Volgensmij maakt het niet echt veel uit wanneer je hem evolueert, uiteindelijk komen ze na de evolutie op de zelfde sterkte uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:17 schreef MarK. het volgende:
[..]
je kan thunder ook gewoon kopen in veilstone city en pikachu in lvl 20 evolueren want als hij raichu is dan worden zijn stats beter per lvl
Wat vind je er dan tegenvallend aan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:38 schreef mini-lellan het volgende:
TVP!
Ik zit nu in Eterna City en heb net de 2e gym basge gehaald. Me party bestaat nu uit Staravia(20), Monferno(21) en Luxio(21). Het spel valt me een klein beetje tegen moet ik zeggen. Het laatste spel dat ik speelde was Gold en daarbij heb ik me toch iets meer mee vermaakt.
Edit: Me nieuwe friendcode staat weer in de Wiki. Dus die van mij in de OP klopt niet.
idd, dat was in de vorige delen ook al zo.Heb het zelf al met saphire meegemaakt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Pas wel op met gts, dat je geen slecht gehackte pokemon krijgt. Die kan je hele game verneuken heb ik gehoord.
er is geen mogenlijkheid om dat op een legale manier(of een manier die niet in strijd met de policy is) uit te leggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:45 schreef ryangozer het volgende:
Ik wil niks illegaals uitlokken ofz, maar kan iemand mij miss vaag uitleggen hoe je dit op de pc kan krijgen?
misschien kan iemand me dan pm'en hoe het moet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er is geen mogenlijkheid om dat op een legale manier(of een manier die niet in strijd met de policy is) uit te leggen.
ja dat wil zeggen, gedownload en met een rs4 card op je ds spelen. niet op pcquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:36 schreef ryangozer het volgende:
In het vorige topic werd mij verteld dat ze hier allemaal of gedownload of geimporteerd zijn, het kan dus wel? heel graag een pm'etje
Het kán wel, maar dan moet je wel een (heel) goede pc hebben. Gewoon ff googlen, dan vind je het wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:36 schreef ryangozer het volgende:
In het vorige topic werd mij verteld dat ze hier allemaal of gedownload of geimporteerd zijn, het kan dus wel? heel graag een pm'etje
niets wat perse illegaal is, het is daarintegen wel ongewenstquote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het kán wel, maar dan moet je wel een (heel) goede pc hebben. Gewoon ff googlen, dan vind je het wel.
Ik neem aan dat ik hiermee niks illegaals gezegd heb?
http://www.serebii.net/diamondpearl/exclusives.shtmlquote:Op zondag 20 mei 2007 18:19 schreef MrMoon het volgende:
Is er ook ergens een overzicht te vinden van welke Pokemon niet in Diamond zitten, maar wel in Pearl en andersom?
mijn dank is zeer groot... Ik zie al dat ik diamond moet kopen.. daar zitten de naar mijn mening leukere pokemon in...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://www.serebii.net/diamondpearl/exclusives.shtml
ja dat kan, maar soms moet je wel onmogelijke trades doenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:04 schreef mini-lellan het volgende:
Kun je ook een Pokémon opgeven bij die GTP ofzo die je wilt hebben? Ik wil namelijk een Scyther en heb geen zin om te wachten tot ik bij route 229 ben.![]()
Ach ze vragen tpch niet veel voor een Scyther? Anders kan ik hem natuurlijk met iemand ruilen die hem hier heeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
ja dat kan, maar soms moet je wel onmogelijke trades doen
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb nog 2 scizors in LG, dus die ga ik op het moment dat ik hem heb uitgespeeld wel naar pearl halen en dan breeden
bedenk me net dat het niet kan, je kan alleen pokemon requesten die in je pokedex staan :pquote:Op zondag 20 mei 2007 19:57 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ach ze vragen tpch niet veel voor een Scyther? Anders kan ik hem natuurlijk met iemand ruilen die hem hier heeft.![]()
je kunt natuurlijk ook de VS seeker en/of een exp share gebruiken om op een later moment een pkmn op een laag level alsnog te boostenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
![]()
Moet niet al te lang duren hea. Anders krijg ik hem als lvl 5 en dan zijn me eige al mischien 40+
lvl 1quote:Op zondag 20 mei 2007 20:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
![]()
Moet niet al te lang duren hea. Anders krijg ik hem als lvl 5 en dan zijn me eige al mischien 40+
Tis opzich wel iets wat elke dorpsgek kan bedenken...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niets wat perse illegaal is, het is daarintegen wel ongewenst
Als je nou eens wat aan je taalgebruik deed, dan wordt het meteen een stuk overzichterlijker.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:41 schreef MarK. het volgende:
ik ging vandaag ook naar een vriend en die heeft Wifi
ik ging connecten en opeens stond er error 51130 (ofzo)
ik ging op wwwnnintendowifi.com kijken en ik snapte er niks van??
weet iemand wat het probleem is??
Hij had een 51130 error tijdens zijn WiFi.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef BartK. het volgende:
[..]
Als je nou eens wat aan je taalgebruik deed, dan wordt het meteen een stuk overzichterlijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |