precies...dus uiteindelijk is er niet zo veel om bang voor te zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:03 schreef liefie_ het volgende:
er is ook niks mis met leren van het verleden en leren wat voor partner je niet wil en dat soort dingen
maar een van de belangrijkste dingen die ik ook geleerd heb van alles is dat ik het alleen wel red, dat er niks mis mee is om alleen te zijn en dat ookal hield ik van iemand maar een relatie gaat uit dat ik dan niet instort en dat die persoon niet de enige op aarde was waar ik van kon houden en dat soort dingen
Net nu we weer even een inhoudelijk onderwerp hadden...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef Lips het volgende:
Vond de laatste 2 pagina's in het vorige deel wel erg zwaar hoor![]()
Oe, dawg, je bent niet meer alleen als playerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik zal het even wat luchtiger maken. Vanaf april 2006 vrijgezel geworden, helaas meer dan een jaar niemand tegen gekomen om een beetje "pret" mee te hebben.
Tot het magische middel dat reisleidertje spelen heet en *klap* intussen 3 meiden gehad. Ik moet toch toegeven dat m'n ex nog steeds het beste kan zoenen, maar de rest was erg aangenaam. Jammer dat hier altijd meer dan 40 graden is, dat maakt het er niet makkelijker op.
You know me! Ik haak af als er inhoudelijk iets te melden valtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Net nu we weer even een inhoudelijk onderwerp hadden...
er is niks mis met voorzichtig te zijn...zolang het je maar niet tegenhoudt om vooruit te blijven gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk, in wat liefie_ hier zegt en Abba zo stellig beaamt, kan ik me ook wel in vinden. Door schade en schande wijsgeworden en tevensook door de wol geverfd en zo. Zo gaat dat.
Toch herken ik het ook wat Shitonya aan het einde van vorig topic zei: door diezelfde schade en schande hou ik ook de klink van de achterdeur in de hand, met de auto met draaiende motor standby, zodat ik meteen wegkan als ik de teleurstelling voor wil zijn. Niet meer Headfirst into the Hurricane.
maar dat is dan misschien ook gewoon een beetje het verschil in karakters van verchillende mensenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk, in wat liefie_ hier zegt en Abba zo stellig beaamt, kan ik me ook wel in vinden. Door schade en schande wijsgeworden en tevensook door de wol geverfd en zo. Zo gaat dat.
Toch herken ik het ook wat Shitonya aan het einde van vorig topic zei: door diezelfde schade en schande hou ik ook de klink van de achterdeur in de hand, met de auto met draaiende motor standby, zodat ik meteen wegkan als ik de teleurstelling voor wil zijn. Niet meer Headfirst into the Hurricane.
eindelijk ging het eens ergens overquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef Lips het volgende:
Vond de laatste 2 pagina's in het vorige deel wel erg zwaar hoor![]()
Dat playen gaat me nog steeds niet best af, maar het gaat hier natuurlijk allemaal 10x makkelijker en dat merk je. Gelukkig is me laatste aanwist nog knap en maagd ook, dus de "pret" kan niet meer op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:29 schreef Lips het volgende:
[..]
Oe, dawg, je bent niet meer alleen als player
Hangt er vanaf hoe erg je veranderd bent door de teleurstelling. Als je weet hoe lang en hoe erg je in puin lag, dan is het logischer je in het vervolg zoveel mogelijk jezelf te willen behoeden voor dit soort situaties, omdat je weet hoeveel pijn dit je heeft gedaan en wat de gevolgen hiervan waren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
precies...dus uiteindelijk is er niet zo veel om bang voor te zijn
da's ook weer voorstelbaar, ja...wat dat betreft heb ik waarschijnlijk ook gewoon mazzel gehad in het verleden, en zijn naieviteit en optimisme ergens ook een soort luxe, die niet iedereen zich kan permiteren...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe erg je veranderd bent door de teleurstelling. Als je weet hoe lang en hoe erg je in puin lag, dan is het logischer je in het vervolg zoveel mogelijk jezelf te willen behoeden voor dit soort situaties, omdat je weet hoeveel pijn dit je heeft gedaan en wat de gevolgen hiervan waren.
ik heb mijn fair share of vreselijke dumpmomenten gehad met enorme pijn! zo erg dat ik het niet meer alleen af kon (er speelde natuurlijk meer maar het was de laatste druppel) en mn vertrouwen in ongeveer elk mens kwijt was...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe erg je veranderd bent door de teleurstelling. Als je weet hoe lang en hoe erg je in puin lag, dan is het logischer je in het vervolg zoveel mogelijk jezelf te willen behoeden voor dit soort situaties, omdat je weet hoeveel pijn dit je heeft gedaan en wat de gevolgen hiervan waren.
helpt het als ik je een aai over je bol geef en zeg dat alles weer goedkomt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef Shitonya het volgende:
Het is maar net wat je hebt meegemaakt, hoe je je omgeving ervaart, hoe je op dingen reageert..und so weiter. Eeuwig durende discussie ^^
Dat alles weer goed komt is zo'n irritant clichéquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
helpt het als ik je een aai over je bol geef en zeg dat alles weer goedkomt?![]()
over het algemeen is het precies wat je niet wil horen inderdaad... dus graag gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef Shitonya het volgende:
Dat alles weer goed komt is zo'n irritant cliché![]()
Yes een maagd, de "pret" kan niet opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Dat playen gaat me nog steeds niet best af, maar het gaat hier natuurlijk allemaal 10x makkelijker en dat merk je. Gelukkig is me laatste aanwist nog knap en maagd ook, dus de "pret" kan niet meer op.
Misschien is het dan een beter idee dat je je dan gaat verdiepen in 'het beter omgaan met tegenslagen'.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Allemaal dingen die jezelf in de hand hebt dus...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef Shitonya het volgende:
Het is maar net wat je hebt meegemaakt, hoe je je omgeving ervaart, hoe je op dingen reageert..und so weiter. Eeuwig durende discussie ^^
Hoe kijk jij er tegenaan en hoe ga jij er mee om?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef JoeyT het volgende:
Toch opvallend dat veel mensen denken hulpeloos te zijn tegen de kracht van hun emoties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |