ik vindt ze allemaal wel okquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:30 schreef Game_Error het volgende:
ik heb net ook ff pokemon gescoord, (best kansloos) maar welke van de drie is het best om mee te beginnen? of maakt het net als in alle vorige niet zoveel uit?
http://www.sinnoh.nl/info/faq.php#suitekeyquote:Op donderdag 6 september 2007 22:48 schreef Theamerican het volgende:
weet iemand waar je die sleutel van het hotel kan vinden ?
ik vind alleen die evoluties van die Turtwig echt helemaal niks... (qua hoe het eruit ziet... mja dat telt bij mij ook wel een beetje..quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik vindt ze allemaal wel ok
Torterra is een schildpad met een boom op zijn rugquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:34 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik vind alleen die evoluties van die Turtwig echt helemaal niks... (qua hoe het eruit ziet... mja dat telt bij mij ook wel een beetje..)
http://www.serebii.net/diamondpearl/shinoudex.shtmlquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef Game_Error het volgende:
ok welke van de begin pokemon ziet er dan het vetset uit als hij volledig geevolueerd is? dan kies ik die wel
dat vind ik nog minder erg dan een boom op je rug... Ik vind sowieso bijna alle grass-pokemon er niet echt geweldig uitzien.. Of een bloem op de rug of een boomquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef Rikketik het volgende:
En Infernape een aap met een vlam uit z'n kop. En Empoleon een pinguin met een drietand tegen z'n kop geplakt. En Staraptor een vogel met een vetkuif. Ja, als je zo gaat redeneren zien alle pokémon er achterlijk uit.![]()
Speltechnisch gezien vind ik Torterra wel aardig, alleen die 400% weakness tegen Ice is een beetje jammer.
Ach ja, elke voordeel heeft zijn nadeelquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef Rikketik het volgende:
En Infernape een aap met een vlam uit z'n kop. En Empoleon een pinguin met een drietand tegen z'n kop geplakt. En Staraptor een vogel met een vetkuif. Ja, als je zo gaat redeneren zien alle pokémon er achterlijk uit.![]()
Speltechnisch gezien vind ik Torterra wel aardig, alleen die 400% weakness tegen Ice is een beetje jammer.
die heb ik ook...quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:06 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik zou die water pokemon nemen, die ziet er schattig uit !
Voor een van de 3 ingangen staat een Team Member, en als je daar mee praat laat 'ie de sleutel vallen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:23 schreef Theamerican het volgende:
zit nu in veilstone city hoe krijg ik in godsnaam sleutel voor die team galastic building of hoe ze ook heten.
heb 7 badges en weet verder niet wat ik moet doen dan die galastic building maar kan geen sleutel vinden.
volgens een walktrough moet een team member daarvan sleutel laten vallen
dit is echter niet gebeurd
ja weet ik wel maar bij 1 van de 3 ingangen staat geen team memberquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Voor een van de 3 ingangen staat een Team Member, en als je daar mee praat laat 'ie de sleutel vallen.
Serieus, je moet echt met veel mensen praten in Pokémon, want die vertellen je gewoon waar je heen moet en wat je moet doen. Want wat ik hier boven zeg, word ook verteld door een andere Team Member in het gebouw.
Dan moet je zeer waarschijnlijk eerst langs het meer gaan bij Snowpoint waar je in kan nadat je de 7e gym hebt gehaald.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:26 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja weet ik wel maar bij 1 van de 3 ingangen staat geen team member
Poliwhirl is surfen op de weg ten noorden van de stad met de battletower (naar links en dan omhoog).quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:28 schreef AirRaid het volgende:
ik ben op zoek naar een feebas/milotic en een polywhirl
Ik heb een Polywirl, maar die is best makkelijk te vinden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:28 schreef AirRaid het volgende:
ik ben op zoek naar een feebas/milotic en een polywhirl
ik zit nu in Mt. Coronet maar kom alleen maar gyrados en whiscash tegenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Poliwhirl is surfen op de weg ten noorden van de stad met de battletower (naar links en dan omhoog).
Feebas is te vinden in Mt. Coronet uit mn hoofd (vissen), maar ik extreem zeldzaam. Op maar een paar tiles te vinden en die wisselen ook elke dag (?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |