Het is hier geen terras-weer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef dawg het volgende:
Iedereen zit op het terras zeker? Of in de kantine op het werk?
misschien straks een terrasje...eerst even lunchen op m'n balkon, denk ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef dawg het volgende:
Iedereen zit op het terras zeker? Of in de kantine op het werk?
hier wel! én hoe!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is hier geen terras-weer.
nee. Dat is iets van de laatste tijd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:17 schreef teamlead het volgende:
zeg.. dat daten he.. was dat vroeger ook al zo'n gedoe
nou.. ik ben nu voor het eerst sinds 2 of 3 jaar maar eens gaan daten.... en vroeger was dat volgens mij best simpel allemaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien straks een terrasje...eerst even lunchen op m'n balkon, denk ik![]()
en teamlead: hoezo vroeger???
Pakweg zo'n 33 delen geleden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee. Dat is iets van de laatste tijd.
vroeger was het inderdaad allemaal makkelijker....de laatste tijd is het ineens veel ingewikkelder geworden...conjunctuurfluctuatie...is met een paar jaar wel weer overquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef teamlead het volgende:
nou.. ik ben nu voor het eerst sinds 2 of 3 jaar maar eens gaan daten.... en vroeger was dat volgens mij best simpel allemaal.
Nu snap ik er geen flikker meer van...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee. Dat is iets van de laatste tijd.
jij komt zeker niet veel buiten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef dawg het volgende:
Wat is er ingewikkelder aan tegenwoordig?
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef dawg het volgende:
Wat is er ingewikkelder aan tegenwoordig?
Onmogelijk! Misschien deden ze toen alleen beter hun best het te verbergen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....
vroeger toen je nog behoorlijk aan de drugs en de alcohol zat, bedoel je?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
nou joh, haal eens diep adem en vertel dan eens rustig je verhaal! we're all ears.
beetje flauw smsje...vooral omdat ze er niet bij vermeld wat haar verwachtingen/gevoel danwel niet zijn...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:54 schreef teamlead het volgende:
en dan krijg je een sms: "ik vond het heel gezellig, maar ik hoop niet dat je er andere verwachtingen aan hebt over gehouden of nu meer voelt dan ik"
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beetje flauw smsje...vooral omdat ze er niet bij vermeld wat haar verwachtingen/gevoel danwel niet zijn...
hoewel dat bij dergelijke smsjes meestal wel te raden is...
Lekker lullig ook om dat per sms te melden imo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...
ook erg netjes om dat dan per sms te doen trouwensquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |