abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52293370
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 32!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen \'zwelg hier in zelfmedelijden\'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:

[Singles] #31 Laten hun fantasieën de vrije loop
pi_52293387
LOL @ TT

je hebt alleen de nummering niet goed bijgehouden mutske
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52293409
Daar was ik al bang voor, dat ík de nieuwe reeks moest openen. Maar goed, ik neem die verantwoordelijkheid op me.... MNR, ik heb hier nog een blouse liggen die net uit de was komt met allerlei vouwen erin...........
pi_52293428
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef MNR het volgende:
LOL @ TT

je hebt alleen de nummering niet goed bijgehouden mutske
Merde! Je hebt gelijk. Even C_C lief toespreken.
pi_52293435
Wie klaagde er net ook alweer dat vrouwen aanhankelijk kunnen zijn? Dat was jij toch?
pi_52293436
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:13 schreef OldJeller het volgende:

[..]

WD kan zichzelf nauwelijks in de hand houden na wat drankjes omtrent zoenen. Ik geloof d'r dus niet.

Als iemand te graag wil is uitstellen en plagen altijd leuk en terecht.
Daarom drink ik ook weinig. Ik kan met 10 euro een prima avond hebben.

Overigens: vorige week zaterdag, die gast met die vriendin.. ik had toen al een fles rosé op. Dus ik kan mezelf wel in de hand houden, toen ik net op de vrijgezellenmarkt was heb ik gewoon heel erg hard mijn best gedaan om los te gaan. Aardig gelukt, al zeg ik het zelf
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:19:13 #7
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52293457
alles is een spel....da's nou juist een groot deel van de lol
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52293475
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:18 schreef MNR het volgende:
Wie klaagde er net ook alweer dat vrouwen aanhankelijk kunnen zijn? Dat was jij toch?
Iemand als instrument gebruiken wat niet echt broodnodig is, is niet aanhankelijk zijn.
ManipulationSeduction. 14.gif
pi_52293570
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef OldJeller het volgende:
Iemand als instrument gebruiken wat niet echt broodnodig is, is niet aanhankelijk zijn.
ManipulationSeduction. 14.gif
Twee reacties op bovenstaande appendix:
1. dan zijn vrouwen ook niet aanhankelijk, want mannen zijn ook niet broodnodig
2. als een vrouw toch niet broodnodig is, kun je het ook prima zelf doen
pi_52293589
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Daarom drink ik ook weinig. Ik kan met 10 euro een prima avond hebben.

Overigens: vorige week zaterdag, die gast met die vriendin.. ik had toen al een fles rosé op. Dus ik kan mezelf wel in de hand houden, toen ik net op de vrijgezellenmarkt was heb ik gewoon heel erg hard mijn best gedaan om los te gaan. Aardig gelukt, al zeg ik het zelf
Maar hebt vaak verteld dat je echt de drang had om te zoenen o.i.d., niet?
Dus als je gewoon met de juiste persoon bent, dan geeft hij je wel dat ene zetje waardoor je die stap zet.
pi_52293654
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Twee reacties op bovenstaande appendix:
1. dan zijn vrouwen ook niet aanhankelijk, want mannen zijn ook niet broodnodig
2. als een vrouw toch niet broodnodig is, kun je het ook prima zelf doen
Jawel, want een partner is voor sommige nodig anders voelen ze zich onzeker, alleen, treurig, lusteloos en staan ze telkens op het punt om te gaan huilen.
Iemand laten strijken, niet afhankelijk, just a favour. Je gaat er niet om janken, je schudt hooguit je vuistje en zegt .
pi_52293657
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Maar hebt vaak verteld dat je echt de drang had om te zoenen o.i.d., niet?
Dus als je gewoon met de juiste persoon bent, dan geeft hij je wel dat ene zetje waardoor je die stap zet.
De drang om te zoenen heb ik ook wel aardig buiten de deur gezet. Ik moet eerlijk zeggen: ik was er te makkelijk in. Ik heb met mensen gezoend die ik nu niet eens meer aan durf te kijken . Tegenwoordig leer ik liever iemand kennen voor ik mijn tong erin steek.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:27:31 #13
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52293669
Two can play that game
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_52293696
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Tegenwoordig leer ik liever iemand kennen voor ik mijn tong erin steek.
Wél?! En ik dacht altijd dat als je het vlees goedgekeurd had, je carte blanche had.. !
pi_52293725
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:28 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wél?! En ik dacht altijd dat als je het vlees goedgekeurd had, je carte blanche had.. !
Dan kies ik er tegenwoordig toch liever voor om mijn tong er niet in te steken, als ik dan toch de opties open hou. Nee, serieus, als ik niet selectief zou zijn had ik vorige week wel gezoend.

Maar, troost je, misschien is dit slechts een tijdelijke fase.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:30:08 #16
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52293729
en dan zeggen ze dat de romantiek dood is...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52293763
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dan kies ik er tegenwoordig toch liever voor om mijn tong er niet in te steken, als ik dan toch de opties open hou. Nee, serieus, als ik niet selectief zou zijn had ik vorige week wel gezoend.

Maar, troost je, misschien is dit slechts een tijdelijke fase.
Waarom is dit een troost voor mij? Ben ik nu de charity case?
What the fuck is going on here?!
pi_52293781
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:30 schreef Abbadon het volgende:
en dan zeggen ze dat de romantiek dood is...
Ja, dat zeggen ze. Ik ben het daar wel mee eens. Wanneer komt iemand mij nou eens op romantische wijze versieren. Een wildvreemde waarmee je zoveel aantrekkingskracht hebt dat er wel gezoend wordt op de eerste date, iemand waarmee het direct zo ontzettend klikt dat je gelijk weet dat het wat is, in plaats van hopen dat het iets wordt.
pi_52293796
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Waarom is dit een troost voor mij? Ben ik nu de charity case?
What the fuck is going on here?!
Hey, als alle vrouwen altijd zo zouden denken, zou het wel verdomd lastig worden om iemand te versieren in de kroeg.
pi_52293861
Waardoor we tot maar één juiste conclusie kunnen komen;

je maakte een grapje.
pi_52293864
relaties
Ehm... ok
pi_52293908
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:26 schreef OldJeller het volgende:
Jawel, want een partner is voor sommige nodig anders voelen ze zich onzeker, alleen, treurig, lusteloos en staan ze telkens op het punt om te gaan huilen.
Iemand laten strijken, niet afhankelijk, just a favour. Je gaat er niet om janken, je schudt hooguit je vuistje en zegt .
Mooie anekdote.
Eén blauwgekleurde mouw heb je alvast binnen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:37:11 #23
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52293913
ik heb iemand leren kennen (al tijdje terug) die mij dus steeds teased, maar dan zegt dat ik dat doe. zo frustrerend

Hij sms't, emailed, belt... en zegt dan allemaal helemaal de goede dingen. EN als ik dan denk, hmm ja ik wil hem wel graag eindelijk in het echt zien dan gaat ie op de sexueel getinte berichten, die ik dan nog afschuif. (ja duh wil toch eerst iemand ontmoet hebben niet?) En dan wordt meneer boost en zegt dat ik tease wat moet ik daaaaaar nu mee?
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:37:26 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52293922
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Ja, dat zeggen ze. Ik ben het daar wel mee eens. Wanneer komt iemand mij nou eens op romantische wijze versieren. Een wildvreemde waarmee je zoveel aantrekkingskracht hebt dat er wel gezoend wordt op de eerste date, iemand waarmee het direct zo ontzettend klikt dat je gelijk weet dat het wat is, in plaats van hopen dat het iets wordt.
da's geen romantiek...da's lust op het eerste gezicht
pi_52293935
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:37 schreef Abbadon het volgende:

[..]

da's geen romantiek...da's lust op het eerste gezicht
Ik geloof trouwens wel heilig in liefde op het eerste gezicht. Eigenlijk geloof ik niet zo in het hele verhaal dat verliefdheid groeit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')