het is een boek...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Is dat leesbaar?
Ik dacht goedmaakseks, na de kritische uitlatingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, achter de schermen is het ondertussen zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht goedmaakseks, na de kritische uitlatingen.![]()
Voor zover bekend heb ik me hier nog niet afgemeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef OldJeller het volgende:
Wat betekent dat jullie niet meer geautoriseerd zijn hier te reageren, als non-singles.
Wel officiëel doen wanneer jullie besluiten officiëel te gaan doen, net zoals bij de afslanktopics, dan wordt duidelijk dat de reeks een succes is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voor zover bekend heb ik me hier nog niet afgemeld![]()
[verbitterd]Helaas kun je niet alles veranderen. Zeker niet als dingen keer op keer weer fout gaan. Dan heb je op een gegeven moment zoiets van:het zal allemaal wel.Ik wéét dat positiviteit helpt, maar ik zou niet weten waar ik positief over moest zijn. Veel geld? Heb ik niet. Een rijk sociaal leven? Heb ik niet. Een gode baan? Heb ik niet.Een relatie? Heb ik niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat bewijst alweer dat het een waarheid is als een koe. Als geluk één of andere ingewikkelde formule zou zijn, waarvoor je op z'n minst een hbo-opleiding moet hebben afgerond om het te begrijpen, dan zou de wereld gehuld zijn in depressies. Het is gewoon zo, dat alles valt of staat met positiviteit. Je leven in eigen hand nemen. Tevreden zijn met wat je hebt en de dingen die je niet bevallen, veranderen. Dát helpt je vooruit, niet het op de bank hangen en de ouwe, chagerijnige brombeer uithangen. Da's niet aantrekkelijk. Voor niemand.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Officiëel hebben we pas 1 date gehad. Loop je altijd zo hard van stapel?![]()
Dit was dan met een fractie zout?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, achter de schermen is het ondertussen zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je miste dequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Dit was dan met een fractie zout?
Uit mezelf? je moet toch ergens positief over zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Uit jezelf, RZ. Uit jezelf en dan pas volgt de rest.
als het officieel is gaat mevrouw eerst zo snel mogelijk sex hebben, als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wel officiëel doen wanneer jullie besluiten officiëel te gaan doen, net zoals bij de afslanktopics, dan wordt duidelijk dat de reeks een succes is.
Zou me absoluut niets verbazen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je miste desmiley. Al was ik met prins William aan het daten, dan nog zou ik niet zo doen.
Edit: over 3 maanden open ik een topic dat ik zwanger ben, mark my words![]()
Idd.. over jezelf.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Uit mezelf? je moet toch ergens positief over zijn?
Of bedoel je over mezelf?
Ze had het ook eerst over 'niet zoenen op de eerste date', tot zover conform de regels.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als het officieel is gaat mevrouw eerst zo snel mogelijk sex hebben, als ik het me goed herinner
dat is het idee jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef RealZeus het volgende:
Uit mezelf? je moet toch ergens positief over zijn?
Of bedoel je over mezelf?
tja...vrouwen...ze zeggen het ene, en doen het andere....gotta love 'emquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze had het ook eerst over 'niet zoenen op de eerste date', tot zover conform de regels.
Gelukkig heb ik drastische voorzorgsmaatregelen genomen. Wie van de dames is overigens nog wel aan de pil?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zou me absoluut niets verbazen.
quote:
Bottomline: they're full of shit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tja...vrouwen...ze zeggen het ene, en doen het andere....gotta love 'em![]()
Ja, ik ben wel een goed mens. Geen mooi mens maar wel een goed mens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat is het idee ja
vind je jezelf sympathiek? ben je 'een goed mens'?
Niet om het een of ander, maar meestal duurt het even voor het officieel is toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als het officieel is gaat mevrouw eerst zo snel mogelijk sex hebben, als ik het me goed herinner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |