Oja, uiteindelijk moet iedereen het zelf doen en kan een ander niks aan de situatie veranderen hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en daar houdt de hulpverlening op![]()
da's ook mijn filosofie inderdaad....mensen houden niet van betweters, en dat is prima, maar dan moeten ze het zelf maar regelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, uiteindelijk moet iedereen het zelf doen en kan een ander niks aan de situatie veranderen he.
Soms is het handig om ff op de feiten gedrukt te wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's ook mijn filosofie inderdaad....mensen houden niet van betweters, en dat is prima, maar dan moeten ze het zelf maar regelen![]()
Ja, ik ben sinds 2 weken weer aan de pil gegaan. Van het kindjes proberen te maken kreeg ik puistjes (eerder: van het stoppen met de pil kreeg ik puistjes) en nu ik single ben hoef ik even geen kindje en geen puistjes meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gelukkig heb ik drastische voorzorgsmaatregelen genomen. Wie van de dames is overigens nog wel aan de pil?
de meeste mensen horen de feiten alleen als ze het willen horen, of als ze niet anders meer kunnen...helaasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms is het handig om ff op de feiten gedrukt te worden![]()
Daarom zie ik je ook als een goede vriend. Je bent echt als een broer voor me! Ik ben zo blij met jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:58 schreef Abbadon het volgende:
maar ik ben de beroerdste niet hooraltijd een goed advies klaar voor de hulpbehoevende medemens...een schouder om op uit te huilen...een rots in de branding...dat ben ik
![]()
Rot op, snol.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarom zie ik je ook als een goede vriend. Je bent echt als een broer voor me! Ik ben zo blij met je.
touchéquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarom zie ik je ook als een goede vriend. Je bent echt als een broer voor me! Ik ben zo blij met je.
hou eens op met dat clichématige gepats met je verovering, kleuterquote:
Anders stel je je even nog wat meer aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hou eens op met dat clichématige gepats met je verovering, kleuter![]()
Hij heeft nog nooit een vriendin gehad, en is derhalve wanhopig en vindt zichzelf kansloos. Vrouwen zien hem altijd als broertjesmateriaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:07 schreef OldJeller het volgende:
RealZeus, wat is precies het probleem.. ik had het niet helemaal gevolgd.. ?
als ik me wil aanstellen, dan doe ik dat gewoon...en je kan me niet tegenhouden!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:07 schreef dawg het volgende:
Anders stel je je even nog wat meer aan.
Aha, dat is wel matig, dat is het laatste wat je wil horen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een vriendin gehad, en is derhalve wanhopig en vindt zichzelf kansloos. Vrouwen zien hem altijd als broertjesmateriaal.
niks inhoudelijks gewijzigd...maar dat had je ook gezien dan, neem ik aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:07 schreef dawg het volgende:
Snel editten he. Ik zag het wel. Think before you act, Abba.
Ja. En GVD die topiclistbug is kut en irritant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niks inhoudelijks gewijzigd...maar dat had je ook gezien dan, neem ik aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |