abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52198709

Pokemon Diamond & Pearl zijn de nieuwe pokemon games voor de Nintendo DS, dat alle Pokemon van de vierde generatie bevat

Verhaal
Het verhaal speelt zich af in Sinnoh. En er zit een ongelofelijk diepgaand RPG-avontuur in. Er komt ook een nieuwe professor in het verhaal voor, die in de originele jaanse versie "Nanakamodo" heet. In de Engelse versie zal hij professor Rowan heten.Ook is er naast de normale map een ondergronds gangenstelsel waar diverse pokemon te vinde zijn. Ook deze versie van pokemon ondersteund weer multiplayer, Je kan op 2 manieren samen spelen. Door met een vriend fysiek naast elkaar te staan en via een draadloze verbinding te linken om te ruilen en te vechten en je kunt nu ook online tegen mensen van over de hele wereld ruilen en vechten! Dit doe je door friendcodes uit te wisselen en dan via wifi met elkaar verbinding te maken.

Enkele van de nieuwe dingen die gedaan kunnen worden zijn:
1. naar fossielen zoeken
2. je eigen basis bouwen
3. een soort vlaggenroof, waarbij spelers elkaar kunnen belemmeren door vallen te zetten

Vernieuwingen

Ten opzichte van de vorige spellen zijn er meerdere zaken veranderd. Zo is de beeldkwaliteit sterk verbeterd. Dit is onder meer te zien aan de huizen, die nu in een soort van 3D zijn weergegeven. Ook zit er in het spel een dag/nachtcyclus, dat invloed heeft op de kleuren op het scherm naarmate de dag verstrijkt, en de verlichting in de huizen en op straat. Ook is er daardoor een verschil in welke Pokemon je overdag en welke 's nachts kunt vangen. Ook is er nu meer verschil te zien tussen de twee soorten geslacht van de Pokemon, een net iets grotere vleugel, net iets kortere staart, een extra kleur allemaal van dat soort kleine dingen laten nu ook het verschil beter zien tussen de twee geslachten. Je vecht niet meer tegen de oude "Team Rocket" of tegen "Team Aqua" of "Team Magma" maar je vecht nu tegen "Team Galactic"

About2Break - 2620 9212 1183
BMH - 0817 0214 8748
Erotica_ - 3093 3597 7742
Mini-Lellan - 0172 7904 6049
Niek. - 4081 1970 3811
Phaelanx_NL - 1718 9718 0477
R_B - 1933 7251 3454
ASSpirine - 3308 1869 4438
Jiggy - 1504 3033 2499
DaggerNL - 3952 4338 2203
Pieterbas - 0559 3652 7801
JantjeW - 2620 9999 8990
Jiggy - 1504 3033 2499
Doppertje - 5412 7230 2532

Wil je hier ook toegevoegd worden. Edit dan de friendcode wiki page en je wordt in het nieuwe topic toegevoegd.

Pokemon DIamond exlusive pokemons
Seel | Dewgong | Scyther | Murkrow | Scizor | Larvitar | Pupitar | Tyranitar | Poochyena | Mightyena
Aron | Lairon | Aggron | Kecleon | Cranidos | Rampardos | Honchkrow | Stunky | Skuntank | Dialga

Pokemon Pearl exlusive pokemons
Slowpoke | Slowbro | Pinsir | Slowking | Misdreavus | Houndour | Houndoom | Stantler | Spheal | Sealeo
Walrein | Bagon | Shelgon | Salamence | Sheildon | Bastiodon | Mismagius | Glameow | Purugly | Palkia

Handige sites:
Pokemon wiki page
Serebii.net
Fok Pokemon Friendcodes

Vorige topics hier:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

[ Bericht 1% gewijzigd door EnGCatjuh op 08-08-2007 20:05:20 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52198815
Game on, dan begin ik gelijk met een vraag:
wanneer krijg je eevee van Bebe, voor de 3e gym al of erna pas?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:19:06 #3
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_52199237
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef Nebo het volgende:
Game on, dan begin ik gelijk met een vraag:
wanneer krijg je eevee van Bebe, voor de 3e gym al of erna pas?
Volgens mij krijg je Eevee pas nadat je de National Pokédex hebt gekregen, dus dat is dan heeeel lang na de derde gym.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_52201602
Weet iemand of er een trainer voor de E4 zit die een Milotic (evolutie van Feebas) heeft.

Deze pokemon geeft mij als enige een probleem om mijn pokedex vol te krijgen voor de E4.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 16:47:02 #5
171357 Rikketik
pi_52201693
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef torn_Machina het volgende:
Weet iemand of er een trainer voor de E4 zit die een Milotic (evolutie van Feebas) heeft.

Deze pokemon geeft mij als enige een probleem om mijn pokedex vol te krijgen voor de E4.
Volgens mij heeft alleen de Champion een Milotic, dus je zult eerst de Elite Four moeten verslaan om je Pokédex vol te krijgen.
pi_52202009
Inderdaad, alleen de champion heeft een Milotic.
pi_52202046
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef torn_Machina het volgende:

je moet ook nog even langs een oud vrouwtje Celestic Town voor een foto van Dialgia/Palkia
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:12:10 #8
171357 Rikketik
pi_52202328
Even klagen trouwens: Ik ben verdomme nou al tig keer een Aipom tegengekomen, die als het goed is ook rare zijn, maar Heracross wil nog niet echt lukken. Echt waar, elke keer als ik weer een Aipom tegenkom, hoor ik hem mij gewoon uitlachen.
pi_52202404
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:00 schreef PieterBas het volgende:

[..]

je moet ook nog even langs een oud vrouwtje Celestic Town voor een foto van Dialgia/Palkia
Dat heb ik al gedaan.
pi_52204897
De enige manier om je pokédex vol te krijgen voor de E4 is ook een Feebas te vangen en die te evolueren. Er is geen trainer voor de Champion die 'm heeft.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_52205267
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:12 schreef Rikketik het volgende:
Even klagen trouwens: Ik ben verdomme nou al tig keer een Aipom tegengekomen, die als het goed is ook rare zijn, maar Heracross wil nog niet echt lukken. Echt waar, elke keer als ik weer een Aipom tegenkom, hoor ik hem mij gewoon uitlachen.
Vandaag een female Heracross gevangen.
Morgen hoop ik op een Munchlax.
pi_52205505
Dat kloterige honing aan die bomen lukt bij mij niet Ik plak er honing op en na een tijdje kom ik terug, en is de boom gewoon weer zoals hij was zonder pokémon. Is er een bepaald aantal stappen dat je moet zetten voor er een pokémon is en ook een maximum ofzo?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:23:11 #14
171357 Rikketik
pi_52205593
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Vandaag een female Heracross gevangen.
Morgen hoop ik op een Munchlax.
Nou ja, ik was pas echt jaloers geweest als je een mannetje had gevangen.

Ik zou trouwens ook wel een Munchlax willen, maar die schijnt écht heel zeldzaam te zijn...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:24:58 #15
171357 Rikketik
pi_52205636
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Nebo het volgende:
Dat kloterige honing aan die bomen lukt bij mij niet Ik plak er honing op en na een tijdje kom ik terug, en is de boom gewoon weer zoals hij was zonder pokémon. Is er een bepaald aantal stappen dat je moet zetten voor er een pokémon is en ook een maximum ofzo?
Het duurt zo'n twaalf uur voordat er een pokémon op afkomt, en als je te lang wacht is 'ie pleite. Ik weet alleen niet hoeveel speling er in die tijd zit, maar ik had vanmiddag nog succes toen ik pas na zestien uur de bomen ging inspecteren.
pi_52205904
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Nebo het volgende:
10 uur wachten nadat je de honing er op hebt gedaan. Daarna heb je nog 12 uur tijd om naar die boom te gaan en kijken wat er in zit.
pi_52205973
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:23 schreef Rikketik het volgende:
Nou ja, ik was pas echt jaloers geweest als je een mannetje had gevangen.

Ik zou trouwens ook wel een Munchlax willen, maar die schijnt écht heel zeldzaam te zijn...
Waarom een mannetje? Ik wilde een vrouwtje hebben omdat ik daar mee kan breeden. Dan heb ik geen ditto nodig als ik een mannetje zou hebben.

Je weet toch dat de pokemon die uit het ei komt afkomstig is van het vrouwtje?

Bah ook nog double post. Ging iets verkeerds met het quoten.

Ik heb nu ook een lvl 3 Blissey.
pi_52206437
Jeeej, Magikarp geevolueerd.
Wat een kutbeest om te trainen, ik ving hem op lvl 5
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_52206608
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Jeeej, Magikarp geevolueerd.
Wat een kutbeest om te trainen, ik ving hem op lvl 5
Je had hem ook in het daycare center moeten gooien tot lvl 19.
pi_52206652
Ow lol, kan dat ook .
Ik speel het nog niet zo lang.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:53:00 #21
171357 Rikketik
pi_52206704
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Waarom een mannetje? Ik wilde een vrouwtje hebben omdat ik daar mee kan breeden. Dan heb ik geen ditto nodig als ik een mannetje zou hebben.

Je weet toch dat de pokemon die uit het ei komt afkomstig is van het vrouwtje?
Meh, ik breed toch nooit. Ik weet niet eens hoe het werkt... Misschien verdiep ik me er wel eens in als ik de Elite Four heb verslagen...

Anywho, ik heb eindelijk TM35 (Flamethrower) gevonden. Life for Ponyta just got a lot easier...
pi_52207071
Het valt me op dat Swinub niet in de Sinouh pokédex staat. Moet je eerste de national pokédex halen voor je dat soort pokémon kunt vangen? Want waar zouden bijvoorbeeld de gegevens blijven van een geruilde elekid als je die national dex niet hebt?

Man ik stel een hoop vragen hier
pi_52207079
Ik heb nog wel wat Ditto's liggen, voor de liefhebber. Als je er eentje wilt mag je me toevoegen:

5412 - 7230 - 2532.

Ik wil ook wel in de OP als het mag!

Nebo, je kunt Swinub wel krijgen, maar het wordt niet geregistreerd. Dat gebeurt pas als je de National Dex krijgt en die krijg je dan weer als je alle 150 pokemon gezien hebt.
pi_52207232
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Doppertje het volgende:
Ik heb nog wel wat Ditto's liggen, voor de liefhebber. Als je er eentje wilt mag je me toevoegen:

5412 - 7230 - 2532.

Ik wil ook wel in de OP als het mag!

Nebo, je kunt Swinub wel krijgen, maar het wordt niet geregistreerd. Dat gebeurt pas als je de National Dex krijgt en die krijg je dan weer als je alle 150 pokemon gezien hebt.
Oké, en ik neem aan dat als de Swinub ondertussen een Mamoswine is voor je de National Dex krijgt, Swinub en Piloswine daar ook al wel instaan.
pi_52207284
OP geupdate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')