quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om dat soort mensen te bespringen. Om ze vervolgens met hun hoofd in het toilet te drukken of zo.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Fool?![]()
![]()
oké, zo pak ik het natuurlijk niet aan als ik echt wat geregeld wil krijgen, maar als het me niet veel interesseert wel. Mooi is dat!
Anders rijd ik naar haar huis midden in de nacht, pak de akoestische gitaar van m'n rug en begin onder haar raam te zingen:
Out in the fields, where the farmers grow bread
When called for the meals, they took for the shed
Then dark came to fall, and silence was all
A beauty shone bright, surrounded by light
C'Mon Now
I fell in love with an alien
I fell in love with her eyes
I'm telling you no disguise
Waarna ze al rennend de voordeur uitkomt en in mijn open armen springt.
LOL!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef OldJeller het volgende:
Fool?![]()
![]()
oké, zo pak ik het natuurlijk niet aan als ik echt wat geregeld wil krijgen, maar als het me niet veel interesseert wel. Mooi is dat!
[serenade]
iemand is ouderwets maar een hippe gozer komt met Peter Gabriel??????quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:39 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
ouderwets! De jeugd van tegenwoordig komt met een boombox met Peter Gabriel op voorrijden.
Ik geloof dat je me verkeerd begrijpt. Noem me ouderwets, maar ik zal het behoorlijk kut vinden als mijn relatie met mijn medeweten dagelijks op het internet besproken wordt in zulke details. Als ik het niet zou weten, zou het me niks kunnen schelen. Ik heb WD wel eens zien zeggen dat ze ondanks dat haar scharrel het niet leuk vond toch verhalen op internet plaatste.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou als je alleen op al die verhalen hier afgaat kan ik me nog wel voorstellen dat je een zeker beeld zou krijgen dat bijvoorbeeld Heldopsokken ertoe verleidt de-smiley aan te klikken, maar ik heb het genoegen mogen smaken Whoopsert IRL te treffen en dus handel ik met voorkennis. Dus eigenlijk is het niet eerlijk.
kan ik me wel in vinden, zou ook niet zo graag op Boe's lijstje staanquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me verkeerd begrijpt. Noem me ouderwets, maar ik zal het behoorlijk kut vinden als mijn relatie met mijn medeweten dagelijks op het internet besproken wordt. Als ik het niet zou weten, zou het me niks kunnen schelen. Ik heb WD wel eens zien zeggen dat ze ondanks dat haar scharrel het niet leuk vond toch verhalen op internet plaatste.
Het gaat me niet om Whoops zelf. Die ken ik niet. Ik krijg alleen een enorm gouden kooi, big brother idee ervan.
De jeugd is dan ook niet mijn werkgebied, maar volwassen schöne hertjes.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:39 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
ouderwets! De jeugd van tegenwoordig komt met een boombox met Peter Gabriel op voorrijden.
Wat?! Op dit nummer kan je lekker naast elkaar zitten en heen en weer wiegen. Ik heb dan wel niet zulke lange lokken als de Kelly Family, maar ze zijn niet onaardig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!!
Jeller!!!! Jij spoort echt niet he?![]()
Schitterend!
Overigens..dat is wel leuk als een kerel onder aan je raam komt zingen![]()
Zat dan alleen aan een ietwat anders nummer te denken
En zo is het maar netquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef QueenR het volgende:
Mijn sexleven is prive, een tipje van de sluier mag gelift worden maar geheel naakt is alleen voor een speciaal iemand voorbestemd![]()
nou als iemand me een serenade geeft, al zingende dat ik een alien ben, gok ik toch dat ik daar niet echt warm van loop meneer de meesterquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De jeugd is dan ook niet mijn werkgebied, maar volwassen schöne hertjes.
[..]
Wat?! Op dit nummer kan je lekker naast elkaar zitten en heen en weer wiegen. Ik heb dan wel niet zulke lange lokken als de Kelly Family, maar ze zijn niet onaardig.
Voor de lurkers en pupillen die nu hevig notities zitten te maken van deze heer en meester; let wel, als je het niet juist brengt kan je ook ipv een blije dame die in je armen springt, een bloempot vanuit haar raam op je muil krijgen.
Mensen doen niks anders dan enigzins persoonlijke dingen op internet plaatsen. Getuige ook de talloze fora, weblogs, postsecret-achtige sites, etc etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me verkeerd begrijpt. Noem me ouderwets, maar ik zal het behoorlijk kut vinden als mijn relatie met mijn medeweten dagelijks op het internet besproken wordt in zulke details. Als ik het niet zou weten, zou het me niks kunnen schelen. Ik heb WD wel eens zien zeggen dat ze ondanks dat haar scharrel het niet leuk vond toch verhalen op internet plaatste.
Het gaat me niet om Whoops zelf. Die ken ik niet. Ik krijg alleen een enorm gouden kooi, big brother idee ervan.
Het zou een misdaad zijn om dit lichaam te verhullen in kleding, ik ben dan ook verplicht om de mens op deze aardse planeet het licht te doen zien, waar ik tevens graag gebruik van maak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
een tipje van de sluier mag gelift worden maar geheel naakt is alleen voor een speciaal iemand voorbestemd![]()
Een vrouw toezingen met:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef OldJeller het volgende:
Wat?! Op dit nummer kan je lekker naast elkaar zitten en heen en weer wiegen. Ik heb dan wel niet zulke lange lokken als de Kelly Family, maar ze zijn niet onaardig.
I rest my case..quote:I fell in love with an alien
I fell in love with her eyes
I'm telling you no disguise
ken er ook nog diverse die er niet op staanquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:49 schreef dawg het volgende:
Oh, en Boe's lijst is grotendeels bullshit. Anders zitten er wel veel sletten op Fok!![]()
Mijn mojo, wat doe je?!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou als iemand me een serenade geeft, al zingende dat ik een alien ben, gok ik toch dat ik daar niet echt warm van loop meneer de meester![]()
![]()
dat zeg ik, kan toch niet hequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Een vrouw toezingen met:
[..]
I rest my case..![]()
pssst.....sarcasmequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
iemand is ouderwets maar een hippe gozer komt met Peter Gabriel??????![]()
Oh. Vertel eens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
ken er ook nog diverse die er niet op staanmaar wel horen..
Andere southpark.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef SuperMocio het volgende:
de versie uit southpark kan ik in de gauwigheid even niet vinden op youtube
ik ook ja.. maar ook nog meer hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Vertel eens.
Of hoor je er zelf ook op te staan?
Nee, dan is je geaardheid gelijk duidelijk en kun je het welvergeten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Abbadon het volgende:
een serenade! da's best grappig om te doen
al zou ik persoonlijk ook niet voor de Kelly Family gaan...
Kijk, nu wordt het interessant. Namen willen we.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik ook ja.. maar ook nog meer hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |