Merde! Je hebt gelijk. Even C_C lief toespreken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef MNR het volgende:
LOL @ TT![]()
je hebt alleen de nummering niet goed bijgehouden mutske
Daarom drink ik ook weinig. Ik kan met 10 euro een prima avond hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WD kan zichzelf nauwelijks in de hand houden na wat drankjes omtrent zoenen. Ik geloof d'r dus niet.
Als iemand te graag wil is uitstellen en plagen altijd leuk en terecht.
Iemand als instrument gebruiken wat niet echt broodnodig is, is niet aanhankelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:18 schreef MNR het volgende:
Wie klaagde er net ook alweer dat vrouwen aanhankelijk kunnen zijn? Dat was jij toch?![]()
Twee reacties op bovenstaande appendix:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef OldJeller het volgende:
Iemand als instrument gebruiken wat niet echt broodnodig is, is niet aanhankelijk zijn.
ManipulationSeduction. 14.gif
Maar hebt vaak verteld dat je echt de drang had om te zoenen o.i.d., niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Daarom drink ik ook weinig. Ik kan met 10 euro een prima avond hebben.
Overigens: vorige week zaterdag, die gast met die vriendin.. ik had toen al een fles rosé op. Dus ik kan mezelf wel in de hand houden, toen ik net op de vrijgezellenmarkt was heb ik gewoon heel erg hard mijn best gedaan om los te gaan. Aardig gelukt, al zeg ik het zelf![]()
Jawel, want een partner is voor sommige nodig anders voelen ze zich onzeker, alleen, treurig, lusteloos en staan ze telkens op het punt om te gaan huilen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Twee reacties op bovenstaande appendix:
1. dan zijn vrouwen ook niet aanhankelijk, want mannen zijn ook niet broodnodig
2. als een vrouw toch niet broodnodig is, kun je het ook prima zelf doen![]()
De drang om te zoenen heb ik ook wel aardig buiten de deur gezet. Ik moet eerlijk zeggen: ik was er te makkelijk in. Ik heb met mensen gezoend die ik nu niet eens meer aan durf te kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar hebt vaak verteld dat je echt de drang had om te zoenen o.i.d., niet?
Dus als je gewoon met de juiste persoon bent, dan geeft hij je wel dat ene zetje waardoor je die stap zet.
Wél?! En ik dacht altijd dat als je het vlees goedgekeurd had, je carte blanche had..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tegenwoordig leer ik liever iemand kennen voor ik mijn tong erin steek.
Dan kies ik er tegenwoordig toch liever voor om mijn tong er niet in te steken, als ik dan toch de opties open hou. Nee, serieus, als ik niet selectief zou zijn had ik vorige week wel gezoend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wél?! En ik dacht altijd dat als je het vlees goedgekeurd had, je carte blanche had..!
Waarom is dit een troost voor mij? Ben ik nu de charity case?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dan kies ik er tegenwoordig toch liever voor om mijn tong er niet in te steken, als ik dan toch de opties open hou. Nee, serieus, als ik niet selectief zou zijn had ik vorige week wel gezoend.
Maar, troost je, misschien is dit slechts een tijdelijke fase.
Ja, dat zeggen ze. Ik ben het daar wel mee eens. Wanneer komt iemand mij nou eens op romantische wijze versieren. Een wildvreemde waarmee je zoveel aantrekkingskracht hebt dat er wel gezoend wordt op de eerste date, iemand waarmee het direct zo ontzettend klikt dat je gelijk weet dat het wat is, in plaats van hopen dat het iets wordt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:30 schreef Abbadon het volgende:
en dan zeggen ze dat de romantiek dood is...
Hey, als alle vrouwen altijd zo zouden denken, zou het wel verdomd lastig worden om iemand te versieren in de kroeg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom is dit een troost voor mij? Ben ik nu de charity case?
What the fuck is going on here?!
Mooie anekdote.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:26 schreef OldJeller het volgende:
Jawel, want een partner is voor sommige nodig anders voelen ze zich onzeker, alleen, treurig, lusteloos en staan ze telkens op het punt om te gaan huilen.
Iemand laten strijken, niet afhankelijk, just a favour. Je gaat er niet om janken, je schudt hooguit je vuistje en zegt hè.
da's geen romantiek...da's lust op het eerste gezichtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, dat zeggen ze. Ik ben het daar wel mee eens. Wanneer komt iemand mij nou eens op romantische wijze versieren. Een wildvreemde waarmee je zoveel aantrekkingskracht hebt dat er wel gezoend wordt op de eerste date, iemand waarmee het direct zo ontzettend klikt dat je gelijk weet dat het wat is, in plaats van hopen dat het iets wordt.
Ik geloof trouwens wel heilig in liefde op het eerste gezicht. Eigenlijk geloof ik niet zo in het hele verhaal dat verliefdheid groeit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's geen romantiek...da's lust op het eerste gezicht![]()
hij wil sex...en interpreteert jouw aandacht als een verkapte toenadering daartoe...totdat je zegt dat het niet zo is...en dan is hij boos, en is het jouw schuld...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:37 schreef QueenR het volgende:
ik heb iemand leren kennen (al tijdje terug) die mij dus steeds teased, maar dan zegt dat ik dat doe. zo frustrerend![]()
Hij sms't, emailed, belt... en zegt dan allemaal helemaal de goede dingen. EN als ik dan denk, hmm ja ik wil hem wel graag eindelijk in het echt zien dan gaat ie op de sexueel getinte berichten, die ik dan nog afschuif. (ja duh wil toch eerst iemand ontmoet hebben niet?) En dan wordt meneer boost en zegt dat ik teasewat moet ik daaaaaar nu mee?
dat is dan toch mega kinderachtig??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hij wil sex...en interpreteert jouw aandacht als een verkapte toenadering daartoe...totdat je zegt dat het niet zo is...en dan is hij boos, en is het jouw schuld
het idee heeft wel wat, ja...maar ik heb het nog niet meegemaakt...het tweede wel, maar zelfs dat hoogst zelden...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens wel heilig in liefde op het eerste gezicht. Eigenlijk geloof ik niet zo in het hele verhaal dat verliefdheid groeit.
Wat áárdig van jou!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Mooie anekdote.
Eén blauwgekleurde mouw heb je alvast binnen
Je moet ook niet in zee gaan met mensen van het internet, en anders moet je, als je iets in ze ziet, ze zo snel mogelijk ontmoeten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:37 schreef QueenR het volgende:
ik heb iemand leren kennen (al tijdje terug) die mij dus steeds teased, maar dan zegt dat ik dat doe. zo frustrerend![]()
Hij sms't, emailed, belt... en zegt dan allemaal helemaal de goede dingen. EN als ik dan denk, hmm ja ik wil hem wel graag eindelijk in het echt zien dan gaat ie op de sexueel getinte berichten, die ik dan nog afschuif. (ja duh wil toch eerst iemand ontmoet hebben niet?) En dan wordt meneer boost en zegt dat ik teasewat moet ik daaaaaar nu mee?
ja, dat is nogal kinderachtig....en een logische verklaring, helaasquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat is dan toch mega kinderachtig??![]()
En ik zeg helemaal niet dat ik geen sex wil, maar niet op voorhand of zomaar meteen als ik hem de eerste keer zie. Het klikt (op dit gezever na) heel goed. Maar moet in het echt toch ook voordat er iets zou kunnen ontstaan lijkt me. zo raar is dat niet dacht ik zo.![]()
ik weet het, begin er ook wel een hekel aan te krijgen. Maar ja zit vaker thuis dan ergens anders en dan is dat soort contacten maken wel makkelijker (en waarom voel ik me nu een megaloser als ik dit teruglees haha)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat áárdig van jou!
Daar moet wel iets tegenover staan.. een nieuwe strijkbout.
[..]
Je moet ook niet in zee gaan met mensen van het internet, en anders moet je, als je iets in ze ziet, ze zo snel mogelijk ontmoeten.
Anders krijg je dit soort taferelen, dat hij dingen wil horen die je eigenlijk niet kan zeggen als je iemand niet in het echt kent en dan krijg je allemaal van die miscommunicaties en gefrustreerde, droogstaande mensen met verwachtingen.
Nee, dat is geen pretje.
Je komt de waarheid onder ogen.*quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik weet het, begin er ook wel een hekel aan te krijgen. Maar ja zit vaker thuis dan ergens anders en dan is dat soort contacten maken wel makkelijker (en waarom voel ik me nu een megaloser als ik dit teruglees haha)
Tuurlijk, maar dan is het altijd wel meer een verrassing dan dat je iemand in het echt leert kennen enz.quote:Ik ben stiekem nogal onzeker, en zo is het wel makkelijker contact te maken. Alleen vind ik dit soort praktijken vreselijk irritant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja, het is makkelijker contact maken, maar het is veel moeilijker om iemand te leren kennen...vrij snel afspreken zou dan inderdaad beter zijn, omdat je dan de verwachtingen en verkeerde interpretaties minimaliseert...maar ja, snel afspreken met iemand van internet staat nou ook weer niet in de top 10 van verstandige dingen om te doen...kan me de irritatie wel voorstellen, zeker met dit soort tease-spelletjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:47 schreef QueenR het volgende:
ik weet het, begin er ook wel een hekel aan te krijgen. Maar ja zit vaker thuis dan ergens anders en dan is dat soort contacten maken wel makkelijker (en waarom voel ik me nu een megaloser als ik dit teruglees haha)
Ik ben stiekem nogal onzeker, en zo is het wel makkelijker contact te maken. Alleen vind ik dit soort praktijken vreselijk irritant!
Ik zat een half uurtje geleden in je FoBo te lurken en ik snap niet waarom jij moeite hebt met contact maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik ben stiekem nogal onzeker, en zo is het wel makkelijker contact te maken. Alleen vind ik dit soort praktijken vreselijk irritant!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je komt de waarheid onder ogen.*
[..]
Tuurlijk, maar dan is het altijd wel meer een verrassing dan dat je iemand in het echt leert kennen enz.
Jij hoeft niet per sé op iemand af te stappen, maar gewoon dingen doen met vriendinnen, ergens heen gaan, kom je wel mensen tegen.
*ja ik zie de waarheid... ben een loserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha
![]()
Je hebt helemaal gelijk verder hoor, en het erge is, is dat ik eigenlijk helemaal nog niet zo sta te springen om een echt vriendje. dus kan het ook beter via die weg doen. Misschien moet ik mijn computer maar eens gewoon buitengooien![]()
En nee, je hoeft me niet naar de mond te schrijven.Ben wel realistish hoor.
@Abba, eerste contacten met een vreemde weet je natuurlijk nooit echt wat je in de kuip hebt. Ook iemand die je leert kennen op de sportclub kan een creap blijken te zijn.Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
Chagrijnige, sarcastische mannen zijn eigenlijk best cuitequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:42 schreef OldJeller het volgende:
Wat áárdig van jou!
Daar moet wel iets tegenover staan.. een nieuwe strijkbout.
Op zulke momenten is er altijd vrij weinig anders dan sarcasme/cynisme van mijn kant te verwachten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik zat een half uurtje geleden in je FoBo te lurken en ik snap niet waarom jij moeite hebt met contact maken..
Als OJ het dan niet doet, dan doe ik het wel. En welgemeend heur!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik zat een half uurtje geleden in je FoBo te lurken en ik snap niet waarom jij moeite hebt met contact maken..
Als OJ het dan niet doet, dan doe ik het wel. En welgemeend heur!
als je dat echt meent, dan houdt niks je tegenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:58 schreef QueenR het volgende:
@Abba, eerste contacten met een vreemde weet je natuurlijk nooit echt wat je in de kuip hebt. Ook iemand die je leert kennen op de sportclub kan een creap blijken te zijn.
Niet feck! Gewoon voor gaan. Spoor haar eerst maar eens op op hyves enzo. Verder: het is een zekere fokker ook gelukt om mij mijn nummer te ontfutselen. Ik had niet bepaald principes op het gebied van mannen, maar ik heb mijn nummer slechts 2 keer gegeven in een half jaar. Doorzettingsvermogen wordt beloond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef Nosh het volgende:
Gisteravond voor het eerst sinds tijden op iemand afgestapt, uiteindelijk samen drie uur lang íedere 'eerste gesprek'-regel staan overtreden (onderwerpen als politiek, pal naast de speakers staan op een minimalfeest, dramatische ex-verhalen, veels te hard voor elkaar bier halen om volledig kwijt te zijn waar het ook alweer ging), meer chemie gevoeld dan in het gebied rond Tsjernobyl, en uiteindelijk fietsen we samen naar huis..
Om te horen te krijgen dat ik maar moeite moet doen voor haar nummer, want dat houd de vaart erin.
Feck..
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja ik zie de waarheid... ben een loserhahaha
![]()
Je hebt helemaal gelijk verder hoor, en het erge is, is dat ik eigenlijk helemaal nog niet zo sta te springen om een echt vriendje. dus kan het ook beter via die weg doen. Misschien moet ik mijn computer maar eens gewoon buitengooien![]()
En nee, je hoeft me niet naar de mond te schrijven.Ben wel realistish hoor.
Je zoekt gewoon 'vrienden' of wat zoek je precies? Geen partner, maar ook geen scharrel klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
(plus dat ik dus echt alleen maar mannen tegen het lijf schijn te lopen met een one track mind, waar ik geen zin in heb)
want dat houdt de vaart erin?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef Nosh het volgende:
Gisteravond voor het eerst sinds tijden op iemand afgestapt, uiteindelijk samen drie uur lang íedere 'eerste gesprek'-regel staan overtreden (onderwerpen als politiek, pal naast de speakers staan op een minimalfeest, dramatische ex-verhalen, veels te hard voor elkaar bier halen om volledig kwijt te zijn waar het ook alweer ging), meer chemie gevoeld dan in het gebied rond Tsjernobyl, en uiteindelijk fietsen we samen naar huis..
Om te horen te krijgen dat ik maar moeite moet doen voor haar nummer, want dat houd de vaart erin.
Feck..
ja je hebt gelijk, wat moet ik in hemelsnaam met zo'n loserquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Chagrijnige, sarcastische mannen zijn eigenlijk best cuite
@Queen: als meneer echt zo graag sex bij de eerste afspraak wil, dat alvast zwart-op-wit wil, en jij daar geen garantie voor wil geven, laat m lekker gaan. Voor hem echt 10 anderen. Zeker voor jou
Sarcastisch, ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Chagrijnige, sarcastische mannen zijn eigenlijk best cuite
oh, jij hard-to-get-speelster, jij!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verder: het is een zekere fokker ook gelukt om mij mijn nummer te ontfutselen. Ik had niet bepaald principes op het gebied van mannen, maar ik heb mijn nummer slechts 2 keer gegeven in een half jaar. Doorzettingsvermogen wordt beloond.
Er zat nog een staartje aan, want die terughoudendheid zou goed te maken kunnen hebben met het feit dat ze op 'Bezet' stond, op haar Hyves. Ik bedoel, het is de 21ste eeuw, tegenwoordig kun je zelfs complete medische dossiers uit het internet dreggen, als je écht wilt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Niet feck! Gewoon voor gaan. Spoor haar eerst maar eens op op hyves enzo. Verder: het is een zekere fokker ook gelukt om mij mijn nummer te ontfutselen. Ik had niet bepaald principes op het gebied van mannen, maar ik heb mijn nummer slechts 2 keer gegeven in een half jaar. Doorzettingsvermogen wordt beloond.
Hmmm, da's minder natuurlijk. Rondvragen inderdaad en als ze dan een vriendje blijkt te hebben, dan is dat dikke vette pech. Maar ik zou het wel willen weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Er zat nog een staartje aan, want die terughoudendheid zou goed te maken kunnen hebben met het feit dat ze op 'Bezet' stond, op haar Hyves. Ik bedoel, het is de 21ste eeuw, tegenwoordig kun je zelfs complete medische dossiers uit het internet dreggen, als je écht wilt..
Enfin, even rond vragen dus. Ik houd van wel vrouwen die zichzelf onbenaderbaar opstellen.
haha, ja als ik het zo lees klinkt het niet echt logisch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Je zoekt gewoon 'vrienden' of wat zoek je precies? Geen partner, maar ook geen scharrel klaarblijkelijk.
Dat je je onzeker e.d. voelt komt omdat je misschien al een tijdje niet meer spontaan met een man in contact bent gekomen en dat daar iets leuks (gesprek, vriendschap, liefde, etc) uit is ontstaan.
En dat wordt er niet beter op als je langer thuisblijft en alleen dergelijke contacten hebt/maakt via de computer, Q.
Ouwe tijger!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef Nosh het volgende:
Feck..
Ik hanteer op zulke momenten altijd het gezegde: alles kan kapot.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Er zat nog een staartje aan, want die terughoudendheid zou goed te maken kunnen hebben met het feit dat ze op 'Bezet' stond, op haar Hyves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |