Het is hier geen terras-weer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef dawg het volgende:
Iedereen zit op het terras zeker? Of in de kantine op het werk?
misschien straks een terrasje...eerst even lunchen op m'n balkon, denk ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef dawg het volgende:
Iedereen zit op het terras zeker? Of in de kantine op het werk?
hier wel! én hoe!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is hier geen terras-weer.
nee. Dat is iets van de laatste tijd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:17 schreef teamlead het volgende:
zeg.. dat daten he.. was dat vroeger ook al zo'n gedoe
nou.. ik ben nu voor het eerst sinds 2 of 3 jaar maar eens gaan daten.... en vroeger was dat volgens mij best simpel allemaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien straks een terrasje...eerst even lunchen op m'n balkon, denk ik![]()
en teamlead: hoezo vroeger???
Pakweg zo'n 33 delen geleden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee. Dat is iets van de laatste tijd.
vroeger was het inderdaad allemaal makkelijker....de laatste tijd is het ineens veel ingewikkelder geworden...conjunctuurfluctuatie...is met een paar jaar wel weer overquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef teamlead het volgende:
nou.. ik ben nu voor het eerst sinds 2 of 3 jaar maar eens gaan daten.... en vroeger was dat volgens mij best simpel allemaal.
Nu snap ik er geen flikker meer van...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee. Dat is iets van de laatste tijd.
jij komt zeker niet veel buiten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef dawg het volgende:
Wat is er ingewikkelder aan tegenwoordig?
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef dawg het volgende:
Wat is er ingewikkelder aan tegenwoordig?
Onmogelijk! Misschien deden ze toen alleen beter hun best het te verbergen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....
vroeger toen je nog behoorlijk aan de drugs en de alcohol zat, bedoel je?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger waren (of leken) vrouwen logischer....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
nou joh, haal eens diep adem en vertel dan eens rustig je verhaal! we're all ears.
beetje flauw smsje...vooral omdat ze er niet bij vermeld wat haar verwachtingen/gevoel danwel niet zijn...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:54 schreef teamlead het volgende:
en dan krijg je een sms: "ik vond het heel gezellig, maar ik hoop niet dat je er andere verwachtingen aan hebt over gehouden of nu meer voelt dan ik"
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beetje flauw smsje...vooral omdat ze er niet bij vermeld wat haar verwachtingen/gevoel danwel niet zijn...
hoewel dat bij dergelijke smsjes meestal wel te raden is...
Lekker lullig ook om dat per sms te melden imo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...
ook erg netjes om dat dan per sms te doen trouwensquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja precies... Niet echt duidelijk van haar kant... maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik het zolang niet gedaan heb hoor.. maar vroeger was dat toch een stuk makkelijk in te schattenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef Garisson72 het volgende:
ja ach... she was just not that into you, en dat is zuur en jammer en whatnot, maar dat was vroeger niet anders.
Toen had je geeneens sms, dus had ze heel lang helemáál nix laten horen, tot je een briefje zou krijgen met de post. Mits en als je geluk had.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef dawg het volgende:
Je pik kan zoiets niet inschatten teamlead.
Nou is face to face wat lastig als er 300km tussen zitquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef dawg het volgende:
Maar het is wel een suffe manier om zoiets via sms te melden natuurlijk. Dat doe je face to face vind ik.
Voor een man is dat exact hetzelfde hoor..ook al lijkt het soms niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef thaleia het volgende:
Dat vind ik momenteel het enige nadeel aan single zijn: je hebt toch zo je behoeftes. En dan heb ik het hier niet over sex zoals die figuur hierboven met zijn behoeftes, maar over intimiteit. Ik ben inmiddels alweer heel wat jaren single en als de behoefte aan 'een man in mijn bed' groot is kan ik best wat regelen. Da's het voordeel van vrouw zijn en niet geheel afzichtelijk. Maar ik doe het bijna nooit, want ik vind er maar weinig aan. HET nadeel van single zijn vind ik dat ik me serieus de tijd nauwelijks meer kan heugen dat ik in iemands armen lag en dat daar meer gevoelens bij kwamen kijken dan de puur lichamelijke zeg maar. Dat vind ik serieus jammer en in DAT opzicht vind ik dat je als single wel degelijk wat mist. Tuurlijk, als de nood echt hoog is, dan is een mannenlijf naast je, en samen wakker worden enzo, allemaal best lollig. Maar het kan leuker, en dat zou ik wel weer eens willen meemaken.
Vrouwen denken vaak dat mannen alleen sexuele behoeftes hebben, maar een knuffel of liefdevol gebaar kan zeker ook heel wat betekenen. En ja, ik mis het ook als ik vrijgezel ben (zoals nu bijna het geval is)quote:
maar daarnet schreef je nog:quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef teamlead het volgende:
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik het zolang niet gedaan heb hoor.. maar vroeger was dat toch een stuk makkelijk in te schatten
Dus wat valt er nou nog in te schatten? het is je toch duidelijk?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
maar je hoeft ook geen einstein te zijn om te weten hoe het bedoeld wordt...
ja.. na die sms was het kristalhelderquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar daarnet schreef je nog:
[..]
Dus wat valt er nou nog in te schatten? het is je toch duidelijk?
Achteraf ja, het was hem voor dat smsje niet duidelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar daarnet schreef je nog:
[..]
Dus wat valt er nou nog in te schatten? het is je toch duidelijk?
idd, herkenbaar uit lange periodes van sexuele windstilte van weleer... de laatste tijd gelukkig niet zoveel last meer van.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:55 schreef leolinedance het volgende:
Vrouwen denken vaak dat mannen alleen sexuele behoeftes hebben, maar een knuffel of liefdevol gebaar kan zeker ook heel wat betekenen. En ja, ik mis het ook als ik vrijgezel ben (zoals nu bijna het geval is)
ah ok... en dát was mij dan weer niet duidelijk. Begrijp nu ook wat je bedoelt, want zoals je ziet zijn al die nieuwerwetse communicatie-middelen maar verwarrend...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef teamlead het volgende:
ja.. na die sms was het kristalhelder
Daarvoor schatte ik het nogal verkeerd in blijkbaar
jaja, je hoeft het er niet in te wrijven...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Achteraf ja, het was hem voor dat smsje niet duidelijk.
Dat is ook logisch. Zo ben ik zelf ook. Al doe ik wel altijd mijn best om er het beste van te maken en niet te opvallend iemand af te wijzen zeg maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:02 schreef thaleia het volgende:
Hij bedoelt voor en tijdens de afspraak denk ik. Dat is iets dat mij ook verbaast: als ik overduidelijk laat blijken het HEEL leuk met iemand te vinden, dan wil ik dat dus graag nog een keer. Als ik niet zo nodig nog een keer hoef af te spreken, is dat tijdens de afspraak zelf ook al behoorlijk duidelijk te merken aan zo ongeveer alles. Ik ben een open boek
preciesquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef thaleia het volgende:
Het gaat juist niet om seksuele windstilte Garrison. Het gaat erom dat er ook bij seksuele orkaankracht nog steeds windstilte kan zijn op het gebied van intimiteit.
Nee okee, je blijft altijd wel correct. Maar de laatste keer dat ik iemand moest zeggen dat het niet wat ging worden tussen ons, zei hij: "zo'n gevoel kreeg ik ook al". Dat zegt iets over het verloop van de date daaraan voorafgaand: was wel gezellig, maar zorgde absoluut niet voor verkeerde verwachtingen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:06 schreef leolinedance het volgende:
Al doe ik wel altijd mijn best om er het beste van te maken en niet te opvallend iemand af te wijzen zeg maarIk loop niet spontaan weg van een terrasje zeg maar als iemand een 'not done' opmerking maakt
![]()
Inderdaad (vervolgens zijn we wel zo dat we meteen haar fotoboek checken (laatste voyeur:leolinedance)quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor een man is dat exact hetzelfde hoor..ook al lijkt het soms niet.
hoe laat je dat merken dan? ga je ostentatief vermoeid zuchtend antwoord geven op zijn vragen, terwijl je afwezig wegkijkt... smssen met vriendinnen, dat soort dingen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:02 schreef thaleia het volgende:
Hij bedoelt voor en tijdens de afspraak denk ik. Dat is iets dat mij ook verbaast: als ik overduidelijk laat blijken het HEEL leuk met iemand te vinden, dan wil ik dat dus graag nog een keer. Als ik niet zo nodig nog een keer hoef af te spreken, is dat tijdens de afspraak zelf ook al behoorlijk duidelijk te merken aan zo ongeveer alles. Ik ben een open boek
ja snapte ik wel. Ik bedoelde ook eigenlijk dat er lange periodes waren van algehele windstilte, en ik geef toe dat ik daarbij intimiteit en sexualiteit gemakshalve op dezelfde hoop veegde. Mea culpa.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef thaleia het volgende:
Het gaat juist niet om seksuele windstilte Garrison. Het gaat erom dat er ook bij seksuele orkaankracht nog steeds windstilte kan zijn op het gebied van intimiteit.
tja...als je nks hebt ga je al snel alles als een verbetering zien....en dat is het tot op zekere hoogte natuurlijk ook wel...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
ja snapte ik wel. Ik bedoelde ook eigenlijk dat er lange periodes waren van algehele windstilte, en ik geef toe dat ik daarbij intimiteit en sexualiteit gemakshalve op dezelfde hoop veegde. Mea culpa.![]()
Hahahahaha, wat ergquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
hoe laat je dat merken dan? ga je ostentatief vermoeid zuchtend antwoord geven op zijn vragen, terwijl je afwezig wegkijkt... smssen met vriendinnen, dat soort dingen?![]()
Ja en zolang je jezelf als loser blijft zien met zo'n verhaal, blijft dat 'not really enjoying it' zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:17 schreef LEiPiE het volgende:
(jemig, hoe tik je zoiets zonder als een totale loser over te komen, nou ja, boeien, ik ben het daar zelf al mee eens tenslotte)
kort gezegd: ja, single and not really enjoying it.
Zoals ik er nu weer een ga hebben met een gewone vriend, op het terrasquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:25 schreef thaleia het volgende:
Hihi, nee, bij dates gewoon gezellig houden maar afstandelijk. Zo'n "het was een leuke avond maar de vonken sprongen er niet vanaf"-afspraakje, zo'n "we hadden het gewoon wel leuk zoals met veel van onze andere vrienden en meer was het niet", ZO'N afspraakje
zal ik mijn post dan maar weer weg-editten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:26 schreef thaleia het volgende:
Ja precies, die "tot op zekere hoogte", daar had ik het over
Ik ben vrij snel geneigd om contact te zoeken als het uit gaat met een vriendin. Dan tref je ook snel de verkeerde, inderdaad omdat iets beter is dan niets. Heb me dan ook voorgenomen om dat niet meer te doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tja...als je nks hebt ga je al snel alles als een verbetering zien....en dat is het tot op zekere hoogte natuurlijk ook wel...
met de nadruk op 'tot op zekere hoogte'
Tja, vanuit een psychologisch viewpoint is het eigenlijk wel interessant en goed om mee te maken... je gaat op een heel andere manier denken eigenlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:23 schreef Abbadon het volgende:
tja...als je nks hebt ga je al snel alles als een verbetering zien....en dat is het tot op zekere hoogte natuurlijk ook wel...
En ook zelf mee eens, is alleen verdomd moeilijk om uit die cirkel te komen en daar ben ik dus ook aan aan het werken. Zonder zelfvertrouwen geen succes, maar zelfvertrouwen krijg je juist uit voorgaand succes (op alle gebieden).quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja en zolang je jezelf als loser blijft zien met zo'n verhaal, blijft dat 'not really enjoying it' zo.
Je kunt het ook zo zien dat je een rottig handje kaarten gedeeld hebt gekregen, maar dat wil niet zeggen dat er niet iets van te maken is!
Niet bagatelliserend bedoeld overigens.
dat is mogelijk het slapste excuus dat ik deze maand gehoord hebquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef QueenR het volgende:
verdorie... zit ik beetje er steeds overheen te lezen, maak ik uiteindelijk een nieuwe topic... is deze er gewoon.
blond he, zit in mijn genen kan er niets aan doen![]()
Da's idd niet hetzelfde denk ik... in mijn voorbeeld gaat het erom dat je zo lang van intimiteit verstoken bent gebleven dat je eigenlijk niet eens meer weet wat het was. Da's op jou niet van toepassing kennelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:47 schreef thaleia het volgende:
Ik snap die theorie maar ik denk niet dat ik daar last van ga hebben. Ik weet het niet hoor, want bij mij ging het andersom: EERST de betekenisvolle relatie, DAARNA een lange periode van single zijn, en de nieuwe betekenisvolle relatie is nog niet gekomen. Dus goed, ik weet niet hoe ik erop ga reageren, maar ik geloof niet dat ik het ga ervaren als 'intimiderend' oid.
nog slapper dan het disney excuus?? oh ik kan er nog wel overheen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat is mogelijk het slapste excuus dat ik deze maand gehoord heb![]()
Ligt niet aan jou, maar je mag Leolinedance wel even vermanend toespreken. Daar is de algehele consternatie mee begonnen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef QueenR het volgende:
verdorie... zit ik beetje er steeds overheen te lezen, maak ik uiteindelijk een nieuwe topic... is deze er gewoon.
blond he, zit in mijn genen kan er niets aan doen![]()
waaaaarrrrrrrrr is ie!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, maar je mag Leolinedance wel even vermanend toespreken. Daar is de algehele consternatie mee begonnen...
ja zo zijn ze... ze hebben het beste met je voor als ze je streng toespreken: "No more happiness!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:15 schreef QueenR het volgende:
grrrr ouderszo vreselijk op zeker spelen en ouderwets... (ben boos)
is dat een dreigement?...een belofte?...zelfoverschatting?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:15 schreef QueenR het volgende:
nog slapper dan het disney excuus?? oh ik kan er nog wel overheen hoor![]()
![]()
niets zo erg als mensen die vastbesloten zijn je met beide voeten op de grond te sleuren...zeker als het hun grond is, en niet de jouwe....en dat je hoofd in de wolken is, wil niet zeggen dat je zweeft...quote:nou mijn ouders vinden het dus helemaal niets he, dat ik ff wil genieten van mijn vakantieliefde.![]()
ze vinden het heeeeeelemaal niets. Aangezien ik al met een buitenlander getrouwd ben geweest en mijn broer is dat ook, en gaat niet zo heel soepel. Ze zijn ervan overtuigd dat ik met de buurman moet trouwen so to speak.
zelfs een belg (of amsterdammer) zou al een te groot cultuur verschil zijn volgens hen.
Zo irritant dat je je happy voelt en dat dat dan door hun in de grond geboord wordtwaarom kunnen ze nu niet gewoon blij zijn voor me? Ze weten dat ik helemaal niet serieus ben, maar nu gewoon van dat beetje lekker gevoel wil genieten. grrrr ouders
zo vreselijk op zeker spelen en ouderwets... (ben boos)
hehhe ja mijn wraak zal zoet zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja zo zijn ze... ze hebben het beste met je voor als ze je streng toespreken: "No more happiness!"
Maar goed, voor represaille-acties heb jij je eigen kinderen dan weer hè...
helemaal mijn gedachte idd. maar ja het zou zoveel leuker zijn als ze eens blij voor me zouden zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat een dreigement?...een belofte?...zelfoverschatting?doe je best! ik daag je uit, bij deze!
![]()
[..]
niets zo erg als mensen die vastbesloten zijn je met beide voeten op de grond te sleuren...zeker als het hun grond is, en niet de jouwe....en dat je hoofd in de wolken is, wil niet zeggen dat je zweeft...
ouders![]()
gewoon lekker je eigen gang gaan, het niet te serieus nemen en denken dat het ergens toch wel schattig is dat ze zich zo druk om je maken, ook al hebben ze er verder niks mee te maken
sorryquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, maar je mag Leolinedance wel even vermanend toespreken. Daar is de algehele consternatie mee begonnen...
Herkenbaar. Tip: Ga iets minder drinken met uitgaan. Gewoon dat je wel lekker losjes bent, maar dat je nog niet aan het wankelen bent zeg maar. Dat werkt welquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:20 schreef Public_NME het volgende:
Zaterdag sjans met een mooie blondine in de Off_corso, maarja aangezien ik al de hele dag tijdens de FFWD aan de drank had gezeten kan je wel raden hoe ik er aan toe was. Durfde niet op haar af te stappen omdat ik gewoon zo lazerus was dat ik volgens mij niks meer uit kon brengen. Stupid me
Nu alweer meer dan een jaar single, en ik ben eigenlijk wel weer eens toe aan iets nieuws...
Ik drink ook niet zo extreem veel meer als vroeger hoor, maar Zaterdag was de danceparade dus ik was al vanaf half 5 constant aan het drinken. (tot een uurtje of 1.30quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Herkenbaar. Tip: Ga iets minder drinken met uitgaan. Gewoon dat je wel lekker losjes bent, maar dat je nog niet aan het wankelen bent zeg maar. Dat werkt wel![]()
Beterschap lips ! Single ziek zijn is ook minder btwquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef Lips het volgende:
Ik heb niet gelezen maar doe ff een tvp
verder ben ik ziekkeel doet auw, rug doet auw, hoofd doet auw
True! Maar vanmiddag is een vriend wel heel lief even een uurtje op ziekenbezoek geweest. Mocht ik even zielig zijn terwijl hij thee voor me haaldequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beterschap lips ! Single ziek zijn is ook minder btw![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:38 schreef mrbox het volgende:
Hoe zou woops het hebben gehad op haar date?
wacht op weer een aflevering van de woops soap![]()
Ik was pas om kwart over 2 thuisquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:55 schreef SuperMocio het volgende:
Komt Whoopsy nog met een verslag van haar Fok!date of kan ik al gaan slapen?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
[..]
Ik was pas om kwart over 2 thuis![]()
Het was supergezellig! Dat experiment over niet zoenen op de eerste date maar overboord gegooid (had ik me ne ongeveer 2 uurtjes al wel bedacht) en maar goed ook want degene die dat zei had een verborgen agenda, zo bleek vandaag. De fokker in kwestie is welbespraakt, goede muzieksmaak, lijkt betrouwbaar, hij is aardig, hij is leuk om te zien en hij lijkt mij wel een beetje te snappen. Ik heb wel teveel over mezelf gepraat
, maar als er een vervolg komt, zal ik hem aan het woord laten. En op de een of andere manier kwam mijn ex een keer of 3 ter sprake
. Ik heb me in ieder geval geen moment verveeld met hem!
Klinkt goed!quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
[..]
Het was supergezellig! Dat experiment over niet zoenen op de eerste date maar overboord gegooid (had ik me ne ongeveer 2 uurtjes al wel bedacht) en maar goed ook want degene die dat zei had een verborgen agenda, zo bleek vandaag. De fokker in kwestie is welbespraakt, goede muzieksmaak, lijkt betrouwbaar, hij is aardig, hij is leuk om te zien en hij lijkt mij wel een beetje te snappen. Ik heb wel teveel over mezelf gepraat
, maar als er een vervolg komt, zal ik hem aan het woord laten. En op de een of andere manier kwam mijn ex een keer of 3 ter sprake
En komt er een vervolg?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
[..]
Het was supergezellig! Dat experiment over niet zoenen op de eerste date maar overboord gegooid (had ik me na ongeveer 2 uurtjes al wel bedacht) en maar goed ook want degene die dat zei had een verborgen agenda, zo bleek vandaag. De fokker in kwestie is welbespraakt, goede muzieksmaak, lijkt betrouwbaar, hij is aardig, hij is leuk om te zien en hij lijkt mij wel een beetje te snappen. Ik heb wel teveel over mezelf gepraat
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ask dawg, die schijnt veel te daten via fok!![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
[..]
Het was supergezellig! Dat experiment over niet zoenen op de eerste date maar overboord gegooid (had ik me na ongeveer 2 uurtjes al wel bedacht) en maar goed ook want degene die dat zei had een verborgen agenda, zo bleek vandaag. De fokker in kwestie is welbespraakt, goede muzieksmaak, lijkt betrouwbaar, hij is aardig, hij is leuk om te zien en hij lijkt mij wel een beetje te snappen. Ik heb wel teveel over mezelf gepraat
Edit: ik vergat humor![]()
Nee, ik heb gisteren toevallig ook een date gehad. Was erg geslaagd overigens, en ook zeker voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tja, als we na slowchat nu ook al de tweede hoofdregel van deze reeks met de voet gaan betreden; doe mij ook maar een date danquote:
misschien als ik er ooit uit zie zoals jijquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het enthousiasme straalt er vanaf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:24 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Tja, als we na slowchat nu ook al de tweede hoofdregel van deze reeks met de voet gaan betreden; doe mij ook maar een date dan![]()
![]()
Toevallig? Of was jij haar fok-date? Gij seriedater.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren toevallig ook een date gehad. Was erg geslaagd overigens, en ook zeker voor herhaling vatbaar.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Het enthousiasme straalt er vanaf.
Maar goed, om maar eens even de SC tegen te gaan:
Do's and don't tijdens de eerste date?
Of is deze al geweest?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Toevallig? Of was jij haar fok-date? Gij serie-internetdater.
Wanneer gaan wij nou daten in de vorm van Disney classics kijken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Toevallig? Of was jij haar fok-date? Gij seriedater.
Leuk! Was een succesvol weekendje weer dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren toevallig ook een date gehad. Was erg geslaagd overigens, en ook zeker voor herhaling vatbaar.
Nouja, ik noem ook maar een dwarsstraat. Anders wordt c_c boos.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:34 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
![]()
Pas nog hele lijsten voorbij zien komen, toch? De vraag is natuurlijk in hoeverre je je aan zo'n lijstje houdt en of het echt belangrijk is. (Algemene fatsoensnormen even daar gelaten) Als het gesprek een beetje loopt ga je niet ondertussen in je hoofd zitten afvinken, of wel?
Of heb je jezelf zo ontwikkeld dat dat onbewust gaat?
Geen pet. En ook geen pet met een klep.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:20 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft ie een pet met een klep?
Zullen we samen op een date gaan?quote:
Ja, zeker omdat ze ook goed kon zoenen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Leuk! Was een succesvol weekendje weer dus.
Dat is geen date. Dat is nostalgisch tekenfilms kijken, tekenfilmlasteraar!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou daten in de vorm van Disney classics kijken?
Wat is het wel voor reeks dan als je niet mag kletsen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar goed. Slowchat mocht hier niet he?
Goeie zoeners zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat ze ook goed kon zoenen.En initiatief toonde. I like it.
Geen idee, ik ben deze-reeks-newbie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het wel voor reeks dan als je niet mag kletsen?![]()
Ja, ik dus ook en ik las ook al dat je niet mag zeuren over het single-zijn, je mag niet om dates vragen en je mag dus niet kletsenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Geen idee, ik ben deze-reeks-newbie.
okay, okay, ik denk even na dan....quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, ik noem ook maar een dwarsstraat. Anders wordt c_c boos.
Verzin jij iets dan.
En nu moeten we het hebben over allerlei aspecten van het single-zijn. Zolang het maar niet over dates vragen gaat, geen gewone chitchat of gezeur is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook en ik las ook al dat je niet mag zeuren over het single-zijn, je mag niet om dates vragen en je mag dus niet kletsen![]()
En nu?
Gelukkig luisteren wij allemaal niet zo goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook en ik las ook al dat je niet mag zeuren over het single-zijn, je mag niet om dates vragen en je mag dus niet kletsen![]()
En nu?
stiekem toch doen, lijkt me...anders is er niet zo heel veel aan hierquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En nu?
zal dat goed gaan danquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zullen we samen op een date gaan?![]()
Hoezo geloof je dat niet dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet zo erg dat ik single ben, maar ik schijn het wel te zijnIs dat de ontkenningsfase? (en valt dit onder zeuren of kletsen?)
ontkennen...dan toegeven...en dan acceptatie...toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet zo erg dat ik single ben, maar ik schijn het wel te zijnIs dat de ontkenningsfase? (en valt dit onder zeuren of kletsen?)
Ontkenningsfase lijkt me wel een interessant onderwerp voor hier.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Absoluut, ik ben aangenaam gezelschapquote:
misschien is haar vriend single, en zij niet....dat soort relaties komen voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Ontkenningsfase lijkt me wel een interessant onderwerp voor hier.
Ik heb alleen geen ervaring met een ontkenningsfase wat betreft het single zijn.
Maar vertel. Hoe ben je niet single terwijl je het wel bent?!
Hehehe, jij ouwe playert, je wilde scoren he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Tell me about it.
Jammer dat het al laat was en ze weg moest.![]()
![]()
Omdat het in theorie uit schijnt te zijn, maar in de praktijk merk ik daar niets van. Maar eigenlijk is dat allemaal veel te privé om op fok te bespreken met onbekenden hahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Ontkenningsfase lijkt me wel een interessant onderwerp voor hier.
Ik heb alleen geen ervaring met een ontkenningsfase wat betreft het single zijn.
Maar vertel. Hoe ben je niet single terwijl je het wel bent?!
Ja, dat is de ontkenningsfase en ja, dat valt onder kletsen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Dat is heel normaal, in het begin. Ontkenning door een staat van shock, zo je wiltquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet zo erg dat ik single ben, maar ik schijn het wel te zijnIs dat de ontkenningsfase?
nu nog 2 mannen zoeken die mee willenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben aangenaam gezelschapen ik weet zeker dat jij lang niet zo kattig bent als je wel eens overkomt
hmmz...en komt de ontkenning van twee kanten? want dan klinkt het alsof het gewoon nog aan is...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Ontkenning kan iets heel hardnekkigs zijn
Zoenen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hehehe, jij ouwe playert, je wilde scoren he?
Er moeten toch twee leuke mannen te vinden zijn die met ons uit willen? Ik ken er wel een paar, maar daar wil ik niet mee uitquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:
nu nog 2 mannen zoeken die mee willen
daar zit het probleem voor mij
![]()
Is dat zo'n probleem hier op fok?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:nu nog 2 mannen zoeken die mee willen
daar zit het probleem voor mij
![]()
ja...én scoren no doubtquote:
ze moeten natuurlijk wel erg leuk, knap en rijk zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er moeten toch twee leuke mannen te vinden zijn die met ons uit willen? Ik ken er wel een paar, maar daar wil ik niet mee uitEn jij denk ik ook niet (wil ik je niet aandoen
)
ok...ik weet genoeg....ontkenningsfasequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef dawg het volgende:
Scoren is voor mennekes van 16 in de kroeg als ze 6 pilsjes op hebben.
Ja, die heb ik dus niet in de aanbiedingquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
ze moeten natuurlijk wel erg leuk, knap en rijk zijn![]()
Wat wil je horen dan? Dat ik wilde neuken gisteren? Nou, laat ik eens eerlijk zijn en zeggen dat dat niet mijn insteek is op eerste dates. Nooit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ok...ik weet genoeg....ontkenningsfase![]()
Schijnt de band tussen 2 mensen heel snel sterk te maken, neuken op de eerste datequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:56 schreef dawg het volgende:
Wat wil je horen dan? Dat ik wilde neuken gisteren? Nou, laat ik eens eerlijk zijn en zeggen dat dat niet mijn insteek is op eerste dates. Nooit.
En dan vraag je hier om een date?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
wat een onzinquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijnt de band tussen 2 mensen heel snel sterk te maken, neuken op de eerste date
(jaja, wat wetenschappers zo af en toe onderzoeken verbaast je)
We waren hier tot de conclusie gekomen dat het niet verstandig isquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijnt de band tussen 2 mensen heel snel sterk te maken, neuken op de eerste date
ik voldoe wel aan 2 van de 3 dingen...., alleen dat laatste is een probleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook wachten tot de vierde date of zo? Of gewoon zo snel mogelijk nadat duidelijk is dat het een relatie is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
haha...hij zei insteekquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:56 schreef dawg het volgende:
Wat wil je horen dan? Dat ik wilde neuken gisteren? Nou, laat ik eens eerlijk zijn en zeggen dat dat niet mijn insteek is op eerste dates. Nooit.
wetenschappers neuken op de eerste date?....who knew!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
*proest*quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Of gewoon zo snel mogelijk nadat duidelijk is dat het een relatie is.
Ze moeten toch hun kans grijpen, eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef Abbadon het volgende:
wetenschappers neuken op de eerste date?....who knew!
wellicht een interessante vraag om het geheel weer eens ontopic te gooien:quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
...nadat duidelijk is dat het een relatie is.
Zodra men, buiten de dates, niet meer zonder elkaar kan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:05 schreef Abbadon het volgende:
wellicht een interessante vraag om het geheel weer eens ontopic te gooien:
wanneer is het 'duidelijk dat het een relatie is'?![]()
Je kunt altijd zonder iemand. Dat is dus geen argument.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Zodra men, buiten de dates, niet meer zonder elkaar kan?
eerlijk gezegd vond ik het 'zo snel mogelijk' gedeelte een grappiger beeld opleverenquote:
heyyyyy das mijn niveau!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou daten in de vorm van Disney classics kijken?
Als de man op 1 knie is gaan zitten met een ring? Nah, weet ik niet.. Wat ik wel een originele vond, werd gezegd tegen een kennis van me. Iets in de trant van 'en vanaf nu wil ik je voor mezelf' nadat ze met iemand anders gezoend had.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wanneer je elkaar niet wilt delen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet meer zonder elkaar wil, zou ik dan eerder zeggen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Zodra men, buiten de dates, niet meer zonder elkaar kan?
en dan zo snel mogelijk neuken dus?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Als de man op 1 knie is gaan zitten met een ring? Nah, weet ik niet.. Wat ik wel een originele vond, werd gezegd tegen een kennis van me. Iets in de trant van 'en vanaf nu wil ik je voor mezelf' nadat ze met iemand anders gezoend had.
hele leuke zin iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook wachten tot de vierde date of zo? Of gewoon zo snel mogelijk nadat duidelijk is dat het een relatie is.
Dat bedoel ik niet hequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef dawg het volgende:
Je kunt altijd zonder iemand. Dat is dus geen argument.
Ja, precies.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Abbadon het volgende:
niet meer zonder elkaar wil, zou ik dan eerder zeggen...
jezus jullie gaan snelquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Als de man op 1 knie is gaan zitten met een ring? Nah, weet ik niet.. Wat ik wel een originele vond, werd gezegd tegen een kennis van me. Iets in de trant van 'en vanaf nu wil ik je voor mezelf' nadat ze met iemand anders gezoend had.
Same.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vond ik het 'zo snel mogelijk' gedeelte een grappiger beeld opleveren![]()
Die zegels? Krijg je die bij de C1000?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
hele leuke zin idd![]()
Hoe stel je dat vast? door het te "bezegelen" met sex?(dan heb je namelijk een kleine tegenspraak niet?)
die zou ik niet doen, das sex zonder fratsen ook zo saaiquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Die zegels? Krijg je die bij de C1000?Dan ga ik morgen even boodschappen doen.
Scheelt wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
die zou ik niet doen, das sex zonder fratsen ook zo saai![]()
appie heinquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Die zegels? Krijg je die bij de C1000?Dan ga ik morgen even boodschappen doen.
...en wat als de sex dan tegenvalt...dan 'zo snel mogelijk' weer uitmaken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef QueenR het volgende:
hele leuke zin idd![]()
Hoe stel je dat vast? door het te "bezegelen" met sex?(dan heb je namelijk een kleine tegenspraak niet?)
breek me de bek niet open.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en wat als de sex dan tegenvalt...dan 'zo snel mogelijk' weer uitmaken?![]()
relaties zijn ingewikkeld![]()
Absolutely! En dan ook zo vaak mogelijk enzoquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dan zo snel mogelijk neuken dus?![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Absolutely! En dan ook zo vaak mogelijk enzo. Zo snel mogelijk de experimenteerfase induiken met z'n tweetjes enzo, de sterren van de hemel neuken, elkaar lekker ontdekken enzo. Hmm, ik begrijp ineens waarom mensen wel eens een voorkeur hebben voor korte relaties
.
Hij liep een beetje te twijfelen of hij een relatie wilde. Dus toen had zij geen zin om een beetje af te wachten, kwam ze iemand tegen die ze best wel leuk vond en via via hoorde hij dat er gezoend was. Toen besloot hij dat hij toch wel een relatie wildequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
jezus jullie gaan snel![]()
dus eerst vreemdgaan en als je dat niet leuk vind is het een relatie????![]()
now you're talking!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Absolutely! En dan ook zo vaak mogelijk enzo. Zo snel mogelijk de experimenteerfase induiken met z'n tweetjes enzo, de sterren van de hemel neuken, elkaar lekker ontdekken enzo. Hmm, ik begrijp ineens waarom mensen wel eens een voorkeur hebben voor korte relaties
.
van sex of van relaties?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
breek me de bek niet open.![]()
Ik heb er geen kaas van gegeten iig.
ja en 'pas op Varken's saaaaate' ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:16 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Komt die bedrijfsleider nog meedoen
'Lekker blijven plakken he?'
Hmm, in mijn geval denk ik wel. Ik doe het niet meer buiten relaties in ieder geval.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
hele leuke zin idd![]()
tja en hier kan ik moeilijk "ik ben een sexexpert" op gaan roepenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
van sex of van relaties?![]()
sorry...sommige inkoppertjes zijn te makkelijk...
Everybody deserves a second chance, dus als het de eerste keer niet goed ging wil ik zeker nog wel een tweede date hebben. Als het dan niet goed gaat, dan is het mijns inziens wel duidelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een klik?
Geen klik op de eerste date = geen tweede date. Dat wil niet zeggen dat je iemand gelijk als relatiemateriaal beschouwt. Er kan altijd een mooie vriendschap uit daten voortkomen, maar ook dan moet er wel een klik zijn, al is die wat anders dan de liefdesklik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een klik?
als er geheel geen klik is de eerste date, dan is het toch eigenlijk wel al afgelopen. Kan wel als ik iemand toch heel aardig vind evt vriendschap (kan haast nooit met een man, maar goed heb er toch een paar) maar ben dan meteen wel duidelijk dat er verder niets zal gaan gebeuren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een al-dan-niet 'romantische' klik?
gmtaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Geen klik op de eerste date = geen tweede date. Dat wil niet zeggen dat je iemand gelijk als relatiemateriaal beschouwt. Er kan altijd een mooie vriendschap uit daten voortkomen, maar ook dan moet er wel een klik zijn, al is die wat anders dan de liefdesklik.
Jep.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:23 schreef Garisson72 het volgende:
hey dawg, die date van jou, was dat ook iemand van Fok?
Eerste date is bepalend ja, wat zeg ik: de eerste tien minuten van de eerste date zijn bepalend. Uitblijven van een klik betekent adios na die eerste date, en aangezien je het meteen weet is het ook een hele korte eerste date denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
eisen? eigenlijk gewoon dat het een leuke avond is...als er de eerste date geen ontzettende klik is, maar het is wel erg leuk kan er op zich best soms nog een tweede date komen....als er dan ook geen klik is...tja, dan wordt het mogelijk een vriendschap, of niet...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een al-dan-niet 'romantische' klik?
Ja, dwag, vertel eens wat meer hee! Ik heb ook verslag gedaan van mijn date, dus voor de draad ermee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:23 schreef Garisson72 het volgende:
hey dawg, die date van jou, was dat ook iemand van Fok?
haha...als je het zo bekijkt is er niet echt een goed antwoord mogelijk nee...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:24 schreef QueenR het volgende:
tja en hier kan ik moeilijk "ik ben een sexexpert" op gaan roepenmijn reputatie, wat doe je!
![]()
Nouja, ik had haar al een keer over de telefoon gesproken, en toen had ik al zoiets van: dat gaat wel klikken. En het bleek dus ook te klikken. Ze is intelligent, grappig, entertaining, enquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dwag, vertel eens wat meer hee! Ik heb ook verslag gedaan van mijn date, dus voor de draad ermee.
Toevallig. Uhu.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon weer afspreken als het leuk was, als het niet leuk was dan niet. Simpel. En dating hoeft natuurlijk niet tot een relatie te leiden, ik vind het belangrijker dat ik een leuke tijd heb. Niet te moeilijk over denken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
Ja, kan me nog een date herinneren waarbij ik de date voor het eerst belde voor bevestiging van ons afspraakadres en hij sprak héél erg plat drents en ik was op dat moment direct al afgeknapt en moest nog vertrekken naar de datequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Garisson72 het volgende:
da's altijd een goeie. Vóór de eerste date ff over de telefoon spreken, of liever nog langer dan ff, dat geeft al een hele goeie indicatie qua slagingskans, is mijn ervaring.
Als je gewend bent de autist te spelen aan de telefoon, wordt dat vast niet veel beter op de date zelf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef SuperMocio het volgende:
hmmm, nooit gedaan eerst bellen. Ik laat me altijd verassen.Waar heb je het dan over in zo'n gesprek? Ik krijg een beetje een beeld in m'n hoofd van zo'n foute MTV dating show. (Wanna come in - Geforceerd 'are you excited about tonight? Pick you up at eight'-gesprek. Als je het hebt gezien weet je wat ik bedoel)
echt waar? ik hou daar dus niet van. Word je zo'n heetgeblakerd type van ook... wat gebruikt ze dan, een vlammenwerper of zo? een BFG9000?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef SuperMocio het volgende:
hmmm, nooit gedaan eerst bellen. Ik laat me altijd verassen.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dwag, vertel eens wat meer hee! Ik heb ook verslag gedaan van mijn date, dus voor de draad ermee.
...en het haalt mogelijk de scherpe randjes er alvast een beetje afquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Garisson72 het volgende:
da's altijd een goeie. Vóór de eerste date ff over de telefoon spreken, of liever nog langer dan ff, dat geeft al een hele goeie indicatie qua slagingskans, is mijn ervaring.
gij zijt vergevenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
haha...als je het zo bekijkt is er niet echt een goed antwoord mogelijk nee...![]()
sorry![]()
gelukkig maar...schuldgevoel is een zware lastquote:
vind dat ook wel leuk zo denk ik, een belletje vooraf. Wat extra voorpret delen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en het haalt mogelijk de scherpe randjes er alvast een beetje af
maar dan is het wel weer duidelijk over wie dit topic gaatquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is dat een gevalletje copy/paste en wat geslachten veranderen.![]()
Oh ja nou je het zegtquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Garisson72 het volgende:
Ik bel meestal wel vantevoren. Goede graadmeter vaak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
vind dat ook wel leuk zo denk ik, een belletje vooraf. Wat extra voorpret delen.
Bellen voor de eerste date is juist wel OK, vind ik. Vaak kun je dan gewoon inhaken op MSN-gesprekken. Of je laat iemand getuige zijn van een zelfmoordpoging of zoquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef SuperMocio het volgende:
hmmm, nooit gedaan eerst bellen. Ik laat me altijd verrassen.Waar heb je het dan over in zo'n gesprek? Ik krijg een beetje een beeld in m'n hoofd van zo'n foute MTV dating show. (Wanna come in - Geforceerd 'are you excited about tonight? Pick you up at eight'-gesprek. Als je het hebt gezien weet je wat ik bedoel)
edit: ja ja meneert de spelling nazi: NO POST FOR YOU!![]()
![]()
naja in mijn omgeving wordt dat constant afgeraden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef OldJeller het volgende:
Iedereen hier is duidelijk bekend met e-dates, dus.
Ja, ik 1xquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef OldJeller het volgende:
Iedereen hier is duidelijk bekend met e-dates, dus.
Ik bel sowieso nooit mensen (ook vrienden niet) om een praatje te maken. Altijd over iets concreets, of om een afspraak te maken om bij te praten. Hoe dan ook, aangezien ik niet via internet date, heb ik de vrouw in kwestie meestal wel al eens eerder gesproken voordat de date plaats vindt. Vaak bij het hele 'zin om een keer iets te gaan drinken ergens' gebeuren. (of een variant daar op)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je gewend bent de autist te spelen aan de telefoon, wordt dat vast niet veel beter op de date zelf.
Heb je d'r zin an? Joa, ik wa! Ik kom je wel ophal'n.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kan me nog een date herinneren waarbij ik de date voor het eerst belde voor bevestiging van ons afspraakadres en hij sprak héél erg plat drents en ik was op dat moment direct al afgeknapt en moest nog vertrekken naar de date![]()
Zoiets jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Heb je d'r zin an? Joa, ik wa! Ik kom je wel ophal'n.![]()
Een nog kanslozer typje dan ik en die dacht dat hij, als hij de tekst:"Lekker wijf neuken?" in zijn lichtkrantje zette, het gigantisch druk zou krijgen.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het is dus écht waar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik bel meestal wel vantevoren. Goede graadmeter vaak.
ik ook een keertje en zeker niet van fokquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik 1xEn dat was dus niet echt wat ik zocht. Het was alleen meer een 'we zitten allebei op fok en wonen in dezelfde stad, laten we eens afspreken'date
![]()
Ik krijg altijd de neiging om dat soort mensen te bespringen. Om ze vervolgens met hun hoofd in het toilet te drukken of zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een nog kanslozer typje dan ik en die dacht dat hij, als hij de tekst:"Lekker wijf neuken?" in zijn lichtkrantje zette, het gigantisch druk zou krijgen.
Dat viel tegen.![]()
Ik heb helaas ontdekt dat ik een voorkeur heb voor een bepaald type man en dat is zelden het type man wat je als 'lekker' zou omschrijven. Stom hè, dat knappe mannen me lichamelijk wel wat doen, maar geestelijk nietsquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:59 schreef Miss_S het volgende:
ik ook een keertje en zeker niet van fok
de date zelf was heel leuk en gezellig maar geen relatie materiaal
ookal was hij wel erg lekker
Wat? Dat Whoops en ik gisteren een uitermate geslaagde date hebben gehad? Ja, dat is écht waar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Het is dus écht waar. [afbeelding]
Je moet sowieso natuurlijk een enorme aandachtshoer zijn om een t-shirt met lichtkrant te kopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om dat soort mensen te bespringen. Om ze vervolgens met hun hoofd in het toilet te drukken of zo.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat? Dat Whoops en ik gisteren een uitermate geslaagde date hebben gehad? Ja, dat is écht waar.
Voel je het topic trillen door de schok?
Wat krijg je betaald voor je rol in deze soapquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat? Dat Whoops en ik gisteren een uitermate geslaagde date hebben gehad? Ja, dat is écht waar.
Ik niet. Ik krijg altijd medelijden met dat soort types. Jezelf zo voor lul zetten. Net als die vrachtwagenchauffeurs met een bord achter het raam:"Vrijgezel".quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om dat soort mensen te bespringen. Om ze vervolgens met hun hoofd in het toilet te drukken of zo.
Hete dampende geile neukseks. Heel veel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Wat krijg je betaald voor je rol in deze soap
Verstandige omgeving. Er gaat niets boven echte deernes met alles erop en eraan, zonder de tussenkomst van een computer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef WEST het volgende:
[..]
naja in mijn omgeving wordt dat constant afgeraden.![]()
Heb je er toch wat van geleerd, ondanks de fiasco.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik 1xEn dat was dus niet echt wat ik zocht. Het was alleen meer een 'we zitten allebei op fok en wonen in dezelfde stad, laten we eens afspreken'date
![]()
Ik ook zelden, alleen vrouwen denken daar vaak anders over en bellen je als je net op het punt staat om te gaat slapen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:54 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Ik bel sowieso nooit mensen (ook vrienden niet) om een praatje te maken. Altijd over iets concreets, of om een afspraak te maken om bij te praten. Hoe dan ook, aangezien ik niet via internet date, heb ik de vrouw in kwestie meestal wel al eens eerder gesproken voordat de date plaats vindt. Vaak bij het hele 'zin om een keer iets te gaan drinken ergens' gebeuren. (of een variant daar op)
Maaruh zou je het vervelend vinden als WD al haar welbekende verhalen op Internet plaatstquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Hete dampende geile neukseks. Heel veel.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef Heldopsokken het volgende:
Maaruh zou je het vervelend vinden als WD al haar welbekende verhalen op Internet plaatst
ik val meestal op mannen waarbij iets van het uiterlijk niet kloptquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb helaas ontdekt dat ik een voorkeur heb voor een bepaald type man en dat is zelden het type man wat je als 'lekker' zou omschrijven. Stom hè, dat knappe mannen me lichamelijk wel wat doen, maar geestelijk niets![]()
Nee sorry, the carefactory is all out of stock today.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn vriendin/ex-vriendin heeft een account daar. Dat had ze al voordat we een relatie kregen. Het heeft me altijd wel ergens dwars gezeten. Vooral toen ik erachter kwam dat ze er nog regelmatig op keek. Nu wilde ik dus weleens weten of ze een betaald account had. (en vragen is ook weer zoiets, dan ben ik achterdochtig etc.)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:51 schreef MNR het volgende:
Keej Jeller, je had gelijk(slaat niet op bovenstaande)
@leolinedance: waarom wil je dat checken op relatieplanet?
Nee, wie wil er nu niet een internetberoemdheid zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Maaruh zou je het vervelend vinden als WD al haar welbekende verhalen op Internet plaatst
Zodat je kunt beslissen of het nou je vriendin of je ex is?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn vriendin/ex-vriendin heeft een account daar. Dat had ze al voordat we een relatie kregen. Het heeft me altijd wel ergens dwars gezeten. Vooral toen ik erachter kwam dat ze er nog regelmatig op keek. Nu wilde ik dus weleens weten of ze een betaald account had. (en vragen is ook weer zoiets, dan ben ik achterdochtig etc.)
terwijl je nu slechts een internet-stalker bent.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn vriendin/ex-vriendin heeft een account daar. Dat had ze al voordat we een relatie kregen. Het heeft me altijd wel ergens dwars gezeten. Vooral toen ik erachter kwam dat ze er nog regelmatig op keek. Nu wilde ik dus weleens weten of ze een betaald account had. (en vragen is ook weer zoiets, dan ben ik achterdochtig etc.)
Je kan lachen, maar het zou voor mij wel een reden zijn om even na te denken voordat ik met Whoops zou gaan datenquote:
My thought exactly (vandaar mijn vraagquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Zodat je kunt beslissen of het nou je vriendin of je ex is?
Beetje waar jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
terwijl je nu slechts een internet-stalker bent.![]()
LOL!!!quote:
Wil je een keer... en dan jankend ophangen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef MNR het volgende:
[..]
My thought exactly (vandaar mijn vraag)
[..]
Waarom bel je haar niet gewoon
Is toch veel leuker? Vragen of ze een keertje met je wil gaan drinken of zo?
Jeller!!! hahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:27 schreef OldJeller het volgende:
Wil je een keer... en dan jankend ophangen.
zegt ons dit nu iets over jou of over Whoops?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar het zou voor mij wel een reden zijn om even na te denken voordat ik met Whoops zou gaan daten![]()
Wat denk jij Gari?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:30 schreef Garisson72 het volgende:
zegt ons dit nu iets over jou of over Whoops?
Beidequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zegt ons dit nu iets over jou of over Whoops?
Ik gun mijn vriendin/ex niet die inkopper om me af te gaan kattenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef MNR het volgende:
[..]
My thought exactly (vandaar mijn vraag)
[..]
Beetje waar ja
Waarom bel je haar niet gewoon
Is toch veel leuker? Vragen of ze een keertje met je wil gaan drinken of zo?
Harde en zachte G he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef ToT het volgende:
Nou die date laat helaas nog ff op zich wachten. Komend weekend komt het wat lastig uit. Misschien het weekend we op?
Fool?quote:
Nou als je alleen op al die verhalen hier afgaat kan ik me nog wel voorstellen dat je een zeker beeld zou krijgen dat bijvoorbeeld Heldopsokken ertoe verleidt dequote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Fool?![]()
![]()
oké, zo pak ik het natuurlijk niet aan als ik echt wat geregeld wil krijgen, maar als het me niet veel interesseert wel. Mooi is dat!
Anders rijd ik naar haar huis midden in de nacht, pak de akoestische gitaar van m'n rug en begin onder haar raam te zingen:
Out in the fields, where the farmers grow bread
When called for the meals, they took for the shed
Then dark came to fall, and silence was all
A beauty shone bright, surrounded by light
C'Mon Now
I fell in love with an alien
I fell in love with her eyes
I'm telling you no disguise
Waarna ze al rennend de voordeur uitkomt en in mijn open armen springt.
LOL!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef OldJeller het volgende:
Fool?![]()
![]()
oké, zo pak ik het natuurlijk niet aan als ik echt wat geregeld wil krijgen, maar als het me niet veel interesseert wel. Mooi is dat!
[serenade]
iemand is ouderwets maar een hippe gozer komt met Peter Gabriel??????quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:39 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
ouderwets! De jeugd van tegenwoordig komt met een boombox met Peter Gabriel op voorrijden.
Ik geloof dat je me verkeerd begrijpt. Noem me ouderwets, maar ik zal het behoorlijk kut vinden als mijn relatie met mijn medeweten dagelijks op het internet besproken wordt in zulke details. Als ik het niet zou weten, zou het me niks kunnen schelen. Ik heb WD wel eens zien zeggen dat ze ondanks dat haar scharrel het niet leuk vond toch verhalen op internet plaatste.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou als je alleen op al die verhalen hier afgaat kan ik me nog wel voorstellen dat je een zeker beeld zou krijgen dat bijvoorbeeld Heldopsokken ertoe verleidt de-smiley aan te klikken, maar ik heb het genoegen mogen smaken Whoopsert IRL te treffen en dus handel ik met voorkennis. Dus eigenlijk is het niet eerlijk.
kan ik me wel in vinden, zou ook niet zo graag op Boe's lijstje staanquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me verkeerd begrijpt. Noem me ouderwets, maar ik zal het behoorlijk kut vinden als mijn relatie met mijn medeweten dagelijks op het internet besproken wordt. Als ik het niet zou weten, zou het me niks kunnen schelen. Ik heb WD wel eens zien zeggen dat ze ondanks dat haar scharrel het niet leuk vond toch verhalen op internet plaatste.
Het gaat me niet om Whoops zelf. Die ken ik niet. Ik krijg alleen een enorm gouden kooi, big brother idee ervan.
De jeugd is dan ook niet mijn werkgebied, maar volwassen schöne hertjes.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:39 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
ouderwets! De jeugd van tegenwoordig komt met een boombox met Peter Gabriel op voorrijden.
Wat?! Op dit nummer kan je lekker naast elkaar zitten en heen en weer wiegen. Ik heb dan wel niet zulke lange lokken als de Kelly Family, maar ze zijn niet onaardig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!!
Jeller!!!! Jij spoort echt niet he?![]()
Schitterend!
Overigens..dat is wel leuk als een kerel onder aan je raam komt zingen![]()
Zat dan alleen aan een ietwat anders nummer te denken
En zo is het maar netquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef QueenR het volgende:
Mijn sexleven is prive, een tipje van de sluier mag gelift worden maar geheel naakt is alleen voor een speciaal iemand voorbestemd![]()
nou als iemand me een serenade geeft, al zingende dat ik een alien ben, gok ik toch dat ik daar niet echt warm van loop meneer de meesterquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De jeugd is dan ook niet mijn werkgebied, maar volwassen schöne hertjes.
[..]
Wat?! Op dit nummer kan je lekker naast elkaar zitten en heen en weer wiegen. Ik heb dan wel niet zulke lange lokken als de Kelly Family, maar ze zijn niet onaardig.
Voor de lurkers en pupillen die nu hevig notities zitten te maken van deze heer en meester; let wel, als je het niet juist brengt kan je ook ipv een blije dame die in je armen springt, een bloempot vanuit haar raam op je muil krijgen.
Mensen doen niks anders dan enigzins persoonlijke dingen op internet plaatsen. Getuige ook de talloze fora, weblogs, postsecret-achtige sites, etc etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me verkeerd begrijpt. Noem me ouderwets, maar ik zal het behoorlijk kut vinden als mijn relatie met mijn medeweten dagelijks op het internet besproken wordt in zulke details. Als ik het niet zou weten, zou het me niks kunnen schelen. Ik heb WD wel eens zien zeggen dat ze ondanks dat haar scharrel het niet leuk vond toch verhalen op internet plaatste.
Het gaat me niet om Whoops zelf. Die ken ik niet. Ik krijg alleen een enorm gouden kooi, big brother idee ervan.
Het zou een misdaad zijn om dit lichaam te verhullen in kleding, ik ben dan ook verplicht om de mens op deze aardse planeet het licht te doen zien, waar ik tevens graag gebruik van maak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
een tipje van de sluier mag gelift worden maar geheel naakt is alleen voor een speciaal iemand voorbestemd![]()
Een vrouw toezingen met:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef OldJeller het volgende:
Wat?! Op dit nummer kan je lekker naast elkaar zitten en heen en weer wiegen. Ik heb dan wel niet zulke lange lokken als de Kelly Family, maar ze zijn niet onaardig.
I rest my case..quote:I fell in love with an alien
I fell in love with her eyes
I'm telling you no disguise
ken er ook nog diverse die er niet op staanquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:49 schreef dawg het volgende:
Oh, en Boe's lijst is grotendeels bullshit. Anders zitten er wel veel sletten op Fok!![]()
Mijn mojo, wat doe je?!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou als iemand me een serenade geeft, al zingende dat ik een alien ben, gok ik toch dat ik daar niet echt warm van loop meneer de meester![]()
![]()
dat zeg ik, kan toch niet hequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Een vrouw toezingen met:
[..]
I rest my case..![]()
pssst.....sarcasmequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
iemand is ouderwets maar een hippe gozer komt met Peter Gabriel??????![]()
Oh. Vertel eens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
ken er ook nog diverse die er niet op staanmaar wel horen..
Andere southpark.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef SuperMocio het volgende:
de versie uit southpark kan ik in de gauwigheid even niet vinden op youtube
ik ook ja.. maar ook nog meer hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Vertel eens.
Of hoor je er zelf ook op te staan?
Nee, dan is je geaardheid gelijk duidelijk en kun je het welvergeten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Abbadon het volgende:
een serenade! da's best grappig om te doen
al zou ik persoonlijk ook niet voor de Kelly Family gaan...
Kijk, nu wordt het interessant. Namen willen we.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik ook ja.. maar ook nog meer hoor
![]()
Past goed bij heldopsokkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef SuperMocio het volgende:
pssst.....sarcasme
zodat ik ook op de lijst toegevoegd wordt?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Kijk, nu wordt het interessant. Namen willen we.
Persoonlijk zou ik dan gillend wegrennen. Wat ontzettend corny.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan is je geaardheid gelijk duidelijk en kun je het welvergeten.
Ik vind dat nummer van Paul Garrack wel wat hebben:"Walk in the room"
Walk in the room - Paul Garrack
En ik kan mooi zingen dus wie weet.![]()
Ow,wacht, er mist nog iets belangrijks:![]()
Een vrouw![]()
![]()
geloof me...dat valt reuze meequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dan is je geaardheid gelijk duidelijk en kun je het welvergeten.
nou das wel een mooi liedje, kom je toch weer ietsjes omhoog in die lange weg die nog moet worden gegaan naar echt meesterschapquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef OldJeller het volgende:
-edit
nu ben ik nieuwsgierig wat daar stondquote:
En dan zeggen ze dat vrouwen niet weten wat ze willenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef QueenR het volgende:
liedje zegt me niets :.....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dan gillend wegrennen. Wat ontzettend corny.
Maar er zijn vast zat vrouwen die dat wel kunnen waarderen.
Ik heb een algeheel gebrek aan romantiek geloof ik.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geloof me...dat valt reuze mee![]()
dat liedje is het niet echt trouwens, beetje suf...cheesy 80's synth-romantiek
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen niet weten wat ze willen
Mannen zijn zelf net zo wispelturig![]()
Oeh koosnaampjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Past goed bij heldopsokken
Sorry socks![]()
ik wilde lachen, maar toen besefte ik me dat je misschien wel geen grapje maaktequote:
je begint me te leren kennenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik wilde lachen, maar toen besefte ik me dat je misschien wel geen grapje maakte![]()
Sue me!quote:
ik weet hetquote:
wat dacht jij van Pussycatdolls; dont you wish your girlfriend was hot like me?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:09 schreef OldJeller het volgende:
Bla bla bla, ik stel voor dat jullie allen Eric Carmen - All by myself voor jezelf ten gehore brengt in je lege kamer, gevolgd door Foreigner - I want to know what love is.
Make my day.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Sue me!
Maarre... ik wil je wel overtuigen van mijn gelijk hoor dawg, geen enkele probleem.
Ow Jeller!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:09 schreef OldJeller het volgende:
Bla bla bla, ik stel voor dat jullie allen Eric Carmen - All by myself voor jezelf ten gehore brengt in je lege kamer, gevolgd door Foreigner - I want to know what love is.
ja wie durftquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow Jeller!![]()
Kun je dan ook direct "Dat ben jij" van Marco Borsato spelen voor ons?![]()
(persoonlijk houd ik van iets meer pit)
nog 3 posts en dan is dit topic weer vol
Dus......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |