproken niet zal omleggen, is het een critical hit en is ie gelijk dood. Ook Heatran had ik in 1 hit dood, ondanks zijn enorme defense en hp!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 5 keer opnieuwe moeten proberen...
Dan sla ik hem ook maar tot 1 mm HP dood. En ben je al tussen de 20 ŕ 30 ultraballs kwijt, dan is hij ook zijn meeste PP kwijt en begint hij over te schakelen naar een andere attack waarin hij zichzelf damage aandoet...
Al meerdere keren zo meegemaakt, gelukkig lukte het wel, maar leuk is anders
Ik zou wel graag een Mew van je overnemenquote:Op maandag 27 augustus 2007 05:42 schreef SebasC het volgende:
[..]
Ik heb een Mew voor je en een mewtwo als je wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |