ik ben een complexe persoonlijkheid...dus wat ik ook doe, ik ben altijd true to myselfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
hè JU Abba, jij laat je veel te makkelijk omlullen. je bent net een blad in de wind op deze manier. Waar blijft die trillende vuist in de lucht en die overslaande stem die roept: "jamaar IK NIET! ik ben en blijf true to myself!"
not necessarily... na een paar keer vallen leer je wel een safety net op te zetten. Of je blijft in de buurt van de nooduitgang.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: wanneer je valt, val je hard![]()
of je wordt erg goed in aan je vingertoppen aan het randje van de afgrond blijven hangenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
not necessarily... na een paar keer vallen leer je wel een safety net op te zetten. Of je blijft in de buurt van de nooduitgang.
"Ooohh, oohh, oohwww, waar is hier de nooduitgang?"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
not necessarily... na een paar keer vallen leer je wel een safety net op te zetten. Of je blijft in de buurt van de nooduitgang.
Dat was ik niet, dat was de femme die een sleep-over hield.. ze wilde ons twee alleen horen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Queeny en ik stonden gister nog onder jouw raam! En toen we begonnen te zingen, deed jij gewoon het raam dicht![]()
is dat een metafoor voor een onmogelijke situatie waarin je je net staande kunt houden, en waar je even goed moet bedenken hoe je er zonder kleerscheuren wegkomt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:30 schreef Abbadon het volgende:
of je wordt erg goed in aan je vingertoppen aan het randje van de afgrond blijven hangen![]()
Dan was ze wel een beetje breed gebouwd niet? Wist niet dat jij zo voor rubuuste vrouwen gingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:33 schreef OldJeller het volgende:
Dat was ik niet, dat was de femme die een sleep-over hield.. ze wilde ons twee alleen horen.
Dat is wel heel instabiel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beschouw me maar als het D66 van dit kabinet![]()
Dan stond je toch echt bij het verkeerde raam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan was ze wel een beetje breed gebouwd niet? Wist niet dat jij zo voor rubuuste vrouwen ging![]()
een ronduit briljante metafoor, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is dat een metafoor voor een onmogelijke situatie waarin je je net staande kunt houden, en waar je even goed moet bedenken hoe je er zonder kleerscheuren wegkomt?
Dat krijg je met die D66-approach hè...
nee, dat is het redelijke alternatiefquote:
^ dat icoontje met jouw sterrenbeeld? Vind het wel zoiets als "soort zoekt soort".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:38 schreef OldJeller het volgende:
Dan stond je toch echt bij het verkeerde raam.
Merk ik dat iemand hier mijn smaak in twijfel trekt?![]()
Lijkt meer op een koe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
^ dat icoontje met jouw sterrenbeeld? Vind het wel zoiets als "soort zoekt soort".
Dus ja, of er dan iemand jouw smaak in twijfel trekt, ik weet t niet?![]()
is dat zo'n moeilijke vraagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:21 schreef dawg het volgende:
Niet zulke moeilijke vragen stellen, Gari.
voor dawg wel, in dit gevalquote:
Ja, ik had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
na de voorzet komt de inkopper, dawgert. You know that.
zie je wel: sex!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:38 schreef MNR het volgende:
Hahaha! Ik weet nu waarom hij gisteren zo'n toenadering zocht. Ik geloof dat hij een beetje op zijn oude vriendinnetje is uitgekeken, hij heeft zelfs met een andere meid afgesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |