Het is hier geen terras-weer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef dawg het volgende:
Iedereen zit op het terras zeker? Of in de kantine op het werk?
misschien straks een terrasje...eerst even lunchen op m'n balkon, denk ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef dawg het volgende:
Iedereen zit op het terras zeker? Of in de kantine op het werk?
hier wel! én hoe!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is hier geen terras-weer.
nee. Dat is iets van de laatste tijd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:17 schreef teamlead het volgende:
zeg.. dat daten he.. was dat vroeger ook al zo'n gedoe
nou.. ik ben nu voor het eerst sinds 2 of 3 jaar maar eens gaan daten.... en vroeger was dat volgens mij best simpel allemaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien straks een terrasje...eerst even lunchen op m'n balkon, denk ik![]()
en teamlead: hoezo vroeger???
Pakweg zo'n 33 delen geleden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee. Dat is iets van de laatste tijd.
vroeger was het inderdaad allemaal makkelijker....de laatste tijd is het ineens veel ingewikkelder geworden...conjunctuurfluctuatie...is met een paar jaar wel weer overquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef teamlead het volgende:
nou.. ik ben nu voor het eerst sinds 2 of 3 jaar maar eens gaan daten.... en vroeger was dat volgens mij best simpel allemaal.
Nu snap ik er geen flikker meer van...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee. Dat is iets van de laatste tijd.
jij komt zeker niet veel buiten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef dawg het volgende:
Wat is er ingewikkelder aan tegenwoordig?
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef dawg het volgende:
Wat is er ingewikkelder aan tegenwoordig?
Onmogelijk! Misschien deden ze toen alleen beter hun best het te verbergen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....
vroeger toen je nog behoorlijk aan de drugs en de alcohol zat, bedoel je?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
nou joh, haal eens diep adem en vertel dan eens rustig je verhaal! we're all ears.
beetje flauw smsje...vooral omdat ze er niet bij vermeld wat haar verwachtingen/gevoel danwel niet zijn...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:54 schreef teamlead het volgende:
en dan krijg je een sms: "ik vond het heel gezellig, maar ik hoop niet dat je er andere verwachtingen aan hebt over gehouden of nu meer voelt dan ik"
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beetje flauw smsje...vooral omdat ze er niet bij vermeld wat haar verwachtingen/gevoel danwel niet zijn...
hoewel dat bij dergelijke smsjes meestal wel te raden is...
Lekker lullig ook om dat per sms te melden imo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...
ook erg netjes om dat dan per sms te doen trouwensquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik het zolang niet gedaan heb hoor.. maar vroeger was dat toch een stuk makkelijk in te schattenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef Garisson72 het volgende:
ja ach... she was just not that into you, en dat is zuur en jammer en whatnot, maar dat was vroeger niet anders.
Toen had je geeneens sms, dus had ze heel lang helemáál nix laten horen, tot je een briefje zou krijgen met de post. Mits en als je geluk had.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef dawg het volgende:
Je pik kan zoiets niet inschatten teamlead.
Nou is face to face wat lastig als er 300km tussen zitquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef dawg het volgende:
Maar het is wel een suffe manier om zoiets via sms te melden natuurlijk. Dat doe je face to face vind ik.
Voor een man is dat exact hetzelfde hoor..ook al lijkt het soms niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef thaleia het volgende:
Dat vind ik momenteel het enige nadeel aan single zijn: je hebt toch zo je behoeftes. En dan heb ik het hier niet over sex zoals die figuur hierboven met zijn behoeftes, maar over intimiteit. Ik ben inmiddels alweer heel wat jaren single en als de behoefte aan 'een man in mijn bed' groot is kan ik best wat regelen. Da's het voordeel van vrouw zijn en niet geheel afzichtelijk. Maar ik doe het bijna nooit, want ik vind er maar weinig aan. HET nadeel van single zijn vind ik dat ik me serieus de tijd nauwelijks meer kan heugen dat ik in iemands armen lag en dat daar meer gevoelens bij kwamen kijken dan de puur lichamelijke zeg maar. Dat vind ik serieus jammer en in DAT opzicht vind ik dat je als single wel degelijk wat mist. Tuurlijk, als de nood echt hoog is, dan is een mannenlijf naast je, en samen wakker worden enzo, allemaal best lollig. Maar het kan leuker, en dat zou ik wel weer eens willen meemaken.
Vrouwen denken vaak dat mannen alleen sexuele behoeftes hebben, maar een knuffel of liefdevol gebaar kan zeker ook heel wat betekenen. En ja, ik mis het ook als ik vrijgezel ben (zoals nu bijna het geval is)quote:
maar daarnet schreef je nog:quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef teamlead het volgende:
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik het zolang niet gedaan heb hoor.. maar vroeger was dat toch een stuk makkelijk in te schatten
Dus wat valt er nou nog in te schatten? het is je toch duidelijk?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...
ja.. na die sms was het kristalhelderquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar daarnet schreef je nog:
[..]
Dus wat valt er nou nog in te schatten? het is je toch duidelijk?
Achteraf ja, het was hem voor dat smsje niet duidelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar daarnet schreef je nog:
[..]
Dus wat valt er nou nog in te schatten? het is je toch duidelijk?
idd, herkenbaar uit lange periodes van sexuele windstilte van weleer... de laatste tijd gelukkig niet zoveel last meer van.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:55 schreef leolinedance het volgende:
Vrouwen denken vaak dat mannen alleen sexuele behoeftes hebben, maar een knuffel of liefdevol gebaar kan zeker ook heel wat betekenen. En ja, ik mis het ook als ik vrijgezel ben (zoals nu bijna het geval is)
ah ok... en dát was mij dan weer niet duidelijk. Begrijp nu ook wat je bedoelt, want zoals je ziet zijn al die nieuwerwetse communicatie-middelen maar verwarrend...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef teamlead het volgende:
ja.. na die sms was het kristalhelder
Daarvoor schatte ik het nogal verkeerd in blijkbaar
jaja, je hoeft het er niet in te wrijven...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Achteraf ja, het was hem voor dat smsje niet duidelijk.
Dat is ook logisch. Zo ben ik zelf ook. Al doe ik wel altijd mijn best om er het beste van te maken en niet te opvallend iemand af te wijzen zeg maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:02 schreef thaleia het volgende:
Hij bedoelt voor en tijdens de afspraak denk ik. Dat is iets dat mij ook verbaast: als ik overduidelijk laat blijken het HEEL leuk met iemand te vinden, dan wil ik dat dus graag nog een keer. Als ik niet zo nodig nog een keer hoef af te spreken, is dat tijdens de afspraak zelf ook al behoorlijk duidelijk te merken aan zo ongeveer alles. Ik ben een open boek
preciesquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef thaleia het volgende:
Het gaat juist niet om seksuele windstilte Garrison. Het gaat erom dat er ook bij seksuele orkaankracht nog steeds windstilte kan zijn op het gebied van intimiteit.
Nee okee, je blijft altijd wel correct. Maar de laatste keer dat ik iemand moest zeggen dat het niet wat ging worden tussen ons, zei hij: "zo'n gevoel kreeg ik ook al". Dat zegt iets over het verloop van de date daaraan voorafgaand: was wel gezellig, maar zorgde absoluut niet voor verkeerde verwachtingen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:06 schreef leolinedance het volgende:
Al doe ik wel altijd mijn best om er het beste van te maken en niet te opvallend iemand af te wijzen zeg maarIk loop niet spontaan weg van een terrasje zeg maar als iemand een 'not done' opmerking maakt
![]()
Inderdaad (vervolgens zijn we wel zo dat we meteen haar fotoboek checken (laatste voyeur:leolinedance)quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor een man is dat exact hetzelfde hoor..ook al lijkt het soms niet.
hoe laat je dat merken dan? ga je ostentatief vermoeid zuchtend antwoord geven op zijn vragen, terwijl je afwezig wegkijkt... smssen met vriendinnen, dat soort dingen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:02 schreef thaleia het volgende:
Hij bedoelt voor en tijdens de afspraak denk ik. Dat is iets dat mij ook verbaast: als ik overduidelijk laat blijken het HEEL leuk met iemand te vinden, dan wil ik dat dus graag nog een keer. Als ik niet zo nodig nog een keer hoef af te spreken, is dat tijdens de afspraak zelf ook al behoorlijk duidelijk te merken aan zo ongeveer alles. Ik ben een open boek
ja snapte ik wel. Ik bedoelde ook eigenlijk dat er lange periodes waren van algehele windstilte, en ik geef toe dat ik daarbij intimiteit en sexualiteit gemakshalve op dezelfde hoop veegde. Mea culpa.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef thaleia het volgende:
Het gaat juist niet om seksuele windstilte Garrison. Het gaat erom dat er ook bij seksuele orkaankracht nog steeds windstilte kan zijn op het gebied van intimiteit.
tja...als je nks hebt ga je al snel alles als een verbetering zien....en dat is het tot op zekere hoogte natuurlijk ook wel...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
ja snapte ik wel. Ik bedoelde ook eigenlijk dat er lange periodes waren van algehele windstilte, en ik geef toe dat ik daarbij intimiteit en sexualiteit gemakshalve op dezelfde hoop veegde. Mea culpa.![]()
Hahahahaha, wat ergquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
hoe laat je dat merken dan? ga je ostentatief vermoeid zuchtend antwoord geven op zijn vragen, terwijl je afwezig wegkijkt... smssen met vriendinnen, dat soort dingen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |