Maaruh zou je het vervelend vinden als WD al haar welbekende verhalen op Internet plaatstquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Hete dampende geile neukseks. Heel veel.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef Heldopsokken het volgende:
Maaruh zou je het vervelend vinden als WD al haar welbekende verhalen op Internet plaatst
ik val meestal op mannen waarbij iets van het uiterlijk niet kloptquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb helaas ontdekt dat ik een voorkeur heb voor een bepaald type man en dat is zelden het type man wat je als 'lekker' zou omschrijven. Stom hè, dat knappe mannen me lichamelijk wel wat doen, maar geestelijk niets![]()
Nee sorry, the carefactory is all out of stock today.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat? Dat Whoops en ik gisteren een uitermate geslaagde date hebben gehad? Ja, dat is écht waar.
Voel je het topic trillen door de schok?
Mijn vriendin/ex-vriendin heeft een account daar. Dat had ze al voordat we een relatie kregen. Het heeft me altijd wel ergens dwars gezeten. Vooral toen ik erachter kwam dat ze er nog regelmatig op keek. Nu wilde ik dus weleens weten of ze een betaald account had. (en vragen is ook weer zoiets, dan ben ik achterdochtig etc.)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:51 schreef MNR het volgende:
Keej Jeller, je had gelijk(slaat niet op bovenstaande)
@leolinedance: waarom wil je dat checken op relatieplanet?
Nee, wie wil er nu niet een internetberoemdheid zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Maaruh zou je het vervelend vinden als WD al haar welbekende verhalen op Internet plaatst
Zodat je kunt beslissen of het nou je vriendin of je ex is?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn vriendin/ex-vriendin heeft een account daar. Dat had ze al voordat we een relatie kregen. Het heeft me altijd wel ergens dwars gezeten. Vooral toen ik erachter kwam dat ze er nog regelmatig op keek. Nu wilde ik dus weleens weten of ze een betaald account had. (en vragen is ook weer zoiets, dan ben ik achterdochtig etc.)
terwijl je nu slechts een internet-stalker bent.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn vriendin/ex-vriendin heeft een account daar. Dat had ze al voordat we een relatie kregen. Het heeft me altijd wel ergens dwars gezeten. Vooral toen ik erachter kwam dat ze er nog regelmatig op keek. Nu wilde ik dus weleens weten of ze een betaald account had. (en vragen is ook weer zoiets, dan ben ik achterdochtig etc.)
Je kan lachen, maar het zou voor mij wel een reden zijn om even na te denken voordat ik met Whoops zou gaan datenquote:
My thought exactly (vandaar mijn vraagquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Zodat je kunt beslissen of het nou je vriendin of je ex is?
Beetje waar jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
terwijl je nu slechts een internet-stalker bent.![]()
LOL!!!quote:
Wil je een keer... en dan jankend ophangen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef MNR het volgende:
[..]
My thought exactly (vandaar mijn vraag)
[..]
Waarom bel je haar niet gewoon
Is toch veel leuker? Vragen of ze een keertje met je wil gaan drinken of zo?
Jeller!!! hahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:27 schreef OldJeller het volgende:
Wil je een keer... en dan jankend ophangen.
zegt ons dit nu iets over jou of over Whoops?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Je kan lachen, maar het zou voor mij wel een reden zijn om even na te denken voordat ik met Whoops zou gaan daten![]()
Wat denk jij Gari?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:30 schreef Garisson72 het volgende:
zegt ons dit nu iets over jou of over Whoops?
Beidequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zegt ons dit nu iets over jou of over Whoops?
Ik gun mijn vriendin/ex niet die inkopper om me af te gaan kattenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef MNR het volgende:
[..]
My thought exactly (vandaar mijn vraag)
[..]
Beetje waar ja
Waarom bel je haar niet gewoon
Is toch veel leuker? Vragen of ze een keertje met je wil gaan drinken of zo?
Harde en zachte G he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef ToT het volgende:
Nou die date laat helaas nog ff op zich wachten. Komend weekend komt het wat lastig uit. Misschien het weekend we op?
Fool?quote:
Nou als je alleen op al die verhalen hier afgaat kan ik me nog wel voorstellen dat je een zeker beeld zou krijgen dat bijvoorbeeld Heldopsokken ertoe verleidt dequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |