abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52897588
Damn kut Chansey's!

Zit al zoooo lang Chansey's te zoeken voor die Lucky Egg
Nog geen 1 had er eentje bij
  zondag 2 september 2007 @ 19:42:45 #177
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_52897905
Opgelost Maar eens teruggelopen naar Pastoria en daar stond die gast onderweg ergens op me te wachten, kennelijk te ver vooruit gehuppeld.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_52898345
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Damn kut Chansey's!

Zit al zoooo lang Chansey's te zoeken voor die Lucky Egg
Nog geen 1 had er eentje bij
Joh, zeg dat dan eerder. Ik kan je er wel een paar geven
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_52898966
Ik kan de uitgang van de Victory Road niet vinden.
Er is ergens wel een uitgang of zo iets, maar daar staat iemand voor en gaat niet weg!
pi_52898985
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:26 schreef super-muffin het volgende:
Er is ergens wel een uitgang of zo iets, maar daar staat iemand voor en gaat niet weg!
Dan ben je er vlakbij.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52898998
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:26 schreef super-muffin het volgende:
Je moet een uitgang hebben die in het noorden daarvan zit.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_52899310
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:02 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Joh, zeg dat dan eerder. Ik kan je er wel een paar geven
Heel erg aardig van je maar ik heb geen Wi-Fi
pi_52899391
Oke, ik heb de uitgang gevonden!
pi_52902439
Waaah ik heb m'n eerste shiny pokemon gevangen
T'is een Kricketune
pi_52906112
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef Rikketik het volgende:
Maar je bent dus bij dat hotel at Valor Lakefront? Daar moet namelijk, ergens ten oosten van die vrouw met d'r verloren sleutel, die Galactic Goon staan die je al de hele tijd achtervolgt. Als je die hebt gevonden en verslagen, dan krijg je een Secretpotion, waarmee je die Psyducks kunt genezen die de weg naar de vijfde gym blokkeren.
waar ligt die verloren sleutel trouwens die heb ik nog steed s niet gevonden?
pi_52906946
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:10 schreef AirRaid het volgende:

[..]

waar ligt die verloren sleutel trouwens die heb ik nog steed s niet gevonden?
Die ligt bij de achterdeur van het hotel dat aan het strand staat. Daar ff rond zoeken.
pi_52911135
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Waaah ik heb m'n eerste shiny pokemon gevangen
T'is een Kricketune
Beter dan niets, het is me trouwens opgevallen dat de Elite four een shiny Hippodinges heeft
  maandag 3 september 2007 @ 10:10:37 #188
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_52911225
Met de Dowsing machine weliswaar, of je ramt gewoon op A terwijl je daar rondloopt.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_52913427
quote:
Op maandag 3 september 2007 10:06 schreef Nebo het volgende:

[..]

Beter dan niets, het is me trouwens opgevallen dat de Elite four een shiny Hippodinges heeft
Ow, dat is me nog niet opgevallen, zal straks is kijken.
Wist je trouwens dat de kans op een shiny pokemon vinden 1 op de 8192 is
pi_52913504
De Male/Female sprites van Hippowdon zijn redelijk verschillend. De ene is geel, de andere grijs.
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_52915511
Vrij late tvp...
pi_52928708
Heb net de Elite 4 verslagen, alleen haalde de campion net niet
pi_52928913
De elite 4 + champion zijn heel goed om je pokemon snel te levelen vind ik. Enige irritante is dat ze veel full restores gebruiken, maar daar kan je op anticiperen. Je voelt het soms ook dat ze er één gaan gebruiken. Als je je pokemon nog een Luck incense laten vastpakken of amulet coin, dan krijg je nog eens extra geld, dan kan je ineens van alle items 100 stuks kopen

Mijn Palkia is nu lvl 98, en ik heb em maar ong 3 rare candy's gegeven
  dinsdag 4 september 2007 @ 09:16:06 #194
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_52931995
quote:
Op maandag 3 september 2007 23:53 schreef ASSpirine het volgende:
De elite 4 + champion zijn heel goed om je pokemon snel te levelen vind ik. Enige irritante is dat ze veel full restores gebruiken, maar daar kan je op anticiperen. Je voelt het soms ook dat ze er één gaan gebruiken. Als je je pokemon nog een Luck incense laten vastpakken of amulet coin, dan krijg je nog eens extra geld, dan kan je ineens van alle items 100 stuks kopen

Mijn Palkia is nu lvl 98, en ik heb em maar ong 3 rare candy's gegeven
Je moet ook wel een beetje tactiek gebruiken tegen de Elite Four en hun Full Restores. Volgens mij gebruiken ze die alleen als de HP van hun pokémon rood is geworden. Dan kun je dus beter een lichtere aanval gebruiken om te zorgen dat het nog net oranje blijft om vervolgens keihard toe te slaan. En als je een beetje goede pokémon op het veld hebt staan, hoef je toch niet bang te zijn dat ze je OHKO'en.

Overigens heeft de Champion altijd een stuk of acht Full Restores, terwijl de rest van de bende er volgens mij maar twee heeft.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_52935921
kan je ook tegen vreemde battles doen?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_52940355
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 09:16 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Je moet ook wel een beetje tactiek gebruiken tegen de Elite Four en hun Full Restores. Volgens mij gebruiken ze die alleen als de HP van hun pokémon rood is geworden. Dan kun je dus beter een lichtere aanval gebruiken om te zorgen dat het nog net oranje blijft om vervolgens keihard toe te slaan. En als je een beetje goede pokémon op het veld hebt staan, hoef je toch niet bang te zijn dat ze je OHKO'en.

Overigens heeft de Champion altijd een stuk of acht Full Restores, terwijl de rest van de bende er volgens mij maar twee heeft.
Ik sla ze persoonlijk liever in 1 hit KO
pi_52940511
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:33 schreef Theamerican het volgende:
kan je ook tegen vreemde battles doen?
Nee, helaas niet. In de Battle Tower kun je wel Teams van andere mensen "downloaden",
maar je kunt geen random battles doen. Alleen tegen Friends.

In Pokémon Battle Revolution kan het dacht ik wel.
pi_52960664
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 09:16 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Niet alleen als de HP van hun pokemon rood is. Ook als het oranje is heb ik opgemerkt
pi_52961937
Inderdaad, ook als het bijna rood is.

Heb nu de national dex en ben op dat eiland, waar kan ik vinden welke pokémon ik waar vind enzo?
pi_52962018
Net de leaugue gehaald met 5 pokémon van rond de lvl 56 en 1 van 50... had het niet verwacht te halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')