tja...mannenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef MNR het volgende:
Is dat niet een beetje jezelf overschatten?
Heb mijn portie tough men wel gehad jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef OldJeller het volgende:
But could a girl like you handle tough bargaining? It's a men's world.
dat kan ook ja...even een ego-boostquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien wil hij alleen maar even zien of hij nog wat bij je teweeg kan brengen. Mission accomplished... lijkt het?
No offence taken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het was slechts een observatie, OJ...geen aanval![]()
Dat is ook belangrijk, anders kan je niet samen heersen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb mijn portie tough men wel gehad ja
Maar laat me niet meer de kaas van het brood eten.
En als een kerel het nodig vindt om altijd maar de dominante man uit te hangen, omdat hij bang is (want daar komt het vaak op neer), laat ik hem lekker. Ik weet dat ik een pittige meid ben, ik weet dat ik communicatief niet op mijn mondje ben gevallen, maar ik zou nooit over een man heenlopen als ik respect voor hem heb. En als hij maar daarin niet vertrouwt, is dat zijn beperkt inzicht.
Zo kun je er ook tegenaan kijken. Ik weet het niet.. Maar of het om een ego-boost gaat? Dat weet ik zo net nog niet. En of het wat bij me teweeg brengt? Dat weet ik nog niet, dat zou ik morgen pas kunnen zeggen. Ik ben sowieso iemand die veel nadenkt en stilstaat bij dingen/situaties. It's in my nature.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien wil hij alleen maar even zien of hij nog wat bij je teweeg kan brengen. Mission accomplished... lijkt het?
Dan ben jij natuurlijk Pinkyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:21 schreef OldJeller het volgende:
Dat is ook belangrijk, anders kan je niet samen heersen.
none takenquote:
intellect niet bij velequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
absoluut...alle kaarten...wij zijn slechts weerloze, hulpeloze speelballen van onze lusten en jullie superieure intellect![]()
...of niet natuurlijk![]()
grappig; als het hem daar inderdaad om gaat dat is het feit dat je er uberhaupt over nadenkt al voldoende, los van de conclusie daarvan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:34 schreef MNR het volgende:
Zo kun je er ook tegenaan kijken. Ik weet het niet.. Maar of het om een ego-boost gaat? Dat weet ik zo net nog niet. En of het wat bij me teweeg brengt? Dat weet ik nog niet, dat zou ik morgen pas kunnen zeggen. Ik ben sowieso iemand die veel nadenkt en stilstaat bij dingen/situaties. It's in my nature.
quote:
Ik ging voor sarcasme, lieverdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:36 schreef QueenR het volgende:
intellect niet bij vele, maar verder heb je het wel door ja.
ik ben niet echt het puppy-type...heb daar ook niet echt behoefte aan in een relatie...dat vragen om aandacht en een aai over de bol is zo vermoeiendquote:Heb in het verleden regelmatig van die "puppies" als vriendjes gehad. Na verloop van tijd erg vervelend overigens, maar ze doen alles voor je![]()
Ik bedoel meer van.. als de huiselijke situatie niet in orde is, hoe kan een man na een dag hard werken dan thuiskomen?quote:
ja duuuhhhhhh me niet onderschatten schatquote:
uhuh, en dan ook nog dat trekken met je been als je achter je oor gekriebeld wordtquote:ik ben niet echt het puppy-type...heb daar ook niet echt behoefte aan in een relatie...dat vragen om aandacht en een aai over de bol is zo vermoeiend
Ik zou niet durven, tijgerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef QueenR het volgende:
ja duuuhhhhhh me niet onderschatten schat
tja, wat is er zo ingewikkeld aan gewoon samen zijn omdat het leuk is, zonder dat je daar meteen je hele leven voor om hoeft te gooien, en zonder dat van de ander te vragen...er hoeft niet permanent voor mij gezorgd te worden, en ik heb ook geen enorme behoefte om continu voor iemand te zorgen binnen een relatie...tuurlijk, je bent er voor elkaar als de ander het even nodig heeft, maar je bent twee individuen, met elk ook een eigen leven en eigen interesses...quote:uhuh, en dan ook nog dat trekken met je been als je achter je oor gekriebeld wordt![]()
Nee ik vind dat dus ook niets, maar blijkbaar komt het daar wel vaak op neer bij mannen.Maar ja het is ook moeilijk, een vreselijke macho met grote bek staat me nogal tegen, maar ook dat slaafse is niets. Waar zijn de mannen die die gulden middenweg bewandelen???
![]()
Ah keej, I get youquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik bedoel meer van.. als de huiselijke situatie niet in orde is, hoe kan een man na een dag hard werken dan thuiskomen?
ik weet het....zodra je verliefd bent zijn rationeel denken, perspectief en relativeringsvermogen de eerste slachtoffers...en als het erg leuk is om dingen samen te doen, omdat je van iemands gezelschap geniet, dan is het niet meer dan logisch dat je op zoek gaat naar dingen om samen te doen, en dat dat een hogere prioriteit krijgt dan dingen alleen te doen....en voor je het weet zijn twee ikken ineens één wij geworden...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
Mooie theorie Abba, ik sta er volledig achter en ongetwijfeld met ons nog veel meer. Dit is typisch de retoriek van de (langdurig) alleenstaande, maar hoe kan het dan dat het allemaal toch heel anders uitpakt als je eenmaal in een beklijvende relatie komt?
Ik bedoel niet dat jij toch wel verkozen zal worden tot Klef Stel 2007 mocht je dit jaar aan de relatie komen, maar eerder dat het toch gewoon langs natuurlijke weg zo lijkt te gaan. Terwijl zoveel singles jou voorgingen die ook riepen: "ik ben mijn eigen persoon, en dat blijft ook dan zo!"
Moraal van het verhaal: wanneer je valt, val je hardquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:17 schreef Abbadon het volgende:
ik weet het....zodra je verliefd bent zijn rationeel denken, perspectief en relativeringsvermogen de eerste slachtoffers...en als het erg leuk is om dingen samen te doen, omdat je van iemands gezelschap geniet, dan is het niet meer dan logisch dat je op zoek gaat naar dingen om samen te doen, en dat dat een hogere prioriteit krijgt dan dingen alleen te doen....en voor je het weet zijn twee ikken ineens één wij geworden...![]()
...en daar sta je dan met je mooie retoriek, inderdaad![]()
Queeny en ik stonden gister nog onder jouw raam! En toen we begonnen te zingen, deed jij gewoon het raam dichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:20 schreef OldJeller het volgende:
Iemand nog wakker geworden van een serenade midden in de nacht?
yup...maar meestal val ik niet...daarom ben ik momenteel ook singlequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: wanneer je valt, val je hard![]()
Nou, die vuist zegt eerder "SPORTSCHOOLquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
hè JU Abba, jij laat je veel te makkelijk omlullen. je bent net een blad in de wind op deze manier. Waar blijft die trillende vuist in de lucht en die overslaande stem die roept: "jamaar IK NIET! ik ben en blijf true to myself!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |