quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat dacht jij van Pussycatdolls; dont you wish your girlfriend was hot like me?![]()
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow Jeller!![]()
Kun je dan ook direct "Dat ben jij" van Marco Borsato spelen voor ons?![]()
(persoonlijk houd ik van iets meer pit)
LOL!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef OldJeller het volgende:
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.
Kijk eens goed. Straks keek je ook al niet goed, Queeny.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
wat is dit nu voor een lege openingspost???????? pffffff mannen
tja sommige kunnen er niks vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
dan liever Marvin Gaye's Let's Get It Onquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef OldJeller het volgende:
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.
ja...mannen...het lijkt leeg, maar als je goed kijkt zie je ineens toch een hoop inhoudquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
ik gok alleen dat ik die woorden niet uit mijn strot krijgquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!![]()
Nou Queeny, wat denk je ervan? Ben je ervoor in om een YouTube filmpje te maken?
LOL!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef QueenR het volgende:
ik gok alleen dat ik die woorden niet uit mijn strot krijg![]()
volgens mij heb je dat per ongeluk verkeerdom gezegd abbaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja...mannen...het lijkt leeg, maar als je goed kijkt zie je ineens toch een hoop inhoud![]()
*lachkick*quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
volgens mij heb je dat per ongeluk verkeerdom gezegd abba
Hahahaha. Bijdehandjes gegeten vanmorgen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
vele malen beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:25 schreef dawg het volgende:
Maar Queeny, als je net zo zingt als dat je danst, dan wachten wij vol spanning af met zijn allen.
erg jammer ditquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!
We verzinnen vast wat creatiefs![]()
We kunnen immers onze fantasie de vrije loop laten
quote:
zeg...doe eens lief!quote:
er staat niet wat er staatquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
u niet erg goed lezen kan wel? of gewoon snel tevreden?
![]()
Sorry Abbaquote:
ja...anders moest ik het gaan uitleggen en dat werd te ingewikkeldquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:28 schreef QueenR het volgende:
haha en snel editten!!!! (maar niet rap genoeg voor queenie) krijgen we zo wel op ons kop ivm slowchat
yup...maar op deze manier worden je kansen ooit nog eens een serenade van me te krijgen natuurlijk een stuk kleinerquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Sorry Abba
Maar als er iemand een serenade kan zingen, ben jij het wel
Nee hoor,quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
deze topics gaan nu wel erg snel he....
is eerder een slowchat topic aan het worden
Misschien moeten we maar eens een keer een meet hebben danquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef Miss_S het volgende:
deze topics gaan nu wel erg snel he....
is eerder een slowchat topic aan het worden
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar eens een keer een meet hebben dan![]()
Ik ook niet en dat is volgens mij maar beter ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef Abbadon het volgende:
....overigens heb ik nog nooit onder een balkon geserenadeert (is ongetwijfelt geen woord, maar toch...)
verkapte tvp?
Nou, ik zou dat best kunnen waarderen eigenlijk. Ik kan wel een paar mannen bedenken van wie ik dat echt adorable zou vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:31 schreef QueenR het volgende:
ok on topic... een serenade. Heel lief, romantisch etc, maar ik gok dat ik toch wel een lachkick niet echt zou kunnen onderdrukken
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat is volgens mij maar beter ook.
Of zal ik het echt fouter dan fout gaan doen en een nummer van Glenn Medeiros gaan kwelen? Zoetsappiger kan het niet
ja ok er zijn er wel die me zouden kunnen laten smeltenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik zou dat best kunnen waarderen eigenlijk. Ik kan wel een paar mannen bedenken van wie ik dat echt adorable zou vinden.
ik heb ooit wel eens een liedje voor een meisje geschrevenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:31 schreef QueenR het volgende:
ok on topic... een serenade. Heel lief, romantisch etc, maar ik gok dat ik toch wel een lachkick niet echt zou kunnen onderdrukken
nou das dan wel een tekst die ik hier geprint wil zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb ooit wel eens een liedje voor een meisje geschreven![]()
dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou das dan wel een tekst die ik hier geprint wil zien![]()
Dan kopen ze een BMWquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef MNR het volgende:
Wat doen mannen dan eigenlijk wanneer ze echt indruk willen maken op een vrouw?
gelukkig nietquote:
Dat vind ik een tof idee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb ooit wel eens een liedje voor een meisje geschreven![]()
ironisch genoeg zijn er ongetwijfeld mannen waarvoor dit inderdaad geldtquote:
Mezelf zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:35 schreef MNR het volgende:
^ ja! Zou je dat durven?
Wat doen mannen dan eigenlijk wanneer ze echt indruk willen maken op een vrouw?
een serenade doe je met je mond ja einsteinquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:37 schreef SuperMocio het volgende:
Serenade.....![]()
Zou hooguit een mix-cdtje overwegen als ik het met muziek zou willen zeggen. Maar meestal doe ik het gewoon met m'n mond![]()
het werd wel gewaardeerd ja...gelukkig kan ik zingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat vind ik een tof idee.
Werkte het ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |