maar dan is het wel weer duidelijk over wie dit topic gaatquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is dat een gevalletje copy/paste en wat geslachten veranderen.![]()
Oh ja nou je het zegtquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Absolutely! En dan ook zo vaak mogelijk enzo. Zo snel mogelijk de experimenteerfase induiken met z'n tweetjes enzo, de sterren van de hemel neuken, elkaar lekker ontdekken enzo. Hmm, ik begrijp ineens waarom mensen wel eens een voorkeur hebben voor korte relaties
.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Garisson72 het volgende:
da's altijd een goeie. Vóór de eerste date ff over de telefoon spreken, of liever nog langer dan ff, dat geeft al een hele goeie indicatie qua slagingskans, is mijn ervaring.
Ik bel meestal wel vantevoren. Goede graadmeter vaak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
vind dat ook wel leuk zo denk ik, een belletje vooraf. Wat extra voorpret delen.
Bellen voor de eerste date is juist wel OK, vind ik. Vaak kun je dan gewoon inhaken op MSN-gesprekken. Of je laat iemand getuige zijn van een zelfmoordpoging of zoquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef SuperMocio het volgende:
hmmm, nooit gedaan eerst bellen. Ik laat me altijd verrassen.Waar heb je het dan over in zo'n gesprek? Ik krijg een beetje een beeld in m'n hoofd van zo'n foute MTV dating show. (Wanna come in - Geforceerd 'are you excited about tonight? Pick you up at eight'-gesprek. Als je het hebt gezien weet je wat ik bedoel)
edit: ja ja meneert de spelling nazi: NO POST FOR YOU!![]()
![]()
naja in mijn omgeving wordt dat constant afgeraden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef OldJeller het volgende:
Iedereen hier is duidelijk bekend met e-dates, dus.
Ja, ik 1xquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef OldJeller het volgende:
Iedereen hier is duidelijk bekend met e-dates, dus.
Ik bel sowieso nooit mensen (ook vrienden niet) om een praatje te maken. Altijd over iets concreets, of om een afspraak te maken om bij te praten. Hoe dan ook, aangezien ik niet via internet date, heb ik de vrouw in kwestie meestal wel al eens eerder gesproken voordat de date plaats vindt. Vaak bij het hele 'zin om een keer iets te gaan drinken ergens' gebeuren. (of een variant daar op)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je gewend bent de autist te spelen aan de telefoon, wordt dat vast niet veel beter op de date zelf.
Heb je d'r zin an? Joa, ik wa! Ik kom je wel ophal'n.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kan me nog een date herinneren waarbij ik de date voor het eerst belde voor bevestiging van ons afspraakadres en hij sprak héél erg plat drents en ik was op dat moment direct al afgeknapt en moest nog vertrekken naar de date![]()
Zoiets jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Heb je d'r zin an? Joa, ik wa! Ik kom je wel ophal'n.![]()
Een nog kanslozer typje dan ik en die dacht dat hij, als hij de tekst:"Lekker wijf neuken?" in zijn lichtkrantje zette, het gigantisch druk zou krijgen.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ask dawg, die schijnt veel te daten via fok!![]()
Het is dus écht waar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik bel meestal wel vantevoren. Goede graadmeter vaak.
ik ook een keertje en zeker niet van fokquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik 1xEn dat was dus niet echt wat ik zocht. Het was alleen meer een 'we zitten allebei op fok en wonen in dezelfde stad, laten we eens afspreken'date
![]()
Ik krijg altijd de neiging om dat soort mensen te bespringen. Om ze vervolgens met hun hoofd in het toilet te drukken of zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een nog kanslozer typje dan ik en die dacht dat hij, als hij de tekst:"Lekker wijf neuken?" in zijn lichtkrantje zette, het gigantisch druk zou krijgen.
Dat viel tegen.![]()
Ik heb helaas ontdekt dat ik een voorkeur heb voor een bepaald type man en dat is zelden het type man wat je als 'lekker' zou omschrijven. Stom hè, dat knappe mannen me lichamelijk wel wat doen, maar geestelijk nietsquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:59 schreef Miss_S het volgende:
ik ook een keertje en zeker niet van fok
de date zelf was heel leuk en gezellig maar geen relatie materiaal
ookal was hij wel erg lekker
Wat? Dat Whoops en ik gisteren een uitermate geslaagde date hebben gehad? Ja, dat is écht waar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Het is dus écht waar. [afbeelding]
Je moet sowieso natuurlijk een enorme aandachtshoer zijn om een t-shirt met lichtkrant te kopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om dat soort mensen te bespringen. Om ze vervolgens met hun hoofd in het toilet te drukken of zo.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat? Dat Whoops en ik gisteren een uitermate geslaagde date hebben gehad? Ja, dat is écht waar.
Voel je het topic trillen door de schok?
Wat krijg je betaald voor je rol in deze soapquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat? Dat Whoops en ik gisteren een uitermate geslaagde date hebben gehad? Ja, dat is écht waar.
Ik niet. Ik krijg altijd medelijden met dat soort types. Jezelf zo voor lul zetten. Net als die vrachtwagenchauffeurs met een bord achter het raam:"Vrijgezel".quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om dat soort mensen te bespringen. Om ze vervolgens met hun hoofd in het toilet te drukken of zo.
Hete dampende geile neukseks. Heel veel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Wat krijg je betaald voor je rol in deze soap
Verstandige omgeving. Er gaat niets boven echte deernes met alles erop en eraan, zonder de tussenkomst van een computer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef WEST het volgende:
[..]
naja in mijn omgeving wordt dat constant afgeraden.![]()
Heb je er toch wat van geleerd, ondanks de fiasco.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik 1xEn dat was dus niet echt wat ik zocht. Het was alleen meer een 'we zitten allebei op fok en wonen in dezelfde stad, laten we eens afspreken'date
![]()
Ik ook zelden, alleen vrouwen denken daar vaak anders over en bellen je als je net op het punt staat om te gaat slapen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:54 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Ik bel sowieso nooit mensen (ook vrienden niet) om een praatje te maken. Altijd over iets concreets, of om een afspraak te maken om bij te praten. Hoe dan ook, aangezien ik niet via internet date, heb ik de vrouw in kwestie meestal wel al eens eerder gesproken voordat de date plaats vindt. Vaak bij het hele 'zin om een keer iets te gaan drinken ergens' gebeuren. (of een variant daar op)
Maaruh zou je het vervelend vinden als WD al haar welbekende verhalen op Internet plaatstquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Hete dampende geile neukseks. Heel veel.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef Heldopsokken het volgende:
Maaruh zou je het vervelend vinden als WD al haar welbekende verhalen op Internet plaatst
ik val meestal op mannen waarbij iets van het uiterlijk niet kloptquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb helaas ontdekt dat ik een voorkeur heb voor een bepaald type man en dat is zelden het type man wat je als 'lekker' zou omschrijven. Stom hè, dat knappe mannen me lichamelijk wel wat doen, maar geestelijk niets![]()
Nee sorry, the carefactory is all out of stock today.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn vriendin/ex-vriendin heeft een account daar. Dat had ze al voordat we een relatie kregen. Het heeft me altijd wel ergens dwars gezeten. Vooral toen ik erachter kwam dat ze er nog regelmatig op keek. Nu wilde ik dus weleens weten of ze een betaald account had. (en vragen is ook weer zoiets, dan ben ik achterdochtig etc.)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:51 schreef MNR het volgende:
Keej Jeller, je had gelijk(slaat niet op bovenstaande)
@leolinedance: waarom wil je dat checken op relatieplanet?
Nee, wie wil er nu niet een internetberoemdheid zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Maaruh zou je het vervelend vinden als WD al haar welbekende verhalen op Internet plaatst
Zodat je kunt beslissen of het nou je vriendin of je ex is?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn vriendin/ex-vriendin heeft een account daar. Dat had ze al voordat we een relatie kregen. Het heeft me altijd wel ergens dwars gezeten. Vooral toen ik erachter kwam dat ze er nog regelmatig op keek. Nu wilde ik dus weleens weten of ze een betaald account had. (en vragen is ook weer zoiets, dan ben ik achterdochtig etc.)
terwijl je nu slechts een internet-stalker bent.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn vriendin/ex-vriendin heeft een account daar. Dat had ze al voordat we een relatie kregen. Het heeft me altijd wel ergens dwars gezeten. Vooral toen ik erachter kwam dat ze er nog regelmatig op keek. Nu wilde ik dus weleens weten of ze een betaald account had. (en vragen is ook weer zoiets, dan ben ik achterdochtig etc.)
Je kan lachen, maar het zou voor mij wel een reden zijn om even na te denken voordat ik met Whoops zou gaan datenquote:
My thought exactly (vandaar mijn vraagquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Zodat je kunt beslissen of het nou je vriendin of je ex is?
Beetje waar jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
terwijl je nu slechts een internet-stalker bent.![]()
LOL!!!quote:
Wil je een keer... en dan jankend ophangen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef MNR het volgende:
[..]
My thought exactly (vandaar mijn vraag)
[..]
Waarom bel je haar niet gewoon
Is toch veel leuker? Vragen of ze een keertje met je wil gaan drinken of zo?
Jeller!!! hahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:27 schreef OldJeller het volgende:
Wil je een keer... en dan jankend ophangen.
zegt ons dit nu iets over jou of over Whoops?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar het zou voor mij wel een reden zijn om even na te denken voordat ik met Whoops zou gaan daten![]()
Wat denk jij Gari?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:30 schreef Garisson72 het volgende:
zegt ons dit nu iets over jou of over Whoops?
Beidequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zegt ons dit nu iets over jou of over Whoops?
Ik gun mijn vriendin/ex niet die inkopper om me af te gaan kattenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef MNR het volgende:
[..]
My thought exactly (vandaar mijn vraag)
[..]
Beetje waar ja
Waarom bel je haar niet gewoon
Is toch veel leuker? Vragen of ze een keertje met je wil gaan drinken of zo?
Harde en zachte G he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef ToT het volgende:
Nou die date laat helaas nog ff op zich wachten. Komend weekend komt het wat lastig uit. Misschien het weekend we op?
Fool?quote:
Nou als je alleen op al die verhalen hier afgaat kan ik me nog wel voorstellen dat je een zeker beeld zou krijgen dat bijvoorbeeld Heldopsokken ertoe verleidt dequote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Fool?![]()
![]()
oké, zo pak ik het natuurlijk niet aan als ik echt wat geregeld wil krijgen, maar als het me niet veel interesseert wel. Mooi is dat!
Anders rijd ik naar haar huis midden in de nacht, pak de akoestische gitaar van m'n rug en begin onder haar raam te zingen:
Out in the fields, where the farmers grow bread
When called for the meals, they took for the shed
Then dark came to fall, and silence was all
A beauty shone bright, surrounded by light
C'Mon Now
I fell in love with an alien
I fell in love with her eyes
I'm telling you no disguise
Waarna ze al rennend de voordeur uitkomt en in mijn open armen springt.
LOL!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef OldJeller het volgende:
Fool?![]()
![]()
oké, zo pak ik het natuurlijk niet aan als ik echt wat geregeld wil krijgen, maar als het me niet veel interesseert wel. Mooi is dat!
[serenade]
iemand is ouderwets maar een hippe gozer komt met Peter Gabriel??????quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:39 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
ouderwets! De jeugd van tegenwoordig komt met een boombox met Peter Gabriel op voorrijden.
Ik geloof dat je me verkeerd begrijpt. Noem me ouderwets, maar ik zal het behoorlijk kut vinden als mijn relatie met mijn medeweten dagelijks op het internet besproken wordt in zulke details. Als ik het niet zou weten, zou het me niks kunnen schelen. Ik heb WD wel eens zien zeggen dat ze ondanks dat haar scharrel het niet leuk vond toch verhalen op internet plaatste.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou als je alleen op al die verhalen hier afgaat kan ik me nog wel voorstellen dat je een zeker beeld zou krijgen dat bijvoorbeeld Heldopsokken ertoe verleidt de-smiley aan te klikken, maar ik heb het genoegen mogen smaken Whoopsert IRL te treffen en dus handel ik met voorkennis. Dus eigenlijk is het niet eerlijk.
kan ik me wel in vinden, zou ook niet zo graag op Boe's lijstje staanquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me verkeerd begrijpt. Noem me ouderwets, maar ik zal het behoorlijk kut vinden als mijn relatie met mijn medeweten dagelijks op het internet besproken wordt. Als ik het niet zou weten, zou het me niks kunnen schelen. Ik heb WD wel eens zien zeggen dat ze ondanks dat haar scharrel het niet leuk vond toch verhalen op internet plaatste.
Het gaat me niet om Whoops zelf. Die ken ik niet. Ik krijg alleen een enorm gouden kooi, big brother idee ervan.
De jeugd is dan ook niet mijn werkgebied, maar volwassen schöne hertjes.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:39 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
ouderwets! De jeugd van tegenwoordig komt met een boombox met Peter Gabriel op voorrijden.
Wat?! Op dit nummer kan je lekker naast elkaar zitten en heen en weer wiegen. Ik heb dan wel niet zulke lange lokken als de Kelly Family, maar ze zijn niet onaardig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!!
Jeller!!!! Jij spoort echt niet he?![]()
Schitterend!
Overigens..dat is wel leuk als een kerel onder aan je raam komt zingen![]()
Zat dan alleen aan een ietwat anders nummer te denken
En zo is het maar netquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef QueenR het volgende:
Mijn sexleven is prive, een tipje van de sluier mag gelift worden maar geheel naakt is alleen voor een speciaal iemand voorbestemd![]()
nou als iemand me een serenade geeft, al zingende dat ik een alien ben, gok ik toch dat ik daar niet echt warm van loop meneer de meesterquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De jeugd is dan ook niet mijn werkgebied, maar volwassen schöne hertjes.
[..]
Wat?! Op dit nummer kan je lekker naast elkaar zitten en heen en weer wiegen. Ik heb dan wel niet zulke lange lokken als de Kelly Family, maar ze zijn niet onaardig.
Voor de lurkers en pupillen die nu hevig notities zitten te maken van deze heer en meester; let wel, als je het niet juist brengt kan je ook ipv een blije dame die in je armen springt, een bloempot vanuit haar raam op je muil krijgen.
Mensen doen niks anders dan enigzins persoonlijke dingen op internet plaatsen. Getuige ook de talloze fora, weblogs, postsecret-achtige sites, etc etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me verkeerd begrijpt. Noem me ouderwets, maar ik zal het behoorlijk kut vinden als mijn relatie met mijn medeweten dagelijks op het internet besproken wordt in zulke details. Als ik het niet zou weten, zou het me niks kunnen schelen. Ik heb WD wel eens zien zeggen dat ze ondanks dat haar scharrel het niet leuk vond toch verhalen op internet plaatste.
Het gaat me niet om Whoops zelf. Die ken ik niet. Ik krijg alleen een enorm gouden kooi, big brother idee ervan.
Het zou een misdaad zijn om dit lichaam te verhullen in kleding, ik ben dan ook verplicht om de mens op deze aardse planeet het licht te doen zien, waar ik tevens graag gebruik van maak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
een tipje van de sluier mag gelift worden maar geheel naakt is alleen voor een speciaal iemand voorbestemd![]()
Een vrouw toezingen met:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef OldJeller het volgende:
Wat?! Op dit nummer kan je lekker naast elkaar zitten en heen en weer wiegen. Ik heb dan wel niet zulke lange lokken als de Kelly Family, maar ze zijn niet onaardig.
I rest my case..quote:I fell in love with an alien
I fell in love with her eyes
I'm telling you no disguise
ken er ook nog diverse die er niet op staanquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:49 schreef dawg het volgende:
Oh, en Boe's lijst is grotendeels bullshit. Anders zitten er wel veel sletten op Fok!![]()
Mijn mojo, wat doe je?!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou als iemand me een serenade geeft, al zingende dat ik een alien ben, gok ik toch dat ik daar niet echt warm van loop meneer de meester![]()
![]()
dat zeg ik, kan toch niet hequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Een vrouw toezingen met:
[..]
I rest my case..![]()
pssst.....sarcasmequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
iemand is ouderwets maar een hippe gozer komt met Peter Gabriel??????![]()
Oh. Vertel eens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
ken er ook nog diverse die er niet op staanmaar wel horen..
Andere southpark.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef SuperMocio het volgende:
de versie uit southpark kan ik in de gauwigheid even niet vinden op youtube
ik ook ja.. maar ook nog meer hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Vertel eens.
Of hoor je er zelf ook op te staan?
Nee, dan is je geaardheid gelijk duidelijk en kun je het welvergeten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Abbadon het volgende:
een serenade! da's best grappig om te doen
al zou ik persoonlijk ook niet voor de Kelly Family gaan...
Kijk, nu wordt het interessant. Namen willen we.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik ook ja.. maar ook nog meer hoor
![]()
Past goed bij heldopsokkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef SuperMocio het volgende:
pssst.....sarcasme
zodat ik ook op de lijst toegevoegd wordt?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Kijk, nu wordt het interessant. Namen willen we.
Persoonlijk zou ik dan gillend wegrennen. Wat ontzettend corny.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan is je geaardheid gelijk duidelijk en kun je het welvergeten.
Ik vind dat nummer van Paul Garrack wel wat hebben:"Walk in the room"
Walk in the room - Paul Garrack
En ik kan mooi zingen dus wie weet.![]()
Ow,wacht, er mist nog iets belangrijks:![]()
Een vrouw![]()
![]()
geloof me...dat valt reuze meequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dan is je geaardheid gelijk duidelijk en kun je het welvergeten.
nou das wel een mooi liedje, kom je toch weer ietsjes omhoog in die lange weg die nog moet worden gegaan naar echt meesterschapquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef OldJeller het volgende:
-edit
nu ben ik nieuwsgierig wat daar stondquote:
En dan zeggen ze dat vrouwen niet weten wat ze willenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef QueenR het volgende:
liedje zegt me niets :.....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dan gillend wegrennen. Wat ontzettend corny.
Maar er zijn vast zat vrouwen die dat wel kunnen waarderen.
Ik heb een algeheel gebrek aan romantiek geloof ik.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geloof me...dat valt reuze mee![]()
dat liedje is het niet echt trouwens, beetje suf...cheesy 80's synth-romantiek
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen niet weten wat ze willen
Mannen zijn zelf net zo wispelturig![]()
Oeh koosnaampjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Past goed bij heldopsokken
Sorry socks![]()
ik wilde lachen, maar toen besefte ik me dat je misschien wel geen grapje maaktequote:
je begint me te leren kennenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik wilde lachen, maar toen besefte ik me dat je misschien wel geen grapje maakte![]()
Sue me!quote:
ik weet hetquote:
wat dacht jij van Pussycatdolls; dont you wish your girlfriend was hot like me?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:09 schreef OldJeller het volgende:
Bla bla bla, ik stel voor dat jullie allen Eric Carmen - All by myself voor jezelf ten gehore brengt in je lege kamer, gevolgd door Foreigner - I want to know what love is.
Make my day.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Sue me!
Maarre... ik wil je wel overtuigen van mijn gelijk hoor dawg, geen enkele probleem.
Ow Jeller!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:09 schreef OldJeller het volgende:
Bla bla bla, ik stel voor dat jullie allen Eric Carmen - All by myself voor jezelf ten gehore brengt in je lege kamer, gevolgd door Foreigner - I want to know what love is.
ja wie durftquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow Jeller!![]()
Kun je dan ook direct "Dat ben jij" van Marco Borsato spelen voor ons?![]()
(persoonlijk houd ik van iets meer pit)
nog 3 posts en dan is dit topic weer vol
Dus......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |