ja ik hem hemquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:01 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik heb daar die lava pokemon gevangen , maar ik wil een torkoal hebben maar die kom ik maar niet tegen
Nope alleen de volgendequote:
Ik heb een Mew voor je en een mewtwo als je wil?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je komt mew/mewtwo ook niet in het wild tegen helaas...
kzou graag een mew hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 05:42 schreef SebasC het volgende:
[..]
Ik heb een Mew voor je en een mewtwo als je wil?
squirtle gezocht, doe dan maar ineens 2 stuksquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik wil een Timid Ditto !
Om te lenen alleen ...
Please iemand?
En ook nog steeds een Corsola met Mirror Coat nodig...
Ik kan squirtles ruilen (moet ze wel nog breeden), Spiritomb, Treecko's, Staryu's, Porygons en heb een aantal lvl 100 te ruil:
Heracross (Adamant)
Milotic (Modest)
Ninjask
(ook nog Kyogre en Rayquaza)
best wel dom eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:57 schreef ASSpirine het volgende:
Er zijn mensen die gek genoeg zijn om bv een Turtwig van lvl 9 erop te zetten en hopen dat ze er een Turtwig van lvl 100 voor terug krijgen...
Ik zou graag een mew hebben, maar ik heb er nog geen tegengekomen in battle, dus kan ik die ook niet zoeken
das goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:15 schreef Oproerkraaier het volgende:
Wil je ze nog een bepaalde Nature hebben? Kan Modest doen, dat is met +SP Atck, -Attck
of een lvl 1 magikarp willen ruilen tegen een Dialga lvl 100quote:
Ja. Je kan zovaak tegen de Elite Four spelen als je wiltquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:26 schreef ASSpirine het volgende:
Iets raars trouwens, ik heb de elite four al eens verslaan hé. Ik had in een walkthrough gelezen dat je nog een speciale pokémon kon vangen ofzo in een tv bij de champion (dacht ik)
Dus ik ga terug en ik kan weer tegen alle 5 vechten
Betekent dus lekker veel exp en geld
Is dat altijd het geval?
Doe maar wat... Ben je al online?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:38 schreef ASSpirine het volgende:
Heb jij pearl of diamond? Ik kan je mss wat exclusives geven als je die nog niet hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |