Kijk dan ff naar een walkthrough, zonde om te stoppen met spelen omdat je even vast zit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:39 schreef super-muffin het volgende:
Bedankt ASSpirine.
Ik speel trouwens niet zo heel veel meer. Weet ook niet precies waar ik heen moet () heb mijn 4e badge gehaald, en daarna gewoon veel rond gelopen en pokemons gevangen.
Das pas bij de 7de badge, dan heb je Rock climb nodig, dan klim je via de steentjes naar boven of benedenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef Theamerican het volgende:
je ziet wel eens van die steentjes tegen de muur op ... met welke HM kan ik die wegkrijgen
dat ben ik nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:20 schreef Zappmaster het volgende:
Hoi iedereen, het lukte me niet mijn Friend Code in Wiki te editen dus hier is ie:
2148-5475-7697
ASSpirine, waarschijnlijk ben je op het punt waarbij je de Grunt achterna moet jagen in Pastoria City.
Zijn die tm's ook niet te koop in de department store?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef AirRaid het volgende:
ik wil mijn torkoal graag flametrower en earthquake laten leren, hoe kan ik dit nu het beste doen aangezien hij toch al op level 55 zit
mnoet ik hem dan naar de daycare brengen of kan ik hem deze nog zo aanleren? via tm's
(ik heb tdeze tm's echter niet)
Flamethrower leert een Torkoal op level 28, dus kun je in Pastoria naar de man gaan die je pokémonquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef AirRaid het volgende:
ik wil mijn torkoal graag flametrower en earthquake laten leren, hoe kan ik dit nu het beste doen aangezien hij toch al op level 55 zit
mnoet ik hem dan naar de daycare brengen of kan ik hem deze nog zo aanleren? via tm's
(ik heb tdeze tm's echter niet)
Die moet je ondergrond opgravenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef AirRaid het volgende:
eartquake heb ik al gebruik voor een andere pokemon,
en waar vind je een heart scale?
Ik heb een Heartscale gevonden door middel van de itemfinder op mn Poketchquote:
Palkia heeft een catchrate van 30 itt tot 3 bij een normale legendary. Waarom zou je een masterball gebruiken? En waarom haal je eerst zn HP omlaag om dan een master ball te gebruiken?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef super-muffin het volgende:
Palkia, bitch!Met een master ball en 1 mm HP ging het best makkelijk.
Ik heb Dialga met een quickball gevangen in de eerste beurtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef super-muffin het volgende:
Palkia, bitch!Met een master ball en 1 mm HP ging het best makkelijk.
en die kom je vaak genoeg tegenquote:
Ik met een ultra ball terwijl z'n HP nog oranje was...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb Dialga met een quickball gevangen in de eerste beurt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |