precies...dus uiteindelijk is er niet zo veel om bang voor te zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:03 schreef liefie_ het volgende:
er is ook niks mis met leren van het verleden en leren wat voor partner je niet wil en dat soort dingen
maar een van de belangrijkste dingen die ik ook geleerd heb van alles is dat ik het alleen wel red, dat er niks mis mee is om alleen te zijn en dat ookal hield ik van iemand maar een relatie gaat uit dat ik dan niet instort en dat die persoon niet de enige op aarde was waar ik van kon houden en dat soort dingen
Net nu we weer even een inhoudelijk onderwerp hadden...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef Lips het volgende:
Vond de laatste 2 pagina's in het vorige deel wel erg zwaar hoor![]()
Oe, dawg, je bent niet meer alleen als playerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik zal het even wat luchtiger maken. Vanaf april 2006 vrijgezel geworden, helaas meer dan een jaar niemand tegen gekomen om een beetje "pret" mee te hebben.
Tot het magische middel dat reisleidertje spelen heet en *klap* intussen 3 meiden gehad. Ik moet toch toegeven dat m'n ex nog steeds het beste kan zoenen, maar de rest was erg aangenaam. Jammer dat hier altijd meer dan 40 graden is, dat maakt het er niet makkelijker op.
You know me! Ik haak af als er inhoudelijk iets te melden valtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Net nu we weer even een inhoudelijk onderwerp hadden...
er is niks mis met voorzichtig te zijn...zolang het je maar niet tegenhoudt om vooruit te blijven gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk, in wat liefie_ hier zegt en Abba zo stellig beaamt, kan ik me ook wel in vinden. Door schade en schande wijsgeworden en tevensook door de wol geverfd en zo. Zo gaat dat.
Toch herken ik het ook wat Shitonya aan het einde van vorig topic zei: door diezelfde schade en schande hou ik ook de klink van de achterdeur in de hand, met de auto met draaiende motor standby, zodat ik meteen wegkan als ik de teleurstelling voor wil zijn. Niet meer Headfirst into the Hurricane.
maar dat is dan misschien ook gewoon een beetje het verschil in karakters van verchillende mensenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk, in wat liefie_ hier zegt en Abba zo stellig beaamt, kan ik me ook wel in vinden. Door schade en schande wijsgeworden en tevensook door de wol geverfd en zo. Zo gaat dat.
Toch herken ik het ook wat Shitonya aan het einde van vorig topic zei: door diezelfde schade en schande hou ik ook de klink van de achterdeur in de hand, met de auto met draaiende motor standby, zodat ik meteen wegkan als ik de teleurstelling voor wil zijn. Niet meer Headfirst into the Hurricane.
eindelijk ging het eens ergens overquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef Lips het volgende:
Vond de laatste 2 pagina's in het vorige deel wel erg zwaar hoor![]()
Dat playen gaat me nog steeds niet best af, maar het gaat hier natuurlijk allemaal 10x makkelijker en dat merk je. Gelukkig is me laatste aanwist nog knap en maagd ook, dus de "pret" kan niet meer op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:29 schreef Lips het volgende:
[..]
Oe, dawg, je bent niet meer alleen als player
Hangt er vanaf hoe erg je veranderd bent door de teleurstelling. Als je weet hoe lang en hoe erg je in puin lag, dan is het logischer je in het vervolg zoveel mogelijk jezelf te willen behoeden voor dit soort situaties, omdat je weet hoeveel pijn dit je heeft gedaan en wat de gevolgen hiervan waren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
precies...dus uiteindelijk is er niet zo veel om bang voor te zijn
da's ook weer voorstelbaar, ja...wat dat betreft heb ik waarschijnlijk ook gewoon mazzel gehad in het verleden, en zijn naieviteit en optimisme ergens ook een soort luxe, die niet iedereen zich kan permiteren...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe erg je veranderd bent door de teleurstelling. Als je weet hoe lang en hoe erg je in puin lag, dan is het logischer je in het vervolg zoveel mogelijk jezelf te willen behoeden voor dit soort situaties, omdat je weet hoeveel pijn dit je heeft gedaan en wat de gevolgen hiervan waren.
ik heb mijn fair share of vreselijke dumpmomenten gehad met enorme pijn! zo erg dat ik het niet meer alleen af kon (er speelde natuurlijk meer maar het was de laatste druppel) en mn vertrouwen in ongeveer elk mens kwijt was...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe erg je veranderd bent door de teleurstelling. Als je weet hoe lang en hoe erg je in puin lag, dan is het logischer je in het vervolg zoveel mogelijk jezelf te willen behoeden voor dit soort situaties, omdat je weet hoeveel pijn dit je heeft gedaan en wat de gevolgen hiervan waren.
helpt het als ik je een aai over je bol geef en zeg dat alles weer goedkomt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef Shitonya het volgende:
Het is maar net wat je hebt meegemaakt, hoe je je omgeving ervaart, hoe je op dingen reageert..und so weiter. Eeuwig durende discussie ^^
Dat alles weer goed komt is zo'n irritant clichéquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
helpt het als ik je een aai over je bol geef en zeg dat alles weer goedkomt?![]()
over het algemeen is het precies wat je niet wil horen inderdaad... dus graag gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef Shitonya het volgende:
Dat alles weer goed komt is zo'n irritant cliché![]()
Yes een maagd, de "pret" kan niet opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Dat playen gaat me nog steeds niet best af, maar het gaat hier natuurlijk allemaal 10x makkelijker en dat merk je. Gelukkig is me laatste aanwist nog knap en maagd ook, dus de "pret" kan niet meer op.
Misschien is het dan een beter idee dat je je dan gaat verdiepen in 'het beter omgaan met tegenslagen'.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Allemaal dingen die jezelf in de hand hebt dus...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef Shitonya het volgende:
Het is maar net wat je hebt meegemaakt, hoe je je omgeving ervaart, hoe je op dingen reageert..und so weiter. Eeuwig durende discussie ^^
Hoe kijk jij er tegenaan en hoe ga jij er mee om?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef JoeyT het volgende:
Toch opvallend dat veel mensen denken hulpeloos te zijn tegen de kracht van hun emoties...
Soms word je er beetje overvallen door de emoties denk ik. Dan niet te hard van stapel lopen is het geheim denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:05 schreef MNR het volgende:
Ff een tvp
[..]
Hoe kijk jij er tegenaan en hoe ga jij er mee om?
Imho is bewustwording is het antwoord.
Eens. En nu? Daten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:47 schreef Lips het volgende:
Nou laat ik er dan ook iets over zeggen. Even voortgeborduurd op het vertrouwen en de teleurstellingen waar het over gaat.
Ik heb in het verleden in zo'n beetje heel m'n omgeving wel het vertrouwen verloren en ben ook overbodig vaak wel teleurgesteld. Als gevolg daarop natuurlijk ook jaren lekker vertrouwd in m'n bunker geleefd. Als mensen niet dichtbij kunnen komen kunnen ze je ook geen pijn doen!!
Werd alleen beetje eenzaam in m'n bunker en ben me gaan beseffen (ok, met hulp van mensen die daar voor geleerd hebben) dat als ik niet bereid ben m'n kop te stoten dat ik dan eenzaam blijf.
Sta dus nu gewoon weer open voor vertrouwensbeschadigingen en teleurstellingen en ja hoor, ze komen gewoon nog steeds op je pad. Maar omdat ik er nu iets nuchterder naar durf te kijken doet het niet meer zo'n pijn en stap ik er makkelijker overheen.
Je moet gewoon openstaan voor nieuwe mensen en ze durven te vertrouwen. Er zijn er ook echt wel bij die het wel verdienen
Door erachter te komen wat emoties zijn, wat ze met je doen en je te realiseren dat emoties je misleiden in positieve zin en in negatieve zin. In negatieve zin is het natuurlijk duidelijk, ze maken gebeurtenissen erger dan ze in werkelijkheid zijn. In 'positieve' zin is voor mensen minder duidelijk, emoties maken gebeurtenissen of personen groter en leuker dan ze in werkelijkheid zijn. Zie degene waar je gek op bent. Je maakt hem/haar in je hoofd helemaal geweldig, dan denk je dat je niet zonder degene kan. Dan raak je hem/haar kwijt en zit je in een enorm dal waaruit je niet uit kan komen (tenmisnste dat denk je). Al die emoties veroorzaken lijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:05 schreef MNR het volgende:
Ff een tvp
[..]
Hoe kijk jij er tegenaan en hoe ga jij er mee om?
Imho is bewustwording is het antwoord.
Onzin, klinisch psychologen volgen veelal de DSM IV. Wat een groot verschil is met de zelfkennis die alleen jij zelf over jezelf kunt vergaren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef JoeyT het volgende:
Denk dat heleboel psychologen werkloos zouden zijn als mensen zelf de moeite wilden doen.
eensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef JoeyT het volgende:
Door te lezen. Kennis is macht. Denk dat heleboel psychologen werkloos zouden zijn als mensen zelf de moeite wilden doen.
hoerquote:
Ten eerste zit t volgens mij al niet goed met de werkgelegenheidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Onzin, klinisch psychologen volgen veelal de DSM IV. Wat een groot verschil is met de zelfkennis die alleen jij zelf over jezelf kunt vergaren.
Alweerquote:
Moet ik betalen dan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef Lips het volgende:
[..]
Alweer![]()
*pakt agenda en post-it blokje*
Ah, ik herinner me dat je dit eerder hebt uitgelegd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:39 schreef JoeyT het volgende:
Door erachter te komen wat emoties zijn, wat ze met je doen en je te realiseren dat emoties je misleiden in positieve zin en in negatieve zin. In negatieve zin is het natuurlijk duidelijk, ze maken gebeurtenissen erger dan ze in werkelijkheid zijn. In 'positieve' zin is voor mensen minder duidelijk, emoties maken gebeurtenissen of personen groter en leuker dan ze in werkelijkheid zijn. Zie degene waar je gek op bent. Je maakt hem/haar in je hoofd helemaal geweldig, dan denk je dat je niet zonder degene kan. Dan raak je hem/haar kwijt en zit je in een enorm dal waaruit je niet uit kan komen (tenmisnste dat denk je). Al die emoties veroorzaken lijden.
Lezen, nice! Heb je nog tips voor goeie artikelen/boeken of zo? Ben altijd geinteresseerd.quote:Door te lezen. Kennis is macht. Denk dat heleboel psychologen werkloos zouden zijn als mensen zelf de moeite wilden doen.
nou geweldig planquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
Betrokkene wil met die rozen bewerkstelligen dat jij voor hem in katzwijm valt. Als hij van jou de indruk krijgt dat dat gewerkt heeft, kan hij de teugels weer wat laten vieren en zijn nonchalante coole pose weer aannemen.
Hij hoopt daarmee de mysterieuze, ongrijpbare en daarmee uiteraard volstrekt onweerstaanbare man voor jou te zijn.
Zoiets denk ik.![]()
yup, ik ga altijd voor volkomen eerlijk. nou ja zo goed als.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef dawg het volgende:
Ik las gisteren in mijn horoscoop (al geloof ik daar niet zo in) dat ik eerlijk moest zeggen wat ik denk tegen mensen, in het bijzonder partner en/of diegene die je leuk vindt (zoiets was het in elk geval), maar dat lijkt me niet echt een goed idee. Gezien het feit dat ik niemand tegen het hoofd wil stoten.
Wat jullie? Zijn jullie helemaal eerlijk tegen je partner, of degene waar je meer voor voelt dan je voor een vriend/vriendin zou doen?
voor sommige mensen is een plan altijd beter dan geen plan...hoe beroerd het plan ook is...quote:
Nou, op zich heb je gelijk. Vandaar dat ik ervoor kies om het voor me te houden. Ik kan over zulke dingen niet liegen, en ben op zulke momenten ook erg direct en bot, dus vermijd ik het. Of draai ik eromheen als het me gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:36 schreef Garisson72 het volgende:
Als jij vindt dat jij tegen diegene moet zeggen wat je denkt, dan moet je dat doen. Je moet je helemaal niet afvragen of je iemand al dan niet voor het hoofd zal stoten. Je mag namelijk niet voor andere mensen denken.
Dat betekent dus dat je rekening moet houden met iedere mogelijke uitkomst, maar zolang jij eerlijk bent geweest en niemand moedwillig pijn doet, kan daar nooit iets mis mee zijn.
over de belangrijke dingen wel, ja...dingen die de ander direct raken...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef dawg het volgende:
Wat jullie? Zijn jullie helemaal eerlijk tegen je partner, of degene waar je meer voor voelt dan je voor een vriend/vriendin zou doen?
...en in welk wetboek staat dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:36 schreef Garisson72 het volgende:
Als jij vindt dat jij tegen diegene moet zeggen wat je denkt, dan moet je dat doen. Je moet je helemaal niet afvragen of je iemand al dan niet voor het hoofd zal stoten. Je mag namelijk niet voor andere mensen denken.
Als we t toch over eerlijk zijn hebben. Waarom gebruik je zo vaak deze PIquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, op zich heb je gelijk. Vandaar dat ik ervoor kies om het voor me te houden. Ik kan over zulke dingen niet liegen, en ben op zulke momenten ook erg direct en bot, dus vermijd ik het. Of draai ik eromheen als het me gevraagd wordt.
Ik gebruik er 2. En waarom? Macht der gewoonte ofzo. Who cares.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als we t toch over eerlijk zijn hebben. Waarom gebruik je zo vaak deze PI? Komt nogal kneuzig over
. Hoop niet dat ik je kwets nu...
blijkbaar toch niet dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor sommige mensen is een plan altijd beter dan geen plan...hoe beroerd het plan ook is...
2 dozijn rozen...dan kun je net zo goed een groot bord om je nek hangen met 'ik vind je lief, wil je m'n vriendinnetje zijn?'![]()
daar ben ik het dus mee eens. Ik zie niet in waarom iemand zonder goede reden te kwetsen omdat dat nu eenmaal eerlijk is. Als iets me rechtuit gevraagd word zal ik er niet om liegen. Maar sommige dingen hou je nu gewoon eenmaal voor je als je er verder toch niets mee wint alleen maar iemand kwetst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat eerlijkheid te makkelijk als excuus gebruikt wordt voor botte en nodeloos kwetsende uitspraken...eerlijkheid als waarde wordt overschat..degene die eerlijk is geweest, kan zichzelf wijsmaken het goede te hebben gedaan, want eerlijkheid is okee...persoonlijk vind ik dat onzin
misschien ben je gewoon een ontzettend intimiderende verschijning, die hem geestelijk reduceert tot het niveau van een babbelende idioot, elke keer als je bij hem bent, en is afstandelijk doen de enige manier voor hem om dat tegen te gaan...quote:
ja tuurlijk, helemaal eens. Mij gaat het dus ook alleen om de gevallen waarin je op de man af gevraagd wordt óf je zelf het gevoel hebt dat het je van het hart moet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:18 schreef QueenR het volgende:
daar ben ik het dus mee eens. Ik zie niet in waarom iemand zonder goede reden te kwetsen omdat dat nu eenmaal eerlijk is. Als iets me rechtuit gevraagd word zal ik er niet om liegen. Maar sommige dingen hou je nu gewoon eenmaal voor je als je er verder toch niets mee wint alleen maar iemand kwetst.
Heb je het hier over iets aan die persoon wat jou persoonlijk in de weg staat? Raak je er geïrriteerd door, vind je dat je er last van hebt? In dat geval zou ik er wel over praten uiteindelijk ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:54 schreef dawg het volgende:
Zeg je tegen diegene die je leuk vindt/je partner, wat je van hem of haar denkt/vindt, uit jezelf, zonder dat er aanleiding voor is, ookal weet je dat je iemand daarmee kan kwetsen? Hou je het liever voor je, tenzij het je direct gevraagd wordt? Hou je de schijn op tot het moment dat iemand je het direct vraagt?
Nee, algemeen gesproken. Wat je nu zegt lijkt me evident.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je het hier over iets aan die persoon wat jou persoonlijk in de weg staat? Raak je er geïrriteerd door, vind je dat je er last van hebt? In dat geval zou ik er wel over praten uiteindelijk ja.
yeah sure....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien ben je gewoon een ontzettend intimiderende verschijning, die hem geestelijk reduceert tot het niveau van een babbelende idioot, elke keer als je bij hem bent, en is afstandelijk doen de enige manier voor hem om dat tegen te gaan...![]()
de arme schat![]()
ik ken het, verlies zelfs vreselijk met mexicaantje omdat ze zo aan me zien of ik liegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja tuurlijk, helemaal eens. Mij gaat het dus ook alleen om de gevallen waarin je op de man af gevraagd wordt óf je zelf het gevoel hebt dat het je van het hart moet.
Ik weet van mezelf dat ik een sprekend gezicht heb - als ik lieg is dat gewoon te zien. Door een blind paard.Ik heb er dus alleen mezelf mee als ik zou liegen, het kost me veelteveel inspanning, dus eigenlijk is dat hele eerlijk-zijn iets wat ik puur voor mezelf doe.
dobbelspelletje, never mindquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:52 schreef liefie_ het volgende:
mexicaantje?
[sub] stiekume tvp{/sub]
In dat geval kan ik me er zonder detail-info geen beeld bij vormen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, algemeen gesproken. Wat je nu zegt lijkt me evident.
toegegeven...de kans is niet heel erg grootquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In dat geval kan ik me er zonder detail-info geen beeld bij vormen.
Kruis hieronder uw trivialiteit naar keuze aan:
[x] Doe wat je het beste lijkt.
[x] Neem geen overhaaste beslissingen.
[x] Overweeg al je opties.
ik denk dat ik in het algemeen ga voor 'het hangt van de situatie af'quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:32 schreef dawg het volgende:
Nee, algemeen gesproken. Wat je nu zegt lijkt me evident.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:46 schreef QueenR het volgende:
Wat moet je nu met sommige mannen, hoe lees je evt signalen? Ik heb vorige week 2 dozijn lange stelen rozen gekregen, lijkt me een duidelijk signaal. Maar toch krijg ik van diezelfde man ook veel signalen binnen van dat hij toch niets wil.Elke keer als ik afstandelijk doe rent ie mijn kant in, en als ik me dan wat open stel gaat ie weer weg.
Ik snap er echt helemaal geen ene donder meer van hoor.
Goeie vraag. Weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:54 schreef dawg het volgende:
Zeg je tegen diegene die je leuk vindt/je partner, wat je van hem of haar denkt/vindt, uit jezelf, zonder dat er aanleiding voor is, ookal weet je dat je iemand daarmee kan kwetsen? Hou je het liever voor je, tenzij het je direct gevraagd wordt? Hou je de schijn op tot het moment dat iemand je het direct vraagt?
Dat doen vrouwen net zo goed. Vaak genoeg meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:43 schreef MNR het volgende:
Is het niet gewoon zo dat sommige mannen het gewoon ontzettend benauwd krijgen als een vrouw te dicht in de buurt komt? En dat dat misschien gewoon te maken heeft met dat ze er nog niet toe zijn aan om - al is het maar voor een deel - voor jou te kiezen?
Afstandelijk want hij wil je niet laten schieten, maar ook niet te dichtbij want ja.. dat weet ie ook nog niet. Laat hem dan in dat geval maar lekker toenadering zoeken, als ie wil komen, komt ie vanzelf wel.
iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen net zo goed. Vaak genoeg meegemaakt.
Hehe.. schoot een man in de verdedigingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:54 schreef dawg het volgende:
Dat doen vrouwen net zo goed. Vaak genoeg meegemaakt.
ach, 't is een manier om grip op iets ingewikkelds te krijgen...regeltjes maken, en je daar dan aan houdenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:01 schreef liefie_ het volgende:
idd
waarom denken zoveel mensen in: al dat vrouwen zus mannen zo enz?
volgens mij helpt t niet bepaald
maar ben je dan eerlijk omdat het prettiger is voor jezelf, of omdat het beter is voor die ander?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:49 schreef MNR het volgende:
Ik deed het wel, totdat ik erachter kwam dat ik er iemand mee verloren ben. Maar als ik zou luisteren naar wat ik zou willen, zou ik het gewoon vertellen. Iemand met wie ik niet kan praten, tegen wie ik niet kan zeggen wat er in me omgaat... daar voel je je toch alleen maar heel erg bij beperkt?
Dat ligt eraan. Afhankelijk van wat je wil zeggen en waarom je het zegt. Als je het alleen maar zegt om het van je af te praten, moet je je afvragen of een ander er iets aan heeft of er iets mee zal gaan doen. Ligt er misschien ook wel aan hoe goed de ander tegen kritiek kan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:54 schreef dawg het volgende:
Ok, ik ga mijn vraag even herformuleren, want over het eerlijk zijn is iedereen, hoe politiek correct ook, het veelal wel eens.
Een vriendin doet dat ook, in van die zonnige oorden, en ervaart dan allerlei 'zomerliefdes' waar anderen het hele jaar van dromen tot Juli weer aanbreekt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik zal het even wat luchtiger maken. Vanaf april 2006 vrijgezel geworden, helaas meer dan een jaar niemand tegen gekomen om een beetje "pret" mee te hebben.
Tot het magische middel dat reisleidertje spelen heet en *klap* intussen 3 meiden gehad. Ik moet toch toegeven dat m'n ex nog steeds het beste kan zoenen, maar de rest was erg aangenaam. Jammer dat hier altijd meer dan 40 graden is, dat maakt het er niet makkelijker op.
in dat geval: welkom....van ex gepromoveerd naar singlequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik single ben aangezien ik net te horen kreeg dat mijn ex (ongeveer 4 maanden uit) over 6 maanden vader wordt.. voor de info hij is 21 _0-
Beetje met de deur in huis vallen maar ik heb geen zin meer om in het loslaten topic te posten aangezien ik dat al een poos terug gedaan heb..
Welcome!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik single ben aangezien ik net te horen kreeg dat mijn ex (ongeveer 4 maanden uit) over 6 maanden vader wordt.. voor de info hij is 21 _0-
Beetje met de deur in huis vallen maar ik heb geen zin meer om in het loslaten topic te posten aangezien ik dat al een poos terug gedaan heb..
ik had ongeveer t zelfde met mn op-een-na-laatste ex (ontzettende bindingsangst had ie trouwens)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even terugkomend op je stelling. Ik heb nl. ook meegemaakt dat mensen hun mond houden, uit vermijdingsgedrag. Hoe sta je er nu, na de reacties hier, tegenover?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:51 schreef dawg het volgende:
Nou, op zich heb je gelijk. Vandaar dat ik ervoor kies om het voor me te houden. Ik kan over zulke dingen niet liegen, en ben op zulke momenten ook erg direct en bot, dus vermijd ik het. Of draai ik eromheen als het me gevraagd wordt.
Mwao.. dat lijkt me een redelijk en legitieme redenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
In eerste instantie voor mezelf, het voor me houden in bescherming tov de ander, maar daar snijd je jezelf ook mee in de vingers (alleen heb je dat op dat moment niet door)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:10 schreef Abbadon het volgende:
maar ben je dan eerlijk omdat het prettiger is voor jezelf, of omdat het beter is voor die ander?
Hetzelfde. Mensen weten vrij snel wat ik van ze vind, omdat ik dat gewoon zeg. En dan niet bot, maar wel duidelijk. Ik geef ook genoeg hints. Dat iemand dat soms niet opmerkt, tja, ain't my problem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Even terugkomend op je stelling. Ik heb nl. ook meegemaakt dat mensen hun mond houden, uit vermijdingsgedrag. Hoe sta je er nu, na de reacties hier, tegenover?
Ik ben liever bot en direct, zodat het duidelijk is, dan eromheen draaien, waar uiteindelijk niemand iets mee opschiet.quote:En het is me eigenlijk ook niet nog goed duidelijk waarom direct en bot verkeerd is. Moet eerlijk toegeven dat de mensen met wie ik een keer een aanvaring heb gehad, tot het directe en botte toe, achteraf de mensen waarvoor ik waardering heb gekregen. En blij ben dat ze bot, direct en eerlijk waren. Wat vind je daarvan?
Herkennen meer mensen dit?
Eerder wel dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah het is ook niet gepland.. maar kom op dat hoeft tegenwoordig toch niet meer te gebeuren zou je zeggen..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Eerder wel dan?
Maar hoorde vanmorgen nog een goed spotje (over SOA, condooms) op de radio. En toen was de line:
- "vertrouw je me niet dan?"
- "jou wel, maar je ex niet"
Dat is wel een goed wederantwoord imho![]()
Nou Zeus, dan heb jij je nooit zo verdiept in zwangere vrouwen, anders zou je wel met een ander statement aan komen zettenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:35 schreef RealZeus het volgende:
Je wilt toch overal heen en elkaar, even bruut gezegd, het licht uit de ogen neuken. (voor de vrouwen:lees: de liefde op uiterst passionele wijze bedrijven.)
Vaderschapsschapstestje zou geen overbodige luxe zijn, maar het wil niet alles zeggen. Een oud medestudent van me, woonde net samen toen het uitging. Wel, hij bleef achter met dikke schulden (kon de huur niet alleen opbrengen) en binnen no time had hij een nieuwe vriendin, eentje met een kind, vond ie helemaal geweldig. Sprak ik hem een paar weken later, had hij een andere vriendin en tja.. toen was ze zwanger. Bizar bizar...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik neem aan dat zij zwanger is van hem.. Anders zou hij ook geen vader worden lijkt me
Hulde aan zijn zaad!quote:En zoals ik al eerder heb gezegd MNR ik ben blij dat ik het niet ben.. moet er niet aan denken en wil zeker niet in haar schoenen staan.. Over mijn ex ben ik allang heen.. Het is in april uit gegaan en hij heeft toen haar wss leren kennen en meteen raak geschoten
Of het een basis is, weet ik niet, maar het is in ieder geval wel een relatie waarmee je verbonden bent voor de rest van je levenquote:Maarja of dat nu echt een basis is om een relatie op te bouwen.. maarja dat zijn gelukkig niet mijn zorgen..
Dat is zo, en daarom hier het singlestopic!! Gewoon lezen hoe andere mensen flirten, om elkaar heen draaien *kuch* en dan krijg je zo de smaak te pakken. Heb jij nog leuke tips oid?quote:Maar het is wel raar dat de persoon met wie je 2 jaar je leven gedeeld hebt ineens als je een half jaar verder kijkt vader wordt van iemand anders zijn kind..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou Zeus, dan heb jij je nooit zo verdiept in zwangere vrouwen, anders zou je wel met een ander statement aan komen zetten
[..]
Hier wordt niet geflirt, hoor. Mag niet van c_c.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:06 schreef MNR het volgende:
Dat is zo, en daarom hier het singlestopic!! Gewoon lezen hoe andere mensen flirten, om elkaar heen draaien *kuch* en dan krijg je zo de smaak te pakken. Heb jij nog leuke tips oid?![]()
Dat staat niet in de statuten, beste dawg, we mogen er alleen niet vanuit gaan dat we hier de Liefde van ons leven tegen gaan komen (mind the capital L). Daarvoor hebben we Lexa en Relatieplanet of zoiets?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef dawg het volgende:
Hier wordt niet geflirt, hoor. Mag niet van c_c.
Ow, vanwaar deze persoonlijke wending richting mij, dawgie? Was ik te duidelijk?quote:Heb jij trouwens geen tips, MidNightRunmeisje?Om maar even OT te blijven.
Nou nou nou RealZeus... Je heb echt wel t schijt aan vrouwen op t moment, is t niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:14 schreef RealZeus het volgende:
Nog afgezien van het feit dat hij de eerste tijd geen sex heeft omdat haar doos moet herstellen van de bevalling.
Stuit mijn oog hier op een verkapte wens?quote:Buiten dat hele sex-gebeuren: je wilt toch niet gelijk de luiers in als je net een relatie hebt. Je wilt elkaar toch leren kennen, nachten lang naar de sterren kijken , langs het strand lopen en terrasjes pakken en noem het maar op.
Welke van de 10?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat staat niet in de statuten, beste dawg, we mogen er alleen niet vanuit gaan dat we hier de Liefde van ons leven tegen gaan komen (mind the capital L). Daarvoor hebben we Lexa en Relatieplanet of zoiets?
[..]
Ow, vanwaar deze persoonlijke wending richting mij, dawgie? Was ik te duidelijk?![]()
Nee hoor, helemaal niet. Was het maar waar. Alleen vind ik vrouwen die gelijk raak laten schieten niet echt slim bezig. En die vriend van mij kiest doorgaans niet de minst wanhopige meiden uit. De vorige was ook al zo'n twijfelachtig typje. En dat soort meiden kost me mijn hele vriendenkring zo onderhand. Maar goed, qua werk zit ik weer op de rit dus als het mee zit heb ik straks weer gezonde schijt aan vrouwen. Dan mogen ze hun best voor mij gaan doen en zo niet, dan niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou nou nou RealZeus... Je heb echt wel t schijt aan vrouwen op t moment, is t niet?![]()
Nee, niet verkapt. ik wil best wel eens weten hoe dat allemaal is.Maar goed, dat mogen we van die zeurmod niet zeggen in dit topic, dan moeten we naar de sc-kliek.quote:[..]
Stuit mijn oog hier op een verkapte wens?
Persoonlijke tips. Nou, heb nog wel een situatie om met alle ins and outs tips:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:45 schreef dawg het volgende:
Welke van de 10?
En, gewoon, kom eens met tips. Duidelijke tips, dus.
En persoonlijk? Ik reageer op jou, dus vandaar.
Ow, is het nu opeens de schuld van C_c? Knap..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
Nee, niet verkapt. ik wil best wel eens weten hoe dat allemaal is.Maar goed, dat mogen we van die zeurmod niet zeggen in dit topic, dan moeten we naar de sc-kliek.
Nee, niet zoiets. Das toch geen tip?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Persoonlijke tips. Nou, heb nog wel een situatie om met alle ins and outs tips:
Stel je hebt een kater, en een leuke jongen spreekt je aan op MSN om te vragen of je zin hebt om samen te eten. Jij hebt een kater, en daar maak je misbruik van door te vragen:
m: "ah, wil jij dan koken?" (je test of hij dit voor je over heeft)
h: "nou, heb eigenlijk ook niet zo'n zin om te koken"
m: <zegt niets> (dit om te kijken wat hij gaat doen)
h: "we kunnen frietjes halen? Dat kunnen we makkelijk hebben"
m: (hebt ook zin in frietjes, maar.. kijkt of hij nog verder wil gaan) "ja, wel heel lekker, maar toch niet"
h: "dan zit er weinig anders op he?"
m: "ja" (zeg je met een glimlach)
h: "waar heb je zin in?"
m: "kip met rijst met cashewnoten en als toetje chocolademousse light"
h: "zo zo, je hebt wel eisen he?"
m: <glimlacht om zijn opmerking> "jups"
Dan kookt hij voor je, zet daarna thee voor je, kijken jullie samen een filmpje en dan beslis op een gegeven moment dat je weggaat (want ja, als je te lang blijft zitten, denkt hij misschien dat hij geen moeite meer voor je hoeft te doen). Je gaat dus weg en hij vraagt: "ow, ga je nu al? Wil je niet nog een cognacje of zo?" Je laat je dus overhalen (want dit was de bedoeling, dus alles verloopt precies zoals je wilde).
En na het cognacje daagt hij je uit om te stoeien.. en dan stoeien jullie en stop je tussendoor ook even. Want ja, je bent nog niet echt zeker van je zaak (wat hij van jou vindt). Dus je gaat slapen en 's nachts krijg je een smsje "ik vond het gezellig vanavond"... en dan val je met een glimlach op je gezicht in slaap.
En dan wachten totdat het volgende moment zich aandient.
Zoiets dawgje?![]()
[..]
Ow, is het nu opeens de schuld van C_c? Knap..
Ik vind haar eigenlijk overkomen als een tof wijf en vind haar feedback helemaal zo onterecht nog niet.
Hahahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:11 schreef dawg het volgende:
Nee, niet zoiets. Das toch geen tip?
Een tip is: als je elkaar iets langer aankijkt, moet hij haar zoenen, want dan willen wij vrouwen dat. Of, als hij zegt dat ie je wil zoenen, dan dien je je als vrouw om te draaien, hem vast te pakken, en hem passioneel te zoenen.![]()
No way! Dat is het spel. Dat is leuk.. dat is peilen. Ik vind dat geen gemanipuleer hoor... ik vind dat heel rustig toenadering zoeken. Manipulatie zou het pas zijn als ik er niets van meen.quote:Wat jij zegt is gewoon het typische vrouwengemanipuleer, wat bij deze jongen geen effect heeft.
Nou, weet je wat? Zeus doet me een klein beetje denken aan een goede vriend van me. En hij vroeg me laatst ook hoe het nou kwam dat het bij hem 'altijd misloopt'. En eigenlijk heb ik wel een antwoord, maar dat heeft ons Zeuske al meerdere keren gehoord.quote:Zo, nu jij weer. Tips wil men, vooral RealZeus.
Tuurlijk werkt dat. En het geilste is dan als zij jou zoent. Vind ik. Al is zoenen sowieso wel erg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha
Passioneel zoenen *zwijmel*
Heb me trouwens laten vertellen dat als iemand naar je lippen kijkt, dat betekent dat hij/zij je onbewust wil zoenen. Dus dat is ook wel een mooie truc om toe te passen.
Een man die tegen je zegt dat hij je wil zoenen? Hmmm... ik moet wel eerlijk zeggen, dat werkt. Heb t ooit meegemaakt.. hij vroeg dat, ik zei toen nee (durfde nog niet) maar even later heb ik hem wel gezoend... ow jummie![]()
Dan peil jij anders dan ik. Ik peil door te zeggen dat ik haar wil zoenen.quote:No way! Dat is het spel. Dat is leuk.. dat is peilen. Ik vind dat geen gemanipuleer hoor... ik vind dat heel rustig toenadering zoeken. Manipulatie zou het pas zijn als ik er niets van meen.
Nee, het allerlekkerste is als hij zijn hand in je nek legt, dan langzaam dichterbij komt, nog even iets zegt en je dan zoent... Oh man!! Dat is echt het ultieme!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:24 schreef dawg het volgende:
Tuurlijk werkt dat. En het geilste is dan als zij jou zoent. Vind ik. Al is zoenen sowieso wel erg.![]()
Nou, dan zitten we op 1 lijn, want ik houd ervan als mannen die direct versieren en ik kan dan rustig aftasten. Dus in feite zeggen we hetzelfdequote:Dan peil jij anders dan ik. Ik peil door te zeggen dat ik haar wil zoenen.Of ik zoen haar gewoon. Als ik een vlakke hand tegen mijn gezicht aan krijg gezwaaid, weet ik genoeg. En anders ook.
Al weet je wel of het op zoenen uitdraait of niet. Tenminste, ik merk dat meestal wel, zie je aan iemands ogen, als ze naar je kijkt. Enzo.
Als diegene in kwestie niet goed kan zoenen, oh das pas een afknapper. Ik heb het zelf vaak genoeg meegemaakt dat een vrouw niet kon zoenen, en helicopterstijlquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, het allerlekkerste is als hij zijn hand in je nek legt, dan langzaam dichterbij komt, nog even iets zegt en je dan zoent... Oh man!! Dat is echt het ultieme!
Mwa, direct versieren en rustig aftasten? Hoe moet ik dat zien dan?quote:Nou, dan zitten we op 1 lijn, want ik houd ervan als mannen die direct versieren en ik kan dan rustig aftasten. Dus in feite zeggen we hetzelfde![]()
Zoals gezegd voel je dat meestal wel aan. Tenminste ik wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:55 schreef liefie_ het volgende:
ik vind het vreselijk als iemand iets zegt in de trant van ik wil je zoenen
doe het dan gewoon! kom op ff wat ballen tonen
Ja, dat is lastig uit te leggen. Het is gewoon echt leuk om te horen dat iemand (die je leuk vindt voor de duidelijkheid) je wil zoenen. Het is gewoon leuk om te zien hoe hij je wil veroveren... Dus dat directe is altijd fijn en goed. Aan de andere kant vind ik het ook wel prettig dat ik niet direct alles hoef te laten zien en merken. Is niet lullig bedoeld voor de man, maar het geeft gewoon de tijd om alles rustig over me heen te laten komen.. en beetje bij beetje zoek ik dan vanzelf wel toenadering. Op zich wel handig, want degene die me alleen maar willen neuken, druipen vanzelf afquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:49 schreef dawg het volgende:
Mwa, direct versieren en rustig aftasten? Hoe moet ik dat zien dan?
Nog nooit met een echte man uitgeweest?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:01 schreef liefie_ het volgende:
ja maar je hebt nog van die watjes die je dan niet zoenen
dan doe ik t meestal hoewel ik dan al weet dat t waarschijnlijk niks word
Mwa, meestal hangt er gewoon vanaf het begin een bepaald sfeertje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat is lastig uit te leggen. Het is gewoon echt leuk om te horen dat iemand (die je leuk vindt voor de duidelijkheid) je wil zoenen. Het is gewoon leuk om te zien hoe hij je wil veroveren... Dus dat directe is altijd fijn en goed. Aan de andere kant vind ik het ook wel prettig dat ik niet direct alles hoef te laten zien en merken. Is niet lullig bedoeld voor de man, maar het geeft gewoon de tijd om alles rustig over me heen te laten komen.. en beetje bij beetje zoek ik dan vanzelf wel toenadering. Op zich wel handig, want degene die me alleen maar willen neuken, druipen vanzelf af![]()
Maar nu moet ik ook weer zeggen dat het allemaal een inschatting is hoor, dat ik me zo gedraag. Het is niet dat ik mezelf gedurende het proces constant observeer.
ik heb ook een hekel aan mannen die dat soort dingen zeggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Nog nooit met een echte man uitgeweest?
Gaat er verder wel ooit iets goed met je dateleven?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ook een hekel aan mannen die dat soort dingen zeggen
Man! Stel dan ook niet zulke vragen, muts!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:04 schreef dawg het volgende:
Mwa, meestal hangt er gewoon vanaf het begin een bepaald sfeertje.
Jij.... vrouw!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Man! Stel dan ook niet zulke vragen, muts!
ja hoor! I love dating!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Gaat er verder wel ooit iets goed met je dateleven?
Nou, vertel eens dan. Dan kunnen de mannelijke frusti's singles hier meteen op inspringen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja hoor! I love dating!
en ik ben ook pas een maandje single
misschien juist wel omdat ik weet wat ik wel en niet wil/aantrekkelijk vind
dat doet er toch niet toe?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, vertel eens dan. Dan kunnen de mannelijke frusti's singles hier meteen op inspringen.
Wat een vaag gelul dit. Hier kunnen we toch net zo goed niks mee? Het is juist cool om eens wat persoonlijke ervaringen etc van iemand te horen lezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat doet er toch niet toe?
ik ben maar een individu dus van mijn voorkeuren en zo leren jullie weinig denk ik
hoewel ik wel denk dat het helpt als je op een rijtje hebt wat je zelf wilt in een ander en wie je zelf bent en zo
dus dat is dan mijn tip van de dag
Liefie meis, dawg is gewoon een beetje op zoek naar aandachtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:24 schreef liefie_ het volgende:
ik vind het juist niet vaag
ik denk echt dat dat de key is tot een gelukkig relatie: zoek uit wie je bent, of je er gelukkig mee bent (zo niet verander er dan wat aan) en daardoor zul je weten wat je wil en zoekt in een relatie en dus ook eerder vinden
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Nou, weet je wat? Zeus doet me een klein beetje denken aan een goede vriend van me. En hij vroeg me laatst ook hoe het nou kwam dat het bij hem 'altijd misloopt'. En eigenlijk heb ik wel een antwoord, maar dat heeft ons Zeuske al meerdere keren gehoord.
Waarom zou ik mezelf valse hoop geven?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:55 schreef liefie_ het volgende:
waarom zou je er zo over willen denken
zo van voor mij is er niemand
Goed, ik ga het proberen uit te leggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:03 schreef liefie_ het volgende:
dat vind ik echt nogal een deprimerende houding
Ik kan elke houding aannemen die ik wil , maar daar vergroten mijn kansen niet mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:04 schreef liefie_ het volgende:
en trouwens ik denk als dat je houding in het leven is je ook weinig kans maakt
Nou, ik kan je zeggen dat ik me na die opmerking van die vriend toch een stuk beter voelde.Het was de bevestiging van wat ik al vermoedde.En ik moet zeggen dat ik vanaf toen me goed ging voelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:26 schreef liefie_ het volgende:
nee maar door te denken: voor sommige mensen (lees: mij) is het niet weg gelegd plaats je jezelf meteen al onder 90% van de rest van de bevolking en dat is absoluut niet aantrekkelijk!!!
Ik houd heel veel van de mensen in mijn omgeving. Ben er voor mijn vrienden als ze me nodig hebben en ik geef mijn vriendinnen regelmatig een dikke knuffel en een kus en zeg ze ook gewoon dat ik van ze houd.quote:owja en hou van de mensen in je omgeving.... als je op die manier van iemand kunt houden kun je dat ook op een relatie-manier
het "voor mij zal het er wel niet in zitten diepe zucht ik sterf alleen gevoel" zul je onbedoeld en onbewust met je mee dragen en uitstralen and trust me niemand wil daar verkering meequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik kan je zeggen dat ik me na die opmerking van die vriend toch een stuk beter voelde.Het was de bevestiging van wat ik al vermoedde.En ik moet zeggen dat ik vanaf toen me goed ging voelen.
En ik ben al vanaf de eerste kalverliefde tot de laatste verliefdheid op mijn bek gegaan dus na negentien jaar geloof ik er niet meer zo in.
[..]
goed zoquote:Ik houd heel veel van de mensen in mijn omgeving. Ben er voor mijn vrienden als ze me nodig hebben en ik geef mijn vriendinnen regelmatig een dikke knuffel en een kus en zeg ze ook gewoon dat ik van ze houd.
dat hoeft ook niet om aan mensen duidelijk te maken wat je van binnen voelt (en sorry dat ik t zeg maar vooral aan vrouwen die pikken zo ongeveer alles, al dan niet bewust, op)quote:Volgens mij denkt het merendeel dat ik de hele dag met gebogen hoofd over straat loop, maar dat is echt niet zo.![]()
Toen ik nog niet zo dacht was dat ook al zo, dus echt verschil ga ik wat dat betreft niet merken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het "voor mij zal het er wel niet in zitten diepe zucht ik sterf alleen gevoel" zul je onbedoeld en onbewust met je mee dragen en uitstralen and trust me niemand wil daar verkering mee
Dat weet ik. De laatste keer dat ik iemand leuk vond hadden alle vrouwen in een straal van drie kilometer dat door.quote:[..]
goed zo
[..]
dat hoeft ook niet om aan mensen duidelijk te maken wat je van binnen voelt (en sorry dat ik t zeg maar vooral aan vrouwen die pikken zo ongeveer alles, al dan niet bewust, op)
ik weet niet hoe je van te voren dacht maar als er maar zo'n onzinnige opmerking voor nodig is om je echt te laten denken dat het er "voor sommige mensen gewoon niet in zit" kan ik me niet voorstellen dat je nogal postief was over jezelf, daten en het geheel voor dat die opmerking gemaakt werdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen ik nog niet zo dacht was dat ook al zo, dus echt verschil ga ik wat dat betreft niet merken.
quote:[..]
Dat weet ik. De laatste keer dat ik iemand leuk vond hadden alle vrouwen in een straal van drie kilometer dat door.![]()
Ik wéét dat ik dat uitstraal. Ik weet ook dat vrouwen zich bij mij gelijk op hun gemak voelen en dat helpt ook niet mij want je bent de goede vriend voor je er erg in hebt. Ik ben ook niet de knapste van de wereld dus dat helpt ook niet mee. En als ik straks hetzelfde gevoel weer heb als vorig jaar vind ik het wel prima. Dan maar single. Ik werk 's nachts, ik ga regelmatig op stap en dat kan ik gelukkig ook goed alleen en alleen met de feestdagen en Valentijn is het niet altijd tof, maar ik kan nog doen en laten wat ik wil.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je van te voren dacht maar als er maar zo'n onzinnige opmerking voor nodig is om je echt te laten denken dat het er "voor sommige mensen gewoon niet in zit" kan ik me niet voorstellen dat je nogal postief was over jezelf, daten en het geheel voor dat die opmerking gemaakt werd
sorry hoor maar bij mensen zoals jij (sorry voor het ge-generaliseer) zit het er zeg maar altijd al een beetje in (vooral als je zelf al spreekt in termen als: in 19 jaar ben ik alleen maar op mn bek gegaan... wat denk je dan dat je uitstraalt? en ja dat straal je al lang uit voor je het zelf door hebt hoor
[..]
Omdat dat beter is. Echt beter. Ik werd zo vreselijk verdrietig van dat elke keer op mijn bek lazeren dat ik me dat graag bespaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef liefie_ het volgende:
waarom leg je je er in hemelsnaam bij neer! als het toch (blijkbaar!!) zo belangrijk voor je is?
Qua uiterlijk? Nee, absoluut niet. Qua karakter en werk? Ja, dat wel. Ik ben een goed mens en ik ben eerlijk. Ik kan goed zingen en daar ben ik ook retetrots op. En ik ben trots op het feit dat ik met dikke vrachtwagens rond rijd omdat dat iets is wat ik altijd al wilde en dat is me ook gelukt.quote:en zo te horen ben je niet echt blij met jezelf en trots op jezelf!
Nee, dat lukt niet meer. Ik zou niet weten hoe.quote:kom op je schouders er onder dan! jij bent de enige die het kan veranderen hoor!!!
Waarom zou je depressief worden? Dat ben ik ook niet.quote:ik zou er zelf gewoon bijna plaatsvervangend depresief van worden!
Wedden dat als jij morgen een geweldig lief, leuk en schattig meisje tegenkomt dat interesse in jou toont, dat je je er dan helemaal niet bij neerlegt, maar er gewoon voor gaat? En zo hoort hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:16 schreef RealZeus het volgende:
Omdat dat beter is. Echt beter. Ik werd zo vreselijk verdrietig van dat elke keer op mijn bek lazeren dat ik me dat graag bespaar.
Dat is een hoaxquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Wedden dat als jij morgen een geweldig lief, leuk en schattig meisje tegenkomt dat interesse in jou toont, dat je je er dan helemaal niet bij neerlegt, maar er gewoon voor gaat? En zo hoort het![]()
Juist!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Wedden dat als jij morgen een geweldig lief, leuk en schattig meisje tegenkomt dat interesse in jou toont, dat je je er dan helemaal niet bij neerlegt, maar er gewoon voor gaat? En zo hoort het![]()
met andere woorden: je maakt het jezelf moeilijk met je liefde is stom houdingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is een hoax
Waarschijnlijk wel. Dan word ik weer chagerijnig omdat ik nog liever ziek dan verliefd ben, vervolgens word ik nog meer onzeker dan normaal en ongeduldig en vervolgens weet ik het weer grandioos te verprutsen door het haar maar weer te vertellen omdat ik van die onzekerheid af wil en dan zijn we weer terug bij af
geweldige houding om mee te beginnen iddquote:Of, ik raak met haar aan de praat en binnen een uur gaat het ergens over en weer een uur later ben ik de broer die ze nooit gehad heeft.
Iets anders is nog niet gebeurd..
Geloof me, als ik ene andere houding had zou je ook niet op me vallen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
[..]
geweldige houding om mee te beginnen iddik zou als een blok voor je vallen
![]()
you'll never know als je deze houding vast houdtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof me, als ik ene andere houding had zou je ook niet op me vallen.![]()
Je moet wat meer teasen, brutaler worden, niet bang zijn iets te zeggen, etc. Niet haar op een torenhoog voetstuk zetten, daar sta je namelijk zelf al op.quote:
Dat mag. Ik kan wel blijven vechten en hopen, maar als dat niks uithaalt wordt het wel een keer tijd om je daarbij neer te leggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
you'll never know als je deze houding vast houdt
wat een eeuwen oud en makkelijk verdedigings mechanisme zeg
sorry hoor ik vind het laf
of om te kijken waarom het niks uit haalt en daar wat aan te doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat mag. Ik kan wel blijven vechten en hopen, maar als dat niks uithaalt wordt het wel een keer tijd om je daarbij neer te leggen.
En nu ga ik douchen en op stap, één van de prettige bijkomstigheden van het single zijn.![]()
Nou, als ik mijn bezette vrienden schijnt dat niet meer te kunnen danwel mogen.Ik kan doen en laten wat ik wil.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of om te kijken waarom het niks uit haalt en daar wat aan te doen
dat lijkt mij een stuk prettiger
en als je niet single bent kun je ook nog op stap
Als jij dat die meelopende labradors hier ook even kunt uitleggen mag je het van mij proberen. Maar dat gaat je niet lukken want dan zeggen ze dat ze er geen behoefte meer aan hebben. ;') of ze komen met een andere kutsmoes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:59 schreef liefie_ het volgende:
bah ik word hier echt allergisch van joh!
kom op als je uit wil kun je toch uit of je nou verkering hebt of niet
mensen die er in mee gaan zijn stom en mensen die het verbieden ook
kinderachtig gedoe al zeg ik t zelf
er is niks mis met je kwetsbaar opstellen of je onzekerheden hebben die heeft ieder mensquote:Op zondag 26 augustus 2007 09:32 schreef SuperMocio het volgende:
Waarom is het zo dat je als man zijnde niet onzeker over jezelf mag zijn? De meeste vrouwen die ik ken blijken als je ze wat beter leert kennen allemaal wel in meer of mindere mate zelfbeeld issues te hebben, maar worden daar in sociale situaties nooit of nauwelijks op afgerekend. Als man zijnde is zelfvertouwen binnen de datingscene (en ook daar buiten maar dat is weer een ander verhaal) je beste vriend. Gebrek hieraan wordt direct opgepikt en afgestraft. Je zou maar eens een watje zijn....
Stelling: Je kan het je als man pas veroorloven je kwestbaar op te stellen als je een vrouw al voor je gewonnen hebt.
Onzin...al is het voornamelijk hoe je het brengt, lijkt me...quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:32 schreef SuperMocio het volgende:
Stelling: Je kan het je als man pas veroorloven je kwestbaar op te stellen als je een vrouw al voor je gewonnen hebt.
Bullshit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:32 schreef SuperMocio het volgende:
precies! om het allergrootste cliché maar weer eens van stal te halen; Je moet gewoon jezelf zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:11 schreef dawg het volgende:
Bullshit.
Waarom doen jullie allemaal zo fucking moeilijk, met als dat geanalyseer en gerationaliseer, "oh doe dit niet, maar dat wel, als je maar op let dat je zus absoluut niet doet dan, zo kun je het wel doen, jadajadajadajada." In het kader van fake it 'till you make it?
Eens, maar zo'n houding komt imho juist voort uit de aanwezigheid van een ruime hoeveelheid zelfvertrouwen/zelfkennis.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar er is niks mis met een beetje zelfspot, en laten zien dat je het ook niet allemaal weet, en dat sommige dingen je best raken...dat laat alleen maar zien dat je zelfbewust bent, en niet onzeker of bang voor je eigen emoties...
Even voor de duidelijkheid: mijn stelling is geen verwijzing naar een of ander masterflirtladdertheorie die een succesvol stappenplan pretendeert te zijn (wat onzin is als je het mij vraagt) maar meer vanuit het idee dat je als man een bepaalde rol (met bijhorende verwachtingen) aangemeten krijgt als je -bij een gebrek aan een betere term- 'het spel' wilt meespelen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom doen jullie allemaal zo fucking moeilijk, met als dat geanalyseer en gerationaliseer, "oh doe dit niet, maar dat wel, als je maar op let dat je zus absoluut niet doet dan, zo kun je het wel doen, jadajadajadajada." In het kader van fake it 'till you make it?
Als je het nu eens gewoon niet ziet als een spel, maar gewoon een gezellig babbeltje. Zonder bijbedoelingen, verborgen agenda's, en meer van dat soort onzinnige aangemeten nephoudingen. Want dat heb je zelf in de hand, hoe iemand je ziet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:25 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Eens, maar zo'n houding komt imho juist voort uit de aanwezigheid van een ruime hoeveelheid zelfvertrouwen/zelfkennis.
[..]
Even voor de duidelijkheid: mijn stelling komt niet voort als verwijzing naar een of ander masterflirtladdertheorie die een succesvol stappenplan pretendeert te zijn (wat onzin is als je het mij vraagt) maar meer vanuit het idee dat je als man een bepaalde rol (met bijhorende verwachtingen) aangemeten krijgt als je -bij een gebrek aan een betere term- 'het spel' wilt meespelen.
als je daarmee bedoelt dat er, als het gaat om versieren, altijd nog een soort klassiek rollenpatroon is waarbij de man geacht wordt het initiatief te nemen, dan heb je daarin tot op zekere hoogte wel een punt...quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:25 schreef SuperMocio het volgende:
Even voor de duidelijkheid: mijn stelling komt niet voort als verwijzing naar een of ander masterflirtladdertheorie die een succesvol stappenplan pretendeert te zijn (wat onzin is als je het mij vraagt) maar meer vanuit het idee dat je als man een bepaalde rol (met bijhorende verwachtingen) aangemeten krijgt als je -bij een gebrek aan een betere term- 'het spel' wilt meespelen.
Als je een date hebt met iemand die je erg leuk vindt, in hoeverre is het voor je willen winnen van deze persoon dan een verborgen agenda? Je anders voordoen dan je bent is nooit een goed idee, maar er zijn denk ik wel do's & don'ts met betrekking tot wat je wel en niet van jezelf laat zien. De maakbaarheid van het beeld wat anderen van je hebben (je zegt immers dat je dat zelf in de hand hebt) duidt al op de aanwezigheid van enige manipulatie. Vergelijk het zo je wilt met een sollicitatiegesprek.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je het nu eens gewoon niet ziet als een spel, maar gewoon een gezellig babbeltje. Zonder bijbedoelingen, verborgen agenda's, en meer van dat soort onzinnige aangemeten nephoudingen. Want dat heb je zelf in de hand, hoe iemand je ziet.
Ik heb me een enkele keer wel eens laten versieren, dus ik snap de lol daarvan op zich welquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:38 schreef liefie_ het volgende:
ik hou van mannen die me versieren
ik ben niet te beroerd het zelf te doen maar stiekum ben ik ontzettend ouderwetsch
nou bij mij gaat dat ook puur op het gevoelquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:48 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Als je een date hebt met iemand die je erg leuk vindt, in hoeverre is het voor je willen winnen van deze persoon dan een verborgen agenda? Je anders voordoen dan je bent is nooit een goed idee, maar er zijn denk ik wel do's & don'ts met betrekking tot wat je wel en niet van jezelf laat zien. De maakbaarheid van het beeld wat anderen van je hebben (je zegt immers dat je dat zelf in de hand hebt) duidt al op de aanwezigheid van enige manipulatie. Vergelijk het zo je wilt met een sollicitatiegesprek.
Man. Je moet gewoon afspreken omdat je zin hebt in een gezellige avond. Verder niks.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:48 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Als je een date hebt met iemand die je erg leuk vindt, in hoeverre is het voor je willen winnen van deze persoon dan een verborgen agenda? Je anders voordoen dan je bent is nooit een goed idee, maar er zijn denk ik wel do's & don'ts met betrekking tot wat je wel en niet van jezelf laat zien. De maakbaarheid van het beeld wat anderen van je hebben (je zegt immers dat je dat zelf in de hand hebt) duidt al op de aanwezigheid van enige manipulatie. Vergelijk het zo je wilt met een sollicitatiegesprek.
Klopt, je zou er geen lijstje voor alle mogelijke situaties en personen van kunnen opstellen. Behalve dan eentje die bestaat uit louter open deuren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou bij mij gaat dat ook puur op het gevoel
zo van ow op deze eerste date kan ik wel zeggen dat mn ouders gek zijn en op die andere eerste date hou ik t maar nog ff voor mezelf
dat voel je, dat tast je af
er zijn geen standaard do's and don'ts in mijn ogen
Wat jij hier beschrijft is ook een houding die jij hebt aangenomen omdat jij je daarbij het prettigst voelt. Verder maak je mij niet wijs dat als je op iemand valt dat een positieve afloop niet op z'n minst de voorkeur heeft. Desnoods ergens in je achterhoofd. Dat je je er niet druk om maakt als dat dan uitblijft is iets anders. Er moet voor aanvang wel enige potentie zijn. Een date is geen date zonder die spanning op de achtergrond.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Man. Je moet gewoon afspreken omdat je zin hebt in een gezellige avond. Verder niks.
Do's en don'ts? Die zijn er niet, vrouwen kunnen wel wat hebben hoor, ze zijn niet van suiker.
Trouwens, je ziet gaandeweg de avond wel hoe het klikt, hoe het loopt, etc. Gewoon, no strings, no goals, en gewoon een gezellige avond hebben, zien hoe het loopt. Waarom zo moeilijk altijd, ik snap dat niet.
Oneens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:32 schreef SuperMocio het volgende:
nope...er is geen gulden middenweg...als je dat probeert wordt het juist krampachtig...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:29 schreef RealZeus het volgende:
Je moet steeds een gulden middenweg zien te vinden en daar ben ik juist errug slecht in.![]()
Ik denk dat jij eerder slecht bent in het hebben van een positief zelfbeeld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:29 schreef RealZeus het volgende:
Als ik alles zo eens lees is het eigenlijk best ingewikkeld.
Je moet steeds een gulden middenweg zien te vinden en daar ben ik juist errug slecht in.![]()
Het hebben zal wel gaan, maar het krijgen is wat lastig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder slecht bent in het hebben van een positief zelfbeeld.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Lips het volgende:
Wat maken jullie het toch allemaal theoretisch en moeilijkzoals jullie (voel je vrij je aangesproken te voelen) er over praten is er geen lol meer aan om te daten en relaties te hebben
Lips doet voorlopig gewoon wel ff d'r eigen ding
het heet niet zomaar theorie...het heet theorie omdat het geen praktijk is...quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Lips het volgende:
Wat dat betreft ben ik dan een stuk verder, ik durf gewoon toe te geven dat ik er niks van snapquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het heet niet zomaar theorie...het heet theorie omdat het geen praktijk is...
in de praktijk maak ik me nergens druk over, en al helemaal niet over regels...
maar dat wil niet zeggen dat ik het niet grappig vind om de theorie te bespreken, en te doen alsof ik het allemaal snap![]()
da's een leuke theoriequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:55 schreef Lips het volgende:
Wat dat betreft ben ik dan een stuk verder, ik durf gewoon toe te geven dat ik er niks van snap![]()
Ik denk ook niet dat jij en ik de personen zijn die zich druk maken om desbetreffende stellingquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Lips het volgende:
Wat maken jullie het toch allemaal theoretisch en moeilijkzoals jullie (voel je vrij je aangesproken te voelen) er over praten is er geen lol meer aan om te daten en relaties te hebben
Ik heb een heel net weekend gehadquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij en ik de personen zijn die zich druk maken om desbetreffende stelling![]()
Het is dan ook logisch dat je het zo ziet. Maar er zijn mensen die zich er wel druk om maken cq. mee bezig houden en die horen dan graag hoe anderen dat beleven. En daar is niets mis mee, lijkt me (:
Hoest verder met je? Nog leuke anekdotes meegemaakt?![]()
da's een verschil tussen mannen en vrouwen...als het geen direct praktisch nut dient, dan gaat het de meeste vrouwen helaas boven de spreekwoordelijke petquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef SuperMocio het volgende:
Ik dacht dat het het idee van deze reeks was om dit soort topics aan te kaarten. Ik vind het wel leuk om een beetje te filosoferen over de achterliggende mechanismen van dingen en daar iets over te spuien. Daarnaast zou mijn stelling geen discussie opleveren als deze van begin af aan genuanceerd was geweest.
Ligt eraan. Ik vind bagage meestal erg interessant. Ik vind het juist aantrekkelijk als mensen littekens overgehouden hebben aan hun verleden. Daarmee kun je mij voor je winnen. Ligt er wel een beetje aan wat natuurlijk, het verhaal moet me 'aanspreken'. Iemand die zwaar mishandeld is en daardoor redelijk verknipt geraakt is, dat hoeft nou ook weer niet. Toevallig kwam ik dit weekend iemand tegen die littekens heeft, ik weet nog steeds niet wat maar ik denk er wel veel over na. Oftewel: hij is interessant. Maar eerlijk is eerlijk: hij heeft zich amper kwetsbaar opgesteld, hoewel hij heel open was.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:32 schreef SuperMocio het volgende:
Waarom is het zo dat je als man zijnde niet onzeker over jezelf mag zijn? De meeste vrouwen die ik ken blijken als je ze wat beter leert kennen allemaal wel in meer of mindere mate zelfbeeld issues te hebben, maar worden daar in sociale situaties nooit of nauwelijks op afgerekend. Als man zijnde is zelfvertouwen binnen de datingscene (en ook daar buiten maar dat is weer een ander verhaal) je beste vriend. Gebrek hieraan wordt direct opgepikt en afgestraft. Je zou maar eens een watje zijn....
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's een verschil tussen mannen en vrouwen...als het geen direct praktisch nut dient, dan gaat het de meeste vrouwen helaas boven de spreekwoordelijke pet![]()
...om maar eens door te gaan op de ongenuanceerde voet![]()
neen, dan is het gewoon tijdverspilling meestalquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's een verschil tussen mannen en vrouwen...als het geen direct praktisch nut dient, dan gaat het de meeste vrouwen helaas boven de spreekwoordelijke pet![]()
...om maar eens door te gaan op de ongenuanceerde voet![]()
dat zeg ik; vrouwen zijn praktischer ingesteld...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
![]()
Ik ben praktischer en planmatiger ingesteld dan de meeste mannen!![]()
En nog iets: qua klussen kunnen veel mannen nog een voorbeeld nemen aan mij, alleen electra doe ik niet want dat vind ik altijd te spannend enzo. Bzzzz!
tijdsverspilling is waarschijnlijk een woord dat door een vrouw is uitgevonden...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef Shitonya het volgende:
neen, dan is het gewoon tijdverspilling meestal
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat zeg ik; vrouwen zijn praktischer ingesteld...
En als hij zich amper kwetsbaar opstelt, dan betekent dat? En weet je ook waarom hij zich (nog) niet kwetsbaar heeft opgesteld? En wat vind je daarvan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Toevallig kwam ik dit weekend iemand tegen die littekens heeft, ik weet nog steeds niet wat maar ik denk er wel veel over na. Oftewel: hij is interessant. Maar eerlijk is eerlijk: hij heeft zich amper kwetsbaar opgesteld, hoewel hij heel open was.
Nee, door mannen, alleen geven wij de vrouw de schuld van die tijdverspilling.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tijdsverspilling is waarschijnlijk een woord dat door een vrouw is uitgevonden...![]()
Dat hij zich niet heel kwetsbaar opstelt betekent voor mij dat hij zich nog niet helemaal op zijn gemak voelt. Niet zo gek als je elkaar pas een paar uur kent. En wat ik ervan vind: hij is een wonderlijk type met een bijzondere levensinstelling. Dat hij nog niet al zijn geheimen prijsgeeft vind ik alleen maar interessant.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef MNR het volgende:
[..]
En als hij zich amper kwetsbaar opstelt, dan betekent dat? En weet je ook waarom hij zich (nog) niet kwetsbaar heeft opgesteld? En wat vind je daarvan?
Typisch. Mannen leggen altijd de schuld bij de vrouw van hun eigen stommiteitenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, door mannen, alleen geven wij de vrouw de schuld van die tijdverspilling.
Nee. Door jullie eeuwige wispelturige gedrag zijn wij gedwongen meer tijd aan jullie te spenderen dan we eigenlijk in gedachten hadden. Ergo, tijdverspilling. Bron van de tijdverspilling, de vrouw. Jullie dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Typisch. Mannen leggen altijd de schuld bij de vrouw van hun eigen stommiteiten
ik vind dat echt wel mee vallen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:50 schreef HITS het volgende:
Je kunt dan nog wel zo hard van de daken schreeuwen dat single-zijn top is. Maar het blijft gewoon aan alle kanten kut, en je weet het.
Ik zoek nogsteeds, naar de ware... of in ieder geval iemand die voor even de ware kan zijn.
als je denkt dat het vinden van een relatie ineens je rotleven geweldig gaat maken, staat je nog heel wat teleurstelling te wachten...quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:50 schreef HITS het volgende:
Je kunt dan nog wel zo hard van de daken schreeuwen dat single-zijn top is. Maar het blijft gewoon aan alle kanten kut, en je weet het.
Ik zoek nogsteeds, naar de ware... of in ieder geval iemand die voor even de ware kan zijn.
Ik ken genoeg mannen die ook zo wispelturig als de pest zijn. Verder zou ik liever een wispelturig persoon willen, dan iemand die zo voorspelbaar en stoicijns als de pest isquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Door jullie eeuwige wispelturige gedrag zijn wij gedwongen meer tijd aan jullie te spenderen dan we eigenlijk in gedachten hadden. Ergo, tijdverspilling. Bron van de tijdverspilling, de vrouw. Jullie dus.
Typisch, hoe vrouwen altijd in alle toonaarden ontkennen.
voor sommigen van ons wel, ja...kennelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:50 schreef Shitonya het volgende:
Wat verdraai je toch weer zijn woorden Abbandon. Begrijpend lezen schijnt aardig moeilijk te zijn...
Betekent dit dat je er de brui aan geeft, dawgert?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef dawg het volgende:
Nee. Door jullie eeuwige wispelturige gedrag zijn wij gedwongen meer tijd aan jullie te spenderen dan we eigenlijk in gedachten hadden. Ergo, tijdverspilling. Bron van de tijdverspilling, de vrouw. Jullie dus.
Hij zei dat het vrijgezelle leven kut was, niet dat een liefde een rotleven meteen helemaal laat wegwaaien. Kut is geen synoniem voor een rotleven.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor sommigen van ons wel, ja...kennelijk![]()
Dit is wel een leuk citaat om uit z'n verband te trekken trouwens...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Shitonya het volgende:
Kut is geen synoniem voor een rotleven.
maar goed, om er ook nog een beetje serieus op in te gaan...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Shitonya het volgende:
Hij zei dat het vrijgezelle leven kut was, niet dat een liefde een rotleven meteen helemaal laat wegwaaien.
Sure, en jullie mannen zijn de bron van al het kwaadquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:18 schreef dawg het volgende:
Typisch, hoe vrouwen altijd in alle toonaarden ontkennen.
Met een xje voor Gariquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:53 schreef Garisson72 het volgende:
whaha!grimmige maandagochtend-singles...
Ik zei alleen dat single zijn kut is...quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar goed, om er ook nog een beetje serieus op in te gaan...
Dat beweer ik ook nergens. Hij zegt dat het single leven, zijn single leven, aan alle kanten kut is...duidelijk daaraan is dat voor hem de reden dat alles zo kut is, zit in het feit dat hij single is...en dat een relatie hem van die single status afhaalt en dus het enige is dat zijn leven weer een groene alpenweide vol bloemen en regenbogen zou kunnen maken...
...maar als je niet gelukkig bent met jezelf, is de kans dat een relatie dat verandert niet zo heel groot...
Dat is wat ik zeg...niets anders...
maar begrijpend lezen is niet zo makkelijk inderdaad...![]()
Ligt eraan op welk vlak. Niet op het vlak waar we het in dit topic over hebben in elk geval.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:51 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die ook zo wispelturig als de pest zijn. Verder zou ik liever een wispelturig persoon willen, dan iemand die zo voorspelbaar en stoicijns als de pest is
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Betekent dit dat je er de brui aan geeft, dawgert?
Quit your bitchin', it's your favourite passtime and U know it.![]()
![]()
Goed dat je die laatste regel erbij zet, ik schrok al.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Sure, en jullie mannen zijn de bron van al het kwaad
Wij misschien wispelturig, maar kan over mannen ook wel een blik opentrekken.
![]()
[edit]
en dan nog wat: sommige zijn hier zo *ontzettend* negatief en vinden het zo makkelijk om direct en altijd de schuld bij de ander neer leggen. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je alle frustratie botviert op iemand van het tegenovergestelde geslacht. Het is om moe van te worden om te zien hoe voorspelbaar sommigen hier zijn in hun negativiteit.
(niet aan jou gericht hoor dawgie)
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:51 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
[edit]
en dan nog wat: sommige zijn hier zo *ontzettend* negatief en vinden het zo makkelijk om direct en altijd de schuld bij de ander neer leggen. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je alle frustratie botviert op iemand van het tegenovergestelde geslacht. Het is om moe van te worden om te zien hoe voorspelbaar sommigen hier zijn in hun negativiteit.
(niet aan jou gericht hoor dawgie)
Dus je projectie was slechts een uiting van je torenhoge frustratie door het vrijgezel zijn? Volgende keer schreeuw dat even in de spiegel, negativiteit hebben we hier al genoeg.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef HITS het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat single zijn kut is...
Ik heb verder een fantastisch leven... een topbaan, leuke vrienden, alles wat mijn hartje maar begeert... maar niet iemand om het mee te delen snap je?
Dus dan kan je het nog wel zo leuk hebben, af en toe heb je de behoefte om dat gevoel te delen of in ieder geval iemand te vertellen hoe je je voelt enzo...
Dát mis ik als single.
Verder ben ik méér dan gelukkig met mezelf
ah, wat jij wil...je klonk wat negatief, vandaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef HITS het volgende:
Ik heb verder een fantastisch leven... een topbaan, leuke vrienden, alles wat mijn hartje maar begeert... maar niet iemand om het mee te delen snap je?
Dus dan kan je het nog wel zo leuk hebben, af en toe heb je de behoefte om dat gevoel te delen of in ieder geval iemand te vertellen hoe je je voelt enzo...
Dát mis ik als single.
Zeg abba, hierboven mijn juiste interpretatiequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef HITS het volgende:
[..]
Dát mis ik als single.
Negatief? Ik zou niet durvenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus je projectie was slechts een uiting van je torenhoge frustratie door het vrijgezel zijn? Volgende keer schreeuw dat even in de spiegel, negativiteit hebben we hier al genoeg.
Dus jij hebt ook een fantastisch leven, goed geslapen vannacht, lekker wakker geworden met een heerlijk kopje koffie? Enzo?quote:
Ah, the usual Shit, dus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:55 schreef Shitonya het volgende:
nee kut geslapen, verkeerde been uit bed, slaaptekort, zeikende mensen die smsen, verveling ende ergernis
Neh, die smiley was sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah, the usual Shit, dus.
Maar ik zie wel een smiley. Stiekem toch een beetje vrolijk? Ja he? Geef maar toe.
Hoe cliché...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef HITS het volgende:
[..]
Dát mis ik als single.
laat ik deze discussie maar even laten liggenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:43 schreef Shitonya het volgende:
Zeg abba, hierboven mijn juiste interpretatie
Meestal mag ik je wel hoor abbaatjequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
laat ik deze discussie maar even laten liggenstraks gaan mensen nog denken dat we elkaar niet mogen...
geheel wederzijds hoor, lieverdquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:28 schreef Shitonya het volgende:
Meestal mag ik je wel hoor abbaatje![]()
Maar met vlagen kan ik je wel![]()
ik zie ineens het beeld voor me van de Black Knight, uit Monty Python and the Holy grail...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:35 schreef Shitonya het volgende:
Doch, het loopt gelukkig niet zo uit de hand dat we elkaars ledematen eraf rukken
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:48 schreef Shitonya het volgende:
o god.. geen monty python...
Is er iets mis met Monty Python???quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
zijn we weer op een interessant verschil tussen mannen en vrouwen gestuit?![]()
wat is er mis met Monty Python?![]()
Offtopic!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:53 schreef Lips het volgende:
[..]
Is er iets mis met Monty Python???
Monty Python rules![]()
Ik zie de leuke kanten er wel van in heur. Op dit moment zou ik niet anders willen dan single zijn. Over 3 weken niet meer, denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:50 schreef HITS het volgende:
Doe eens lief tegen mij!!! Ik ben al zo zielig omdat ik single ben *boehoehoehoe*quote:
Ja. Bij deze dan de oplossing voor al je problemen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen mij!!! Ik ben al zo zielig omdat ik single ben *boehoehoehoe*
hypocrietquote:
Nee, een verkapte manier om aan te geven dat Monty Python kut is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hypocriet![]()
dat is zeker je frustratie over het single zijn aan het woord?![]()
Ja, want oh, stel je voor dat er iemand denkt dat ik een negatievebijdepakkenneerzittendeverstoktemaagdelijkedingle ben zeg. Ik wil natuurlijk wel dat Fok! overtuigd is van mijn gelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:12 schreef Abbadon het volgende:
dat wilde je toch voor de zekerheid nog even kwijt, dawg?
maar sowieso sympathiek dat je mijn matige ontopic-draai enigzins valideert
Hey, weer een Helmonderquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:29 schreef So_Addictive het volgende:
Hoi, ik ben alweer 2 maanden single.
En dat na 7 jaar een relatie te hebben gehad.
Wennen, maar ik ga er flink van genieten!
No worries, no worriesquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef dawg het volgende:
Goed dat je die laatste regel erbij zet, ik schrok al.
Ow sorry (:quote:En jat mijn smiley's eens niet! ): (:![]()
Hier heb ik niets aan toe te voegenquote:Wij zijn inderdaad de bron van het kwaad. Van het noodzakelijk kwaad, zullen we maar zeggen.
no commentquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef RealZeus het volgende:
Het is de schuld van de vrouwen. Maar ja, dat is logisch.
![]()
Het gevoel van een soulemate, bedoel je dat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef HITS het volgende:
Ik heb verder een fantastisch leven... een topbaan, leuke vrienden, alles wat mijn hartje maar begeert... maar niet iemand om het mee te delen snap je
Dát mis ik als single.
Een luchtballon..quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:38 schreef So_Addictive het volgende:
Volgens mij hangt er hier wat in de lucht
Wacht maar totdat de de maanden zich gaan opstapelen vrouwmensquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:29 schreef So_Addictive het volgende:
Hoi, ik ben alweer 2 maanden single.
En dat na 7 jaar een relatie te hebben gehad.
Wennen, maar ik ga er flink van genieten!
HHmmmm ... alle tijd van de wereld om de sloerie uit te hangenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wacht maar totdat de de maanden zich gaan opstapelen vrouwmens
Woon jij ook niet in Helmond?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:11 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
HHmmmm ... alle tijd van de wereld om de sloerie uit te hangen![]()
![]()
![]()
dat...en zo te horen doet ze niet zo moeilijkquote:
Maar uiteindelijk word je weer eenzaam en alleen wakker. Scharrels zijn hooguit fysiek bevredigend, maar mentaal is het kattenpis. En op den duur merk je weer dat je een relatie mist..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:11 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
HHmmmm ... alle tijd van de wereld om de sloerie uit te hangen![]()
![]()
![]()
Maar je hebt wel geneuktquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk word je weer eenzaam en alleen wakker. Scharrels zijn hooguit fysiek bevredigend, maar mentaal is het kattenpis. En op den duur merk je weer dat je een relatie mist..
Ach, zonder de nodige humor en fantasie is het leven een grote zetpil die hard je aars perforeert.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:45 schreef Shitonya het volgende:
O God.. hier komen de geile mannetjes zo op af...visvoer
je voelde je aangesproken?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, zonder de nodige humor en fantasie is het leven een grote zetpil die hard je aars perforeert.
Hoi, neuken?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef MLI het volgende:
Sinds een tijdje weer single, meld me ook maar even hier. Tevens TVP.
nou zeg! wat met de deur in huis!quote:
Tussen de regels, liefie, tussen de regels.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zeg! wat met de deur in huis!
ik ben helemaal verontwooaardigd!
niemand heeft mij dat gevraagtd toen ik hier voor t eerst kwam
Ik stuur wel een kaartje naar je nabestaanden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[ontzettende-vrouw-modus]
ja hier uit maak ik tussen de regels dus op dat niemand me wil
ik ben onaantrekkelijk
niemand houdt van me
ik sterf alleen
[/ontzettende-vrouw-modus]
nee bah hoe banaalquote:
Nou, ik wil je best een plezier doen en je een keer neuken hoor, dan sterf je tenminste niet als maagd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:09 schreef liefie_ het volgende:
die heb ik niet sufferd
ik sterf alleen met 30 katten
hoe charmant dat je er meteen van uit gaat dat ik maagd benquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik wil je best een plezier doen en je een keer neuken hoor, dan sterf je tenminste niet als maagd.
is dat een ja?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:13 schreef liefie_ het volgende:
nee bah hoe banaal
dat je het durft te vragen
Als je alleen sterft in het bijzijn van slechts 30 katten, dan is dat een logische conclusie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe charmant dat je er meteen van uit gaat dat ik maagd ben
of hoort dat in deze reeks?
nou dat is dan een logica die ik ff mis maar tochquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je alleen sterft in het bijzijn van slechts 30 katten, dan is dat een logische conclusie.
fijnquote:
Allow me to explain.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dat is dan een logica die ik ff mis maar toch
Abba, ouwe player.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
fijnde details regelen we wel via pm dan...
Heb je goed opgelet, dawg?quote:
duh die katten moeten toch nog aangeschaft worden vanuit eenzaamheidquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Allow me to explain.
Als ik bij een vrouw binnenkom, en ik moet me eerst een weg banen door 30 katten, dan denk ik dat ik de weg terug naar het gat van de timmerman zoek.
Ok, ook voor jou: de oplossing voor al je problemen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
duh die katten moeten toch nog aangeschaft worden vanuit eenzaamheid
als jij dat zegt, dan geloof ik dat!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:26 schreef dawg het volgende:
Neu, ik ben geen player. Ik hoef niet op te letten dus.
Je hebt al één poesje, die trekt vanzelf genoeg andere "katten" aanquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
duh die katten moeten toch nog aangeschaft worden vanuit eenzaamheid
Ok, ik vraag het me al tijden af. Hoe moet ik jouw sig eigenlijk lezen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als jij dat zegt, dan geloof ik dat!![]()
ken je de uitdrukking; 'geef een man een vis en hij eet voor een dag, maar leer een man vissen en hij eet voor de rest van zijn leven' ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:33 schreef dawg het volgende:
Ok, ik vraag het me al tijden af. Hoe moet ik jouw sig eigenlijk lezen?
Ik begrijp wel wat er staat, maar wat is de clou? Ben je pyromaan? En player?
Nou, ik had de link met het leren vissen van de man-die-niet-kan-vissen niet gelegd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:51 schreef Abbadon het volgende:
nu ben ik eigenlijk nieuwsgierig naar wat er onduidelijk aan was?
voor sommige mensen is begrijpend lezen moeilijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:51 schreef Abbadon het volgende:
nu ben ik eigenlijk nieuwsgierig naar wat er onduidelijk aan was?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voor sommige mensen is begrijpend lezen moeilijk
sorry dat moest even
Zeg, haal die hark eens uit je aars!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:08 schreef Shitonya het volgende:
Haar opmerking was een typisch, voorspelbare mannen uitspraak en verre van humor..
Wat is dit nou voor een gefrustreerde opmerking?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk word je weer eenzaam en alleen wakker. Scharrels zijn hooguit fysiek bevredigend, maar mentaal is het kattenpis. En op den duur merk je weer dat je een relatie mist..
Iets met een webcam toch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:10 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een gefrustreerde opmerking?!
Erg kort door de bocht en erg pessimistisch om meteen zo te reageren.
Ik ben in mijn relatie héél erg eenzaam geweest, en dat riekt veel harder dan kattenpis.
Dan ben ik alleen beter af, Nu hoef ik 's nachts niet meer wakker te liggen van alle kopzorgen die ik er gratis en voor niks erbij kreeg.
Je moet jouw hak ook niet in mijn aars implanteren, dat is niet zo lief.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:10 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een gefrustreerde opmerking?!
Erg kort door de bocht en erg pessimistisch om meteen zo te reageren.
Ik ben in mijn relatie héél erg eenzaam geweest, en dat riekt veel harder dan kattenpis.
Dan ben ik alleen beter af, Nu hoef ik 's nachts niet meer wakker te liggen van alle kopzorgen die ik er gratis en voor niks erbij kreeg.
Die Webcam was een happymeal-verrasing vergeleken met wat hij achteraf nog meer heeft gefliktquote:
Dat ligt niet aan jou, meer users hier op Fok concluderen uit mijn post dat ik wel een vent moet zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:25 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Je moet jouw hak ook niet in mijn aars implanteren, dat is niet zo lief.
En ten tweede kon ik niet ruiken hoe je relatie was, ten derde had je er dan allang al een einde aan moeten maken en ten vierde alsnof blijf ik "dan heb je tenminste geneukt" of iets in die trant een onnozele opmerking vinden die ik persoonlijk meer van een man zou verwachten.
Ik vind het hier de laatste tijd ook maar een deprimerende bedoening. Het is OF wanhopig naar dates hengelen, OF kommer en kwel breed uitmeten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:26 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor, ik bedoel t niet zo vervelend als het misschien klinkt, maar jij bent zo depresief als een deur
[newbiemode] Tis niet echt 'Happy single' nee... [/newbiemode]quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik vind het hier de laatste tijd ook maar een deprimerende bedoening. Het is OF wanhopig naar dates hengelen, OF kommer en kwel breed uitmeten.
Of misschien was het altijd al zo en valt het me nu pas op. Ik ben wel vaker wat langzamer met dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |