abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52852372
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Vanavond laat ik hem even breeden, en dan krijg ik Charmanders!

Heb jij een Dubious Disc? Mijn Porygon2 is lvl 98 nu en ik moet hem wel vóór lvl 100 laten evolueren!

Je Raichu zal ook moves blijven leren, maar wel later dan Pikachu. Overigens, als je Pikachu een Light Ball geeft, moet je hem niet laten evolueren, want dan is Pikachu beter. Raichu kan Light Ball niet gebruiken, helaas...
ik heb nog een dubious disc ja. Wel maar 1 exemplaar maar weet niet wat ik ermee moet doen...
Ik wil em best wel ruilen...
pi_52852549
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef Oproerkraaier het volgende:
Geen Light Ball zoeken?
Hoe zou ik daar aan moeten komen? Wilde Pikachu's hebben er heel soms een bij, maar verder..?
pi_52856357
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ik heb nog een dubious disc ja. Wel maar 1 exemplaar maar weet niet wat ik ermee moet doen...
Ik wil em best wel ruilen...
Daar kan je je porygon z mee laten evolueren
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_52859969
zit zo vast als wat kan geen kant op ik heb 4 badges ... waar moet ik heen want die lake geval is afgesloten rest kan je alleen met surf overheen maarja kom badge tekort...

en hoe komen jullie aan die pokemons waar vind je die dialga enz enz enz pickachu.
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_52865147
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:40 schreef Theamerican het volgende:
zit zo vast als wat kan geen kant op ik heb 4 badges ... waar moet ik heen want die lake geval is afgesloten rest kan je alleen met surf overheen maarja kom badge tekort...

en hoe komen jullie aan die pokemons waar vind je die dialga enz enz enz pickachu.
Dialga en Pickachu zitten er nog niet in voor jou, je moet naar het zuiden richting het strand en dan naar de stad met de safari zone
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_52865639
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:46 schreef Nebo het volgende:

[..]

Dialga en Pickachu zitten er nog niet in voor jou, je moet naar het zuiden richting het strand en dan naar de stad met de safari zone
Volgens mij kan hij gewoon de pokémon mansion binnen hoor?
Daar zitten Pikachus en Pichus
pi_52869456

[ Bericht 92% gewijzigd door AirRaid op 01-09-2007 18:21:37 ]
pi_52872119
He hallo,
Heb nu sinds een tijdje de diamond-versie en ben lekker aan het spelen, maar zit nu effe klem. Ik heb al diverse walkthroughs bekeken, maar kom niet tot een antwoord, vandaar dat ik jullie hulp inroep... Op een of andere manier (hoe ik het voor elkaar heb gekregen, geen idee) heb ik geen item-finder bemachtigd en nu dus een probleem met het vinden van de key bij Valor Lakefront... Kom dus het huisje niet in en kan niet verder langs de 2 die de volgende route blokkeren...

Iemand een oplossing?
Grts
pi_52872138
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 18:42 schreef Lijnloos het volgende:
He hallo,
Heb nu sinds een tijdje de diamond-versie en ben lekker aan het spelen, maar zit nu effe klem. Ik heb al diverse walkthroughs bekeken, maar kom niet tot een antwoord, vandaar dat ik jullie hulp inroep... Op een of andere manier (hoe ik het voor elkaar heb gekregen, geen idee) heb ik geen item-finder bemachtigd en nu dus een probleem met het vinden van de key bij Valor Lakefront... Kom dus het huisje niet in en kan niet verder langs de 2 die de volgende route blokkeren...

Iemand een oplossing?
Grts
je krijgt geen itemfinder om precies te zijn, wel een application voor je Pokétch die hetzelfde doet
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_52872184
duh... die bedoel ik dus... maar goed, enig idee?
  zaterdag 1 september 2007 @ 19:11:19 #161
17061 mvt
blame Canada
pi_52872752
ik kreeg die na het fietsen op de biketrail. Heb je wel die Pokétch in je bezit?
We were to understand there would be pie and punch?
pi_52872890
Ja die inmiddels wel, heb 4 badges en nu op zoek naar de vervolgroute... maar dan ga ik maar es bij de biketrail zoeken
  zaterdag 1 september 2007 @ 19:30:29 #163
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_52873181
Maar je bent dus bij dat hotel at Valor Lakefront? Daar moet namelijk, ergens ten oosten van die vrouw met d'r verloren sleutel, die Galactic Goon staan die je al de hele tijd achtervolgt. Als je die hebt gevonden en verslagen, dan krijg je een Secretpotion, waarmee je die Psyducks kunt genezen die de weg naar de vijfde gym blokkeren.

Ik ben overigens weer overnieuw begonnen, ik was niet helemaal tevreden met mijn pokémon (inclusief starter), dus ik doe het gewoon weer helemaal over. Dit keer ben ik voor Chimchar gegaan als starter, dan doe ik Piplup de volgende keer wel.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:23:28 #164
17061 mvt
blame Canada
pi_52874391
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 19:18 schreef Lijnloos het volgende:
Ja die inmiddels wel, heb 4 badges en nu op zoek naar de vervolgroute... maar dan ga ik maar es bij de biketrail zoeken
bedenk me net, misschien zit er ook een minimum aantal gevangen/gezienne Pokemon aan vast.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_52877375
Ik heb mijn Porygon2 kunnen laten evolueren naar een Porygon-Z.

Ik heb hem ge EV trained en hij was Modest. Zijn Special Attack is nu 405, veel hoger dan die van mijn Kyogre. Ik denk echter dat ie te langzaam is en ik een Timid Porygon moet trainen...
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_52877475
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb mijn Porygon2 kunnen laten evolueren naar een Porygon-Z.

Ik heb hem ge EV trained en hij was Modest. Zijn Special Attack is nu 405, veel hoger dan die van mijn Kyogre. Ik denk echter dat ie te langzaam is en ik een Timid Porygon moet trainen...
Goed idee, zijn special attack is toch al hoog zat
Mods met een x zijn tof.
pi_52877514
doe je trouwens well 252 sp.att/252 speed IV'S?
en wat is de moveset?, Special sweeper/boltbeamer?
Mods met een x zijn tof.
pi_52881156
Ja ik ga hem opnieuw trainen, vet irritant wel, want deze had goede IV's...
Hij had ook de Download ability en die is niet zo goed als Adaptability.
Hij had: Nasty Plot, Ice Beam, Thunderbolt, Tri Attack

Tri Attack met STAB en Adaptability moet toch wel redelijk goed zijn ...
Timid zou niet zo veel uitmaken voor de Sp Attack als ik toch Nasty Plot gebruik

Ik heb ook een Ambipom met Technician ability en double hit, die OHKO't ook heel veel in de Battle Tower
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_52881456
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:40 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ja ik ga hem opnieuw trainen, vet irritant wel, want deze had goede IV's...
Hij had ook de Download ability en die is niet zo goed als Adaptability.
Hij had: Nasty Plot, Ice Beam, Thunderbolt, Tri Attack

Tri Attack met STAB en Adaptability moet toch wel redelijk goed zijn ...
Timid zou niet zo veel uitmaken voor de Sp Attack als ik toch Nasty Plot gebruik

Ik heb ook een Ambipom met Technician ability en double hit, die OHKO't ook heel veel in de Battle Tower
klinkt goed, ik teken ervoor
is Ambipom dan zo sterk?
Mods met een x zijn tof.
  zondag 2 september 2007 @ 17:10:54 #170
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_52894567
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef Rikketik het volgende:
Maar je bent dus bij dat hotel at Valor Lakefront? Daar moet namelijk, ergens ten oosten van die vrouw met d'r verloren sleutel, die Galactic Goon staan die je al de hele tijd achtervolgt. Als je die hebt gevonden en verslagen, dan krijg je een Secretpotion, waarmee je die Psyducks kunt genezen die de weg naar de vijfde gym blokkeren.
Hmm, meer tips? Ik zit ook daar vast, maar als ik naar het oosten wil krijg ik dat de weg geblokkeerd is vanwege een major blackout in Sunnyshore City
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_52894616
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:10 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Hmm, meer tips? Ik zit ook daar vast, maar als ik naar het oosten wil krijg ik dat de weg geblokkeerd is vanwege een major blackout in Sunnyshore City
Verder naar het noorden en dan naar het oosten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 2 september 2007 @ 17:30:38 #172
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_52895000
Vanuit Veilstone City?
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_52896232
nee, vlak voor de ingang van het hotel dat vol zit maar je pokemon wel geheald worden (als ik het me goed herinner)
  zondag 2 september 2007 @ 18:56:50 #174
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_52896914
Mja aan de zuidkant van het hotel is zee, en aan de noordkant staat dus zo'n mannetje dat zegt dat er een blackout is...
pi_52897199
Ik snap niet dat mensen bij Diamond/Pearl vast kunnen te komen zitten. Na elke gym word duidelijk gezegd wat de bedoeling is en zoveel mogelijkheden heb je niet.

De enige manier die ik me kan indenken is als je het een paar maanden niet hebt aangeraakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')