Everybody deserves a second chance, dus als het de eerste keer niet goed ging wil ik zeker nog wel een tweede date hebben. Als het dan niet goed gaat, dan is het mijns inziens wel duidelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een klik?
Geen klik op de eerste date = geen tweede date. Dat wil niet zeggen dat je iemand gelijk als relatiemateriaal beschouwt. Er kan altijd een mooie vriendschap uit daten voortkomen, maar ook dan moet er wel een klik zijn, al is die wat anders dan de liefdesklik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een klik?
als er geheel geen klik is de eerste date, dan is het toch eigenlijk wel al afgelopen. Kan wel als ik iemand toch heel aardig vind evt vriendschap (kan haast nooit met een man, maar goed heb er toch een paar) maar ben dan meteen wel duidelijk dat er verder niets zal gaan gebeuren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een al-dan-niet 'romantische' klik?
gmtaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Geen klik op de eerste date = geen tweede date. Dat wil niet zeggen dat je iemand gelijk als relatiemateriaal beschouwt. Er kan altijd een mooie vriendschap uit daten voortkomen, maar ook dan moet er wel een klik zijn, al is die wat anders dan de liefdesklik.
Jep.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:23 schreef Garisson72 het volgende:
hey dawg, die date van jou, was dat ook iemand van Fok?
Eerste date is bepalend ja, wat zeg ik: de eerste tien minuten van de eerste date zijn bepalend. Uitblijven van een klik betekent adios na die eerste date, en aangezien je het meteen weet is het ook een hele korte eerste date denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
eisen? eigenlijk gewoon dat het een leuke avond is...als er de eerste date geen ontzettende klik is, maar het is wel erg leuk kan er op zich best soms nog een tweede date komen....als er dan ook geen klik is...tja, dan wordt het mogelijk een vriendschap, of niet...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een al-dan-niet 'romantische' klik?
Ja, dwag, vertel eens wat meer hee! Ik heb ook verslag gedaan van mijn date, dus voor de draad ermee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:23 schreef Garisson72 het volgende:
hey dawg, die date van jou, was dat ook iemand van Fok?
haha...als je het zo bekijkt is er niet echt een goed antwoord mogelijk nee...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:24 schreef QueenR het volgende:
tja en hier kan ik moeilijk "ik ben een sexexpert" op gaan roepenmijn reputatie, wat doe je!
![]()
Nouja, ik had haar al een keer over de telefoon gesproken, en toen had ik al zoiets van: dat gaat wel klikken. En het bleek dus ook te klikken. Ze is intelligent, grappig, entertaining, enquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dwag, vertel eens wat meer hee! Ik heb ook verslag gedaan van mijn date, dus voor de draad ermee.
Toevallig. Uhu.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren toevallig ook een date gehad. Was erg geslaagd overigens, en ook zeker voor herhaling vatbaar.
Gewoon weer afspreken als het leuk was, als het niet leuk was dan niet. Simpel. En dating hoeft natuurlijk niet tot een relatie te leiden, ik vind het belangrijker dat ik een leuke tijd heb. Niet te moeilijk over denken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
Ja, kan me nog een date herinneren waarbij ik de date voor het eerst belde voor bevestiging van ons afspraakadres en hij sprak héél erg plat drents en ik was op dat moment direct al afgeknapt en moest nog vertrekken naar de datequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Garisson72 het volgende:
da's altijd een goeie. Vóór de eerste date ff over de telefoon spreken, of liever nog langer dan ff, dat geeft al een hele goeie indicatie qua slagingskans, is mijn ervaring.
Als je gewend bent de autist te spelen aan de telefoon, wordt dat vast niet veel beter op de date zelf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef SuperMocio het volgende:
hmmm, nooit gedaan eerst bellen. Ik laat me altijd verassen.Waar heb je het dan over in zo'n gesprek? Ik krijg een beetje een beeld in m'n hoofd van zo'n foute MTV dating show. (Wanna come in - Geforceerd 'are you excited about tonight? Pick you up at eight'-gesprek. Als je het hebt gezien weet je wat ik bedoel)
echt waar? ik hou daar dus niet van. Word je zo'n heetgeblakerd type van ook... wat gebruikt ze dan, een vlammenwerper of zo? een BFG9000?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef SuperMocio het volgende:
hmmm, nooit gedaan eerst bellen. Ik laat me altijd verassen.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dwag, vertel eens wat meer hee! Ik heb ook verslag gedaan van mijn date, dus voor de draad ermee.
...en het haalt mogelijk de scherpe randjes er alvast een beetje afquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Garisson72 het volgende:
da's altijd een goeie. Vóór de eerste date ff over de telefoon spreken, of liever nog langer dan ff, dat geeft al een hele goeie indicatie qua slagingskans, is mijn ervaring.
gij zijt vergevenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
haha...als je het zo bekijkt is er niet echt een goed antwoord mogelijk nee...![]()
sorry![]()
gelukkig maar...schuldgevoel is een zware lastquote:
vind dat ook wel leuk zo denk ik, een belletje vooraf. Wat extra voorpret delen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en het haalt mogelijk de scherpe randjes er alvast een beetje af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |