Joh, zeg dat dan eerder. Ik kan je er wel een paar gevenquote:Op zondag 2 september 2007 19:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Damn kut Chansey's!
Zit al zoooo lang Chansey's te zoeken voor die Lucky Egg
Nog geen 1 had er eentje bij
Dan ben je er vlakbij.quote:Op zondag 2 september 2007 20:26 schreef super-muffin het volgende:
Ik kan de uitgang van de Victory Road niet vinden.
Er is ergens wel een uitgang of zo iets, maar daar staat iemand voor en gaat niet weg!
Je moet een uitgang hebben die in het noorden daarvan zit.quote:Op zondag 2 september 2007 20:26 schreef super-muffin het volgende:
Ik kan de uitgang van de Victory Road niet vinden.
Er is ergens wel een uitgang of zo iets, maar daar staat iemand voor en gaat niet weg!
Heel erg aardig van je maar ik heb geen Wi-Fiquote:Op zondag 2 september 2007 20:02 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Joh, zeg dat dan eerder. Ik kan je er wel een paar geven
waar ligt die verloren sleutel trouwens die heb ik nog steed s niet gevonden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef Rikketik het volgende:
Maar je bent dus bij dat hotel at Valor Lakefront? Daar moet namelijk, ergens ten oosten van die vrouw met d'r verloren sleutel, die Galactic Goon staan die je al de hele tijd achtervolgt. Als je die hebt gevonden en verslagen, dan krijg je een Secretpotion, waarmee je die Psyducks kunt genezen die de weg naar de vijfde gym blokkeren.
Die ligt bij de achterdeur van het hotel dat aan het strand staat. Daar ff rond zoeken.quote:Op maandag 3 september 2007 00:10 schreef AirRaid het volgende:
[..]
waar ligt die verloren sleutel trouwens die heb ik nog steed s niet gevonden?
Beter dan niets, het is me trouwens opgevallen dat de Elite four een shiny Hippodinges heeftquote:Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Waaah ik heb m'n eerste shiny pokemon gevangen
T'is een Kricketune
Ow, dat is me nog niet opgevallen, zal straks is kijken.quote:Op maandag 3 september 2007 10:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Beter dan niets, het is me trouwens opgevallen dat de Elite four een shiny Hippodinges heeft![]()
Je moet ook wel een beetje tactiek gebruiken tegen de Elite Four en hun Full Restores. Volgens mij gebruiken ze die alleen als de HP van hun pokémon rood is geworden. Dan kun je dus beter een lichtere aanval gebruiken om te zorgen dat het nog net oranje blijft om vervolgens keihard toe te slaan. En als je een beetje goede pokémon op het veld hebt staan, hoef je toch niet bang te zijn dat ze je OHKO'en.quote:Op maandag 3 september 2007 23:53 schreef ASSpirine het volgende:
De elite 4 + champion zijn heel goed om je pokemon snel te levelen vind ik. Enige irritante is dat ze veel full restores gebruiken, maar daar kan je op anticiperen. Je voelt het soms ook dat ze er één gaan gebruiken. Als je je pokemon nog een Luck incense laten vastpakken of amulet coin, dan krijg je nog eens extra geld, dan kan je ineens van alle items 100 stuks kopen
Mijn Palkia is nu lvl 98, en ik heb em maar ong 3 rare candy's gegeven
Ik sla ze persoonlijk liever in 1 hit KOquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje tactiek gebruiken tegen de Elite Four en hun Full Restores. Volgens mij gebruiken ze die alleen als de HP van hun pokémon rood is geworden. Dan kun je dus beter een lichtere aanval gebruiken om te zorgen dat het nog net oranje blijft om vervolgens keihard toe te slaan. En als je een beetje goede pokémon op het veld hebt staan, hoef je toch niet bang te zijn dat ze je OHKO'en.
Overigens heeft de Champion altijd een stuk of acht Full Restores, terwijl de rest van de bende er volgens mij maar twee heeft.
Nee, helaas niet. In de Battle Tower kun je wel Teams van andere mensen "downloaden",quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:33 schreef Theamerican het volgende:
kan je ook tegen vreemde battles doen?
Niet alleen als de HP van hun pokemon rood is. Ook als het oranje is heb ik opgemerktquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje tactiek gebruiken tegen de Elite Four en hun Full Restores. Volgens mij gebruiken ze die alleen als de HP van hun pokémon rood is geworden. Dan kun je dus beter een lichtere aanval gebruiken om te zorgen dat het nog net oranje blijft om vervolgens keihard toe te slaan. En als je een beetje goede pokémon op het veld hebt staan, hoef je toch niet bang te zijn dat ze je OHKO'en.
Overigens heeft de Champion altijd een stuk of acht Full Restores, terwijl de rest van de bende er volgens mij maar twee heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |