Zullen we samen op een date gaan?quote:
Ja, zeker omdat ze ook goed kon zoenen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Leuk! Was een succesvol weekendje weer dus.
Dat is geen date. Dat is nostalgisch tekenfilms kijken, tekenfilmlasteraar!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou daten in de vorm van Disney classics kijken?
Wat is het wel voor reeks dan als je niet mag kletsen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar goed. Slowchat mocht hier niet he?
Goeie zoeners zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat ze ook goed kon zoenen.En initiatief toonde. I like it.
Geen idee, ik ben deze-reeks-newbie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het wel voor reeks dan als je niet mag kletsen?![]()
Ja, ik dus ook en ik las ook al dat je niet mag zeuren over het single-zijn, je mag niet om dates vragen en je mag dus niet kletsenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Geen idee, ik ben deze-reeks-newbie.
okay, okay, ik denk even na dan....quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, ik noem ook maar een dwarsstraat. Anders wordt c_c boos.
Verzin jij iets dan.
En nu moeten we het hebben over allerlei aspecten van het single-zijn. Zolang het maar niet over dates vragen gaat, geen gewone chitchat of gezeur is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook en ik las ook al dat je niet mag zeuren over het single-zijn, je mag niet om dates vragen en je mag dus niet kletsen![]()
En nu?
Gelukkig luisteren wij allemaal niet zo goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook en ik las ook al dat je niet mag zeuren over het single-zijn, je mag niet om dates vragen en je mag dus niet kletsen![]()
En nu?
stiekem toch doen, lijkt me...anders is er niet zo heel veel aan hierquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En nu?
zal dat goed gaan danquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zullen we samen op een date gaan?![]()
Hoezo geloof je dat niet dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet zo erg dat ik single ben, maar ik schijn het wel te zijnIs dat de ontkenningsfase? (en valt dit onder zeuren of kletsen?)
ontkennen...dan toegeven...en dan acceptatie...toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet zo erg dat ik single ben, maar ik schijn het wel te zijnIs dat de ontkenningsfase? (en valt dit onder zeuren of kletsen?)
Ontkenningsfase lijkt me wel een interessant onderwerp voor hier.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Absoluut, ik ben aangenaam gezelschapquote:
misschien is haar vriend single, en zij niet....dat soort relaties komen voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Ontkenningsfase lijkt me wel een interessant onderwerp voor hier.
Ik heb alleen geen ervaring met een ontkenningsfase wat betreft het single zijn.
Maar vertel. Hoe ben je niet single terwijl je het wel bent?!
Hehehe, jij ouwe playert, je wilde scoren he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Tell me about it.
Jammer dat het al laat was en ze weg moest.![]()
![]()
Omdat het in theorie uit schijnt te zijn, maar in de praktijk merk ik daar niets van. Maar eigenlijk is dat allemaal veel te privé om op fok te bespreken met onbekenden hahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Ontkenningsfase lijkt me wel een interessant onderwerp voor hier.
Ik heb alleen geen ervaring met een ontkenningsfase wat betreft het single zijn.
Maar vertel. Hoe ben je niet single terwijl je het wel bent?!
Ja, dat is de ontkenningsfase en ja, dat valt onder kletsen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Dat is heel normaal, in het begin. Ontkenning door een staat van shock, zo je wiltquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet zo erg dat ik single ben, maar ik schijn het wel te zijnIs dat de ontkenningsfase?
nu nog 2 mannen zoeken die mee willenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben aangenaam gezelschapen ik weet zeker dat jij lang niet zo kattig bent als je wel eens overkomt
hmmz...en komt de ontkenning van twee kanten? want dan klinkt het alsof het gewoon nog aan is...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Ontkenning kan iets heel hardnekkigs zijn
Zoenen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hehehe, jij ouwe playert, je wilde scoren he?
Er moeten toch twee leuke mannen te vinden zijn die met ons uit willen? Ik ken er wel een paar, maar daar wil ik niet mee uitquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:
nu nog 2 mannen zoeken die mee willen
daar zit het probleem voor mij
![]()
Is dat zo'n probleem hier op fok?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:nu nog 2 mannen zoeken die mee willen
daar zit het probleem voor mij
![]()
ja...én scoren no doubtquote:
ze moeten natuurlijk wel erg leuk, knap en rijk zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er moeten toch twee leuke mannen te vinden zijn die met ons uit willen? Ik ken er wel een paar, maar daar wil ik niet mee uitEn jij denk ik ook niet (wil ik je niet aandoen
)
ok...ik weet genoeg....ontkenningsfasequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef dawg het volgende:
Scoren is voor mennekes van 16 in de kroeg als ze 6 pilsjes op hebben.
Ja, die heb ik dus niet in de aanbiedingquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
ze moeten natuurlijk wel erg leuk, knap en rijk zijn![]()
Wat wil je horen dan? Dat ik wilde neuken gisteren? Nou, laat ik eens eerlijk zijn en zeggen dat dat niet mijn insteek is op eerste dates. Nooit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ok...ik weet genoeg....ontkenningsfase![]()
Schijnt de band tussen 2 mensen heel snel sterk te maken, neuken op de eerste datequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:56 schreef dawg het volgende:
Wat wil je horen dan? Dat ik wilde neuken gisteren? Nou, laat ik eens eerlijk zijn en zeggen dat dat niet mijn insteek is op eerste dates. Nooit.
En dan vraag je hier om een date?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
wat een onzinquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijnt de band tussen 2 mensen heel snel sterk te maken, neuken op de eerste date
(jaja, wat wetenschappers zo af en toe onderzoeken verbaast je)
We waren hier tot de conclusie gekomen dat het niet verstandig isquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijnt de band tussen 2 mensen heel snel sterk te maken, neuken op de eerste date
ik voldoe wel aan 2 van de 3 dingen...., alleen dat laatste is een probleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook wachten tot de vierde date of zo? Of gewoon zo snel mogelijk nadat duidelijk is dat het een relatie is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
haha...hij zei insteekquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:56 schreef dawg het volgende:
Wat wil je horen dan? Dat ik wilde neuken gisteren? Nou, laat ik eens eerlijk zijn en zeggen dat dat niet mijn insteek is op eerste dates. Nooit.
wetenschappers neuken op de eerste date?....who knew!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Isabeau het volgende:
*proest*quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Of gewoon zo snel mogelijk nadat duidelijk is dat het een relatie is.
Ze moeten toch hun kans grijpen, eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef Abbadon het volgende:
wetenschappers neuken op de eerste date?....who knew!
wellicht een interessante vraag om het geheel weer eens ontopic te gooien:quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
...nadat duidelijk is dat het een relatie is.
Zodra men, buiten de dates, niet meer zonder elkaar kan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:05 schreef Abbadon het volgende:
wellicht een interessante vraag om het geheel weer eens ontopic te gooien:
wanneer is het 'duidelijk dat het een relatie is'?![]()
Je kunt altijd zonder iemand. Dat is dus geen argument.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Zodra men, buiten de dates, niet meer zonder elkaar kan?
eerlijk gezegd vond ik het 'zo snel mogelijk' gedeelte een grappiger beeld opleverenquote:
heyyyyy das mijn niveau!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou daten in de vorm van Disney classics kijken?
Als de man op 1 knie is gaan zitten met een ring? Nah, weet ik niet.. Wat ik wel een originele vond, werd gezegd tegen een kennis van me. Iets in de trant van 'en vanaf nu wil ik je voor mezelf' nadat ze met iemand anders gezoend had.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wanneer je elkaar niet wilt delen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet meer zonder elkaar wil, zou ik dan eerder zeggen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Zodra men, buiten de dates, niet meer zonder elkaar kan?
en dan zo snel mogelijk neuken dus?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Als de man op 1 knie is gaan zitten met een ring? Nah, weet ik niet.. Wat ik wel een originele vond, werd gezegd tegen een kennis van me. Iets in de trant van 'en vanaf nu wil ik je voor mezelf' nadat ze met iemand anders gezoend had.
hele leuke zin iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook wachten tot de vierde date of zo? Of gewoon zo snel mogelijk nadat duidelijk is dat het een relatie is.
Dat bedoel ik niet hequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef dawg het volgende:
Je kunt altijd zonder iemand. Dat is dus geen argument.
Ja, precies.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Abbadon het volgende:
niet meer zonder elkaar wil, zou ik dan eerder zeggen...
jezus jullie gaan snelquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Als de man op 1 knie is gaan zitten met een ring? Nah, weet ik niet.. Wat ik wel een originele vond, werd gezegd tegen een kennis van me. Iets in de trant van 'en vanaf nu wil ik je voor mezelf' nadat ze met iemand anders gezoend had.
Same.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vond ik het 'zo snel mogelijk' gedeelte een grappiger beeld opleveren![]()
Die zegels? Krijg je die bij de C1000?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
hele leuke zin idd![]()
Hoe stel je dat vast? door het te "bezegelen" met sex?(dan heb je namelijk een kleine tegenspraak niet?)
die zou ik niet doen, das sex zonder fratsen ook zo saaiquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Die zegels? Krijg je die bij de C1000?Dan ga ik morgen even boodschappen doen.
Scheelt wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
die zou ik niet doen, das sex zonder fratsen ook zo saai![]()
appie heinquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Die zegels? Krijg je die bij de C1000?Dan ga ik morgen even boodschappen doen.
...en wat als de sex dan tegenvalt...dan 'zo snel mogelijk' weer uitmaken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef QueenR het volgende:
hele leuke zin idd![]()
Hoe stel je dat vast? door het te "bezegelen" met sex?(dan heb je namelijk een kleine tegenspraak niet?)
breek me de bek niet open.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en wat als de sex dan tegenvalt...dan 'zo snel mogelijk' weer uitmaken?![]()
relaties zijn ingewikkeld![]()
Absolutely! En dan ook zo vaak mogelijk enzoquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dan zo snel mogelijk neuken dus?![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Absolutely! En dan ook zo vaak mogelijk enzo. Zo snel mogelijk de experimenteerfase induiken met z'n tweetjes enzo, de sterren van de hemel neuken, elkaar lekker ontdekken enzo. Hmm, ik begrijp ineens waarom mensen wel eens een voorkeur hebben voor korte relaties
.
Hij liep een beetje te twijfelen of hij een relatie wilde. Dus toen had zij geen zin om een beetje af te wachten, kwam ze iemand tegen die ze best wel leuk vond en via via hoorde hij dat er gezoend was. Toen besloot hij dat hij toch wel een relatie wildequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
jezus jullie gaan snel![]()
dus eerst vreemdgaan en als je dat niet leuk vind is het een relatie????![]()
now you're talking!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Absolutely! En dan ook zo vaak mogelijk enzo. Zo snel mogelijk de experimenteerfase induiken met z'n tweetjes enzo, de sterren van de hemel neuken, elkaar lekker ontdekken enzo. Hmm, ik begrijp ineens waarom mensen wel eens een voorkeur hebben voor korte relaties
.
van sex of van relaties?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
breek me de bek niet open.![]()
Ik heb er geen kaas van gegeten iig.
ja en 'pas op Varken's saaaaate' ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:16 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Komt die bedrijfsleider nog meedoen
'Lekker blijven plakken he?'
Hmm, in mijn geval denk ik wel. Ik doe het niet meer buiten relaties in ieder geval.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
hele leuke zin idd![]()
tja en hier kan ik moeilijk "ik ben een sexexpert" op gaan roepenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
van sex of van relaties?![]()
sorry...sommige inkoppertjes zijn te makkelijk...
Everybody deserves a second chance, dus als het de eerste keer niet goed ging wil ik zeker nog wel een tweede date hebben. Als het dan niet goed gaat, dan is het mijns inziens wel duidelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een klik?
Geen klik op de eerste date = geen tweede date. Dat wil niet zeggen dat je iemand gelijk als relatiemateriaal beschouwt. Er kan altijd een mooie vriendschap uit daten voortkomen, maar ook dan moet er wel een klik zijn, al is die wat anders dan de liefdesklik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een klik?
als er geheel geen klik is de eerste date, dan is het toch eigenlijk wel al afgelopen. Kan wel als ik iemand toch heel aardig vind evt vriendschap (kan haast nooit met een man, maar goed heb er toch een paar) maar ben dan meteen wel duidelijk dat er verder niets zal gaan gebeuren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een al-dan-niet 'romantische' klik?
gmtaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Geen klik op de eerste date = geen tweede date. Dat wil niet zeggen dat je iemand gelijk als relatiemateriaal beschouwt. Er kan altijd een mooie vriendschap uit daten voortkomen, maar ook dan moet er wel een klik zijn, al is die wat anders dan de liefdesklik.
Jep.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:23 schreef Garisson72 het volgende:
hey dawg, die date van jou, was dat ook iemand van Fok?
Eerste date is bepalend ja, wat zeg ik: de eerste tien minuten van de eerste date zijn bepalend. Uitblijven van een klik betekent adios na die eerste date, en aangezien je het meteen weet is het ook een hele korte eerste date denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
eisen? eigenlijk gewoon dat het een leuke avond is...als er de eerste date geen ontzettende klik is, maar het is wel erg leuk kan er op zich best soms nog een tweede date komen....als er dan ook geen klik is...tja, dan wordt het mogelijk een vriendschap, of niet...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
In hoeverre stellen jullie eisen aan de uitkomst van de eerste date? Moet iemand echt relatiemateriaal zijn wil er een tweede/derde date komen, of zien jullie daten als een vrijblijvende manier om meer mensen te leren kennen? Hoe snel haken jullie af/geven jullie op bij het uitblijven van een al-dan-niet 'romantische' klik?
Ja, dwag, vertel eens wat meer hee! Ik heb ook verslag gedaan van mijn date, dus voor de draad ermee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:23 schreef Garisson72 het volgende:
hey dawg, die date van jou, was dat ook iemand van Fok?
haha...als je het zo bekijkt is er niet echt een goed antwoord mogelijk nee...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:24 schreef QueenR het volgende:
tja en hier kan ik moeilijk "ik ben een sexexpert" op gaan roepenmijn reputatie, wat doe je!
![]()
Nouja, ik had haar al een keer over de telefoon gesproken, en toen had ik al zoiets van: dat gaat wel klikken. En het bleek dus ook te klikken. Ze is intelligent, grappig, entertaining, enquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dwag, vertel eens wat meer hee! Ik heb ook verslag gedaan van mijn date, dus voor de draad ermee.
Toevallig. Uhu.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren toevallig ook een date gehad. Was erg geslaagd overigens, en ook zeker voor herhaling vatbaar.
Gewoon weer afspreken als het leuk was, als het niet leuk was dan niet. Simpel. En dating hoeft natuurlijk niet tot een relatie te leiden, ik vind het belangrijker dat ik een leuke tijd heb. Niet te moeilijk over denken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef SuperMocio het volgende:
Ja, kan me nog een date herinneren waarbij ik de date voor het eerst belde voor bevestiging van ons afspraakadres en hij sprak héél erg plat drents en ik was op dat moment direct al afgeknapt en moest nog vertrekken naar de datequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Garisson72 het volgende:
da's altijd een goeie. Vóór de eerste date ff over de telefoon spreken, of liever nog langer dan ff, dat geeft al een hele goeie indicatie qua slagingskans, is mijn ervaring.
Als je gewend bent de autist te spelen aan de telefoon, wordt dat vast niet veel beter op de date zelf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef SuperMocio het volgende:
hmmm, nooit gedaan eerst bellen. Ik laat me altijd verassen.Waar heb je het dan over in zo'n gesprek? Ik krijg een beetje een beeld in m'n hoofd van zo'n foute MTV dating show. (Wanna come in - Geforceerd 'are you excited about tonight? Pick you up at eight'-gesprek. Als je het hebt gezien weet je wat ik bedoel)
echt waar? ik hou daar dus niet van. Word je zo'n heetgeblakerd type van ook... wat gebruikt ze dan, een vlammenwerper of zo? een BFG9000?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef SuperMocio het volgende:
hmmm, nooit gedaan eerst bellen. Ik laat me altijd verassen.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, dwag, vertel eens wat meer hee! Ik heb ook verslag gedaan van mijn date, dus voor de draad ermee.
...en het haalt mogelijk de scherpe randjes er alvast een beetje afquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Garisson72 het volgende:
da's altijd een goeie. Vóór de eerste date ff over de telefoon spreken, of liever nog langer dan ff, dat geeft al een hele goeie indicatie qua slagingskans, is mijn ervaring.
gij zijt vergevenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
haha...als je het zo bekijkt is er niet echt een goed antwoord mogelijk nee...![]()
sorry![]()
gelukkig maar...schuldgevoel is een zware lastquote:
vind dat ook wel leuk zo denk ik, een belletje vooraf. Wat extra voorpret delen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en het haalt mogelijk de scherpe randjes er alvast een beetje af
maar dan is het wel weer duidelijk over wie dit topic gaatquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is dat een gevalletje copy/paste en wat geslachten veranderen.![]()
Oh ja nou je het zegtquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |