Geen pet. En ook geen pet met een klep.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:20 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft ie een pet met een klep?
Zullen we samen op een date gaan?quote:
Ja, zeker omdat ze ook goed kon zoenen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Leuk! Was een succesvol weekendje weer dus.
Dat is geen date. Dat is nostalgisch tekenfilms kijken, tekenfilmlasteraar!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou daten in de vorm van Disney classics kijken?
Wat is het wel voor reeks dan als je niet mag kletsen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar goed. Slowchat mocht hier niet he?
Goeie zoeners zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat ze ook goed kon zoenen.En initiatief toonde. I like it.
Geen idee, ik ben deze-reeks-newbie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het wel voor reeks dan als je niet mag kletsen?![]()
Ja, ik dus ook en ik las ook al dat je niet mag zeuren over het single-zijn, je mag niet om dates vragen en je mag dus niet kletsenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Geen idee, ik ben deze-reeks-newbie.
okay, okay, ik denk even na dan....quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, ik noem ook maar een dwarsstraat. Anders wordt c_c boos.
Verzin jij iets dan.
En nu moeten we het hebben over allerlei aspecten van het single-zijn. Zolang het maar niet over dates vragen gaat, geen gewone chitchat of gezeur is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook en ik las ook al dat je niet mag zeuren over het single-zijn, je mag niet om dates vragen en je mag dus niet kletsen![]()
En nu?
Gelukkig luisteren wij allemaal niet zo goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook en ik las ook al dat je niet mag zeuren over het single-zijn, je mag niet om dates vragen en je mag dus niet kletsen![]()
En nu?
stiekem toch doen, lijkt me...anders is er niet zo heel veel aan hierquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En nu?
zal dat goed gaan danquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zullen we samen op een date gaan?![]()
Hoezo geloof je dat niet dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet zo erg dat ik single ben, maar ik schijn het wel te zijnIs dat de ontkenningsfase? (en valt dit onder zeuren of kletsen?)
ontkennen...dan toegeven...en dan acceptatie...toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet zo erg dat ik single ben, maar ik schijn het wel te zijnIs dat de ontkenningsfase? (en valt dit onder zeuren of kletsen?)
Ontkenningsfase lijkt me wel een interessant onderwerp voor hier.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Absoluut, ik ben aangenaam gezelschapquote:
misschien is haar vriend single, en zij niet....dat soort relaties komen voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Ontkenningsfase lijkt me wel een interessant onderwerp voor hier.
Ik heb alleen geen ervaring met een ontkenningsfase wat betreft het single zijn.
Maar vertel. Hoe ben je niet single terwijl je het wel bent?!
Hehehe, jij ouwe playert, je wilde scoren he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Tell me about it.
Jammer dat het al laat was en ze weg moest.![]()
![]()
Omdat het in theorie uit schijnt te zijn, maar in de praktijk merk ik daar niets van. Maar eigenlijk is dat allemaal veel te privé om op fok te bespreken met onbekenden hahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Ontkenningsfase lijkt me wel een interessant onderwerp voor hier.
Ik heb alleen geen ervaring met een ontkenningsfase wat betreft het single zijn.
Maar vertel. Hoe ben je niet single terwijl je het wel bent?!
Ja, dat is de ontkenningsfase en ja, dat valt onder kletsen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Dat is heel normaal, in het begin. Ontkenning door een staat van shock, zo je wiltquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet zo erg dat ik single ben, maar ik schijn het wel te zijnIs dat de ontkenningsfase?
nu nog 2 mannen zoeken die mee willenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben aangenaam gezelschapen ik weet zeker dat jij lang niet zo kattig bent als je wel eens overkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |