zal ik dit inkoppertje verder maar laten liggen, dawg?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef OldJeller het volgende:
Ja, en de titel zeker ook nog.Halfbakken.
Oh, nee, goede binnenkomers in nieuwe topics zijn altijd welkom.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zal ik dit inkoppertje verder maar laten liggen, dawg?![]()
nee, laat maar....soms is het gewoon te makkelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef dawg het volgende:
Oh, nee, goede binnenkomers in nieuwe topics zijn altijd welkom.
Jammer, ik was eigenlijk wel benieuwd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, laat maar....soms is het gewoon te makkelijk![]()
Maar toch neem je de moeite om hier te posten en dit te vermelden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Isabeau het volgende:
HoihoiIk wilde reageren op iets van OldJeller, maar toen zat het topic op slot en had ik geen zin meer
Jij kunt door slotjes heenposten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Isabeau het volgende:
HoihoiIk wilde reageren op iets van OldJeller, maar toen zat het topic op slot en had ik geen zin meer
alleen jammer dat niemand het dan leest...quote:
Neukenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef JoeyT het volgende:
FF update please... WD neukt iemand uit deze reeks?
Constructief denken Abba, want als ze dat wel had gedaan, had dat in dit topic weer wat offtopic posts gescheeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alleen jammer dat niemand het dan leest...
deze bewaren we even voor het nageslacht dawg...quote:
weinig kans...dan hadden we wel wat anders gevondenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef dawg het volgende:
Constructief denken Abba, want als ze dat wel had gedaan, had dat in dit topic weer wat offtopic posts gescheeld.
Nou ja, alleen de mensen die nog willen bijlezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:40 schreef Abbadon het volgende:
Alleen jammer dat niemand het dan leest...
dat werkt wel demotiverend jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, alleen de mensen die nog willen bijlezenEn ik had geen zin meer, mijn pc laat steeds een blauw scherm zien en dan moet ik weer wachten tot ze is opgestart.
Ja, kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:46 schreef Abbadon het volgende:
dat werkt wel demotiverend jamaar dat neemt niet weg dat je het natuurlijk prima in dit topic kwijt kan...
gelijk krijgen is voor mij genoegquote:
En dan nog zo een hoge postcount?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, sinds het sluiten van het vorige topic is mijn pc alweer 3x op blauw scherm gefloept en dat neemt de lol van het reageren (laat staan lange stukken typen) wel weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |