Volgens mij krijg je Eevee pas nadat je de National Pokédex hebt gekregen, dus dat is dan heeeel lang na de derde gym.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef Nebo het volgende:
Game on, dan begin ik gelijk met een vraag:
wanneer krijg je eevee van Bebe, voor de 3e gym al of erna pas?
Volgens mij heeft alleen de Champion een Milotic, dus je zult eerst de Elite Four moeten verslaan om je Pokédex vol te krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef torn_Machina het volgende:
Weet iemand of er een trainer voor de E4 zit die een Milotic (evolutie van Feebas) heeft.
Deze pokemon geeft mij als enige een probleem om mijn pokedex vol te krijgen voor de E4.
je moet ook nog even langs een oud vrouwtje Celestic Town voor een foto van Dialgia/Palkiaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef torn_Machina het volgende:
Weet iemand of er een trainer voor de E4 zit die een Milotic (evolutie van Feebas) heeft.
Deze pokemon geeft mij als enige een probleem om mijn pokedex vol te krijgen voor de E4.
Dat heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je moet ook nog even langs een oud vrouwtje Celestic Town voor een foto van Dialgia/Palkia
Vandaag een female Heracross gevangen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:12 schreef Rikketik het volgende:
Even klagen trouwens: Ik ben verdomme nou al tig keer een Aipom tegengekomen, die als het goed is ook rare zijn, maar Heracross wil nog niet echt lukken. Echt waar, elke keer als ik weer een Aipom tegenkom, hoor ik hem mij gewoon uitlachen.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vandaag een female Heracross gevangen.![]()
Morgen hoop ik op een Munchlax.
Het duurt zo'n twaalf uur voordat er een pokémon op afkomt, en als je te lang wacht is 'ie pleite. Ik weet alleen niet hoeveel speling er in die tijd zit, maar ik had vanmiddag nog succes toen ik pas na zestien uur de bomen ging inspecteren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Nebo het volgende:
Dat kloterige honing aan die bomen lukt bij mij nietIk plak er honing op en na een tijdje kom ik terug, en is de boom gewoon weer zoals hij was zonder pokémon. Is er een bepaald aantal stappen dat je moet zetten voor er een pokémon is en ook een maximum ofzo?
![]()
10 uur wachten nadat je de honing er op hebt gedaan. Daarna heb je nog 12 uur tijd om naar die boom te gaan en kijken wat er in zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef Nebo het volgende:
Dat kloterige honing aan die bomen lukt bij mij nietIk plak er honing op en na een tijdje kom ik terug, en is de boom gewoon weer zoals hij was zonder pokémon. Is er een bepaald aantal stappen dat je moet zetten voor er een pokémon is en ook een maximum ofzo?
![]()
Waarom een mannetje? Ik wilde een vrouwtje hebben omdat ik daar mee kan breeden. Dan heb ik geen ditto nodig als ik een mannetje zou hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:23 schreef Rikketik het volgende:
Nou ja, ik was pas echt jaloers geweest als je een mannetje had gevangen.
![]()
Ik zou trouwens ook wel een Munchlax willen, maar die schijnt écht heel zeldzaam te zijn...
Je had hem ook in het daycare center moeten gooien tot lvl 19.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Jeeej, Magikarp geevolueerd.
Wat een kutbeest om te trainen, ik ving hem op lvl 5
Meh, ik breed toch nooit. Ik weet niet eens hoe het werkt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waarom een mannetje? Ik wilde een vrouwtje hebben omdat ik daar mee kan breeden. Dan heb ik geen ditto nodig als ik een mannetje zou hebben.
Je weet toch dat de pokemon die uit het ei komt afkomstig is van het vrouwtje?
Oké, en ik neem aan dat als de Swinub ondertussen een Mamoswine is voor je de National Dex krijgt, Swinub en Piloswine daar ook al wel instaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Doppertje het volgende:
Ik heb nog wel wat Ditto's liggen, voor de liefhebber. Als je er eentje wilt mag je me toevoegen:
5412 - 7230 - 2532.
Ik wil ook wel in de OP als het mag!
Nebo, je kunt Swinub wel krijgen, maar het wordt niet geregistreerd. Dat gebeurt pas als je de National Dex krijgt en die krijg je dan weer als je alle 150 pokemon gezien hebt.
Onix moet je traden met Metal Coat attached. Die is inderdaad te halen op Iron Island. Waar precies weet ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef AirRaid het volgende:
godver ik wil een sttelix heben maar krijg hem niet te pakken, zelfs met nog een streepje rood krijg ik hem niet, bovendien moet je steeds wer een kwartier liggen zoeken naar dat beest
ook een thunderstone vind ik niet op iron iland zodat ik mijn onix kan laten evolueren.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Oké, en ik neem aan dat als de Swinub ondertussen een Mamoswine is voor je de National Dex krijgt, Swinub en Piloswine daar ook al wel instaan.
uhm bedoel ook metal coatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een thunderstone om je Onix te evolueren? Denk niet dat je er veel succes mee hebt.
Volgens mij heb je op Iron Island een kans van 10% om Steelix tegen te komen, maar volgens mij alleen in die grote hal met al die trainers. Heb je overigens al geprobeerd om 'm in slaap te krijgen? Toen ik dat had gedaan, had ik nog maar één Ultra Ball nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:20 schreef AirRaid het volgende:
godver ik wil een sttelix heben maar krijg hem niet te pakken, zelfs met nog een streepje rood krijg ik hem niet, bovendien moet je steeds wer een kwartier liggen zoeken naar dat beest
ook een thunderstone vind ik niet op iron iland zodat ik mijn onix kan laten evolueren.
Ik heb een team dat allemaal rond de lvl 45 zit nu en dat bevalt me beter dan 1 hoog lvl Pokemon.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:29 schreef McGilles het volgende:
Heb nu net mijn 5e badge gehaald en kan nu surf leren via HM.
Het enige probleem is, ik heb een lvl48 Alakazam en mijn 1 na sterkste is een lvl36 Infernape, wel een wereld van verschil. De eerste 5 gyms heb ik puur met de Alakazam gedaan en hij slaat elke pokemon in 1 hit K.O. Echt DE pokemon om te hebben!
Nu maar eens de rest levelen
je komt er een tegen in Galactic HQ , achter de eerste schuifdeur, je moet wel gym 7 gefinished hebben volgensmij om daar bij te komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:19 schreef McGilles het volgende:
Een snelle vraag, hoe kom ik aan een dusk stone (om mijn misdreavus te laten evolueren)
Dank!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je komt er een tegen in Galactic HQ , achter de eerste schuifdeur, je moet wel gym 7 gefinished hebben volgensmij om daar bij te komen.
Liever dat ik de HM's vroeg vind dan dat ik er later nog naar moet zoeken als ik de badge al heb waarmee ik ze kan gebruiken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:34 schreef McGilles het volgende:
Dan nog mijn laatste vraag, ik heb HM Strenght nu al zeker een goede 10 uur maar ik kan er nog niks mee, heb nog steeds een gymbadge nodig zegt hij als ik hem probeer te gebruiken. Maar waarom vind je die move al zo vroeg in het spel als je hem toch niet kan gebruiken?
Aah heb nu 5 badges dus dan kan ik hem bijna gebruikenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Liever dat ik de HM's vroeg vind dan dat ik er later nog naar moet zoeken als ik de badge al heb waarmee ik ze kan gebruiken.![]()
Je moet Gym 6 hebben gehaald om Strength te kunnen gebruiken.]
ik snap die IV meter nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef Doppertje het volgende:
Oproerkraaier, wat dacht je van een Swampert in plaats van Whiscash? Modest is ook niet echt een al te goede nature, je kunt beter Relaxed nemen als je het mij vraagt.
Ik check altijd hier mijn IVs. Dit is een Magikarp die gisteren hatchte:
Magikarp - #129 (Adamant)
HP: 22
Att: 26
Def: 25
SpA: 31
SpD: 31
Speed: 31
Alleen niet goed genoeg, Special Attack doe je toch niets mee en ik wil flawless HP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |