quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat dacht jij van Pussycatdolls; dont you wish your girlfriend was hot like me?![]()
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow Jeller!![]()
Kun je dan ook direct "Dat ben jij" van Marco Borsato spelen voor ons?![]()
(persoonlijk houd ik van iets meer pit)
LOL!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef OldJeller het volgende:
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.
Kijk eens goed. Straks keek je ook al niet goed, Queeny.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
wat is dit nu voor een lege openingspost???????? pffffff mannen
tja sommige kunnen er niks vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
dan liever Marvin Gaye's Let's Get It Onquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef OldJeller het volgende:
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.
ja...mannen...het lijkt leeg, maar als je goed kijkt zie je ineens toch een hoop inhoudquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
ik gok alleen dat ik die woorden niet uit mijn strot krijgquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!![]()
Nou Queeny, wat denk je ervan? Ben je ervoor in om een YouTube filmpje te maken?
LOL!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef QueenR het volgende:
ik gok alleen dat ik die woorden niet uit mijn strot krijg![]()
volgens mij heb je dat per ongeluk verkeerdom gezegd abbaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja...mannen...het lijkt leeg, maar als je goed kijkt zie je ineens toch een hoop inhoud![]()
*lachkick*quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
volgens mij heb je dat per ongeluk verkeerdom gezegd abba
Hahahaha. Bijdehandjes gegeten vanmorgen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
vele malen beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:25 schreef dawg het volgende:
Maar Queeny, als je net zo zingt als dat je danst, dan wachten wij vol spanning af met zijn allen.
erg jammer ditquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!
We verzinnen vast wat creatiefs![]()
We kunnen immers onze fantasie de vrije loop laten
quote:
zeg...doe eens lief!quote:
er staat niet wat er staatquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
u niet erg goed lezen kan wel? of gewoon snel tevreden?
![]()
Sorry Abbaquote:
ja...anders moest ik het gaan uitleggen en dat werd te ingewikkeldquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:28 schreef QueenR het volgende:
haha en snel editten!!!! (maar niet rap genoeg voor queenie) krijgen we zo wel op ons kop ivm slowchat
yup...maar op deze manier worden je kansen ooit nog eens een serenade van me te krijgen natuurlijk een stuk kleinerquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Sorry Abba
Maar als er iemand een serenade kan zingen, ben jij het wel
Nee hoor,quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
deze topics gaan nu wel erg snel he....
is eerder een slowchat topic aan het worden
Misschien moeten we maar eens een keer een meet hebben danquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
deze topics gaan nu wel erg snel he....
is eerder een slowchat topic aan het worden
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar eens een keer een meet hebben dan![]()
Ik ook niet en dat is volgens mij maar beter ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef Abbadon het volgende:
....overigens heb ik nog nooit onder een balkon geserenadeert (is ongetwijfelt geen woord, maar toch...)
verkapte tvp?
Nou, ik zou dat best kunnen waarderen eigenlijk. Ik kan wel een paar mannen bedenken van wie ik dat echt adorable zou vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:31 schreef QueenR het volgende:
ok on topic... een serenade. Heel lief, romantisch etc, maar ik gok dat ik toch wel een lachkick niet echt zou kunnen onderdrukken
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat is volgens mij maar beter ook.
Of zal ik het echt fouter dan fout gaan doen en een nummer van Glenn Medeiros gaan kwelen? Zoetsappiger kan het niet
ja ok er zijn er wel die me zouden kunnen laten smeltenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik zou dat best kunnen waarderen eigenlijk. Ik kan wel een paar mannen bedenken van wie ik dat echt adorable zou vinden.
ik heb ooit wel eens een liedje voor een meisje geschrevenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:31 schreef QueenR het volgende:
ok on topic... een serenade. Heel lief, romantisch etc, maar ik gok dat ik toch wel een lachkick niet echt zou kunnen onderdrukken
nou das dan wel een tekst die ik hier geprint wil zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb ooit wel eens een liedje voor een meisje geschreven![]()
dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou das dan wel een tekst die ik hier geprint wil zien![]()
Dan kopen ze een BMWquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef MNR het volgende:
Wat doen mannen dan eigenlijk wanneer ze echt indruk willen maken op een vrouw?
gelukkig nietquote:
Dat vind ik een tof idee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb ooit wel eens een liedje voor een meisje geschreven![]()
ironisch genoeg zijn er ongetwijfeld mannen waarvoor dit inderdaad geldtquote:
Mezelf zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef MNR het volgende:
^ ja! Zou je dat durven?
een serenade doe je met je mond ja einsteinquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:37 schreef SuperMocio het volgende:
Serenade.....![]()
Zou hooguit een mix-cdtje overwegen als ik het met muziek zou willen zeggen. Maar meestal doe ik het gewoon met m'n mond![]()
het werd wel gewaardeerd ja...gelukkig kan ik zingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat vind ik een tof idee.
Werkte het ook nog?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het werd wel gewaardeerd ja...gelukkig kan ik zingen![]()
ehmm...niks speciaals...mezelf zijn moet maar genoeg zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef MNR het volgende:
*nadenkt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef MNR het volgende:
^ ja! Zou je dat durven?
...ik liep achter op Jeller?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
pluspunten voor abba (hij loopt in op jeller
)
Mannen met talent, dat is goed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wanneer is de date? Wij willen dan ook een uitgebreid verslag uiteraard.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
)
quote:
Ow, dat hebben ook ooit 2 jongens voor me gedaan. Dat vond ik ook echt lief.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:37 schreef SuperMocio het volgende:
Serenade.....![]()
Zou hooguit een mix-cdtje overwegen als ik het met muziek zou willen zeggen. Maar meestal doe ik het gewoon met m'n mond![]()
Ah... dat is wel liefquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:39 schreef dawg het volgende:
Mezelf zijn.
Ik heb een keer in een discotheek een meisje versierd door een pakje sigaretten voor haar te houden, terwijl ze een meter of 15 verderop stond. Ze zag het, want we waren al een beetje aan koekeloeren, en toen kwam ze naar me toen. Dus volgens mij maakte ik toen wel indruk.
Dat kan ik bevestigen. Hij kan echt mooi zingen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:39 schreef Abbadon het volgende:
ach ja, ik ben welhaast onweerstaanbaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Mannen met talent, dat is goed.
Mannen die goed kunnen zingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*nadenkt.
Het liefst een heldendaad natuurlijk, maar goed, er lopen nou eenmaal niet altijd irritante criminelen op straat.
Ik probeer altijd mezelf te zijn, maar ik merk toch wel dat ik dan net iets grappiger probeer te zijn.En ik ben wat nadrukkelijker aanwezig dan anders.
En vroegah, toen luisterde ik altijd als ze problemen hadden, maar dat heb ik wel afgeleerd.
En als ik de kans krijg om op een podium te staan en te zingen zal ik het ook niet laten want ik weet dat ik goed kan zingen.![]()
tuurlijk wel, ik hou me altijd aan de regels, geen slowchat, geen dates, etc... ben braaf weet je tochquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer is de date? Wij willen dan ook een uitgebreid verslag uiteraard.
Oh, is wel tegen de regels. Maar daar geven wij niks om, nietwaar?
ik ben indrukwekkend genoeg hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef QueenR het volgende:
neuh maar moeten hem toch laten denken dat ie de meester is
maar goed, je laatste opmerking kostte weer punten. Moet toch wel je best doen hoor als je indruk wilt maken.![]()
Je bent meer van de lichaamstaal?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik gok alleen dat ik die woorden niet uit mijn strot krijg![]()
Oh, je hanteert weer het 'voor wat, hoort wat', zoals met strijken..quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef MNR het volgende:
MAARRRR Jeller, dan maken jij en dawg er ook een. That's the deal (als Queeny akkoord gaat)
...en anders ik welquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik hou me altijd aan de regels, geen slowchat, geen dates, etc... ben braaf weet je toch![]()
Daar heb ik het anders de laatste keer niet mee gered.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Mannen die goed kunnen zingen![]()
hi schat, de deal was toch dat je me ff kwam ophemelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef Angelcakes het volgende:
hoor hier niet echt thuis maar kan wel ff ontopic reageren..
Lijkt me erg romantisch mits er aan verschillende voorwaarden word voldaan:
- persoon in kwestie moet erg goed kunnen zingen en zichzelf bij voorbaat begeleiden met een gitaar
- niet op zondagochtend
- niet in nederland ( ziet er toch niet uit als er midden in een linux (linex , lunix vul maar in ) wijk een kerel onder een balkon staat te zingen. Moet gewoon in een warm land onder een met druivenranken volgegroeid balkon
Mij nog nooit overkomen iig
Hoi kwienie !
Gewoon allebei daten!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
)
Dat ben ik met je eens. Iemand die gewoon lekker zichzelf is, vind ik ook het meest aantrekkelijk. Iemand die laat zien wie hij is, dat maakt iemand juist uniek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef Abbadon het volgende:
ehmm...niks speciaals...mezelf zijn moet maar genoeg zijn![]()
hebben wij daar ook nog iets in te zeggen?quote:
rianne kan goed koken en dansen en zingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
hi schat, de deal was toch dat je me ff kwam ophemelen
You know, like nunchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mannen met talent, dat is goed.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
rianne kan goed koken en dansen en zingen
nee echt
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hebben wij daar ook nog iets in te zeggen?![]()
Toen je door ging over mijn mythe van sterren en oude indianen waren ze verkocht, er is nu geen weg meer terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hebben wij daar ook nog iets in te zeggen?![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
rianne kan goed koken en dansen en zingen
nee echt
Oh, je ontwijkt mijn vraag heel tactischquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:44 schreef OldJeller het volgende:
Oh, je hanteert weer het 'voor wat, hoort wat', zoals met strijken..![]()
negeer deze opmerking wijselijkquote:
ik weet het...onweerstaanbaar...het is een zware verantwoordelijkheidquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef OldJeller het volgende:
Toen je door ging over mijn mythe van sterren en oude indianen waren ze verkocht, er is nu geen weg meer terug.
I'm sorry I didn't tell you, my son.
wat de dames gewend zijn zegt me niet zo veelquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
![]()
Natuurlijk niet, de dames zijn gewend hun zin te krijgen.
Zo is dat, zeg het ze.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat de dames gewend zijn zegt me niet zo veel![]()
nou wil ik niet meer spelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zo is dat, zeg het ze.
Voor je het weet vragen ze de hele avond of je drankjes voor ze haalt en andere keren of je ze mee uit eten neemt. Houd die lijn kort.
Maar als je écht lief bent koop ik wel een ijsje voor je en geef je een aai over je bol. Jaaa, zo aardig is deze ouwe baas wel.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar als je écht lief bent koop ik wel een ijsje voor je en geef je een aai over je bol. Jaaa, zo aardig is deze ouwe baas wel.
spelen is nou juist de lolquote:
gaat heel goed samenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ga je nu de bokkenpruik ipv het kroontje opzetten, Queenny?
Op zulke momenten moet je een vrouw in de ballenbak zetten, zodat ze lekker even alle frustratie van zich af kan slaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
gaat heel goed samen
ff tegendraads is wel lekker. Ga nu lekker slaapies doen denk ik. succes nog met het schrijven van mooie nummertjes![]()
jij schrijft een nummer, ik zing hetquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Op zulke momenten moet je een vrouw in de ballenbak zetten, zodat ze lekker even alle frustratie van zich af kan slaan.
Nummers schrijven? JIJ gaat zingen, Q.
Je begrijpt dat een narcist als ik dan toch echt een hymne voor zichzelf gaat schrijven en jij dit in zuivere engelentoon, ten gehore brengt terwijl je me voert met druiven als ik languit op de sofa aan het langzaamstromende, kabbelende water lig in de ondergaande zon.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
jij schrijft een nummer, ik zing het![]()
![]()
aangezien jij al droomt, ga ik ook maar snelquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een narcist als ik dan toch echt een hymne voor zichzelf gaat schrijven en jij dit in zuivere engelentoon, ten gehore brengt terwijl je me voert met druiven als ik languit op de sofa aan het langzaamstromende, kabbelende water lig in de ondergaande zon.
hup! naar bed jij!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
aangezien jij al droomt, ga ik ook maar snel
hmmm....met dergelijk taalgebruik kun je misschien maar beter geen nummer schrijvenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een narcist als ik dan toch echt een hymne voor zichzelf gaat schrijven en jij dit in zuivere engelentoon, ten gehore brengt terwijl je me voert met druiven als ik languit op de sofa aan het langzaamstromende, kabbelende water lig in de ondergaande zon.
Dan zie ik je daar. Draag wel een mooie witte jurk, zoals Romeinse vrouwen dat deden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
aangezien jij al droomt, ga ik ook maar snel
Je stelt iets in de trant van 'kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng' voor ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmm....met dergelijk taalgebruik kun je misschien maar beter geen nummer schrijven![]()
nee...eerder het tegendeel...wat meer kwaliteit dan clichématige pseudo-poëziequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je stelt iets in de trant van 'kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng' voor ?
Wat ben je toch weer sophisticated.
Als iemand iets voor me gaat zingen moet het natuurlijk wel over mij gaan en niet willekeurig wat poëzie, anders kan ze net zo goed niet gaan zingen en gewoon druif voor druif naar m'n mond brengen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee...eerder het tegendeel...wat meer kwaliteit dan clichématige pseudo-poëzie![]()
juist omdat ik zo sophisticated ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |