Ja, dat is dan jammer. In andere topics wordt ook wel off-topic gegaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mensen gaan echt op hun donder krijgen! Alleen maar slowchat!
Dat ze R&P-mod is is idd totaal niet van belang.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat is dan jammer. In andere topics wordt ook wel off-topic gegaan.
Bovendien heeft Clumsy_clown een relatie en hier derhalve niks te zoeken.
En natuurlijk heeft het zijdelings allemaal met single zijn te maken.
alleen constructieve opmerkingen graagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat ze R&P-mod is is idd totaal niet van belang.
er zijn toch wel een stuk of drie uitzonderingen. Mijn zoon, mijn broer en mijn vaderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:23 schreef Andoire het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het.
Allemaal ja/.
optie 1 : hij mist wat jullie hadden, nu het uit is en kan het nu pas echt goed waarderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:06 schreef MNR het volgende:
Wat is dat toch met mannen? Is het gewoon hun jachtinstinct? Zou het gewoon fijn vinden als ik een paar objectieve reacties hierop zou krijgen, zodat ik misschien beter in kan schatten wat er aan de hand is.
gelukkig klink je er niet verbitterd bijquote:
lijkt maar hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gelukkig klink je er niet verbitterd bij![]()
Knuppeldruk. Hij had ff zin in je, moment van zwakte misschien. Dat denk ik tenminste. Hij had toch al een nieuwe vriendin trouwens?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:06 schreef MNR het volgende:
Vanavond zei iemand tegen me dat ik er leuk uitzag, dat mijn haar leuk zit, dat ik een leuke uitstraling heb en hij maakte ook nog een compliment over mijn lichaam. Verder sloofte hij zich in min of meerdere mate ook voor me uit (je weet wel: attent zijn, de gentleman). Was niet gevleid en ook de wonderlijke woorden van een serenade en 'juiste praatjes' raakten me niet. Het was mijn ex...
Maar daar werken we dan ook hard aan.quote:
Neuken...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:06 schreef MNR het volgende:
Ik lag dus al in bed.. maar er was nog iets wat me bezighield.
Vanavond zei iemand tegen me dat ik er leuk uitzag, dat mijn haar leuk zit, dat ik een leuke uitstraling heb en hij maakte ook nog een compliment over mijn lichaam. Verder sloofte hij zich in min of meerdere mate ook voor me uit (je weet wel: attent zijn, de gentleman). Was niet gevleid en ook de wonderlijke woorden van een serenade en 'juiste praatjes' raakten me niet. Het was mijn ex...
Wat is dat toch met mannen? Is het gewoon hun jachtinstinct? Zou het gewoon fijn vinden als ik een paar objectieve reacties hierop zou krijgen, zodat ik misschien beter in kan schatten wat er aan de hand is.
Ik snap ook niet dat vrouwen mannen zo lastig vinden. Zo moeilijk zijn we niet. We willen neuken en als we neuken zijn we al heeeeeeel tevreden.quote:
maar wij willen praten! knuffelen, lief zijn enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat vrouwen mannen zo lastig vinden. Zo moeilijk zijn we niet. We willen neuken en als we neuken zijn we al heeeeeeel tevreden.
en dat vinden wij best, als er daarna maar geneukt wordtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
maar wij willen praten! knuffelen, lief zijn enzo.dan zijn wij tevreden.
Welk voordeel heeft monogamie dan voor de man?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat vrouwen mannen zo lastig vinden. Zo moeilijk zijn we niet. We willen neuken en als we neuken zijn we al heeeeeeel tevreden.
Eerst neuken dan knuffelen en praten...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
maar wij willen praten! knuffelen, lief zijn enzo.dan zijn wij tevreden.
Daarnaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dat vinden wij best, als er daarna maar geneukt wordt![]()
de zekerheid van regelmatige sex, als het goed isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welk voordeel heeft monogamie dan voor de man?.
De enorme zekerheid van het neuken... T is allemaal zo simpel. Mannen houden niet van onzekerheid op het ge bied van neuken. Jagen is leuk op zn tijd, maar je hebt geen zin om elke week te jagen om te kunnen neuken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welk voordeel heeft monogamie dan voor de man?.
ja hoor...en ook iets meer geduld dan jij, kennelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:57 schreef JoeyT het volgende:
Daarna![]()
Heb jij wel een piemeltje????????
Toch lijkt het me dat vrijgezelle (rondneukende) mannen méér seks hebben dan de mannen in een vaste relatie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De enorme zekerheid van het neuken... T is allemaal zo simpel. Mannen houden niet van onzekerheid op het ge bied van neuken. Jagen is leuk op zn tijd, maar je hebt geen zin om elke week te jagen om te kunnen neuken.
zeggen ze, maar lijkt me sterkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toch lijkt het me dat vrijgezelle (rondneukende) mannen méér seks hebben dan de mannen in een vaste relatie.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het gemiddelde ligt op twee keer per week, bij samenwonende stelletjes.
Neem aan dat je in een relatie minimaal 2x pw neukt. Dat zou dus betekenen dat je als vrijgezelle man of 2 keer op jacht zou moeten gaan of minimaal 2 neukertjes moet hebben. Je wilt het nl niet 2 keer met hetzelfde neukertje anders was t wel je vriendin. Dit gaat allemaal een paar weken goed totdat je er moe van wordt. Het neuken kost je nl meer energie dan het neuken in een relatie. Het lastige is nl dat je na het klaarkomen het neukertje er zo snel mogelijk weer wilt uitwerken, dus moet je nog vindingrijk gaan doen ook...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toch lijkt het me dat vrijgezelle (rondneukende) mannen méér seks hebben dan de mannen in een vaste relatie.
Mja, okee, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neem aan dat je in een relatie minimaal 2x pw neukt. Dat zou dus betekenen dat je als vrijgezelle man of 2 keer op jacht zou moeten gaan of minimaal 2 neukertjes moet hebben. Je wilt het nl niet 2 keer met hetzelfde neukertje anders was t wel je vriendin. Dit gaat allemaal een paar weken goed totdat je er moe van wordt. Het neuken kost je nl meer energie dan het neuken in een relatie. Het lastige is nl dat je na het klaarkomen het neukertje er zo snel mogelijk weer wilt uitwerken, dus moet je nog vindingrijk gaan doen ook...
wat is toch die vreemde gedachtegang bij vrouwen dat er meer achter de facade zit bij mannen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:01 schreef QueenR het volgende:
en alle vooroordelen blijken gewoon waar
Ik zie de logica er niet van in. Als je eerst gaat praten en knuffelen kan je je daar toch niet op concentreren, omdat je een boomstam in je broek hebt. Daarentegen als je al geneukt hebt kan je je volledig concetreren op de wensen van de dame.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja hoor...en ook iets meer geduld dan jij, kennelijkof een iets dikker chroomlaagje van beschaving
de theorie zegt dat mannen die niet vreemdgaan, mannen zijn die de kans gewoon nog niet gehad hebben...en daar zou best eens een kern van waarheid in kunnen zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:09 schreef Burdie het volgende:
Mja, okee, je hebt gelijk. Hoewel ik 2xpw écht te weinig vind...
Maar how's this: een vaste relatie en daarnaast rondneuken?
da's een gemiddelde...in het begin van een relatie zal het een stuk hoger liggen...naarmate de relatie vordert wordt dat in de loop van jaren steeds minder, gok ik zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het gemiddelde ligt op twee keer per week, bij samenwonende stelletjes.
persoonlijk vind ik dat je gelijk hebt, maar vrouwen lijken niet altijd volledig doordrongen te zijn van die logicaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zie de logica er niet van in. Als je eerst gaat praten en knuffelen kan je je daar toch niet op concentreren, omdat je een boomstam in je broek hebt. Daarentegen als je al geneukt hebt kan je je volledig concetreren op de wensen van de dame.
A good night lay.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:06 schreef MNR het volgende:
Ik lag dus al in bed.. maar er was nog iets wat me bezighield.
Waarom mannen? Of zijn er onder de dames slechts een paar die dan ongelofelijk de slet uithangen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het ging over het nut van monogamie voor mannen ;-).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waarom mannen? Of zijn er onder de dames slechts een paar die dan ongelofelijk de slet uithangen?.
Ah,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het ging over het nut van monogamie voor mannen ;-).
true, true.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Frezer het volgende:
Alleen al in het versieren zijn de meeste mannen niet bijster succesvol, bovendien legt niet iedereen de lat even laag. Daarbij opgeteld wat Joey aangeeft geeft bijzonder veel gedoe om een beetje geneuk te krijgen.
Ik denk dat er heel wat meer mensen zijn die niet neuken tussen relaties door, dan mensen die aan de 2x per week komen.
Lijkt mij niet. Dan zouden het een soort van 2 relaties zijn. Vreemdgangers gaan juist iets kortstondigs aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:11 schreef Frezer het volgende:
Volgens mij houden zelfs vreemdgangers het wat dat betreft meestal beperkt tot 1 (extra) persoon.
idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:11 schreef Frezer het volgende:
Aan polygamie zitten gewoon enorm veel haken en ogen, zowel praktisch als ethisch. Volgens mij houden zelfs vreemdgangers het wat dat betreft meestal beperkt tot 1 (extra) persoon.
Dat vraag ik me dus sterk af. Maar goed, onderbouwen kan ik het verder niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Dan zouden het een soort van 2 relaties zijn. Vreemdgangers gaan juist iets kortstondigs aan.
But could a girl like you handle tough bargaining? It's a men's world.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, je ontwijkt mijn vraag heel tactisch![]()
Maar met echte mannen als jij, moet je ook wel een beetje onderhandelen, toch? Jij dominante Stier
hehehe ja dat denken jullie idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
But could a girl like you handle tough bargaining? It's a men's world.
je spreekt alleen maar engels vandaag?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
absoluut...alle kaarten...wij zijn slechts weerloze, hulpeloze speelballen van onze lusten en jullie superieure intellectquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehehe ja dat denken jullie idd.![]()
Het is door die ongelooflijke sex drang van jullie dat wij toch de kaarten in handen hebben.
Als je wanhopig laat merken dat je het graag wil en nodig hebt, ja dan hebben jullie wellicht kaarten in handen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehehe ja dat denken jullie idd.![]()
Het is door die ongelooflijke sex drang van jullie dat wij toch de kaarten in handen hebben.
het was slechts een observatie, OJ...geen aanvalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:59 schreef OldJeller het volgende:
Abbo, sommige woorden/zinnen vind ik beter klinken in een andere taal. Dat kan Engels, Frans, Duits en soms ook een andere taal zijn. Maar als je het prefereert zet ik er wel de vertaling onder in sub de volgende keer.
tja...mannenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef MNR het volgende:
Is dat niet een beetje jezelf overschatten?
Heb mijn portie tough men wel gehad jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef OldJeller het volgende:
dat kan ook ja...even een ego-boostquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien wil hij alleen maar even zien of hij nog wat bij je teweeg kan brengen. Mission accomplished... lijkt het?
No offence taken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het was slechts een observatie, OJ...geen aanval![]()
Dat is ook belangrijk, anders kan je niet samen heersen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb mijn portie tough men wel gehad ja
Maar laat me niet meer de kaas van het brood eten.
En als een kerel het nodig vindt om altijd maar de dominante man uit te hangen, omdat hij bang is (want daar komt het vaak op neer), laat ik hem lekker. Ik weet dat ik een pittige meid ben, ik weet dat ik communicatief niet op mijn mondje ben gevallen, maar ik zou nooit over een man heenlopen als ik respect voor hem heb. En als hij maar daarin niet vertrouwt, is dat zijn beperkt inzicht.
Zo kun je er ook tegenaan kijken. Ik weet het niet.. Maar of het om een ego-boost gaat? Dat weet ik zo net nog niet. En of het wat bij me teweeg brengt? Dat weet ik nog niet, dat zou ik morgen pas kunnen zeggen. Ik ben sowieso iemand die veel nadenkt en stilstaat bij dingen/situaties. It's in my nature.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien wil hij alleen maar even zien of hij nog wat bij je teweeg kan brengen. Mission accomplished... lijkt het?
Dan ben jij natuurlijk Pinkyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:21 schreef OldJeller het volgende:
Dat is ook belangrijk, anders kan je niet samen heersen.
none takenquote:
intellect niet bij velequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
absoluut...alle kaarten...wij zijn slechts weerloze, hulpeloze speelballen van onze lusten en jullie superieure intellect![]()
...of niet natuurlijk![]()
grappig; als het hem daar inderdaad om gaat dat is het feit dat je er uberhaupt over nadenkt al voldoende, los van de conclusie daarvan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:34 schreef MNR het volgende:
Zo kun je er ook tegenaan kijken. Ik weet het niet.. Maar of het om een ego-boost gaat? Dat weet ik zo net nog niet. En of het wat bij me teweeg brengt? Dat weet ik nog niet, dat zou ik morgen pas kunnen zeggen. Ik ben sowieso iemand die veel nadenkt en stilstaat bij dingen/situaties. It's in my nature.
quote:
Ik ging voor sarcasme, lieverdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:36 schreef QueenR het volgende:
intellect niet bij vele, maar verder heb je het wel door ja.
ik ben niet echt het puppy-type...heb daar ook niet echt behoefte aan in een relatie...dat vragen om aandacht en een aai over de bol is zo vermoeiendquote:Heb in het verleden regelmatig van die "puppies" als vriendjes gehad. Na verloop van tijd erg vervelend overigens, maar ze doen alles voor je![]()
Ik bedoel meer van.. als de huiselijke situatie niet in orde is, hoe kan een man na een dag hard werken dan thuiskomen?quote:
ja duuuhhhhhh me niet onderschatten schatquote:
uhuh, en dan ook nog dat trekken met je been als je achter je oor gekriebeld wordtquote:ik ben niet echt het puppy-type...heb daar ook niet echt behoefte aan in een relatie...dat vragen om aandacht en een aai over de bol is zo vermoeiend
Ik zou niet durven, tijgerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef QueenR het volgende:
ja duuuhhhhhh me niet onderschatten schat
tja, wat is er zo ingewikkeld aan gewoon samen zijn omdat het leuk is, zonder dat je daar meteen je hele leven voor om hoeft te gooien, en zonder dat van de ander te vragen...er hoeft niet permanent voor mij gezorgd te worden, en ik heb ook geen enorme behoefte om continu voor iemand te zorgen binnen een relatie...tuurlijk, je bent er voor elkaar als de ander het even nodig heeft, maar je bent twee individuen, met elk ook een eigen leven en eigen interesses...quote:uhuh, en dan ook nog dat trekken met je been als je achter je oor gekriebeld wordt![]()
Nee ik vind dat dus ook niets, maar blijkbaar komt het daar wel vaak op neer bij mannen.Maar ja het is ook moeilijk, een vreselijke macho met grote bek staat me nogal tegen, maar ook dat slaafse is niets. Waar zijn de mannen die die gulden middenweg bewandelen???
![]()
Ah keej, I get youquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik bedoel meer van.. als de huiselijke situatie niet in orde is, hoe kan een man na een dag hard werken dan thuiskomen?
ik weet het....zodra je verliefd bent zijn rationeel denken, perspectief en relativeringsvermogen de eerste slachtoffers...en als het erg leuk is om dingen samen te doen, omdat je van iemands gezelschap geniet, dan is het niet meer dan logisch dat je op zoek gaat naar dingen om samen te doen, en dat dat een hogere prioriteit krijgt dan dingen alleen te doen....en voor je het weet zijn twee ikken ineens één wij geworden...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
Mooie theorie Abba, ik sta er volledig achter en ongetwijfeld met ons nog veel meer. Dit is typisch de retoriek van de (langdurig) alleenstaande, maar hoe kan het dan dat het allemaal toch heel anders uitpakt als je eenmaal in een beklijvende relatie komt?
Ik bedoel niet dat jij toch wel verkozen zal worden tot Klef Stel 2007 mocht je dit jaar aan de relatie komen, maar eerder dat het toch gewoon langs natuurlijke weg zo lijkt te gaan. Terwijl zoveel singles jou voorgingen die ook riepen: "ik ben mijn eigen persoon, en dat blijft ook dan zo!"
Moraal van het verhaal: wanneer je valt, val je hardquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:17 schreef Abbadon het volgende:
ik weet het....zodra je verliefd bent zijn rationeel denken, perspectief en relativeringsvermogen de eerste slachtoffers...en als het erg leuk is om dingen samen te doen, omdat je van iemands gezelschap geniet, dan is het niet meer dan logisch dat je op zoek gaat naar dingen om samen te doen, en dat dat een hogere prioriteit krijgt dan dingen alleen te doen....en voor je het weet zijn twee ikken ineens één wij geworden...![]()
...en daar sta je dan met je mooie retoriek, inderdaad![]()
Queeny en ik stonden gister nog onder jouw raam! En toen we begonnen te zingen, deed jij gewoon het raam dichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:20 schreef OldJeller het volgende:
Iemand nog wakker geworden van een serenade midden in de nacht?
yup...maar meestal val ik niet...daarom ben ik momenteel ook singlequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: wanneer je valt, val je hard![]()
Nou, die vuist zegt eerder "SPORTSCHOOLquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
hè JU Abba, jij laat je veel te makkelijk omlullen. je bent net een blad in de wind op deze manier. Waar blijft die trillende vuist in de lucht en die overslaande stem die roept: "jamaar IK NIET! ik ben en blijf true to myself!"
ik ben een complexe persoonlijkheid...dus wat ik ook doe, ik ben altijd true to myselfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
hè JU Abba, jij laat je veel te makkelijk omlullen. je bent net een blad in de wind op deze manier. Waar blijft die trillende vuist in de lucht en die overslaande stem die roept: "jamaar IK NIET! ik ben en blijf true to myself!"
not necessarily... na een paar keer vallen leer je wel een safety net op te zetten. Of je blijft in de buurt van de nooduitgang.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: wanneer je valt, val je hard![]()
of je wordt erg goed in aan je vingertoppen aan het randje van de afgrond blijven hangenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
not necessarily... na een paar keer vallen leer je wel een safety net op te zetten. Of je blijft in de buurt van de nooduitgang.
"Ooohh, oohh, oohwww, waar is hier de nooduitgang?"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
not necessarily... na een paar keer vallen leer je wel een safety net op te zetten. Of je blijft in de buurt van de nooduitgang.
Dat was ik niet, dat was de femme die een sleep-over hield.. ze wilde ons twee alleen horen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Queeny en ik stonden gister nog onder jouw raam! En toen we begonnen te zingen, deed jij gewoon het raam dicht![]()
is dat een metafoor voor een onmogelijke situatie waarin je je net staande kunt houden, en waar je even goed moet bedenken hoe je er zonder kleerscheuren wegkomt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:30 schreef Abbadon het volgende:
of je wordt erg goed in aan je vingertoppen aan het randje van de afgrond blijven hangen![]()
Dan was ze wel een beetje breed gebouwd niet? Wist niet dat jij zo voor rubuuste vrouwen gingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:33 schreef OldJeller het volgende:
Dat was ik niet, dat was de femme die een sleep-over hield.. ze wilde ons twee alleen horen.
Dat is wel heel instabiel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beschouw me maar als het D66 van dit kabinet![]()
Dan stond je toch echt bij het verkeerde raam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan was ze wel een beetje breed gebouwd niet? Wist niet dat jij zo voor rubuuste vrouwen ging![]()
een ronduit briljante metafoor, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is dat een metafoor voor een onmogelijke situatie waarin je je net staande kunt houden, en waar je even goed moet bedenken hoe je er zonder kleerscheuren wegkomt?
Dat krijg je met die D66-approach hè...
nee, dat is het redelijke alternatiefquote:
^ dat icoontje met jouw sterrenbeeld? Vind het wel zoiets als "soort zoekt soort".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:38 schreef OldJeller het volgende:
Dan stond je toch echt bij het verkeerde raam.
Merk ik dat iemand hier mijn smaak in twijfel trekt?![]()
Lijkt meer op een koe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
^ dat icoontje met jouw sterrenbeeld? Vind het wel zoiets als "soort zoekt soort".
Dus ja, of er dan iemand jouw smaak in twijfel trekt, ik weet t niet?![]()
is dat zo'n moeilijke vraagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:21 schreef dawg het volgende:
Niet zulke moeilijke vragen stellen, Gari.
voor dawg wel, in dit gevalquote:
Ja, ik had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
na de voorzet komt de inkopper, dawgert. You know that.
zie je wel: sex!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:38 schreef MNR het volgende:
Hahaha! Ik weet nu waarom hij gisteren zo'n toenadering zocht. Ik geloof dat hij een beetje op zijn oude vriendinnetje is uitgekeken, hij heeft zelfs met een andere meid afgesproken.
Jogy kwam ook met een interessant boek aanzetten. Is het daarmee te vergelijken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef dawg het volgende:
De sleutel tot geluk is positief zijn!
Dat komt uit een boek, The Secret.
Al lijkt het boek me niet zo interessant eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Do you now?
Iemand nog wakker geworden van een serenade midden in de nacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |