ik heb nog een dubious disc ja. Wel maar 1 exemplaar maar weet niet wat ik ermee moet doen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Vanavond laat ik hem even breeden, en dan krijg ik Charmanders!
Heb jij een Dubious Disc? Mijn Porygon2 is lvl 98 nu en ik moet hem wel vóór lvl 100 laten evolueren!
Je Raichu zal ook moves blijven leren, maar wel later dan Pikachu. Overigens, als je Pikachu een Light Ball geeft, moet je hem niet laten evolueren, want dan is Pikachu beter. Raichu kan Light Ball niet gebruiken, helaas...
Hoe zou ik daar aan moeten komen? Wilde Pikachu's hebben er heel soms een bij, maar verder..?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef Oproerkraaier het volgende:
Geen Light Ball zoeken?
Daar kan je je porygon z mee laten evoluerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik heb nog een dubious disc ja. Wel maar 1 exemplaar maar weet niet wat ik ermee moet doen...
Ik wil em best wel ruilen...
Dialga en Pickachu zitten er nog niet in voor jou, je moet naar het zuiden richting het strand en dan naar de stad met de safari zonequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:40 schreef Theamerican het volgende:
zit zo vast als wat kan geen kant op ik heb 4 badges ... waar moet ik heen want die lake geval is afgesloten rest kan je alleen met surf overheen maarja kom badge tekort...
en hoe komen jullie aan die pokemons waar vind je die dialga enz enz enz pickachu.
Volgens mij kan hij gewoon de pokémon mansion binnen hoor?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dialga en Pickachu zitten er nog niet in voor jou, je moet naar het zuiden richting het strand en dan naar de stad met de safari zone
je krijgt geen itemfinder om precies te zijn, wel een application voor je Pokétch die hetzelfde doetquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:42 schreef Lijnloos het volgende:
He hallo,
Heb nu sinds een tijdje de diamond-versie en ben lekker aan het spelen, maar zit nu effe klem. Ik heb al diverse walkthroughs bekeken, maar kom niet tot een antwoord, vandaar dat ik jullie hulp inroep... Op een of andere manier (hoe ik het voor elkaar heb gekregen, geen idee) heb ik geen item-finder bemachtigd en nu dus een probleem met het vinden van de key bij Valor Lakefront... Kom dus het huisje niet in en kan niet verder langs de 2 die de volgende route blokkeren...
Iemand een oplossing?
Grts
bedenk me net, misschien zit er ook een minimum aantal gevangen/gezienne Pokemon aan vast.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:18 schreef Lijnloos het volgende:
Ja die inmiddels wel, heb 4 badges en nu op zoek naar de vervolgroute... maar dan ga ik maar es bij de biketrail zoeken
Goed idee, zijn special attack is toch al hoog zatquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb mijn Porygon2 kunnen laten evolueren naar een Porygon-Z.
Ik heb hem ge EV trained en hij was Modest. Zijn Special Attack is nu 405, veel hoger dan die van mijn Kyogre. Ik denk echter dat ie te langzaam is en ik een Timid Porygon moet trainen...
klinkt goed, ik teken ervoorquote:Op zondag 2 september 2007 00:40 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ja ik ga hem opnieuw trainen, vet irritant wel, want deze had goede IV's...
Hij had ook de Download ability en die is niet zo goed als Adaptability.
Hij had: Nasty Plot, Ice Beam, Thunderbolt, Tri Attack
Tri Attack met STAB en Adaptability moet toch wel redelijk goed zijn ...
Timid zou niet zo veel uitmaken voor de Sp Attack als ik toch Nasty Plot gebruik
Ik heb ook een Ambipom met Technician ability en double hit, die OHKO't ook heel veel in de Battle Tower
Hmm, meer tips? Ik zit ook daar vast, maar als ik naar het oosten wil krijg ik dat de weg geblokkeerd is vanwege een major blackout in Sunnyshore Cityquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:30 schreef Rikketik het volgende:
Maar je bent dus bij dat hotel at Valor Lakefront? Daar moet namelijk, ergens ten oosten van die vrouw met d'r verloren sleutel, die Galactic Goon staan die je al de hele tijd achtervolgt. Als je die hebt gevonden en verslagen, dan krijg je een Secretpotion, waarmee je die Psyducks kunt genezen die de weg naar de vijfde gym blokkeren.
Verder naar het noorden en dan naar het oosten.quote:Op zondag 2 september 2007 17:10 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Hmm, meer tips? Ik zit ook daar vast, maar als ik naar het oosten wil krijg ik dat de weg geblokkeerd is vanwege een major blackout in Sunnyshore City![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |