abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52355247
Thx allen voor de reacties. Seks komt wel erg vaak naar voren he?

Tbh heb ik geen idee wat hij van me wil, want hij heeft idd een nieuwe vriendin en hem kennende staat ie echt niet droog. Dus ja, het zal zeker een kreet om aandacht zijn, hij zal ook zeker spanning met me op willen zoeken, maar echt er tot toe over gaan dat hij vreemd gaat, dat zie ik niet gebeuren.

Bovendien, denken jullie nu werkelijk dat ik een kerel in bed wil, die een ander wijf neukt? Nou, no f*cking way! En dat heb ik hem ook gezegd. Dus wat er nu werkelijk in hem omgaat? Zou hij echt zo naief zijn dat hij denkt dat hij het toch wel voor elkaar kan krijgen? Of denken dat ik toch wel van zijn aandacht geniet? Is dat niet een beetje jezelf overschatten?
You're never fully dressed until you wear a smile
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:13:41 #152
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52355298
Misschien wil hij alleen maar even zien of hij nog wat bij je teweeg kan brengen. Mission accomplished... lijkt het?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:14:14 #153
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52355319
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef MNR het volgende:
Is dat niet een beetje jezelf overschatten?
tja...mannen

en nee heb je, ja kun je krijgen...ook al weet je dat die kans ontzettend klein is zoiets althans
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52355366
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef OldJeller het volgende:
But could a girl like you handle tough bargaining? It's a men's world.
Heb mijn portie tough men wel gehad ja
Maar laat me niet meer de kaas van het brood eten.

En als een kerel het nodig vindt om altijd maar de dominante man uit te hangen, omdat hij bang is (want daar komt het vaak op neer), laat ik hem lekker. Ik weet dat ik een pittige meid ben, ik weet dat ik communicatief niet op mijn mondje ben gevallen, maar ik zou nooit over een man heenlopen als ik respect voor hem heb. En als hij maar daarin niet vertrouwt, is dat zijn beperkt inzicht.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:19:02 #155
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52355445
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien wil hij alleen maar even zien of hij nog wat bij je teweeg kan brengen. Mission accomplished... lijkt het?
dat kan ook ja...even een ego-boost
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52355517
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:02 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het was slechts een observatie, OJ...geen aanval
No offence taken.
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:16 schreef MNR het volgende:

[..]

Heb mijn portie tough men wel gehad ja
Maar laat me niet meer de kaas van het brood eten.

En als een kerel het nodig vindt om altijd maar de dominante man uit te hangen, omdat hij bang is (want daar komt het vaak op neer), laat ik hem lekker. Ik weet dat ik een pittige meid ben, ik weet dat ik communicatief niet op mijn mondje ben gevallen, maar ik zou nooit over een man heenlopen als ik respect voor hem heb. En als hij maar daarin niet vertrouwt, is dat zijn beperkt inzicht.
Dat is ook belangrijk, anders kan je niet samen heersen.
pi_52355842
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
Zo kun je er ook tegenaan kijken. Ik weet het niet.. Maar of het om een ego-boost gaat? Dat weet ik zo net nog niet. En of het wat bij me teweeg brengt? Dat weet ik nog niet, dat zou ik morgen pas kunnen zeggen. Ik ben sowieso iemand die veel nadenkt en stilstaat bij dingen/situaties. It's in my nature.
pi_52355867
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:21 schreef OldJeller het volgende:
Dat is ook belangrijk, anders kan je niet samen heersen.
Dan ben jij natuurlijk Pinky
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:35:36 #159
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52355880
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:21 schreef OldJeller het volgende:

No offence taken.
none taken

...om het maar te zeggen in een taal die je begrijpt
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:36:55 #160
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52355909
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef Abbadon het volgende:

[..]

absoluut...alle kaarten...wij zijn slechts weerloze, hulpeloze speelballen van onze lusten en jullie superieure intellect

...of niet natuurlijk
intellect niet bij vele , maar verder heb je het wel door ja.
Heb in het verleden regelmatig van die "puppies" als vriendjes gehad. Na verloop van tijd erg vervelend overigens, maar ze doen alles voor je
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:37:31 #161
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52355922
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:34 schreef MNR het volgende:

Zo kun je er ook tegenaan kijken. Ik weet het niet.. Maar of het om een ego-boost gaat? Dat weet ik zo net nog niet. En of het wat bij me teweeg brengt? Dat weet ik nog niet, dat zou ik morgen pas kunnen zeggen. Ik ben sowieso iemand die veel nadenkt en stilstaat bij dingen/situaties. It's in my nature.
grappig; als het hem daar inderdaad om gaat dat is het feit dat je er uberhaupt over nadenkt al voldoende, los van de conclusie daarvan...
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:38:50 #162
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52355949
quote:

[..]

mijn favorieten!!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:39:35 #163
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52355967
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:36 schreef QueenR het volgende:

intellect niet bij vele , maar verder heb je het wel door ja.
Ik ging voor sarcasme, lieverd
quote:
Heb in het verleden regelmatig van die "puppies" als vriendjes gehad. Na verloop van tijd erg vervelend overigens, maar ze doen alles voor je
ik ben niet echt het puppy-type...heb daar ook niet echt behoefte aan in een relatie...dat vragen om aandacht en een aai over de bol is zo vermoeiend

[ Bericht 2% gewijzigd door Abbadon op 14-08-2007 12:47:08 ]
pi_52355981
quote:

[..]

Ik bedoel meer van.. als de huiselijke situatie niet in orde is, hoe kan een man na een dag hard werken dan thuiskomen?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:44:43 #165
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52356089
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:39 schreef Abbadon het volgende:

Ik ging voor sarcasme, lieverd
ja duuuhhhhhh me niet onderschatten schat
quote:
ik ben niet echt het puppy-type...heb daar ook niet echt behoefte aan in een relatie...dat vragen om aandacht en een aai over de bol is zo vermoeiend
uhuh, en dan ook nog dat trekken met je been als je achter je oor gekriebeld wordt
Nee ik vind dat dus ook niets, maar blijkbaar komt het daar wel vaak op neer bij mannen. Maar ja het is ook moeilijk, een vreselijke macho met grote bek staat me nogal tegen, maar ook dat slaafse is niets. Waar zijn de mannen die die gulden middenweg bewandelen???
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:56:06 #166
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52356309
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef QueenR het volgende:

ja duuuhhhhhh me niet onderschatten schat
Ik zou niet durven, tijger
quote:
uhuh, en dan ook nog dat trekken met je been als je achter je oor gekriebeld wordt
Nee ik vind dat dus ook niets, maar blijkbaar komt het daar wel vaak op neer bij mannen. Maar ja het is ook moeilijk, een vreselijke macho met grote bek staat me nogal tegen, maar ook dat slaafse is niets. Waar zijn de mannen die die gulden middenweg bewandelen???
tja, wat is er zo ingewikkeld aan gewoon samen zijn omdat het leuk is, zonder dat je daar meteen je hele leven voor om hoeft te gooien, en zonder dat van de ander te vragen...er hoeft niet permanent voor mij gezorgd te worden, en ik heb ook geen enorme behoefte om continu voor iemand te zorgen binnen een relatie...tuurlijk, je bent er voor elkaar als de ander het even nodig heeft, maar je bent twee individuen, met elk ook een eigen leven en eigen interesses...
pi_52356577
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik bedoel meer van.. als de huiselijke situatie niet in orde is, hoe kan een man na een dag hard werken dan thuiskomen?
Ah keej, I get you
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:10:16 #168
94676 Garisson72
pi_52356612
Mooie theorie Abba, ik sta er volledig achter en ongetwijfeld met ons nog veel meer. Dit is typisch de retoriek van de (langdurig) alleenstaande, maar hoe kan het dan dat het allemaal toch heel anders uitpakt als je eenmaal in een beklijvende relatie komt?

Ik bedoel niet dat jij toch wel verkozen zal worden tot Klef Stel 2007 mocht je dit jaar aan de relatie komen, maar eerder dat het toch gewoon langs natuurlijke weg zo lijkt te gaan. Terwijl zoveel singles jou voorgingen die ook riepen: "ik ben mijn eigen persoon, en dat blijft ook dan zo!"
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:17:41 #169
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52356767
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
Mooie theorie Abba, ik sta er volledig achter en ongetwijfeld met ons nog veel meer. Dit is typisch de retoriek van de (langdurig) alleenstaande, maar hoe kan het dan dat het allemaal toch heel anders uitpakt als je eenmaal in een beklijvende relatie komt?

Ik bedoel niet dat jij toch wel verkozen zal worden tot Klef Stel 2007 mocht je dit jaar aan de relatie komen, maar eerder dat het toch gewoon langs natuurlijke weg zo lijkt te gaan. Terwijl zoveel singles jou voorgingen die ook riepen: "ik ben mijn eigen persoon, en dat blijft ook dan zo!"
ik weet het....zodra je verliefd bent zijn rationeel denken, perspectief en relativeringsvermogen de eerste slachtoffers...en als het erg leuk is om dingen samen te doen, omdat je van iemands gezelschap geniet, dan is het niet meer dan logisch dat je op zoek gaat naar dingen om samen te doen, en dat dat een hogere prioriteit krijgt dan dingen alleen te doen....en voor je het weet zijn twee ikken ineens één wij geworden...

...en daar sta je dan met je mooie retoriek, inderdaad
pi_52356818
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:08 schreef MNR het volgende:

[..]

Ah keej, I get you
Do you now?

Iemand nog wakker geworden van een serenade midden in de nacht?
pi_52356903
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:17 schreef Abbadon het volgende:
ik weet het....zodra je verliefd bent zijn rationeel denken, perspectief en relativeringsvermogen de eerste slachtoffers...en als het erg leuk is om dingen samen te doen, omdat je van iemands gezelschap geniet, dan is het niet meer dan logisch dat je op zoek gaat naar dingen om samen te doen, en dat dat een hogere prioriteit krijgt dan dingen alleen te doen....en voor je het weet zijn twee ikken ineens één wij geworden...

...en daar sta je dan met je mooie retoriek, inderdaad
Moraal van het verhaal: wanneer je valt, val je hard
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:23:25 #172
94676 Garisson72
pi_52356910
hè JU Abba, jij laat je veel te makkelijk omlullen. je bent net een blad in de wind op deze manier. Waar blijft die trillende vuist in de lucht en die overslaande stem die roept: "jamaar IK NIET! ik ben en blijf true to myself!"
pi_52356954
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:20 schreef OldJeller het volgende:
Iemand nog wakker geworden van een serenade midden in de nacht?
Queeny en ik stonden gister nog onder jouw raam! En toen we begonnen te zingen, deed jij gewoon het raam dicht
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:25:39 #174
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52356970
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal: wanneer je valt, val je hard
yup...maar meestal val ik niet...daarom ben ik momenteel ook single
pi_52356983
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
hè JU Abba, jij laat je veel te makkelijk omlullen. je bent net een blad in de wind op deze manier. Waar blijft die trillende vuist in de lucht en die overslaande stem die roept: "jamaar IK NIET! ik ben en blijf true to myself!"
Nou, die vuist zegt eerder "SPORTSCHOOL "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')