Het is hier geen terras-weer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef dawg het volgende:
Iedereen zit op het terras zeker? Of in de kantine op het werk?
misschien straks een terrasje...eerst even lunchen op m'n balkon, denk ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef dawg het volgende:
Iedereen zit op het terras zeker? Of in de kantine op het werk?
hier wel! én hoe!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is hier geen terras-weer.
nee. Dat is iets van de laatste tijd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:17 schreef teamlead het volgende:
zeg.. dat daten he.. was dat vroeger ook al zo'n gedoe
nou.. ik ben nu voor het eerst sinds 2 of 3 jaar maar eens gaan daten.... en vroeger was dat volgens mij best simpel allemaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien straks een terrasje...eerst even lunchen op m'n balkon, denk ik![]()
en teamlead: hoezo vroeger???
Pakweg zo'n 33 delen geleden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee. Dat is iets van de laatste tijd.
vroeger was het inderdaad allemaal makkelijker....de laatste tijd is het ineens veel ingewikkelder geworden...conjunctuurfluctuatie...is met een paar jaar wel weer overquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef teamlead het volgende:
nou.. ik ben nu voor het eerst sinds 2 of 3 jaar maar eens gaan daten.... en vroeger was dat volgens mij best simpel allemaal.
Nu snap ik er geen flikker meer van...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee. Dat is iets van de laatste tijd.
jij komt zeker niet veel buiten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef dawg het volgende:
Wat is er ingewikkelder aan tegenwoordig?
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef dawg het volgende:
Wat is er ingewikkelder aan tegenwoordig?
Onmogelijk! Misschien deden ze toen alleen beter hun best het te verbergen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....
vroeger toen je nog behoorlijk aan de drugs en de alcohol zat, bedoel je?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
nou joh, haal eens diep adem en vertel dan eens rustig je verhaal! we're all ears.
beetje flauw smsje...vooral omdat ze er niet bij vermeld wat haar verwachtingen/gevoel danwel niet zijn...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:54 schreef teamlead het volgende:
en dan krijg je een sms: "ik vond het heel gezellig, maar ik hoop niet dat je er andere verwachtingen aan hebt over gehouden of nu meer voelt dan ik"
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beetje flauw smsje...vooral omdat ze er niet bij vermeld wat haar verwachtingen/gevoel danwel niet zijn...
hoewel dat bij dergelijke smsjes meestal wel te raden is...
Lekker lullig ook om dat per sms te melden imo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...
ook erg netjes om dat dan per sms te doen trouwensquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik het zolang niet gedaan heb hoor.. maar vroeger was dat toch een stuk makkelijk in te schattenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef Garisson72 het volgende:
ja ach... she was just not that into you, en dat is zuur en jammer en whatnot, maar dat was vroeger niet anders.
Toen had je geeneens sms, dus had ze heel lang helemáál nix laten horen, tot je een briefje zou krijgen met de post. Mits en als je geluk had.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef dawg het volgende:
Je pik kan zoiets niet inschatten teamlead.
Nou is face to face wat lastig als er 300km tussen zitquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef dawg het volgende:
Maar het is wel een suffe manier om zoiets via sms te melden natuurlijk. Dat doe je face to face vind ik.
Voor een man is dat exact hetzelfde hoor..ook al lijkt het soms niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef thaleia het volgende:
Dat vind ik momenteel het enige nadeel aan single zijn: je hebt toch zo je behoeftes. En dan heb ik het hier niet over sex zoals die figuur hierboven met zijn behoeftes, maar over intimiteit. Ik ben inmiddels alweer heel wat jaren single en als de behoefte aan 'een man in mijn bed' groot is kan ik best wat regelen. Da's het voordeel van vrouw zijn en niet geheel afzichtelijk. Maar ik doe het bijna nooit, want ik vind er maar weinig aan. HET nadeel van single zijn vind ik dat ik me serieus de tijd nauwelijks meer kan heugen dat ik in iemands armen lag en dat daar meer gevoelens bij kwamen kijken dan de puur lichamelijke zeg maar. Dat vind ik serieus jammer en in DAT opzicht vind ik dat je als single wel degelijk wat mist. Tuurlijk, als de nood echt hoog is, dan is een mannenlijf naast je, en samen wakker worden enzo, allemaal best lollig. Maar het kan leuker, en dat zou ik wel weer eens willen meemaken.
Vrouwen denken vaak dat mannen alleen sexuele behoeftes hebben, maar een knuffel of liefdevol gebaar kan zeker ook heel wat betekenen. En ja, ik mis het ook als ik vrijgezel ben (zoals nu bijna het geval is)quote:
maar daarnet schreef je nog:quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef teamlead het volgende:
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik het zolang niet gedaan heb hoor.. maar vroeger was dat toch een stuk makkelijk in te schatten
Dus wat valt er nou nog in te schatten? het is je toch duidelijk?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...
ja.. na die sms was het kristalhelderquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar daarnet schreef je nog:
[..]
Dus wat valt er nou nog in te schatten? het is je toch duidelijk?
Achteraf ja, het was hem voor dat smsje niet duidelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar daarnet schreef je nog:
[..]
Dus wat valt er nou nog in te schatten? het is je toch duidelijk?
idd, herkenbaar uit lange periodes van sexuele windstilte van weleer... de laatste tijd gelukkig niet zoveel last meer van.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:55 schreef leolinedance het volgende:
Vrouwen denken vaak dat mannen alleen sexuele behoeftes hebben, maar een knuffel of liefdevol gebaar kan zeker ook heel wat betekenen. En ja, ik mis het ook als ik vrijgezel ben (zoals nu bijna het geval is)
ah ok... en dát was mij dan weer niet duidelijk. Begrijp nu ook wat je bedoelt, want zoals je ziet zijn al die nieuwerwetse communicatie-middelen maar verwarrend...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef teamlead het volgende:
ja.. na die sms was het kristalhelder
Daarvoor schatte ik het nogal verkeerd in blijkbaar
jaja, je hoeft het er niet in te wrijven...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Achteraf ja, het was hem voor dat smsje niet duidelijk.
Dat is ook logisch. Zo ben ik zelf ook. Al doe ik wel altijd mijn best om er het beste van te maken en niet te opvallend iemand af te wijzen zeg maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:02 schreef thaleia het volgende:
Hij bedoelt voor en tijdens de afspraak denk ik. Dat is iets dat mij ook verbaast: als ik overduidelijk laat blijken het HEEL leuk met iemand te vinden, dan wil ik dat dus graag nog een keer. Als ik niet zo nodig nog een keer hoef af te spreken, is dat tijdens de afspraak zelf ook al behoorlijk duidelijk te merken aan zo ongeveer alles. Ik ben een open boek
preciesquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef thaleia het volgende:
Het gaat juist niet om seksuele windstilte Garrison. Het gaat erom dat er ook bij seksuele orkaankracht nog steeds windstilte kan zijn op het gebied van intimiteit.
Nee okee, je blijft altijd wel correct. Maar de laatste keer dat ik iemand moest zeggen dat het niet wat ging worden tussen ons, zei hij: "zo'n gevoel kreeg ik ook al". Dat zegt iets over het verloop van de date daaraan voorafgaand: was wel gezellig, maar zorgde absoluut niet voor verkeerde verwachtingen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:06 schreef leolinedance het volgende:
Al doe ik wel altijd mijn best om er het beste van te maken en niet te opvallend iemand af te wijzen zeg maarIk loop niet spontaan weg van een terrasje zeg maar als iemand een 'not done' opmerking maakt
![]()
Inderdaad (vervolgens zijn we wel zo dat we meteen haar fotoboek checken (laatste voyeur:leolinedance)quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor een man is dat exact hetzelfde hoor..ook al lijkt het soms niet.
hoe laat je dat merken dan? ga je ostentatief vermoeid zuchtend antwoord geven op zijn vragen, terwijl je afwezig wegkijkt... smssen met vriendinnen, dat soort dingen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:02 schreef thaleia het volgende:
Hij bedoelt voor en tijdens de afspraak denk ik. Dat is iets dat mij ook verbaast: als ik overduidelijk laat blijken het HEEL leuk met iemand te vinden, dan wil ik dat dus graag nog een keer. Als ik niet zo nodig nog een keer hoef af te spreken, is dat tijdens de afspraak zelf ook al behoorlijk duidelijk te merken aan zo ongeveer alles. Ik ben een open boek
ja snapte ik wel. Ik bedoelde ook eigenlijk dat er lange periodes waren van algehele windstilte, en ik geef toe dat ik daarbij intimiteit en sexualiteit gemakshalve op dezelfde hoop veegde. Mea culpa.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef thaleia het volgende:
Het gaat juist niet om seksuele windstilte Garrison. Het gaat erom dat er ook bij seksuele orkaankracht nog steeds windstilte kan zijn op het gebied van intimiteit.
tja...als je nks hebt ga je al snel alles als een verbetering zien....en dat is het tot op zekere hoogte natuurlijk ook wel...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
ja snapte ik wel. Ik bedoelde ook eigenlijk dat er lange periodes waren van algehele windstilte, en ik geef toe dat ik daarbij intimiteit en sexualiteit gemakshalve op dezelfde hoop veegde. Mea culpa.![]()
Hahahahaha, wat ergquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
hoe laat je dat merken dan? ga je ostentatief vermoeid zuchtend antwoord geven op zijn vragen, terwijl je afwezig wegkijkt... smssen met vriendinnen, dat soort dingen?![]()
Ja en zolang je jezelf als loser blijft zien met zo'n verhaal, blijft dat 'not really enjoying it' zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:17 schreef LEiPiE het volgende:
(jemig, hoe tik je zoiets zonder als een totale loser over te komen, nou ja, boeien, ik ben het daar zelf al mee eens tenslotte)
kort gezegd: ja, single and not really enjoying it.
Zoals ik er nu weer een ga hebben met een gewone vriend, op het terrasquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:25 schreef thaleia het volgende:
Hihi, nee, bij dates gewoon gezellig houden maar afstandelijk. Zo'n "het was een leuke avond maar de vonken sprongen er niet vanaf"-afspraakje, zo'n "we hadden het gewoon wel leuk zoals met veel van onze andere vrienden en meer was het niet", ZO'N afspraakje
zal ik mijn post dan maar weer weg-editten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:26 schreef thaleia het volgende:
Ja precies, die "tot op zekere hoogte", daar had ik het over
Ik ben vrij snel geneigd om contact te zoeken als het uit gaat met een vriendin. Dan tref je ook snel de verkeerde, inderdaad omdat iets beter is dan niets. Heb me dan ook voorgenomen om dat niet meer te doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tja...als je nks hebt ga je al snel alles als een verbetering zien....en dat is het tot op zekere hoogte natuurlijk ook wel...
met de nadruk op 'tot op zekere hoogte'
Tja, vanuit een psychologisch viewpoint is het eigenlijk wel interessant en goed om mee te maken... je gaat op een heel andere manier denken eigenlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:23 schreef Abbadon het volgende:
tja...als je nks hebt ga je al snel alles als een verbetering zien....en dat is het tot op zekere hoogte natuurlijk ook wel...
En ook zelf mee eens, is alleen verdomd moeilijk om uit die cirkel te komen en daar ben ik dus ook aan aan het werken. Zonder zelfvertrouwen geen succes, maar zelfvertrouwen krijg je juist uit voorgaand succes (op alle gebieden).quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja en zolang je jezelf als loser blijft zien met zo'n verhaal, blijft dat 'not really enjoying it' zo.
Je kunt het ook zo zien dat je een rottig handje kaarten gedeeld hebt gekregen, maar dat wil niet zeggen dat er niet iets van te maken is!
Niet bagatelliserend bedoeld overigens.
dat is mogelijk het slapste excuus dat ik deze maand gehoord hebquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef QueenR het volgende:
verdorie... zit ik beetje er steeds overheen te lezen, maak ik uiteindelijk een nieuwe topic... is deze er gewoon.
blond he, zit in mijn genen kan er niets aan doen![]()
Da's idd niet hetzelfde denk ik... in mijn voorbeeld gaat het erom dat je zo lang van intimiteit verstoken bent gebleven dat je eigenlijk niet eens meer weet wat het was. Da's op jou niet van toepassing kennelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:47 schreef thaleia het volgende:
Ik snap die theorie maar ik denk niet dat ik daar last van ga hebben. Ik weet het niet hoor, want bij mij ging het andersom: EERST de betekenisvolle relatie, DAARNA een lange periode van single zijn, en de nieuwe betekenisvolle relatie is nog niet gekomen. Dus goed, ik weet niet hoe ik erop ga reageren, maar ik geloof niet dat ik het ga ervaren als 'intimiderend' oid.
nog slapper dan het disney excuus?? oh ik kan er nog wel overheen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat is mogelijk het slapste excuus dat ik deze maand gehoord heb![]()
Ligt niet aan jou, maar je mag Leolinedance wel even vermanend toespreken. Daar is de algehele consternatie mee begonnen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef QueenR het volgende:
verdorie... zit ik beetje er steeds overheen te lezen, maak ik uiteindelijk een nieuwe topic... is deze er gewoon.
blond he, zit in mijn genen kan er niets aan doen![]()
waaaaarrrrrrrrr is ie!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, maar je mag Leolinedance wel even vermanend toespreken. Daar is de algehele consternatie mee begonnen...
ja zo zijn ze... ze hebben het beste met je voor als ze je streng toespreken: "No more happiness!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:15 schreef QueenR het volgende:
grrrr ouderszo vreselijk op zeker spelen en ouderwets... (ben boos)
is dat een dreigement?...een belofte?...zelfoverschatting?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:15 schreef QueenR het volgende:
nog slapper dan het disney excuus?? oh ik kan er nog wel overheen hoor![]()
![]()
niets zo erg als mensen die vastbesloten zijn je met beide voeten op de grond te sleuren...zeker als het hun grond is, en niet de jouwe....en dat je hoofd in de wolken is, wil niet zeggen dat je zweeft...quote:nou mijn ouders vinden het dus helemaal niets he, dat ik ff wil genieten van mijn vakantieliefde.![]()
ze vinden het heeeeeelemaal niets. Aangezien ik al met een buitenlander getrouwd ben geweest en mijn broer is dat ook, en gaat niet zo heel soepel. Ze zijn ervan overtuigd dat ik met de buurman moet trouwen so to speak.
zelfs een belg (of amsterdammer) zou al een te groot cultuur verschil zijn volgens hen.
Zo irritant dat je je happy voelt en dat dat dan door hun in de grond geboord wordtwaarom kunnen ze nu niet gewoon blij zijn voor me? Ze weten dat ik helemaal niet serieus ben, maar nu gewoon van dat beetje lekker gevoel wil genieten. grrrr ouders
zo vreselijk op zeker spelen en ouderwets... (ben boos)
hehhe ja mijn wraak zal zoet zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja zo zijn ze... ze hebben het beste met je voor als ze je streng toespreken: "No more happiness!"
Maar goed, voor represaille-acties heb jij je eigen kinderen dan weer hè...
helemaal mijn gedachte idd. maar ja het zou zoveel leuker zijn als ze eens blij voor me zouden zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat een dreigement?...een belofte?...zelfoverschatting?doe je best! ik daag je uit, bij deze!
![]()
[..]
niets zo erg als mensen die vastbesloten zijn je met beide voeten op de grond te sleuren...zeker als het hun grond is, en niet de jouwe....en dat je hoofd in de wolken is, wil niet zeggen dat je zweeft...
ouders![]()
gewoon lekker je eigen gang gaan, het niet te serieus nemen en denken dat het ergens toch wel schattig is dat ze zich zo druk om je maken, ook al hebben ze er verder niks mee te maken
sorryquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, maar je mag Leolinedance wel even vermanend toespreken. Daar is de algehele consternatie mee begonnen...
Herkenbaar. Tip: Ga iets minder drinken met uitgaan. Gewoon dat je wel lekker losjes bent, maar dat je nog niet aan het wankelen bent zeg maar. Dat werkt welquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:20 schreef Public_NME het volgende:
Zaterdag sjans met een mooie blondine in de Off_corso, maarja aangezien ik al de hele dag tijdens de FFWD aan de drank had gezeten kan je wel raden hoe ik er aan toe was. Durfde niet op haar af te stappen omdat ik gewoon zo lazerus was dat ik volgens mij niks meer uit kon brengen. Stupid me
Nu alweer meer dan een jaar single, en ik ben eigenlijk wel weer eens toe aan iets nieuws...
Ik drink ook niet zo extreem veel meer als vroeger hoor, maar Zaterdag was de danceparade dus ik was al vanaf half 5 constant aan het drinken. (tot een uurtje of 1.30quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Herkenbaar. Tip: Ga iets minder drinken met uitgaan. Gewoon dat je wel lekker losjes bent, maar dat je nog niet aan het wankelen bent zeg maar. Dat werkt wel![]()
Beterschap lips ! Single ziek zijn is ook minder btwquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef Lips het volgende:
Ik heb niet gelezen maar doe ff een tvp
verder ben ik ziekkeel doet auw, rug doet auw, hoofd doet auw
True! Maar vanmiddag is een vriend wel heel lief even een uurtje op ziekenbezoek geweest. Mocht ik even zielig zijn terwijl hij thee voor me haaldequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beterschap lips ! Single ziek zijn is ook minder btw![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:38 schreef mrbox het volgende:
Hoe zou woops het hebben gehad op haar date?
wacht op weer een aflevering van de woops soap![]()
Ik was pas om kwart over 2 thuisquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:55 schreef SuperMocio het volgende:
Komt Whoopsy nog met een verslag van haar Fok!date of kan ik al gaan slapen?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
[..]
Ik was pas om kwart over 2 thuis![]()
Het was supergezellig! Dat experiment over niet zoenen op de eerste date maar overboord gegooid (had ik me ne ongeveer 2 uurtjes al wel bedacht) en maar goed ook want degene die dat zei had een verborgen agenda, zo bleek vandaag. De fokker in kwestie is welbespraakt, goede muzieksmaak, lijkt betrouwbaar, hij is aardig, hij is leuk om te zien en hij lijkt mij wel een beetje te snappen. Ik heb wel teveel over mezelf gepraat
, maar als er een vervolg komt, zal ik hem aan het woord laten. En op de een of andere manier kwam mijn ex een keer of 3 ter sprake
. Ik heb me in ieder geval geen moment verveeld met hem!
Klinkt goed!quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
[..]
Het was supergezellig! Dat experiment over niet zoenen op de eerste date maar overboord gegooid (had ik me ne ongeveer 2 uurtjes al wel bedacht) en maar goed ook want degene die dat zei had een verborgen agenda, zo bleek vandaag. De fokker in kwestie is welbespraakt, goede muzieksmaak, lijkt betrouwbaar, hij is aardig, hij is leuk om te zien en hij lijkt mij wel een beetje te snappen. Ik heb wel teveel over mezelf gepraat
, maar als er een vervolg komt, zal ik hem aan het woord laten. En op de een of andere manier kwam mijn ex een keer of 3 ter sprake
En komt er een vervolg?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
[..]
Het was supergezellig! Dat experiment over niet zoenen op de eerste date maar overboord gegooid (had ik me na ongeveer 2 uurtjes al wel bedacht) en maar goed ook want degene die dat zei had een verborgen agenda, zo bleek vandaag. De fokker in kwestie is welbespraakt, goede muzieksmaak, lijkt betrouwbaar, hij is aardig, hij is leuk om te zien en hij lijkt mij wel een beetje te snappen. Ik heb wel teveel over mezelf gepraat
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ask dawg, die schijnt veel te daten via fok!![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
[..]
Het was supergezellig! Dat experiment over niet zoenen op de eerste date maar overboord gegooid (had ik me na ongeveer 2 uurtjes al wel bedacht) en maar goed ook want degene die dat zei had een verborgen agenda, zo bleek vandaag. De fokker in kwestie is welbespraakt, goede muzieksmaak, lijkt betrouwbaar, hij is aardig, hij is leuk om te zien en hij lijkt mij wel een beetje te snappen. Ik heb wel teveel over mezelf gepraat
Edit: ik vergat humor![]()
Nee, ik heb gisteren toevallig ook een date gehad. Was erg geslaagd overigens, en ook zeker voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tja, als we na slowchat nu ook al de tweede hoofdregel van deze reeks met de voet gaan betreden; doe mij ook maar een date danquote:
misschien als ik er ooit uit zie zoals jijquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het enthousiasme straalt er vanaf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:24 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Tja, als we na slowchat nu ook al de tweede hoofdregel van deze reeks met de voet gaan betreden; doe mij ook maar een date dan![]()
![]()
Toevallig? Of was jij haar fok-date? Gij seriedater.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren toevallig ook een date gehad. Was erg geslaagd overigens, en ook zeker voor herhaling vatbaar.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Het enthousiasme straalt er vanaf.
Maar goed, om maar eens even de SC tegen te gaan:
Do's and don't tijdens de eerste date?
Of is deze al geweest?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Toevallig? Of was jij haar fok-date? Gij serie-internetdater.
Wanneer gaan wij nou daten in de vorm van Disney classics kijken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Toevallig? Of was jij haar fok-date? Gij seriedater.
Leuk! Was een succesvol weekendje weer dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren toevallig ook een date gehad. Was erg geslaagd overigens, en ook zeker voor herhaling vatbaar.
Nouja, ik noem ook maar een dwarsstraat. Anders wordt c_c boos.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:34 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
![]()
Pas nog hele lijsten voorbij zien komen, toch? De vraag is natuurlijk in hoeverre je je aan zo'n lijstje houdt en of het echt belangrijk is. (Algemene fatsoensnormen even daar gelaten) Als het gesprek een beetje loopt ga je niet ondertussen in je hoofd zitten afvinken, of wel?
Of heb je jezelf zo ontwikkeld dat dat onbewust gaat?
Geen pet. En ook geen pet met een klep.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:20 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft ie een pet met een klep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |