abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52621055
36 is geschiedenis, 37 is the place to be! Deze keer met diepzinnige, filosofische titel, voor het broodnodige tegenwicht na de vorige...

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
oor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. clumsy_clown is erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen \'zwelg hier in zelfmedelijden\'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met c_c aan de stok!

Hier een linkje naar het vorige deel:
[SINGLES] #36 En waar mannen in tekort schieten

Game On!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52621079
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:03 schreef liefie_ het volgende:

er is ook niks mis met leren van het verleden en leren wat voor partner je niet wil en dat soort dingen
maar een van de belangrijkste dingen die ik ook geleerd heb van alles is dat ik het alleen wel red, dat er niks mis mee is om alleen te zijn en dat ookal hield ik van iemand maar een relatie gaat uit dat ik dan niet instort en dat die persoon niet de enige op aarde was waar ik van kon houden en dat soort dingen
precies...dus uiteindelijk is er niet zo veel om bang voor te zijn
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52621284
ff snel tvpen hoor want ik moet eik echt echt weg nu haha
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52621406
Vond de laatste 2 pagina's in het vorige deel wel erg zwaar hoor
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:27:37 #5
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52621522
Kijk, in wat liefie_ hier zegt en Abba zo stellig beaamt, kan ik me ook wel in vinden. Door schade en schande wijsgeworden en tevensook door de wol geverfd en zo. Zo gaat dat.

Toch herken ik het ook wat Shitonya aan het einde van vorig topic zei: door diezelfde schade en schande hou ik ook de klink van de achterdeur in de hand, met de auto met draaiende motor standby, zodat ik meteen wegkan als ik de teleurstelling voor wil zijn. Niet meer Headfirst into the Hurricane.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_52621545
Ik zal het even wat luchtiger maken. Vanaf april 2006 vrijgezel geworden, helaas meer dan een jaar niemand tegen gekomen om een beetje "pret" mee te hebben.

Tot het magische middel dat reisleidertje spelen heet en *klap* intussen 3 meiden gehad. Ik moet toch toegeven dat m'n ex nog steeds het beste kan zoenen, maar de rest was erg aangenaam. Jammer dat hier altijd meer dan 40 graden is, dat maakt het er niet makkelijker op.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:28:55 #7
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52621577
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef Lips het volgende:
Net nu we weer even een inhoudelijk onderwerp hadden...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_52621604
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik zal het even wat luchtiger maken. Vanaf april 2006 vrijgezel geworden, helaas meer dan een jaar niemand tegen gekomen om een beetje "pret" mee te hebben.

Tot het magische middel dat reisleidertje spelen heet en *klap* intussen 3 meiden gehad. Ik moet toch toegeven dat m'n ex nog steeds het beste kan zoenen, maar de rest was erg aangenaam. Jammer dat hier altijd meer dan 40 graden is, dat maakt het er niet makkelijker op.
Oe, dawg, je bent niet meer alleen als player

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_52621627
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Net nu we weer even een inhoudelijk onderwerp hadden...
You know me! Ik haak af als er inhoudelijk iets te melden valt
Miauw
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:33:08 #10
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52621759
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk, in wat liefie_ hier zegt en Abba zo stellig beaamt, kan ik me ook wel in vinden. Door schade en schande wijsgeworden en tevensook door de wol geverfd en zo. Zo gaat dat.

Toch herken ik het ook wat Shitonya aan het einde van vorig topic zei: door diezelfde schade en schande hou ik ook de klink van de achterdeur in de hand, met de auto met draaiende motor standby, zodat ik meteen wegkan als ik de teleurstelling voor wil zijn. Niet meer Headfirst into the Hurricane.
er is niks mis met voorzichtig te zijn...zolang het je maar niet tegenhoudt om vooruit te blijven gaan
pi_52621766
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Garisson72 het volgende:

maar dat is dan misschien ook gewoon een beetje het verschil in karakters van verchillende mensen
want in princiepe bedoelen we allemaal het zelfde

ik kan alleen van mezelf zeggen dat ik zo'n blij mutsje ben dat wel hup over al inspringt dus vandaar denk ik ook mijn kijk op relaties

nu moet ik echt shoppen! tot later
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:34:01 #12
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52621794
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:24 schreef Lips het volgende:
eindelijk ging het eens ergens over
pi_52621838
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:29 schreef Lips het volgende:

[..]

Oe, dawg, je bent niet meer alleen als player

Dat playen gaat me nog steeds niet best af, maar het gaat hier natuurlijk allemaal 10x makkelijker en dat merk je. Gelukkig is me laatste aanwist nog knap en maagd ook, dus de "pret" kan niet meer op.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:35:57 #14
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52621864
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

precies...dus uiteindelijk is er niet zo veel om bang voor te zijn
Hangt er vanaf hoe erg je veranderd bent door de teleurstelling. Als je weet hoe lang en hoe erg je in puin lag, dan is het logischer je in het vervolg zoveel mogelijk jezelf te willen behoeden voor dit soort situaties, omdat je weet hoeveel pijn dit je heeft gedaan en wat de gevolgen hiervan waren.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:37:31 #15
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52621927
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe erg je veranderd bent door de teleurstelling. Als je weet hoe lang en hoe erg je in puin lag, dan is het logischer je in het vervolg zoveel mogelijk jezelf te willen behoeden voor dit soort situaties, omdat je weet hoeveel pijn dit je heeft gedaan en wat de gevolgen hiervan waren.
da's ook weer voorstelbaar, ja...wat dat betreft heb ik waarschijnlijk ook gewoon mazzel gehad in het verleden, en zijn naieviteit en optimisme ergens ook een soort luxe, die niet iedereen zich kan permiteren...
pi_52621953
quote:

[..]

ik heb mijn fair share of vreselijke dumpmomenten gehad met enorme pijn! zo erg dat ik het niet meer alleen af kon (er speelde natuurlijk meer maar het was de laatste druppel) en mn vertrouwen in ongeveer elk mens kwijt was...
maar juist daardoor en doordat ik daardoorheen ging en super goed kwam (al zeg ik het zelf) weet ik dat het vanaf nu nooit meer word zoals toen
vandaar dat ik oprecht heerlijk optimistisch kan zijn

nu ben ik echt echt shoppen!

luister niet meer naar me als ik iets zeg want ik moet weg
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:46:27 #17
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52622263
Het is maar net wat je hebt meegemaakt, hoe je je omgeving ervaart, hoe je op dingen reageert..und so weiter. Eeuwig durende discussie ^^
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:47:00 #18
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52622290
Nou laat ik er dan ook iets over zeggen. Even voortgeborduurd op het vertrouwen en de teleurstellingen waar het over gaat.
Ik heb in het verleden in zo'n beetje heel m'n omgeving wel het vertrouwen verloren en ben ook overbodig vaak wel teleurgesteld. Als gevolg daarop natuurlijk ook jaren lekker vertrouwd in m'n bunker geleefd. Als mensen niet dichtbij kunnen komen kunnen ze je ook geen pijn doen!!

Werd alleen beetje eenzaam in m'n bunker en ben me gaan beseffen (ok, met hulp van mensen die daar voor geleerd hebben) dat als ik niet bereid ben m'n kop te stoten dat ik dan eenzaam blijf.
Sta dus nu gewoon weer open voor vertrouwensbeschadigingen en teleurstellingen en ja hoor, ze komen gewoon nog steeds op je pad. Maar omdat ik er nu iets nuchterder naar durf te kijken doet het niet meer zo'n pijn en stap ik er makkelijker overheen.
Je moet gewoon openstaan voor nieuwe mensen en ze durven te vertrouwen. Er zijn er ook echt wel bij die het wel verdienen
Miauw
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:48:36 #19
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52622331
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef Shitonya het volgende:
Het is maar net wat je hebt meegemaakt, hoe je je omgeving ervaart, hoe je op dingen reageert..und so weiter. Eeuwig durende discussie ^^
helpt het als ik je een aai over je bol geef en zeg dat alles weer goedkomt?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:58:21 #20
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52622650
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:48 schreef Abbadon het volgende:

[..]

helpt het als ik je een aai over je bol geef en zeg dat alles weer goedkomt?
Dat alles weer goed komt is zo'n irritant cliché
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:10:10 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52623018
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:58 schreef Shitonya het volgende:

Dat alles weer goed komt is zo'n irritant cliché
over het algemeen is het precies wat je niet wil horen inderdaad... dus graag gedaan

misschien dat ik er gratis en voor niks nog een 'op ieder potje past een dekseltje' bij doe...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:45:07 #22
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52624080
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Dat playen gaat me nog steeds niet best af, maar het gaat hier natuurlijk allemaal 10x makkelijker en dat merk je. Gelukkig is me laatste aanwist nog knap en maagd ook, dus de "pret" kan niet meer op.
Yes een maagd, de "pret" kan niet op

En YES lekker met 3 meiden gezoend... Party party party...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:48:06 #23
88139 JoeyT
pi_52624162
quote:

[..]

Misschien is het dan een beter idee dat je je dan gaat verdiepen in 'het beter omgaan met tegenslagen'.

Toch opvallend dat veel mensen denken hulpeloos te zijn tegen de kracht van hun emoties...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:49:32 #24
88139 JoeyT
pi_52624208
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef Shitonya het volgende:
Allemaal dingen die jezelf in de hand hebt dus...
pi_52627689
Ff een tvp
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef JoeyT het volgende:
Toch opvallend dat veel mensen denken hulpeloos te zijn tegen de kracht van hun emoties...
Hoe kijk jij er tegenaan en hoe ga jij er mee om?

Imho is bewustwording is het antwoord.
You're never fully dressed until you wear a smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')