Merde! Je hebt gelijk. Even C_C lief toespreken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef MNR het volgende:
LOL @ TT![]()
je hebt alleen de nummering niet goed bijgehouden mutske
Daarom drink ik ook weinig. Ik kan met 10 euro een prima avond hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WD kan zichzelf nauwelijks in de hand houden na wat drankjes omtrent zoenen. Ik geloof d'r dus niet.
Als iemand te graag wil is uitstellen en plagen altijd leuk en terecht.
Iemand als instrument gebruiken wat niet echt broodnodig is, is niet aanhankelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:18 schreef MNR het volgende:
Wie klaagde er net ook alweer dat vrouwen aanhankelijk kunnen zijn? Dat was jij toch?![]()
Twee reacties op bovenstaande appendix:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef OldJeller het volgende:
Iemand als instrument gebruiken wat niet echt broodnodig is, is niet aanhankelijk zijn.
ManipulationSeduction. 14.gif
Maar hebt vaak verteld dat je echt de drang had om te zoenen o.i.d., niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Daarom drink ik ook weinig. Ik kan met 10 euro een prima avond hebben.
Overigens: vorige week zaterdag, die gast met die vriendin.. ik had toen al een fles rosé op. Dus ik kan mezelf wel in de hand houden, toen ik net op de vrijgezellenmarkt was heb ik gewoon heel erg hard mijn best gedaan om los te gaan. Aardig gelukt, al zeg ik het zelf![]()
Jawel, want een partner is voor sommige nodig anders voelen ze zich onzeker, alleen, treurig, lusteloos en staan ze telkens op het punt om te gaan huilen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Twee reacties op bovenstaande appendix:
1. dan zijn vrouwen ook niet aanhankelijk, want mannen zijn ook niet broodnodig
2. als een vrouw toch niet broodnodig is, kun je het ook prima zelf doen![]()
De drang om te zoenen heb ik ook wel aardig buiten de deur gezet. Ik moet eerlijk zeggen: ik was er te makkelijk in. Ik heb met mensen gezoend die ik nu niet eens meer aan durf te kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar hebt vaak verteld dat je echt de drang had om te zoenen o.i.d., niet?
Dus als je gewoon met de juiste persoon bent, dan geeft hij je wel dat ene zetje waardoor je die stap zet.
Wél?! En ik dacht altijd dat als je het vlees goedgekeurd had, je carte blanche had..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tegenwoordig leer ik liever iemand kennen voor ik mijn tong erin steek.
Dan kies ik er tegenwoordig toch liever voor om mijn tong er niet in te steken, als ik dan toch de opties open hou. Nee, serieus, als ik niet selectief zou zijn had ik vorige week wel gezoend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wél?! En ik dacht altijd dat als je het vlees goedgekeurd had, je carte blanche had..!
Waarom is dit een troost voor mij? Ben ik nu de charity case?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dan kies ik er tegenwoordig toch liever voor om mijn tong er niet in te steken, als ik dan toch de opties open hou. Nee, serieus, als ik niet selectief zou zijn had ik vorige week wel gezoend.
Maar, troost je, misschien is dit slechts een tijdelijke fase.
Ja, dat zeggen ze. Ik ben het daar wel mee eens. Wanneer komt iemand mij nou eens op romantische wijze versieren. Een wildvreemde waarmee je zoveel aantrekkingskracht hebt dat er wel gezoend wordt op de eerste date, iemand waarmee het direct zo ontzettend klikt dat je gelijk weet dat het wat is, in plaats van hopen dat het iets wordt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:30 schreef Abbadon het volgende:
en dan zeggen ze dat de romantiek dood is...
Hey, als alle vrouwen altijd zo zouden denken, zou het wel verdomd lastig worden om iemand te versieren in de kroeg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom is dit een troost voor mij? Ben ik nu de charity case?
What the fuck is going on here?!
Mooie anekdote.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:26 schreef OldJeller het volgende:
Jawel, want een partner is voor sommige nodig anders voelen ze zich onzeker, alleen, treurig, lusteloos en staan ze telkens op het punt om te gaan huilen.
Iemand laten strijken, niet afhankelijk, just a favour. Je gaat er niet om janken, je schudt hooguit je vuistje en zegt hè.
da's geen romantiek...da's lust op het eerste gezichtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, dat zeggen ze. Ik ben het daar wel mee eens. Wanneer komt iemand mij nou eens op romantische wijze versieren. Een wildvreemde waarmee je zoveel aantrekkingskracht hebt dat er wel gezoend wordt op de eerste date, iemand waarmee het direct zo ontzettend klikt dat je gelijk weet dat het wat is, in plaats van hopen dat het iets wordt.
Ik geloof trouwens wel heilig in liefde op het eerste gezicht. Eigenlijk geloof ik niet zo in het hele verhaal dat verliefdheid groeit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's geen romantiek...da's lust op het eerste gezicht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |