abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52438751
We zijn alweer aanbeland bij deel nummer 36!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
oor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. clumsy_clown is erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met c_c aan de stok!

Hier een linkje naar het vorige deel:
[Singles] #35 Met een halfbakken titel

Little personal note: ik hoop dat de 300ste post door een man wordt geplaatst zodat we een scherpe TT kunnen verwachten

[ Bericht 49% gewijzigd door MNR op 17-08-2007 00:04:54 ]
You're never fully dressed until you wear a smile
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:06:22 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52438949
...en waar schieten mannen in tekort, beste MNR?

(behalve kennelijk in het aanmaken van een nieuw topic als ze de oude hebben gesloten...)
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52439127
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:

(behalve kennelijk in het aanmaken van een nieuw topic als ze de oude hebben gesloten...)
Wel, tbh schoot me niet 1,2, 3 een TT te binnen, dus pakte ik een willekeurig boek boven mijn plank "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus", sloeg de pagina open en mijn oog viel op deze zin.

En het antwoord op je vraag (pag. 132): Wanneer een man er steeds maar weer niet in slaagt het zijn vrouwelijke partner of in dit geval potentieel naar de zin te maken en haar voldoening te schenken, verandert hij geleidelijk aan zijn benadering.

Er staat nog meer interessant leesvoer, maar dat komt morgen. Ik moet nu echt gaan slapen.

[edit] maar mannen met cabatiervoorstellingen op hun PC hebben een +

[ Bericht 4% gewijzigd door MNR op 17-08-2007 00:17:37 ]
pi_52439420
Vrouwen moeten toch iemand de schuld geven voor eigen misstappen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:30:28 #5
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52439529
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:

Sorryyyy, wist niet zeker of dat de bedoeling was aangezien de vorige ook niet door de laatste posts in het voorgaande deel waren geopend.

Misschien schieten wij niet tekort, maar liggen de verwachtingen gewoon veel te hoog. Dat is het!
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef MNR het volgende:
[edit] maar mannen met cabatiervoorstellingen op hun PC hebben een +
In plaats van cabaret zit ik een chickflick op het PCtje te kijken *faalt*
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_52441750
Waarom schieten wij mannen nou weer tekort? Volgens mij kunnne vrouwen veel beter te kort schieten.
pi_52445172
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef MNR het volgende:En het antwoord op je vraag (pag. 132): Wanneer een man er steeds maar weer niet in slaagt het zijn vrouwelijke partner of in dit geval potentieel naar de zin te maken en haar voldoening te schenken, verandert hij geleidelijk aan zijn benadering.[edit]
En? Waarom doen ze dat nu? En is dat positief?

Je maakt me nieuwsgierig
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:17:00 #8
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52445253
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef katerwater het volgende:

Je maakt me nieuwsgierig
er staat toch alleen maar dat mannen, als iets op de ene manier niet lukt, het op een andere manier proberen?

niet echt wereldschokkend, lijkt me...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:44:06 #9
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_52445881
Ben ook sinds een weekje single en bevalt primaaaaaa, geen kopzorgen! Kopzorgen horen niet in een relatie thuis vind ik ! kngaat nog wel eens heeeeeeeeeeel af en toe

+ Geen last meer van een drugs/gokverslaafde+ agressief type!

Leve het single zijnnnnnnnnnn
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_52447220
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:44 schreef misslady83 het volgende:
Ben ook sinds een weekje single en bevalt primaaaaaa, geen kopzorgen! Kopzorgen horen niet in een relatie thuis vind ik ! kngaat nog wel eens heeeeeeeeeeel af en toe

+ Geen last meer van een drugs/gokverslaafde+ agressief type!

Leve het single zijnnnnnnnnnn
De volgende keer de partnerkeuze iets beter overwegen, lijkt me. .

Het is wel duidelijk dat jij niet degene bent die gedumpt is in het verhaal, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:36:55 #11
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52447366
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:08 schreef RealZeus het volgende:
Waarom schieten wij mannen nou weer tekort? Volgens mij kunnne vrouwen veel beter te kort schieten.
Maar als vrouwen beter te kort schieten dan schieten wij als mannen tekort in het tekort schieten !
Every super woman needs a superman; here I am.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:46:58 #12
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_52447652
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:32 schreef Frezer het volgende:

[..]

De volgende keer de partnerkeuze iets beter overwegen, lijkt me. .

Het is wel duidelijk dat jij niet degene bent die gedumpt is in het verhaal, .
Partnerkeuze word zeker beter bekeken kan ik je vertellen...
Mwuah allebei eigenlijk wel zon beetje, hij wou meer een beetje rust en daarna verder kijken ofzo, maar het is al tig keer uitgeweest, dus ik dacht laat het allemaal ook maar zitten!

Kappen met dit gedoe! het knaagt op zn tijd natuurlijk wel, maar ja de tijd doet wonderen dussssss!
En ja mischien een moeilijke iets wat kieskeurige opgave maar ja van je oude relaties kun je ook leren : wil nu een : anti drugs/niet gokkende/niet rokende/nietagressieve vent!

Dus kan best een moeilijke zoektocht worden, maar ja het moet maar he
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_52450871
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Note to self: niet meer FOK!ken als ik lam thuis kom.

Ik snap mijn eigen zin niet.
Dat hebben we allemaal weleens. Oh, behalve de nerds natuurlijk.

En, iemand al single-af?
pi_52455876
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef RealZeus het volgende:
Note to self: niet meer FOK!ken als ik lam thuis kom.

Ik snap mijn eigen zin niet.
Dat is jammer, want ze zeggen dat kinderen en dronken/aangeschoten mensen de waarheid spreken
pi_52456310
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef katerwater het volgende:

Je maakt me nieuwsgierig
Heb je een PM gestuurd, wist niet zeker of het hier in dit topic thuishoorde. Gaat over hoe "vrouwen mannen onbewust af laten haken" en wat "mannen en vrouwen nodig hebben".
pi_52456664
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:33 schreef MNR het volgende:

[..]

Dat is jammer, want ze zeggen dat kinderen en dronken/aangeschoten mensen de waarheid spreken
Daar heb ik geen drank voor nodig.

Niks mooiers dan mensen de keiharde waarheid zeggen. Dan weten ze wat ze aan je hebben en ja, dat de waarheid best wel eens hard is moge duidelijk zijn.

Om het ontopic te houden:

Singles en drank, wordt het daar beter van?

Om even naar mezelf te kijken:

Gisteravond was ik best niet helemaal nuchter en toen heb ik zowaar een paar vrouwen aangesproken. Dus in dat op zicht is het wel gunstig.

Maarrrrr, het is ook wel eens fout gegaan.
Dat ik in de kroeg een hele mooie vrouw zag en vervolgens ook nog wel indruk maakte met mijn zangtalent door een nummer van André Hazes te zingen.
Helaas zoop ik ook als André Hazes en dat zorgde er voor dat de volgende situatie ontstond:

In de stilte tussen twee nummers in hoorde je iemand heel hard en vooral heel erg met dubbele tong zeggen:"Ik vind jou een lekker wijf."
Om het nog even erger te maken hoorde ik dit de volgende dag en wel van mijn moeder die op dat moment ook in de kroeg zat.

De volgende dag ben ik met gebogen hoofd naar de kroeg gegaan en als ze er weer was geweest had ik miljoenen excuses gemaakt, maar je raadt het al: ze was er niet.

Dus nee, singles en drank kan werken maar het hoeft niet.
pi_52456792
Scoren is veul makkelijker met drank op. Maar de ware vind je er niet mee.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:13:25 #18
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52456896
ik drink niet...althans, geen alcohol...

kan niet zeggen dat ik het mis, eigenlijk
pi_52456912
Wel of geen drank maakt voor mij niet zoveel verschil eigenlijk.
pi_52458070
Drank: Lekker

Ik weet wel mijn grenzen. Ik ouwehoer ook genoeg zonder drank, dus ik heb het niet nodig om losser te worden. Ik denk dan ook niet dat drank bij mij een grote invloed heeft.
pi_52461866
Wat is houden / iemand leuk vinden toch een vreemd concept.
Je kan het remmen, je kan het laten gaan en je kan het verliezen.
Vreemd concept
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 01:52:24 #22
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52469911
Je kan toch wel een drankje doe in de kroeg en je niet helemaal de tering zuipen? je moet gewoon je grens even weten
pi_52474176
Voor mij maakt drank als single of drank als niet-single niet uit. Behalve dan dat als ik weet dat ik niet alleen naar huis hoef ik heel af en toe dan wel eens denk van "ik hoef toch niet alleen over straat, dus ik hoef ook iet alert te blijven" en dan drink ik wat meer.
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:27 schreef mrbox het volgende:
Wat is houden / iemand leuk vinden toch een vreemd concept.
Je kan het remmen, je kan het laten gaan en je kan het verliezen.
Vreemd concept
Ja... een vreemd concept. Mmm... Het maakt mij wel eens onzeker als ik merk dat die ander begint af te remmen. Dus dan probeer ik toch altijd wel goed te denken dat het niet aan mij ligt. Maar is niet altijd even makkelijk.

Heb liever dat ik degene ben die rem dan andersom.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:45:04 #24
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52479870
Ik ben net terug van vakantie en daar een leuk meisje leren kennen hopelijk ziet die er ook wat in om komende tijd nog eens wat te gaan doen. Alleen de afstand is nog beetje een probleem, maar dat komt toch wel goed hopelijk.
pi_52480736
Ik zou vandaag een date hebben. Maar toen was ik vergeten dat ik mijn beste vriendin zou helpen met schilderen ..

Sorry dawg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')