abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:25:45 #1
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49548848

Pokemon Diamond & Pearl is een nieuw spel voor de Nintendo DS, dat alle Pokemon van de vierde generatie bevat (de nieuwste Pokemon op het moment dat het spel uitwam).

Verhaal
Het verhaal speelt zich af in Sinnoh. Ook is er nog een ondergronds gangenstelsel. Meerdere spelers kunnen tegelijk tegen elkaar spelen. Je kan op 2 manieren samen spelen
1. lokaal (Met je vrienden, binnen een straal van 10-25 meter)
2. internationaal (Via wi-fi, je Nintendo DS maakt contact met de nintendo wi-fi server, en je kan dus met de hele wereld spelen die ook over een wi-fi verbinding beschikken

Enkele van de spellen die gedaan kunnen worden zijn:
1. naar fossielen zoeken
2. je eigen basis bouwen
3. een soort vlaggenroof, waarbij spelers elkaar kunnen belemmeren door vallen te zetten

Er komt verder een nieuwe professor in het verhaal voor, die in de originele versie \"Nanakamodo\" heet. In de Engelse spellen zal hij professor Rowan heten.

In Amerika zijn beide spellen al uit. In Europa komen de spellen ergens tussen 1 tot 27 juli.

Vernieuwingen
Ten opzichte van de vorige spellen zijn er meerdere zaken veranderd. Zo is de beeldkwaliteit sterk verbeterd. Dit is onder meer te zien aan de huizen, die nu in een soort van 3D zijn weergegeven. Ook zit er in het spel een dag/nachtcyclus, dat invloed heeft op de kleuren op het scherm naarmate de dag verstrijkt, en de verlichting in de huizen en op straat. Ook is er daardoor een verschil in welke Pokemon je overdag en welke \'s nachts kunt vangen. Ook is er nu meer verschil te zien tussen de twee soorten geslacht van de Pokemon, een net iets grotere vleugel, net iets kortere staart, een extra kleur allemaal van dat soort kleine dingen laten nu ook het verschil beter zien tussen de twee geslachten. Je vecht niet meer tegen de oude \"Team Rocket\" of tegen \"Team Aqua\" of \"Team Magma\" maar je vecht nu tegen \"Team Galactic\"

Friendcodes
About2Break - 2620 9212 1183
BMH - 0817 0214 8748
Erotica_ - 3093 3597 7742
Mini-Lellan - 0172 7904 6049
Niek. - 4081 1970 3811
Phaelanx_NL - 1718 9718 0477
R_B - 1933 7251 3454

Wil je hier ook toegevoegd worden. Edit dan de friendcode wiki page en je wordt in het nieuwe topic toegevoegd.

Handige sites:
Pokemon wiki page
Serebii.net

Vorige topics hier:
1 | 2
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:28:38 #2
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49548940
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:17 schreef MarK. het volgende:

[..]

je kan thunder ook gewoon kopen in veilstone city en pikachu in lvl 20 evolueren want als hij raichu is dan worden zijn stats beter per lvl
Volgensmij maakt het niet echt veel uit wanneer je hem evolueert, uiteindelijk komen ze na de evolutie op de zelfde sterkte uit.
pi_49549246
TVP!

Ik zit nu in Eterna City en heb net de 2e gym basge gehaald. Me party bestaat nu uit Staravia(20), Monferno(21) en Luxio(21). Het spel valt me een klein beetje tegen moet ik zeggen. Het laatste spel dat ik speelde was Gold en daarbij heb ik me toch iets meer mee vermaakt.

Edit: Me nieuwe friendcode staat weer in de Wiki. Dus die van mij in de OP klopt niet.
pi_49549493
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:38 schreef mini-lellan het volgende:
TVP!

Ik zit nu in Eterna City en heb net de 2e gym basge gehaald. Me party bestaat nu uit Staravia(20), Monferno(21) en Luxio(21). Het spel valt me een klein beetje tegen moet ik zeggen. Het laatste spel dat ik speelde was Gold en daarbij heb ik me toch iets meer mee vermaakt.

Edit: Me nieuwe friendcode staat weer in de Wiki. Dus die van mij in de OP klopt niet.
Wat vind je er dan tegenvallend aan?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49549769
Als ik wil ruilen bij de GTS krijg ik elke keer een communication error. De verbinding lijkt goed, 3 groene balkjes. Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen?
Met friendcodes ruilen lukt wel gewoon.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:01:28 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_49549954
TVPikachu
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_49550021
TerugVindPokemon
pi_49550452
Hoe werkt dat evolueeren met happyness? Evolueert hij gewoon als hij 200 happyness heeft? Of moet hij ook nog level up?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_49550551
Mijn 2e Pichu was gelukkig al Modest nature.
pi_49550702
tvp
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_49551495
Voor mensen die een surfing Pikachu willen, maar niet willen wachten op Battle Revolution. Ik heb een paar hacked surfing Pikachus. Iemand interesse?
Ik heb ook nog 8 Skull Fossils te ruil.
pi_49551934
wat is er bijzonder aan een surfing pikachu?
pi_49551946
Hij kan surf. Als je online vecht, jij hebt pikachu. De tegenstander kiest een rock of ground pokemon. Dan doe je surf.
pi_49552075
tof ik heb alleen niks te ruilen
pi_49552117
TVP
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:28:11 #16
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_49552143
Dat gts ongeloofelijk..

Ik had een zubat level 3...ik denk bied hem aan voor lucario..
kijk ik vandaag..heb ik ineens een lucario van level 33...niet dat ik hem goed kan gebruiken...
maar toch maar geruild...
pi_49552331
Pas wel op met gts, dat je geen slecht gehackte pokemon krijgt. Die kan je hele game verneuken heb ik gehoord.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:39:36 #18
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49552396
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Pas wel op met gts, dat je geen slecht gehackte pokemon krijgt. Die kan je hele game verneuken heb ik gehoord.
idd, dat was in de vorige delen ook al zo.Heb het zelf al met saphire meegemaakt.
pi_49552493
Ik wil niks illegaals uitlokken ofz, maar kan iemand mij miss vaag uitleggen hoe je dit op de pc kan krijgen?
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:54:49 #20
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49552674
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:45 schreef ryangozer het volgende:
Ik wil niks illegaals uitlokken ofz, maar kan iemand mij miss vaag uitleggen hoe je dit op de pc kan krijgen?
er is geen mogenlijkheid om dat op een legale manier(of een manier die niet in strijd met de policy is) uit te leggen.
pi_49552759
De nieuwe pokemon werkt niet op de pc.
pi_49552765
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

er is geen mogenlijkheid om dat op een legale manier(of een manier die niet in strijd met de policy is) uit te leggen.
misschien kan iemand me dan pm'en hoe het moet?
pi_49552967
zie de post boven je.
pi_49553724
In het vorige topic werd mij verteld dat ze hier allemaal of gedownload of geimporteerd zijn, het kan dus wel? heel graag een pm'etje
pi_49554302
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:36 schreef ryangozer het volgende:
In het vorige topic werd mij verteld dat ze hier allemaal of gedownload of geimporteerd zijn, het kan dus wel? heel graag een pm'etje
ja dat wil zeggen, gedownload en met een rs4 card op je ds spelen. niet op pc

ik zit trouwens vast
ik zit redelijk diep in Mt. Coronet maar nu staat er zo'n galactic grunt precies voor de enige tunnel die me verder kan brengen. en hij loopt te vertellen dat hij geen pokemon heeft en maar een arme grunt is.
wat moet ik doen om te zorgen dat hij weg is? ik wil verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')