Ok, want anders zou het echt verspilling van je Master Ball zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef super-muffin het volgende:
uh heb de masterball niet gegooid, bedoelde een ultra ball.
En dat zijn catchrate zo hoog lag wist ik niet.
Anyway, heb nu al de Uxie en Azelf al gevangen, ook beide met een ultraball. Heb er (per pokemon) maximaal 6 gegooid ofzo, terwijl mijn broertje al 2 dagen bezig is en het lukt em niet
Dat van die catch rates wist ik ook niet, hoewel Legendaries natuurlijk altijd moeilijker te vangen zijn dan normale pokémon. Maar dat er ook nog een heel systeem bestaat... Ik wil vanaf nu niemand meer horen zeggen dat Pokémon niet hardcore is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef super-muffin het volgende:
uh heb de masterball niet gegooid, bedoelde een ultra ball.
En dat zijn catchrate zo hoog lag wist ik niet.
Anyway, heb nu al de Uxie en Azelf al gevangen, ook beide met een ultraball. Heb er (per pokemon) maximaal 6 gegooid ofzo, terwijl mijn broertje al 2 dagen bezig is en het lukt em niet
Haha herkenbaar; mijn broertje is ook nog steeds bezigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef super-muffin het volgende:
Je bedoelt Staraptor?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:38 schreef McGilles het volgende:
Ik zit even mijn team allemaal boven de lvl60 te levelen
Nu alleen nog Alakazam en Staravia en dan ga ik weer verder!
Cool, kun je items ook over sturen met traden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:24 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb nog een paar Masterballs over
Eentje van Diamond, twee van Sapphire en twee van Ruby
Jahquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Cool, kun je items ook over sturen met traden?
Je kunt gewoon een beest een item laten vasthouden als je tradequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Cool, kun je items ook over sturen met traden?
ik heb er nog een voor jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:39 schreef Oproerkraaier het volgende:
Heeft niemand toevallig een Dubious Disc over? Voor mij, dan krijg je ook een Porygon-Z van me !
En nog iets anders, wat je wilt
wanneer krijg je je charizard binnen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:26 schreef Oproerkraaier het volgende:
Wat wil je ervoor en wanneer kun je ruilen?
Vanavond laat ik hem even breeden, en dan krijg ik Charmanders!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wanneer krijg je je charizard binnen?
Kan ik eindelijk een charmander hebben en uiteindelijk een charizard
Weinig tot niet geloof ik. Kijk anders ff op Serebii.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef super-muffin het volgende:
Als ik een Thunderstone gebruik op mijn Pikachu, en dus evolueert in een Raichu, leert 'ie dan nog aanvallen als hij levelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |