Wel, tbh schoot me niet 1,2, 3 een TT te binnen, dus pakte ik een willekeurig boek boven mijn plank "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus", sloeg de pagina open en mijn oog viel op deze zin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:
...en waar schieten mannen in tekort, beste MNR?
(behalve kennelijk in het aanmaken van een nieuw topic als ze de oude hebben gesloten...)
Sorryyyy, wist niet zeker of dat de bedoeling was aangezien de vorige ook niet door de laatste posts in het voorgaande deel waren geopend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:
...en waar schieten mannen in tekort, beste MNR?
(behalve kennelijk in het aanmaken van een nieuw topic als ze de oude hebben gesloten...)
In plaats van cabaret zit ik een chickflick op het PCtje te kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef MNR het volgende:
[edit] maar mannen met cabatiervoorstellingen op hun PC hebben een +
En? Waarom doen ze dat nu? En is dat positief?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef MNR het volgende:En het antwoord op je vraag (pag. 132): Wanneer een man er steeds maar weer niet in slaagt het zijn vrouwelijke partner of in dit geval potentieel naar de zin te maken en haar voldoening te schenken, verandert hij geleidelijk aan zijn benadering.[edit]
er staat toch alleen maar dat mannen, als iets op de ene manier niet lukt, het op een andere manier proberen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef katerwater het volgende:
En? Waarom doen ze dat nu? En is dat positief?
Je maakt me nieuwsgierig![]()
De volgende keer de partnerkeuze iets beter overwegen, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:44 schreef misslady83 het volgende:
Ben ook sinds een weekje single en bevalt primaaaaaa, geen kopzorgen! Kopzorgen horen niet in een relatie thuis vind ik ! kngaat nog wel eens heeeeeeeeeeel af en toe
+ Geen last meer van een drugs/gokverslaafde+ agressief type!
Leve het single zijnnnnnnnnnn
Maar als vrouwen beter te kort schieten dan schieten wij als mannen tekort in het tekort schietenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:08 schreef RealZeus het volgende:
Waarom schieten wij mannen nou weer tekort? Volgens mij kunnne vrouwen veel beter te kort schieten.![]()
Partnerkeuze word zeker beter bekeken kan ik je vertellen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
De volgende keer de partnerkeuze iets beter overwegen, lijkt me..
Het is wel duidelijk dat jij niet degene bent die gedumpt is in het verhaal,.
Dat hebben we allemaal weleens. Oh, behalve de nerds natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Note to self: niet meer FOK!ken als ik lam thuis kom.
Ik snap mijn eigen zin niet.![]()
Dat is jammer, want ze zeggen dat kinderen en dronken/aangeschoten mensen de waarheid sprekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef RealZeus het volgende:
Note to self: niet meer FOK!ken als ik lam thuis kom.
Ik snap mijn eigen zin niet.![]()
Heb je een PM gestuurd, wist niet zeker of het hier in dit topic thuishoorde. Gaat over hoe "vrouwen mannen onbewust af laten haken" en wat "mannen en vrouwen nodig hebben".quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef katerwater het volgende:
En? Waarom doen ze dat nu? En is dat positief?
Je maakt me nieuwsgierig![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is jammer, want ze zeggen dat kinderen en dronken/aangeschoten mensen de waarheid spreken
Ja... een vreemd concept. Mmm... Het maakt mij wel eens onzeker als ik merk dat die ander begint af te remmen. Dus dan probeer ik toch altijd wel goed te denken dat het niet aan mij ligt. Maar is niet altijd even makkelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:27 schreef mrbox het volgende:
Wat is houden / iemand leuk vinden toch een vreemd concept.
Je kan het remmen, je kan het laten gaan en je kan het verliezen.
Vreemd concept![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |