hmmz...en komt de ontkenning van twee kanten? want dan klinkt het alsof het gewoon nog aan is...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Ontkenning kan iets heel hardnekkigs zijn
Zoenen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hehehe, jij ouwe playert, je wilde scoren he?
Er moeten toch twee leuke mannen te vinden zijn die met ons uit willen? Ik ken er wel een paar, maar daar wil ik niet mee uitquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:
nu nog 2 mannen zoeken die mee willen
daar zit het probleem voor mij
![]()
Is dat zo'n probleem hier op fok?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:nu nog 2 mannen zoeken die mee willen
daar zit het probleem voor mij
![]()
ja...én scoren no doubtquote:
ze moeten natuurlijk wel erg leuk, knap en rijk zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er moeten toch twee leuke mannen te vinden zijn die met ons uit willen? Ik ken er wel een paar, maar daar wil ik niet mee uitEn jij denk ik ook niet (wil ik je niet aandoen
)
ok...ik weet genoeg....ontkenningsfasequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef dawg het volgende:
Scoren is voor mennekes van 16 in de kroeg als ze 6 pilsjes op hebben.
Ja, die heb ik dus niet in de aanbiedingquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
ze moeten natuurlijk wel erg leuk, knap en rijk zijn![]()
Wat wil je horen dan? Dat ik wilde neuken gisteren? Nou, laat ik eens eerlijk zijn en zeggen dat dat niet mijn insteek is op eerste dates. Nooit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ok...ik weet genoeg....ontkenningsfase![]()
Schijnt de band tussen 2 mensen heel snel sterk te maken, neuken op de eerste datequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:56 schreef dawg het volgende:
Wat wil je horen dan? Dat ik wilde neuken gisteren? Nou, laat ik eens eerlijk zijn en zeggen dat dat niet mijn insteek is op eerste dates. Nooit.
En dan vraag je hier om een date?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
wat een onzinquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijnt de band tussen 2 mensen heel snel sterk te maken, neuken op de eerste date
(jaja, wat wetenschappers zo af en toe onderzoeken verbaast je)
We waren hier tot de conclusie gekomen dat het niet verstandig isquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijnt de band tussen 2 mensen heel snel sterk te maken, neuken op de eerste date
ik voldoe wel aan 2 van de 3 dingen...., alleen dat laatste is een probleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook wachten tot de vierde date of zo? Of gewoon zo snel mogelijk nadat duidelijk is dat het een relatie is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
haha...hij zei insteekquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:56 schreef dawg het volgende:
Wat wil je horen dan? Dat ik wilde neuken gisteren? Nou, laat ik eens eerlijk zijn en zeggen dat dat niet mijn insteek is op eerste dates. Nooit.
wetenschappers neuken op de eerste date?....who knew!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
*proest*quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Of gewoon zo snel mogelijk nadat duidelijk is dat het een relatie is.
Ze moeten toch hun kans grijpen, eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef Abbadon het volgende:
wetenschappers neuken op de eerste date?....who knew!
wellicht een interessante vraag om het geheel weer eens ontopic te gooien:quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
...nadat duidelijk is dat het een relatie is.
Zodra men, buiten de dates, niet meer zonder elkaar kan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:05 schreef Abbadon het volgende:
wellicht een interessante vraag om het geheel weer eens ontopic te gooien:
wanneer is het 'duidelijk dat het een relatie is'?![]()
Je kunt altijd zonder iemand. Dat is dus geen argument.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Zodra men, buiten de dates, niet meer zonder elkaar kan?
eerlijk gezegd vond ik het 'zo snel mogelijk' gedeelte een grappiger beeld opleverenquote:
heyyyyy das mijn niveau!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou daten in de vorm van Disney classics kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |