Lucky egg?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef Oproerkraaier het volgende:
Oh cool !
Dadelijk kun je met alleen je Blastoise de Elite Four doen, en dan geef je hem een Lucky Egg, dan krijgt ie twee keer zoveel XP als dat ie niet traded was en geen lucky egg had...
Firered en Leafgreen zul je kunnen krijgen voor 30 euro en Ruby, Sapphire en Emerald 40quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:38 schreef Jesse_ het volgende:
Wat kosten die gba versies waarmee je ook pokemon kan ruilen naar diamond/pearl tegenwoordig eigenlijk? (en welke zijn het?)
Ik wil wel eens wat nieuwe pokemon gaan vangen
Ik heb Dialga maar die doe ik niet in mijn team.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:25 schreef ASSpirine het volgende:
Waar is je Dialga / Palkia?
Ja het is idd een beetje een standaard team, daarom wil ik het ook een beetje omver gooien met wat pokémon die wat minder voor de hand liggen. Azelf doe ik denk ik erbij en dan kijk ik verder wat er te krijgen is voor de Elite 4.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:52 schreef Oproerkraaier het volgende:
Azelf is een heel goede Pokemon heb ik gemerkt! Je team ziet er goed uit, misschien wel een beetje de standaard pokemon die je in het begin kunt vangen, maar wel effectief.
Okay, jammer dat die nog zo duur zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Firered en Leafgreen zul je kunnen krijgen voor 30 euro en Ruby, Sapphire en Emerald 40
Ik vind de sterke pokémon die je vaak later in het spel kan krijgen altijd relaxed: Dragonite in de eerste serie, Tyranitar in de tweede serie, Flygon in de derde serie of Salamance, en in deze serie games Garchomp.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:07 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb een
Palkia
Alakazam
Staraptor
Luxray
Torterra
Haunter (moet ik nog ff in een Gengar veranderen)
Daar vecht ik meestal mee, dus ook een standaard team
Maar ik heb wel een Mightyena geruild van lvl 94 ofzo
Daar moet ik ook maar eens mee vechten, verder wil ik wel Blastoise, Ivysaur en Charizard hebben.
Mew moet ik ook nog. Langzaam aan wat andere pokémons hebben zou niet slecht zijn, alhoewel ik mijn Palkia wel wil houden vanwege zijn hoge level (75)
welke andere pokémons zijn nog aan te raden?
Kloptquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:14 schreef Oproerkraaier het volgende:
Als je Emerald hebt kun je Pokemon klonen !!!
Schijnbaar...
Zou wel relaxed zijn, ik heb nog meer Leftovers nodig
Hoe ben je eigenlijk aan al die squirtels gekomen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef Oproerkraaier het volgende:
Oh cool !
Dadelijk kun je met alleen je Blastoise de Elite Four doen, en dan geef je hem een Lucky Egg, dan krijgt ie twee keer zoveel XP als dat ie niet traded was en geen lucky egg had...
ik heb 3 leftovers zonder te klonen, battle frontierquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:14 schreef Oproerkraaier het volgende:
Als je Emerald hebt kun je Pokemon klonen !!!
Schijnbaar...
Zou wel relaxed zijn, ik heb nog meer Leftovers nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |