quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat dacht jij van Pussycatdolls; dont you wish your girlfriend was hot like me?![]()
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow Jeller!![]()
Kun je dan ook direct "Dat ben jij" van Marco Borsato spelen voor ons?![]()
(persoonlijk houd ik van iets meer pit)
LOL!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef OldJeller het volgende:
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.
Kijk eens goed. Straks keek je ook al niet goed, Queeny.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
wat is dit nu voor een lege openingspost???????? pffffff mannen
tja sommige kunnen er niks vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
dan liever Marvin Gaye's Let's Get It Onquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef OldJeller het volgende:
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.
ja...mannen...het lijkt leeg, maar als je goed kijkt zie je ineens toch een hoop inhoudquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
ik gok alleen dat ik die woorden niet uit mijn strot krijgquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!![]()
Nou Queeny, wat denk je ervan? Ben je ervoor in om een YouTube filmpje te maken?
LOL!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef QueenR het volgende:
ik gok alleen dat ik die woorden niet uit mijn strot krijg![]()
volgens mij heb je dat per ongeluk verkeerdom gezegd abbaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja...mannen...het lijkt leeg, maar als je goed kijkt zie je ineens toch een hoop inhoud![]()
*lachkick*quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
volgens mij heb je dat per ongeluk verkeerdom gezegd abba
Hahahaha. Bijdehandjes gegeten vanmorgen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
vele malen beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:25 schreef dawg het volgende:
Maar Queeny, als je net zo zingt als dat je danst, dan wachten wij vol spanning af met zijn allen.
erg jammer ditquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!
We verzinnen vast wat creatiefs![]()
We kunnen immers onze fantasie de vrije loop laten
quote:
zeg...doe eens lief!quote:
er staat niet wat er staatquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
u niet erg goed lezen kan wel? of gewoon snel tevreden?
![]()
Sorry Abbaquote:
ja...anders moest ik het gaan uitleggen en dat werd te ingewikkeldquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:28 schreef QueenR het volgende:
haha en snel editten!!!! (maar niet rap genoeg voor queenie) krijgen we zo wel op ons kop ivm slowchat
yup...maar op deze manier worden je kansen ooit nog eens een serenade van me te krijgen natuurlijk een stuk kleinerquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Sorry Abba
Maar als er iemand een serenade kan zingen, ben jij het wel
Nee hoor,quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
deze topics gaan nu wel erg snel he....
is eerder een slowchat topic aan het worden
Misschien moeten we maar eens een keer een meet hebben danquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
deze topics gaan nu wel erg snel he....
is eerder een slowchat topic aan het worden
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar eens een keer een meet hebben dan![]()
Ik ook niet en dat is volgens mij maar beter ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef Abbadon het volgende:
....overigens heb ik nog nooit onder een balkon geserenadeert (is ongetwijfelt geen woord, maar toch...)
verkapte tvp?
Nou, ik zou dat best kunnen waarderen eigenlijk. Ik kan wel een paar mannen bedenken van wie ik dat echt adorable zou vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:31 schreef QueenR het volgende:
ok on topic... een serenade. Heel lief, romantisch etc, maar ik gok dat ik toch wel een lachkick niet echt zou kunnen onderdrukken
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat is volgens mij maar beter ook.
Of zal ik het echt fouter dan fout gaan doen en een nummer van Glenn Medeiros gaan kwelen? Zoetsappiger kan het niet
ja ok er zijn er wel die me zouden kunnen laten smeltenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik zou dat best kunnen waarderen eigenlijk. Ik kan wel een paar mannen bedenken van wie ik dat echt adorable zou vinden.
ik heb ooit wel eens een liedje voor een meisje geschrevenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:31 schreef QueenR het volgende:
ok on topic... een serenade. Heel lief, romantisch etc, maar ik gok dat ik toch wel een lachkick niet echt zou kunnen onderdrukken
nou das dan wel een tekst die ik hier geprint wil zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb ooit wel eens een liedje voor een meisje geschreven![]()
dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou das dan wel een tekst die ik hier geprint wil zien![]()
Dan kopen ze een BMWquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef MNR het volgende:
Wat doen mannen dan eigenlijk wanneer ze echt indruk willen maken op een vrouw?
gelukkig nietquote:
Dat vind ik een tof idee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb ooit wel eens een liedje voor een meisje geschreven![]()
ironisch genoeg zijn er ongetwijfeld mannen waarvoor dit inderdaad geldtquote:
Mezelf zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef MNR het volgende:
^ ja! Zou je dat durven?
een serenade doe je met je mond ja einsteinquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:37 schreef SuperMocio het volgende:
Serenade.....![]()
Zou hooguit een mix-cdtje overwegen als ik het met muziek zou willen zeggen. Maar meestal doe ik het gewoon met m'n mond![]()
het werd wel gewaardeerd ja...gelukkig kan ik zingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat vind ik een tof idee.
Werkte het ook nog?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het werd wel gewaardeerd ja...gelukkig kan ik zingen![]()
ehmm...niks speciaals...mezelf zijn moet maar genoeg zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef MNR het volgende:
*nadenkt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef MNR het volgende:
^ ja! Zou je dat durven?
...ik liep achter op Jeller?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
pluspunten voor abba (hij loopt in op jeller
)
Mannen met talent, dat is goed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wanneer is de date? Wij willen dan ook een uitgebreid verslag uiteraard.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
)
quote:
Ow, dat hebben ook ooit 2 jongens voor me gedaan. Dat vond ik ook echt lief.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:37 schreef SuperMocio het volgende:
Serenade.....![]()
Zou hooguit een mix-cdtje overwegen als ik het met muziek zou willen zeggen. Maar meestal doe ik het gewoon met m'n mond![]()
Ah... dat is wel liefquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:39 schreef dawg het volgende:
Mezelf zijn.
Ik heb een keer in een discotheek een meisje versierd door een pakje sigaretten voor haar te houden, terwijl ze een meter of 15 verderop stond. Ze zag het, want we waren al een beetje aan koekeloeren, en toen kwam ze naar me toen. Dus volgens mij maakte ik toen wel indruk.
Dat kan ik bevestigen. Hij kan echt mooi zingen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:39 schreef Abbadon het volgende:
ach ja, ik ben welhaast onweerstaanbaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Mannen met talent, dat is goed.
Mannen die goed kunnen zingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*nadenkt.
Het liefst een heldendaad natuurlijk, maar goed, er lopen nou eenmaal niet altijd irritante criminelen op straat.
Ik probeer altijd mezelf te zijn, maar ik merk toch wel dat ik dan net iets grappiger probeer te zijn.En ik ben wat nadrukkelijker aanwezig dan anders.
En vroegah, toen luisterde ik altijd als ze problemen hadden, maar dat heb ik wel afgeleerd.
En als ik de kans krijg om op een podium te staan en te zingen zal ik het ook niet laten want ik weet dat ik goed kan zingen.![]()
tuurlijk wel, ik hou me altijd aan de regels, geen slowchat, geen dates, etc... ben braaf weet je tochquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer is de date? Wij willen dan ook een uitgebreid verslag uiteraard.
Oh, is wel tegen de regels. Maar daar geven wij niks om, nietwaar?
ik ben indrukwekkend genoeg hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef QueenR het volgende:
neuh maar moeten hem toch laten denken dat ie de meester is
maar goed, je laatste opmerking kostte weer punten. Moet toch wel je best doen hoor als je indruk wilt maken.![]()
Je bent meer van de lichaamstaal?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik gok alleen dat ik die woorden niet uit mijn strot krijg![]()
Oh, je hanteert weer het 'voor wat, hoort wat', zoals met strijken..quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef MNR het volgende:
MAARRRR Jeller, dan maken jij en dawg er ook een. That's the deal (als Queeny akkoord gaat)
...en anders ik welquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik hou me altijd aan de regels, geen slowchat, geen dates, etc... ben braaf weet je toch![]()
Daar heb ik het anders de laatste keer niet mee gered.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Mannen die goed kunnen zingen![]()
hi schat, de deal was toch dat je me ff kwam ophemelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef Angelcakes het volgende:
hoor hier niet echt thuis maar kan wel ff ontopic reageren..
Lijkt me erg romantisch mits er aan verschillende voorwaarden word voldaan:
- persoon in kwestie moet erg goed kunnen zingen en zichzelf bij voorbaat begeleiden met een gitaar
- niet op zondagochtend
- niet in nederland ( ziet er toch niet uit als er midden in een linux (linex , lunix vul maar in ) wijk een kerel onder een balkon staat te zingen. Moet gewoon in een warm land onder een met druivenranken volgegroeid balkon
Mij nog nooit overkomen iig
Hoi kwienie !
Gewoon allebei daten!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
)
Dat ben ik met je eens. Iemand die gewoon lekker zichzelf is, vind ik ook het meest aantrekkelijk. Iemand die laat zien wie hij is, dat maakt iemand juist uniek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef Abbadon het volgende:
ehmm...niks speciaals...mezelf zijn moet maar genoeg zijn![]()
hebben wij daar ook nog iets in te zeggen?quote:
rianne kan goed koken en dansen en zingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
hi schat, de deal was toch dat je me ff kwam ophemelen
You know, like nunchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mannen met talent, dat is goed.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
rianne kan goed koken en dansen en zingen
nee echt
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hebben wij daar ook nog iets in te zeggen?![]()
Toen je door ging over mijn mythe van sterren en oude indianen waren ze verkocht, er is nu geen weg meer terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hebben wij daar ook nog iets in te zeggen?![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
rianne kan goed koken en dansen en zingen
nee echt
Oh, je ontwijkt mijn vraag heel tactischquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef OldJeller het volgende:
Oh, je hanteert weer het 'voor wat, hoort wat', zoals met strijken..![]()
negeer deze opmerking wijselijkquote:
ik weet het...onweerstaanbaar...het is een zware verantwoordelijkheidquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef OldJeller het volgende:
Toen je door ging over mijn mythe van sterren en oude indianen waren ze verkocht, er is nu geen weg meer terug.
I'm sorry I didn't tell you, my son.
wat de dames gewend zijn zegt me niet zo veelquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
![]()
Natuurlijk niet, de dames zijn gewend hun zin te krijgen.
Zo is dat, zeg het ze.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat de dames gewend zijn zegt me niet zo veel![]()
nou wil ik niet meer spelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zo is dat, zeg het ze.
Voor je het weet vragen ze de hele avond of je drankjes voor ze haalt en andere keren of je ze mee uit eten neemt. Houd die lijn kort.
Maar als je écht lief bent koop ik wel een ijsje voor je en geef je een aai over je bol. Jaaa, zo aardig is deze ouwe baas wel.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar als je écht lief bent koop ik wel een ijsje voor je en geef je een aai over je bol. Jaaa, zo aardig is deze ouwe baas wel.
spelen is nou juist de lolquote:
gaat heel goed samenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ga je nu de bokkenpruik ipv het kroontje opzetten, Queenny?
Op zulke momenten moet je een vrouw in de ballenbak zetten, zodat ze lekker even alle frustratie van zich af kan slaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
gaat heel goed samen
ff tegendraads is wel lekker. Ga nu lekker slaapies doen denk ik. succes nog met het schrijven van mooie nummertjes![]()
jij schrijft een nummer, ik zing hetquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Op zulke momenten moet je een vrouw in de ballenbak zetten, zodat ze lekker even alle frustratie van zich af kan slaan.
Nummers schrijven? JIJ gaat zingen, Q.
Je begrijpt dat een narcist als ik dan toch echt een hymne voor zichzelf gaat schrijven en jij dit in zuivere engelentoon, ten gehore brengt terwijl je me voert met druiven als ik languit op de sofa aan het langzaamstromende, kabbelende water lig in de ondergaande zon.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
jij schrijft een nummer, ik zing het![]()
![]()
aangezien jij al droomt, ga ik ook maar snelquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een narcist als ik dan toch echt een hymne voor zichzelf gaat schrijven en jij dit in zuivere engelentoon, ten gehore brengt terwijl je me voert met druiven als ik languit op de sofa aan het langzaamstromende, kabbelende water lig in de ondergaande zon.
hup! naar bed jij!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
aangezien jij al droomt, ga ik ook maar snel
hmmm....met dergelijk taalgebruik kun je misschien maar beter geen nummer schrijvenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een narcist als ik dan toch echt een hymne voor zichzelf gaat schrijven en jij dit in zuivere engelentoon, ten gehore brengt terwijl je me voert met druiven als ik languit op de sofa aan het langzaamstromende, kabbelende water lig in de ondergaande zon.
Dan zie ik je daar. Draag wel een mooie witte jurk, zoals Romeinse vrouwen dat deden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
aangezien jij al droomt, ga ik ook maar snel
Je stelt iets in de trant van 'kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng' voor ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmm....met dergelijk taalgebruik kun je misschien maar beter geen nummer schrijven![]()
nee...eerder het tegendeel...wat meer kwaliteit dan clichématige pseudo-poëziequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je stelt iets in de trant van 'kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng' voor ?
Wat ben je toch weer sophisticated.
Als iemand iets voor me gaat zingen moet het natuurlijk wel over mij gaan en niet willekeurig wat poëzie, anders kan ze net zo goed niet gaan zingen en gewoon druif voor druif naar m'n mond brengen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee...eerder het tegendeel...wat meer kwaliteit dan clichématige pseudo-poëzie![]()
juist omdat ik zo sophisticated ben
dat bedoel ik! hoog mikken!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als iemand iets voor me gaat zingen moet het natuurlijk wel over mij gaan en niet willekeurig wat poëzie, anders kan ze net zo goed niet gaan zingen en gewoon druif voor druif naar m'n mond brengen.
Ja, dat is dan jammer. In andere topics wordt ook wel off-topic gegaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mensen gaan echt op hun donder krijgen! Alleen maar slowchat!
Dat ze R&P-mod is is idd totaal niet van belang.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat is dan jammer. In andere topics wordt ook wel off-topic gegaan.
Bovendien heeft Clumsy_clown een relatie en hier derhalve niks te zoeken.
En natuurlijk heeft het zijdelings allemaal met single zijn te maken.
alleen constructieve opmerkingen graagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat ze R&P-mod is is idd totaal niet van belang.
er zijn toch wel een stuk of drie uitzonderingen. Mijn zoon, mijn broer en mijn vaderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:23 schreef Andoire het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het.
Allemaal ja/.
optie 1 : hij mist wat jullie hadden, nu het uit is en kan het nu pas echt goed waarderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:06 schreef MNR het volgende:
Wat is dat toch met mannen? Is het gewoon hun jachtinstinct? Zou het gewoon fijn vinden als ik een paar objectieve reacties hierop zou krijgen, zodat ik misschien beter in kan schatten wat er aan de hand is.
gelukkig klink je er niet verbitterd bijquote:
lijkt maar hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gelukkig klink je er niet verbitterd bij![]()
Knuppeldruk. Hij had ff zin in je, moment van zwakte misschien. Dat denk ik tenminste. Hij had toch al een nieuwe vriendin trouwens?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:06 schreef MNR het volgende:
Vanavond zei iemand tegen me dat ik er leuk uitzag, dat mijn haar leuk zit, dat ik een leuke uitstraling heb en hij maakte ook nog een compliment over mijn lichaam. Verder sloofte hij zich in min of meerdere mate ook voor me uit (je weet wel: attent zijn, de gentleman). Was niet gevleid en ook de wonderlijke woorden van een serenade en 'juiste praatjes' raakten me niet. Het was mijn ex...
Maar daar werken we dan ook hard aan.quote:
Neuken...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:06 schreef MNR het volgende:
Ik lag dus al in bed.. maar er was nog iets wat me bezighield.
Vanavond zei iemand tegen me dat ik er leuk uitzag, dat mijn haar leuk zit, dat ik een leuke uitstraling heb en hij maakte ook nog een compliment over mijn lichaam. Verder sloofte hij zich in min of meerdere mate ook voor me uit (je weet wel: attent zijn, de gentleman). Was niet gevleid en ook de wonderlijke woorden van een serenade en 'juiste praatjes' raakten me niet. Het was mijn ex...
Wat is dat toch met mannen? Is het gewoon hun jachtinstinct? Zou het gewoon fijn vinden als ik een paar objectieve reacties hierop zou krijgen, zodat ik misschien beter in kan schatten wat er aan de hand is.
Ik snap ook niet dat vrouwen mannen zo lastig vinden. Zo moeilijk zijn we niet. We willen neuken en als we neuken zijn we al heeeeeeel tevreden.quote:
maar wij willen praten! knuffelen, lief zijn enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat vrouwen mannen zo lastig vinden. Zo moeilijk zijn we niet. We willen neuken en als we neuken zijn we al heeeeeeel tevreden.
en dat vinden wij best, als er daarna maar geneukt wordtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
maar wij willen praten! knuffelen, lief zijn enzo.dan zijn wij tevreden.
Welk voordeel heeft monogamie dan voor de man?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat vrouwen mannen zo lastig vinden. Zo moeilijk zijn we niet. We willen neuken en als we neuken zijn we al heeeeeeel tevreden.
Eerst neuken dan knuffelen en praten...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
maar wij willen praten! knuffelen, lief zijn enzo.dan zijn wij tevreden.
Daarnaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dat vinden wij best, als er daarna maar geneukt wordt![]()
de zekerheid van regelmatige sex, als het goed isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welk voordeel heeft monogamie dan voor de man?.
De enorme zekerheid van het neuken... T is allemaal zo simpel. Mannen houden niet van onzekerheid op het ge bied van neuken. Jagen is leuk op zn tijd, maar je hebt geen zin om elke week te jagen om te kunnen neuken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welk voordeel heeft monogamie dan voor de man?.
ja hoor...en ook iets meer geduld dan jij, kennelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:57 schreef JoeyT het volgende:
Daarna![]()
Heb jij wel een piemeltje????????
Toch lijkt het me dat vrijgezelle (rondneukende) mannen méér seks hebben dan de mannen in een vaste relatie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De enorme zekerheid van het neuken... T is allemaal zo simpel. Mannen houden niet van onzekerheid op het ge bied van neuken. Jagen is leuk op zn tijd, maar je hebt geen zin om elke week te jagen om te kunnen neuken.
zeggen ze, maar lijkt me sterkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toch lijkt het me dat vrijgezelle (rondneukende) mannen méér seks hebben dan de mannen in een vaste relatie.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het gemiddelde ligt op twee keer per week, bij samenwonende stelletjes.
Neem aan dat je in een relatie minimaal 2x pw neukt. Dat zou dus betekenen dat je als vrijgezelle man of 2 keer op jacht zou moeten gaan of minimaal 2 neukertjes moet hebben. Je wilt het nl niet 2 keer met hetzelfde neukertje anders was t wel je vriendin. Dit gaat allemaal een paar weken goed totdat je er moe van wordt. Het neuken kost je nl meer energie dan het neuken in een relatie. Het lastige is nl dat je na het klaarkomen het neukertje er zo snel mogelijk weer wilt uitwerken, dus moet je nog vindingrijk gaan doen ook...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toch lijkt het me dat vrijgezelle (rondneukende) mannen méér seks hebben dan de mannen in een vaste relatie.
Mja, okee, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neem aan dat je in een relatie minimaal 2x pw neukt. Dat zou dus betekenen dat je als vrijgezelle man of 2 keer op jacht zou moeten gaan of minimaal 2 neukertjes moet hebben. Je wilt het nl niet 2 keer met hetzelfde neukertje anders was t wel je vriendin. Dit gaat allemaal een paar weken goed totdat je er moe van wordt. Het neuken kost je nl meer energie dan het neuken in een relatie. Het lastige is nl dat je na het klaarkomen het neukertje er zo snel mogelijk weer wilt uitwerken, dus moet je nog vindingrijk gaan doen ook...
wat is toch die vreemde gedachtegang bij vrouwen dat er meer achter de facade zit bij mannen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:01 schreef QueenR het volgende:
en alle vooroordelen blijken gewoon waar
Ik zie de logica er niet van in. Als je eerst gaat praten en knuffelen kan je je daar toch niet op concentreren, omdat je een boomstam in je broek hebt. Daarentegen als je al geneukt hebt kan je je volledig concetreren op de wensen van de dame.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja hoor...en ook iets meer geduld dan jij, kennelijkof een iets dikker chroomlaagje van beschaving
de theorie zegt dat mannen die niet vreemdgaan, mannen zijn die de kans gewoon nog niet gehad hebben...en daar zou best eens een kern van waarheid in kunnen zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:09 schreef Burdie het volgende:
Mja, okee, je hebt gelijk. Hoewel ik 2xpw écht te weinig vind...
Maar how's this: een vaste relatie en daarnaast rondneuken?
da's een gemiddelde...in het begin van een relatie zal het een stuk hoger liggen...naarmate de relatie vordert wordt dat in de loop van jaren steeds minder, gok ik zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het gemiddelde ligt op twee keer per week, bij samenwonende stelletjes.
persoonlijk vind ik dat je gelijk hebt, maar vrouwen lijken niet altijd volledig doordrongen te zijn van die logicaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zie de logica er niet van in. Als je eerst gaat praten en knuffelen kan je je daar toch niet op concentreren, omdat je een boomstam in je broek hebt. Daarentegen als je al geneukt hebt kan je je volledig concetreren op de wensen van de dame.
A good night lay.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:06 schreef MNR het volgende:
Ik lag dus al in bed.. maar er was nog iets wat me bezighield.
Waarom mannen? Of zijn er onder de dames slechts een paar die dan ongelofelijk de slet uithangen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het ging over het nut van monogamie voor mannen ;-).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waarom mannen? Of zijn er onder de dames slechts een paar die dan ongelofelijk de slet uithangen?.
Ah,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het ging over het nut van monogamie voor mannen ;-).
true, true.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Frezer het volgende:
Alleen al in het versieren zijn de meeste mannen niet bijster succesvol, bovendien legt niet iedereen de lat even laag. Daarbij opgeteld wat Joey aangeeft geeft bijzonder veel gedoe om een beetje geneuk te krijgen.
Ik denk dat er heel wat meer mensen zijn die niet neuken tussen relaties door, dan mensen die aan de 2x per week komen.
Lijkt mij niet. Dan zouden het een soort van 2 relaties zijn. Vreemdgangers gaan juist iets kortstondigs aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:11 schreef Frezer het volgende:
Volgens mij houden zelfs vreemdgangers het wat dat betreft meestal beperkt tot 1 (extra) persoon.
idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:11 schreef Frezer het volgende:
Aan polygamie zitten gewoon enorm veel haken en ogen, zowel praktisch als ethisch. Volgens mij houden zelfs vreemdgangers het wat dat betreft meestal beperkt tot 1 (extra) persoon.
Dat vraag ik me dus sterk af. Maar goed, onderbouwen kan ik het verder niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Dan zouden het een soort van 2 relaties zijn. Vreemdgangers gaan juist iets kortstondigs aan.
But could a girl like you handle tough bargaining? It's a men's world.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, je ontwijkt mijn vraag heel tactisch![]()
Maar met echte mannen als jij, moet je ook wel een beetje onderhandelen, toch? Jij dominante Stier
hehehe ja dat denken jullie idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
But could a girl like you handle tough bargaining? It's a men's world.
je spreekt alleen maar engels vandaag?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
absoluut...alle kaarten...wij zijn slechts weerloze, hulpeloze speelballen van onze lusten en jullie superieure intellectquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehehe ja dat denken jullie idd.![]()
Het is door die ongelooflijke sex drang van jullie dat wij toch de kaarten in handen hebben.
Als je wanhopig laat merken dat je het graag wil en nodig hebt, ja dan hebben jullie wellicht kaarten in handen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
Het is door die ongelooflijke sex drang van jullie dat wij toch de kaarten in handen hebben.
het was slechts een observatie, OJ...geen aanvalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:59 schreef OldJeller het volgende:
Abbo, sommige woorden/zinnen vind ik beter klinken in een andere taal. Dat kan Engels, Frans, Duits en soms ook een andere taal zijn. Maar als je het prefereert zet ik er wel de vertaling onder in sub de volgende keer.
tja...mannenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef MNR het volgende:
Is dat niet een beetje jezelf overschatten?
Heb mijn portie tough men wel gehad jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef OldJeller het volgende:
dat kan ook ja...even een ego-boostquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien wil hij alleen maar even zien of hij nog wat bij je teweeg kan brengen. Mission accomplished... lijkt het?
No offence taken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het was slechts een observatie, OJ...geen aanval![]()
Dat is ook belangrijk, anders kan je niet samen heersen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb mijn portie tough men wel gehad ja
Maar laat me niet meer de kaas van het brood eten.
En als een kerel het nodig vindt om altijd maar de dominante man uit te hangen, omdat hij bang is (want daar komt het vaak op neer), laat ik hem lekker. Ik weet dat ik een pittige meid ben, ik weet dat ik communicatief niet op mijn mondje ben gevallen, maar ik zou nooit over een man heenlopen als ik respect voor hem heb. En als hij maar daarin niet vertrouwt, is dat zijn beperkt inzicht.
Zo kun je er ook tegenaan kijken. Ik weet het niet.. Maar of het om een ego-boost gaat? Dat weet ik zo net nog niet. En of het wat bij me teweeg brengt? Dat weet ik nog niet, dat zou ik morgen pas kunnen zeggen. Ik ben sowieso iemand die veel nadenkt en stilstaat bij dingen/situaties. It's in my nature.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien wil hij alleen maar even zien of hij nog wat bij je teweeg kan brengen. Mission accomplished... lijkt het?
Dan ben jij natuurlijk Pinkyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:21 schreef OldJeller het volgende:
Dat is ook belangrijk, anders kan je niet samen heersen.
none takenquote:
intellect niet bij velequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
absoluut...alle kaarten...wij zijn slechts weerloze, hulpeloze speelballen van onze lusten en jullie superieure intellect![]()
...of niet natuurlijk![]()
grappig; als het hem daar inderdaad om gaat dat is het feit dat je er uberhaupt over nadenkt al voldoende, los van de conclusie daarvan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:34 schreef MNR het volgende:
Zo kun je er ook tegenaan kijken. Ik weet het niet.. Maar of het om een ego-boost gaat? Dat weet ik zo net nog niet. En of het wat bij me teweeg brengt? Dat weet ik nog niet, dat zou ik morgen pas kunnen zeggen. Ik ben sowieso iemand die veel nadenkt en stilstaat bij dingen/situaties. It's in my nature.
quote:
Ik ging voor sarcasme, lieverdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:36 schreef QueenR het volgende:
intellect niet bij vele, maar verder heb je het wel door ja.
ik ben niet echt het puppy-type...heb daar ook niet echt behoefte aan in een relatie...dat vragen om aandacht en een aai over de bol is zo vermoeiendquote:Heb in het verleden regelmatig van die "puppies" als vriendjes gehad. Na verloop van tijd erg vervelend overigens, maar ze doen alles voor je![]()
Ik bedoel meer van.. als de huiselijke situatie niet in orde is, hoe kan een man na een dag hard werken dan thuiskomen?quote:
ja duuuhhhhhh me niet onderschatten schatquote:
uhuh, en dan ook nog dat trekken met je been als je achter je oor gekriebeld wordtquote:ik ben niet echt het puppy-type...heb daar ook niet echt behoefte aan in een relatie...dat vragen om aandacht en een aai over de bol is zo vermoeiend
Ik zou niet durven, tijgerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef QueenR het volgende:
ja duuuhhhhhh me niet onderschatten schat
tja, wat is er zo ingewikkeld aan gewoon samen zijn omdat het leuk is, zonder dat je daar meteen je hele leven voor om hoeft te gooien, en zonder dat van de ander te vragen...er hoeft niet permanent voor mij gezorgd te worden, en ik heb ook geen enorme behoefte om continu voor iemand te zorgen binnen een relatie...tuurlijk, je bent er voor elkaar als de ander het even nodig heeft, maar je bent twee individuen, met elk ook een eigen leven en eigen interesses...quote:uhuh, en dan ook nog dat trekken met je been als je achter je oor gekriebeld wordt![]()
Nee ik vind dat dus ook niets, maar blijkbaar komt het daar wel vaak op neer bij mannen.Maar ja het is ook moeilijk, een vreselijke macho met grote bek staat me nogal tegen, maar ook dat slaafse is niets. Waar zijn de mannen die die gulden middenweg bewandelen???
![]()
Ah keej, I get youquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik bedoel meer van.. als de huiselijke situatie niet in orde is, hoe kan een man na een dag hard werken dan thuiskomen?
ik weet het....zodra je verliefd bent zijn rationeel denken, perspectief en relativeringsvermogen de eerste slachtoffers...en als het erg leuk is om dingen samen te doen, omdat je van iemands gezelschap geniet, dan is het niet meer dan logisch dat je op zoek gaat naar dingen om samen te doen, en dat dat een hogere prioriteit krijgt dan dingen alleen te doen....en voor je het weet zijn twee ikken ineens één wij geworden...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
Mooie theorie Abba, ik sta er volledig achter en ongetwijfeld met ons nog veel meer. Dit is typisch de retoriek van de (langdurig) alleenstaande, maar hoe kan het dan dat het allemaal toch heel anders uitpakt als je eenmaal in een beklijvende relatie komt?
Ik bedoel niet dat jij toch wel verkozen zal worden tot Klef Stel 2007 mocht je dit jaar aan de relatie komen, maar eerder dat het toch gewoon langs natuurlijke weg zo lijkt te gaan. Terwijl zoveel singles jou voorgingen die ook riepen: "ik ben mijn eigen persoon, en dat blijft ook dan zo!"
Moraal van het verhaal: wanneer je valt, val je hardquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:17 schreef Abbadon het volgende:
ik weet het....zodra je verliefd bent zijn rationeel denken, perspectief en relativeringsvermogen de eerste slachtoffers...en als het erg leuk is om dingen samen te doen, omdat je van iemands gezelschap geniet, dan is het niet meer dan logisch dat je op zoek gaat naar dingen om samen te doen, en dat dat een hogere prioriteit krijgt dan dingen alleen te doen....en voor je het weet zijn twee ikken ineens één wij geworden...![]()
...en daar sta je dan met je mooie retoriek, inderdaad![]()
Queeny en ik stonden gister nog onder jouw raam! En toen we begonnen te zingen, deed jij gewoon het raam dichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:20 schreef OldJeller het volgende:
Iemand nog wakker geworden van een serenade midden in de nacht?
yup...maar meestal val ik niet...daarom ben ik momenteel ook singlequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: wanneer je valt, val je hard![]()
Nou, die vuist zegt eerder "SPORTSCHOOLquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
hè JU Abba, jij laat je veel te makkelijk omlullen. je bent net een blad in de wind op deze manier. Waar blijft die trillende vuist in de lucht en die overslaande stem die roept: "jamaar IK NIET! ik ben en blijf true to myself!"
ik ben een complexe persoonlijkheid...dus wat ik ook doe, ik ben altijd true to myselfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
hè JU Abba, jij laat je veel te makkelijk omlullen. je bent net een blad in de wind op deze manier. Waar blijft die trillende vuist in de lucht en die overslaande stem die roept: "jamaar IK NIET! ik ben en blijf true to myself!"
not necessarily... na een paar keer vallen leer je wel een safety net op te zetten. Of je blijft in de buurt van de nooduitgang.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: wanneer je valt, val je hard![]()
of je wordt erg goed in aan je vingertoppen aan het randje van de afgrond blijven hangenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
not necessarily... na een paar keer vallen leer je wel een safety net op te zetten. Of je blijft in de buurt van de nooduitgang.
"Ooohh, oohh, oohwww, waar is hier de nooduitgang?"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
not necessarily... na een paar keer vallen leer je wel een safety net op te zetten. Of je blijft in de buurt van de nooduitgang.
Dat was ik niet, dat was de femme die een sleep-over hield.. ze wilde ons twee alleen horen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Queeny en ik stonden gister nog onder jouw raam! En toen we begonnen te zingen, deed jij gewoon het raam dicht![]()
is dat een metafoor voor een onmogelijke situatie waarin je je net staande kunt houden, en waar je even goed moet bedenken hoe je er zonder kleerscheuren wegkomt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:30 schreef Abbadon het volgende:
of je wordt erg goed in aan je vingertoppen aan het randje van de afgrond blijven hangen![]()
Dan was ze wel een beetje breed gebouwd niet? Wist niet dat jij zo voor rubuuste vrouwen gingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:33 schreef OldJeller het volgende:
Dat was ik niet, dat was de femme die een sleep-over hield.. ze wilde ons twee alleen horen.
Dat is wel heel instabiel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beschouw me maar als het D66 van dit kabinet![]()
Dan stond je toch echt bij het verkeerde raam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan was ze wel een beetje breed gebouwd niet? Wist niet dat jij zo voor rubuuste vrouwen ging![]()
een ronduit briljante metafoor, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is dat een metafoor voor een onmogelijke situatie waarin je je net staande kunt houden, en waar je even goed moet bedenken hoe je er zonder kleerscheuren wegkomt?
Dat krijg je met die D66-approach hè...
nee, dat is het redelijke alternatiefquote:
^ dat icoontje met jouw sterrenbeeld? Vind het wel zoiets als "soort zoekt soort".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:38 schreef OldJeller het volgende:
Dan stond je toch echt bij het verkeerde raam.
Merk ik dat iemand hier mijn smaak in twijfel trekt?![]()
Lijkt meer op een koe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
^ dat icoontje met jouw sterrenbeeld? Vind het wel zoiets als "soort zoekt soort".
Dus ja, of er dan iemand jouw smaak in twijfel trekt, ik weet t niet?![]()
is dat zo'n moeilijke vraagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:21 schreef dawg het volgende:
Niet zulke moeilijke vragen stellen, Gari.
voor dawg wel, in dit gevalquote:
Ja, ik had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
na de voorzet komt de inkopper, dawgert. You know that.
zie je wel: sex!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:38 schreef MNR het volgende:
Hahaha! Ik weet nu waarom hij gisteren zo'n toenadering zocht. Ik geloof dat hij een beetje op zijn oude vriendinnetje is uitgekeken, hij heeft zelfs met een andere meid afgesproken.
Jogy kwam ook met een interessant boek aanzetten. Is het daarmee te vergelijken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef dawg het volgende:
De sleutel tot geluk is positief zijn!
Dat komt uit een boek, The Secret.
Al lijkt het boek me niet zo interessant eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Do you now?
Iemand nog wakker geworden van een serenade midden in de nacht?
Ik vind het tenenkrommend. Dat kan elke boerekeikneuter wel bedenken. Maar tussen denken en zijn zit een groot verschil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef dawg het volgende:
De arme jongen.
En ik las vandaag een mooie uitspraak (die zou ik zelf gedaan kunnen hebben), die de wanhopigen onder ons eigenlijk eens op hun borst zouden moeten tattooeren, in spiegelbeeld.
Is er eindelijk iemand in je geïnteresseerd, ga je er hier over klagen. 't Is ook niet snel goed he?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.
![]()
Het was de serenade van een mug.![]()
![]()
En daar maken jullie heel gretig misbruik van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja, ik wil prikken, niet geprikt worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is er eindelijk iemand in je geïnteresseerd, ga je er hier over klagen. 't Is ook niet snel goed he?.
Dat bewijst alweer dat het een waarheid is als een koe. Als geluk één of andere ingewikkelde formule zou zijn, waarvoor je op z'n minst een hbo-opleiding moet hebben afgerond om het te begrijpen, dan zou de wereld gehuld zijn in depressies. Het is gewoon zo, dat alles valt of staat met positiviteit. Je leven in eigen hand nemen. Tevreden zijn met wat je hebt en de dingen die je niet bevallen, veranderen. Dát helpt je vooruit, niet het op de bank hangen en de ouwe, chagerijnige brombeer uithangen. Da's niet aantrekkelijk. Voor niemandquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het tenenkrommend. Dat kan elke boerekeikneuter wel bedenken. Maar tussen denken en zijn zit een groot verschil.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.
![]()
Het was de serenade van een mug.![]()
![]()
Au, ik word gelijk gestraft voor mijn visueel-ingesteld-zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik wil prikken, niet geprikt worden.![]()
positief denken en visualiseren, en dan kun je alles bereiken! *insert kwinkelerende vogeltjes, kabbelende beekjes en desgewenst een regenboog*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:24 schreef thaleia het volgende:
Oh God, The Secret, da's de Sonja Bakker onder de geluksboeken. Zeg ik zonder er ooit een letter uit gelezen te hebben hoor, dus je mag me van vooroordelen betichten![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef MNR het volgende:
@Gari: is er nog een plaatsje in je koffer? De R komt nu wel in me naar boven![]()
Zeg, laat die tattoo maar achterwegequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef dawg het volgende:
De arme jongen.
En ik las vandaag een mooie uitspraak (die zou ik zelf gedaan kunnen hebben), die de wanhopigen onder ons eigenlijk eens op hun borst zouden moeten tattooeren, in spiegelbeeld.
ROTFLMAO!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
[afbeelding]
hmmm... jammer, sorry.
Nouja, zoals ik al zei heb ik verder geen interesse in dat boek. Het ging me om die ene zin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:24 schreef thaleia het volgende:
Oh God, The Secret, da's de Sonja Bakker onder de geluksboeken. Zeg ik zonder er ooit een letter uit gelezen te hebben hoor, dus je mag me van vooroordelen betichten![]()
Don't know. Ken The Secret niet verder.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Jogy kwam ook met een interessant boek aanzetten. Is het daarmee te vergelijken?
@Gari: is er nog een plaatsje in je koffer? De R komt nu wel in me naar boven![]()
sterker nog: het is hetzelfde, als ik het goed heb...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef MNR het volgende:
Jogy kwam ook met een interessant boek aanzetten. Is het daarmee te vergelijken?
nee...pure desinteressequote:
Snapt natuurlijk wel dat we jullie "kritische" reacties op elkaar nu met een korreltje zout gaan nemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Edit: doorhalen werkt niet bij smileys![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:24 schreef thaleia het volgende:
Oh God, The Secret, da's de Sonja Bakker onder de geluksboeken.
een week of twee terug zag ik een item in Saturday Night Live over The Secret...zelfde idee, maar dan in een Afrikaans hongersnood-vluchtelingenkamp....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:37 schreef Isabeau het volgende:Prachtig verwoord
The Secret zegt overigens ook dat als je slechte dingen overkomen dat je te negatief hebt gedacht. Wat moet er een boel negativisme zijn geweest in de jaren 30 en 40 van de 20ste eeuw onder de Joodse bevolking van Europa.
Ja, achter de schermen is het ondertussen zo:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Snapt natuurlijk wel dat we jullie "kritische" reacties op elkaar nu met een korreltje zout gaan nemen![]()
'How to see yourself as you really are' van de Dalai Lama. Veel beter dan 'the secret'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, zoals ik al zei heb ik verder geen interesse in dat boek. Het ging me om die ene zin.
het is een boek...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Is dat leesbaar?
Ik dacht goedmaakseks, na de kritische uitlatingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, achter de schermen is het ondertussen zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht goedmaakseks, na de kritische uitlatingen.![]()
Voor zover bekend heb ik me hier nog niet afgemeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef OldJeller het volgende:
Wat betekent dat jullie niet meer geautoriseerd zijn hier te reageren, als non-singles.
Wel officiëel doen wanneer jullie besluiten officiëel te gaan doen, net zoals bij de afslanktopics, dan wordt duidelijk dat de reeks een succes is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voor zover bekend heb ik me hier nog niet afgemeld![]()
[verbitterd]Helaas kun je niet alles veranderen. Zeker niet als dingen keer op keer weer fout gaan. Dan heb je op een gegeven moment zoiets van:het zal allemaal wel.Ik wéét dat positiviteit helpt, maar ik zou niet weten waar ik positief over moest zijn. Veel geld? Heb ik niet. Een rijk sociaal leven? Heb ik niet. Een gode baan? Heb ik niet.Een relatie? Heb ik niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat bewijst alweer dat het een waarheid is als een koe. Als geluk één of andere ingewikkelde formule zou zijn, waarvoor je op z'n minst een hbo-opleiding moet hebben afgerond om het te begrijpen, dan zou de wereld gehuld zijn in depressies. Het is gewoon zo, dat alles valt of staat met positiviteit. Je leven in eigen hand nemen. Tevreden zijn met wat je hebt en de dingen die je niet bevallen, veranderen. Dát helpt je vooruit, niet het op de bank hangen en de ouwe, chagerijnige brombeer uithangen. Da's niet aantrekkelijk. Voor niemand.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Officiëel hebben we pas 1 date gehad. Loop je altijd zo hard van stapel?![]()
Dit was dan met een fractie zout?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, achter de schermen is het ondertussen zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je miste dequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Dit was dan met een fractie zout?
Uit mezelf? je moet toch ergens positief over zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Uit jezelf, RZ. Uit jezelf en dan pas volgt de rest.
als het officieel is gaat mevrouw eerst zo snel mogelijk sex hebben, als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wel officiëel doen wanneer jullie besluiten officiëel te gaan doen, net zoals bij de afslanktopics, dan wordt duidelijk dat de reeks een succes is.
Zou me absoluut niets verbazen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je miste desmiley. Al was ik met prins William aan het daten, dan nog zou ik niet zo doen.
Edit: over 3 maanden open ik een topic dat ik zwanger ben, mark my words![]()
Idd.. over jezelf.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Uit mezelf? je moet toch ergens positief over zijn?
Of bedoel je over mezelf?
Ze had het ook eerst over 'niet zoenen op de eerste date', tot zover conform de regels.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als het officieel is gaat mevrouw eerst zo snel mogelijk sex hebben, als ik het me goed herinner
dat is het idee jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef RealZeus het volgende:
Uit mezelf? je moet toch ergens positief over zijn?
Of bedoel je over mezelf?
tja...vrouwen...ze zeggen het ene, en doen het andere....gotta love 'emquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze had het ook eerst over 'niet zoenen op de eerste date', tot zover conform de regels.
Gelukkig heb ik drastische voorzorgsmaatregelen genomen. Wie van de dames is overigens nog wel aan de pil?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zou me absoluut niets verbazen.
quote:
Bottomline: they're full of shit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tja...vrouwen...ze zeggen het ene, en doen het andere....gotta love 'em![]()
Ja, ik ben wel een goed mens. Geen mooi mens maar wel een goed mens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat is het idee ja
vind je jezelf sympathiek? ben je 'een goed mens'?
Niet om het een of ander, maar meestal duurt het even voor het officieel is toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als het officieel is gaat mevrouw eerst zo snel mogelijk sex hebben, als ik het me goed herinner
Het kan aan mij liggen natuurlijk maar ik vind je niet lelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel een goed mens. Geen mooi mens maar wel een goed mens.
Das alleen maar mooi.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat dacht ik wel...en ze zegt hier wel dat het meestal even duurt, maar goed, ze zoent ook niet op de eerste date...quote:
dan heb je mazzel, want bij mannen doet het uiterlijk er minder toe...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:22 schreef RealZeus het volgende:
Ja, ik ben wel een goed mens. Geen mooi mens maar wel een goed mens.
Helaas moet ik je teleurstellen, je hebt het bij het verkeerde eind!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[verbitterd]Helaas kun je niet alles veranderen. Zeker niet als dingen keer op keer weer fout gaan. Dan heb je op een gegeven moment zoiets van:het zal allemaal wel.Ik wéét dat positiviteit helpt, maar ik zou niet weten waar ik positief over moest zijn. Veel geld? Heb ik niet. Een rijk sociaal leven? Heb ik niet. Een gode baan? Heb ik niet.Een relatie? Heb ik niet.
Dus waar moet ik in godsnaam dan de positiviteit uithalen.![]()
Knoopje erin?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gelukkig heb ik drastische voorzorgsmaatregelen genomen.
Ik heb RZ een keer op een baggermeet gezien en vond hem voornamelijk erg ontoegankelijk en onvriendelijk overkomen. Houding he...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen natuurlijk maar ik vind je niet lelijk.
Nee, maar laten we wel wezen: als je mij ziet denk je niet gelijk:" Zo, die ga ik toch even vreselijk bespringen."quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen natuurlijk maar ik vind je niet lelijk.
Dat vond ik dan weer niet. Wel een tikkeltje verlegen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb RZ een keer op een baggermeet gezien en vond hem voornamelijk erg ontoegankelijk en onvriendelijk overkomen. Houding he....
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb RZ een keer op een baggermeet gezien en vond hem voornamelijk erg ontoegankelijk en onvriendelijk overkomen. Houding he....
Geen idee, ik dacht vorig jaar september. Kan dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Meestal heb ik heel veel zin in die meetings en voel ik me die dagen juist haske goed.
En als je verwacht dat ik zomaar op je afstap: helaas , daar ben ik te schijterig voor. Of mensen moeten heel open zijn.
Oeh, compleet offtopic, maar is dat niet erg pijnlijk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Spiraaltje. Ik overweeg wel een knoopje trouwens.
*meldtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:39 schreef OldJeller het volgende:
Doe gewoon een Nuvaring, klaar.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh, compleet offtopic, maar is dat niet erg pijnlijk?
Wat mij betreft een te groot risico op vergeten enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:39 schreef OldJeller het volgende:
Doe gewoon een Nuvaring, klaar.
Ja, wie niet? Veel is niet het goede woord, maar ik wil wel genoeg verdienen. En ik ben er het laatste jaar alleen maar op achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen, je hebt het bij het verkeerde eind!
Je moet je prioriteiten 'straight' krijgen, en dan kijken wat er niet klopt met hoe je nu leeft.
Ga ervan uit dat dingen je lukken, niet dat je zult falen.
Wil je veel geld?
Ik ben vrachtwagenchauffeur en heb daar helaas de tijd niet voor.Had ik die tijd wel gehad dan was ik op een popkoor gegaan.quote:Wil je een rijk sociaal leven? Ga daar dan aan werken. Zoek de mensen op, word lid van een vereniging, kerk, vakbond, whatever.
Die baan zal ongetwijfeld ook wel een keer lukken, alleen zit het allemaal een beetje tegen op werkgebied het laatste jaar.quote:
Wil je een goede baan? Zorg er dan voor dat je die gaat krijgen. Zorg dat je de juiste diploma's op zak hebt, danwel die gaat behalen. Zorg ervoor dat je op de juiste momenten met de juiste mensen omgaat. Stel je pro-actief op, toon interesse, toon initiatief... en natuurlijk, er is altijd maar één persoon die President van Amerika kan zijn. Dus stel je verwachtingen ook bij als het níét direct lukt.
Jaquote:Wil je een relatie? Zorg er dan voor dat je een persoon wordt met wie mensen graag een relatie willen hebben. Zorg je goed voor jezelf?
Ja, ik heb zelf ook een hekel aan mensen die naar zweet stinken.quote:Zie je er netjes uit? Ruik je fris, ben je verzorgd?
Niemand hier praat accentloos en dat vind ik onzin. Men mag best horen waar ik vandaan kom.quote:Praat je accentloos?
Neequote:Ben je tevreden en gelukkig met jezelf?
Eh, liefde? een luisterend oor? een knuffel?quote:Heb je een ander iets te bieden?
Nee, dat idee heb ik niet. Volgens mij ben ik best saai.quote:Ben je een boeiend persoon voor een ander?
quote:Werk daaraan, en zorg dat je de gelegenheid hebt om vrouwen te ontmoeten.
Positiviteit haal je uit het feit dat alléén jij, en niemand anders, verantwoordelijk is voor jouw leven. En dat alléén jij, en niemand anders, dat leven kunt veranderen. Gelukkig zijn is een keuze.
Misschien moet jij dat boek van 'the secret' trouwens maar eens lezen.
...en daar houdt de hulpverlening opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
Nou, dan weet je een aantal dingen waar je aan kunt werken, RZ.
Ja, 29 september.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht vorig jaar september. Kan dat?
Ja sorry, ik ben , zeker in het begin geen prater. En zeker als het in een grote groep is met veel omgevingslawaai. Pas als ik iemand een tijdje ken en weet wat diegene boeit word ik wat losser.quote:Ik heb je wel gedag gezegd, maar je deed geen moeite om een gesprek gaande te houden, dus was ik al snel weer uitgekeken.
quote:Heb je mijn vorige verhaal ook gelezen btw?
Oja, uiteindelijk moet iedereen het zelf doen en kan een ander niks aan de situatie veranderen hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en daar houdt de hulpverlening op![]()
da's ook mijn filosofie inderdaad....mensen houden niet van betweters, en dat is prima, maar dan moeten ze het zelf maar regelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, uiteindelijk moet iedereen het zelf doen en kan een ander niks aan de situatie veranderen he.
Soms is het handig om ff op de feiten gedrukt te wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's ook mijn filosofie inderdaad....mensen houden niet van betweters, en dat is prima, maar dan moeten ze het zelf maar regelen![]()
Ja, ik ben sinds 2 weken weer aan de pil gegaan. Van het kindjes proberen te maken kreeg ik puistjes (eerder: van het stoppen met de pil kreeg ik puistjes) en nu ik single ben hoef ik even geen kindje en geen puistjes meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gelukkig heb ik drastische voorzorgsmaatregelen genomen. Wie van de dames is overigens nog wel aan de pil?
de meeste mensen horen de feiten alleen als ze het willen horen, of als ze niet anders meer kunnen...helaasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms is het handig om ff op de feiten gedrukt te worden![]()
Daarom zie ik je ook als een goede vriend. Je bent echt als een broer voor me! Ik ben zo blij met jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:58 schreef Abbadon het volgende:
maar ik ben de beroerdste niet hooraltijd een goed advies klaar voor de hulpbehoevende medemens...een schouder om op uit te huilen...een rots in de branding...dat ben ik
![]()
Rot op, snol.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarom zie ik je ook als een goede vriend. Je bent echt als een broer voor me! Ik ben zo blij met je.
touchéquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarom zie ik je ook als een goede vriend. Je bent echt als een broer voor me! Ik ben zo blij met je.
hou eens op met dat clichématige gepats met je verovering, kleuterquote:
Anders stel je je even nog wat meer aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hou eens op met dat clichématige gepats met je verovering, kleuter![]()
Hij heeft nog nooit een vriendin gehad, en is derhalve wanhopig en vindt zichzelf kansloos. Vrouwen zien hem altijd als broertjesmateriaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:07 schreef OldJeller het volgende:
RealZeus, wat is precies het probleem.. ik had het niet helemaal gevolgd.. ?
als ik me wil aanstellen, dan doe ik dat gewoon...en je kan me niet tegenhouden!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:07 schreef dawg het volgende:
Anders stel je je even nog wat meer aan.
Aha, dat is wel matig, dat is het laatste wat je wil horen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een vriendin gehad, en is derhalve wanhopig en vindt zichzelf kansloos. Vrouwen zien hem altijd als broertjesmateriaal.
niks inhoudelijks gewijzigd...maar dat had je ook gezien dan, neem ik aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:07 schreef dawg het volgende:
Snel editten he. Ik zag het wel. Think before you act, Abba.
Ja. En GVD die topiclistbug is kut en irritant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niks inhoudelijks gewijzigd...maar dat had je ook gezien dan, neem ik aan![]()
Dit was ik trws...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef toyz80 het volgende:
[..]
'How to see yourself as you really are' van de Dalai Lama. Veel beter dan 'the secret'.![]()
Als je engels goed is wel jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Is dat leesbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |