abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52368906
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:22 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, ik ben wel een goed mens. Geen mooi mens maar wel een goed mens.
Het kan aan mij liggen natuurlijk maar ik vind je niet lelijk.
pi_52368907
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:18 schreef Abbadon het volgende:

[..]

als het officieel is gaat mevrouw eerst zo snel mogelijk sex hebben, als ik het me goed herinner
Das alleen maar mooi.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:26:40 #253
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52369028
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef dawg het volgende:

[..]

Das alleen maar mooi.
dat dacht ik wel...en ze zegt hier wel dat het meestal even duurt, maar goed, ze zoent ook niet op de eerste date...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:27:52 #254
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52369060
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:22 schreef RealZeus het volgende:

Ja, ik ben wel een goed mens. Geen mooi mens maar wel een goed mens.
dan heb je mazzel, want bij mannen doet het uiterlijk er minder toe...

de truc is jezelf accepteren zoals je bent, en vervolgens uitstralen dat er niets is dat je aan jezelf zou willen veranderen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:28:14 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_52369069
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

[verbitterd]Helaas kun je niet alles veranderen. Zeker niet als dingen keer op keer weer fout gaan. Dan heb je op een gegeven moment zoiets van:het zal allemaal wel.Ik wéét dat positiviteit helpt, maar ik zou niet weten waar ik positief over moest zijn. Veel geld? Heb ik niet. Een rijk sociaal leven? Heb ik niet. Een gode baan? Heb ik niet.Een relatie? Heb ik niet.
Dus waar moet ik in godsnaam dan de positiviteit uithalen.
Helaas moet ik je teleurstellen, je hebt het bij het verkeerde eind!
Je moet je prioriteiten 'straight' krijgen, en dan kijken wat er niet klopt met hoe je nu leeft.
Ga ervan uit dat dingen je lukken, niet dat je zult falen.

Wil je veel geld? Ga dan harder werken. Of meer werken. Als je dat er niet voor over hebt, bekijk dan of veel geld hebben wel zo belangrijk voor je is .
Wil je een rijk sociaal leven? Ga daar dan aan werken. Zoek de mensen op, word lid van een vereniging, kerk, vakbond, whatever. Kan je niet goed met mensen omgaan? Volg dan een assertiviteitscursus of een trainig 'chitchatten'. Bedenk voor jezelf manieren waarop je je sociale leven wél kunt verrijken.
Wil je een goede baan? Zorg er dan voor dat je die gaat krijgen. Zorg dat je de juiste diploma's op zak hebt, danwel die gaat behalen. Zorg ervoor dat je op de juiste momenten met de juiste mensen omgaat. Stel je pro-actief op, toon interesse, toon initiatief... en natuurlijk, er is altijd maar één persoon die President van Amerika kan zijn. Dus stel je verwachtingen ook bij als het níét direct lukt .
Wil je een relatie? Zorg er dan voor dat je een persoon wordt met wie mensen graag een relatie willen hebben. Zorg je goed voor jezelf? Zie je er netjes uit? Ruik je fris, ben je verzorgd? Praat je accentloos? Ben je tevreden en gelukkig met jezelf? Heb je een ander iets te bieden? Ben je een boeiend persoon voor een ander? Werk daaraan, en zorg dat je de gelegenheid hebt om vrouwen te ontmoeten.

Positiviteit haal je uit het feit dat alléén jij, en niemand anders, verantwoordelijk is voor jouw leven. En dat alléén jij, en niemand anders, dat leven kunt veranderen. Gelukkig zijn is een keuze .

Misschien moet jij dat boek van 'the secret' trouwens maar eens lezen .
KuikenGuppy
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:28:58 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_52369086
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gelukkig heb ik drastische voorzorgsmaatregelen genomen.
Knoopje erin?
KuikenGuppy
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:30:26 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_52369135
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik heb RZ een keer op een baggermeet gezien en vond hem voornamelijk erg ontoegankelijk en onvriendelijk overkomen. Houding he... .
KuikenGuppy
pi_52369139
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nee, maar laten we wel wezen: als je mij ziet denk je niet gelijk:" Zo, die ga ik toch even vreselijk bespringen."
ik denk dat vrouwen mij van meet af aan al zien als goede vriend. Er zijn ook wel vrouwen die dat gezegd hebben:"Ik voelde me gelijk al op mijn gemak bij jou." Dat is heel mooi, maar ik heb liever dat er een keer een vrouw bloednerveus van mij wordt. en botergeil natuurlijk

Maar goed,ik vind mezelf eerlijk gezegd niet erg mooi.
Het enige mooie zijn mijn ogen omdat die heel blauw zijn en gaan stralen als ik me goed voel of verliefd ben.

Nadeel is wel dat iedereen al vanaf kilometers afstand ziet dat ik verliefd ben, maar goed.
pi_52369188
Ga je een boek schrijven, Zeus? Autobiografie?
Of probeer je jezelf gewoon te vinden?
pi_52369261
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb RZ een keer op een baggermeet gezien en vond hem voornamelijk erg ontoegankelijk en onvriendelijk overkomen. Houding he... .
Dat vond ik dan weer niet. Wel een tikkeltje verlegen.
pi_52369299
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Knoopje erin?
Spiraaltje. Ik overweeg wel een knoopje trouwens.
pi_52369310
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wanneer was dat? Meestal heb ik heel veel zin in die meetings en voel ik me die dagen juist haske goed.

En als je verwacht dat ik zomaar op je afstap: helaas , daar ben ik te schijterig voor. Of mensen moeten heel open zijn.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:37:22 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_52369350
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wanneer was dat? Meestal heb ik heel veel zin in die meetings en voel ik me die dagen juist haske goed.

En als je verwacht dat ik zomaar op je afstap: helaas , daar ben ik te schijterig voor. Of mensen moeten heel open zijn.
Geen idee, ik dacht vorig jaar september. Kan dat?
Ik heb je wel gedag gezegd, maar je deed geen moeite om een gesprek gaande te houden, dus was ik al snel weer uitgekeken.
Heb je mijn vorige verhaal ook gelezen btw?
KuikenGuppy
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:37:47 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_52369364
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Spiraaltje. Ik overweeg wel een knoopje trouwens.
Oeh, compleet offtopic, maar is dat niet erg pijnlijk?
KuikenGuppy
pi_52369408
Doe gewoon een Nuvaring, klaar.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:39:17 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_52369418
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:39 schreef OldJeller het volgende:
*meldt
KuikenGuppy
pi_52369458
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Oeh, compleet offtopic, maar is dat niet erg pijnlijk?

ging zelfs van mijn stokje door de pijn, en overgeven enzo. Maar dan ben je voor 5 jaar van al het gezeik af, en het is beter voor mijn libido want door de pil had ik nooit zin. Ik heb 1 keer flauwvallen er graag voor over.
pi_52369468
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

*meldt
At ease, soldier.
pi_52369479
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:39 schreef OldJeller het volgende:
Wat mij betreft een te groot risico op vergeten enzo.
pi_52369545
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Helaas moet ik je teleurstellen, je hebt het bij het verkeerde eind!
Je moet je prioriteiten 'straight' krijgen, en dan kijken wat er niet klopt met hoe je nu leeft.
Ga ervan uit dat dingen je lukken, niet dat je zult falen.

Wil je veel geld?
Ja, wie niet? Veel is niet het goede woord, maar ik wil wel genoeg verdienen. En ik ben er het laatste jaar alleen maar op achteruit gegaan.
quote:
Wil je een rijk sociaal leven? Ga daar dan aan werken. Zoek de mensen op, word lid van een vereniging, kerk, vakbond, whatever.
Ik ben vrachtwagenchauffeur en heb daar helaas de tijd niet voor.Had ik die tijd wel gehad dan was ik op een popkoor gegaan.
quote:

Wil je een goede baan? Zorg er dan voor dat je die gaat krijgen. Zorg dat je de juiste diploma's op zak hebt, danwel die gaat behalen. Zorg ervoor dat je op de juiste momenten met de juiste mensen omgaat. Stel je pro-actief op, toon interesse, toon initiatief... en natuurlijk, er is altijd maar één persoon die President van Amerika kan zijn. Dus stel je verwachtingen ook bij als het níét direct lukt .
Die baan zal ongetwijfeld ook wel een keer lukken, alleen zit het allemaal een beetje tegen op werkgebied het laatste jaar.
quote:
Wil je een relatie? Zorg er dan voor dat je een persoon wordt met wie mensen graag een relatie willen hebben. Zorg je goed voor jezelf?
Ja
quote:
Zie je er netjes uit? Ruik je fris, ben je verzorgd?
Ja, ik heb zelf ook een hekel aan mensen die naar zweet stinken.
quote:
Praat je accentloos?
Niemand hier praat accentloos en dat vind ik onzin. Men mag best horen waar ik vandaan kom.
quote:
Ben je tevreden en gelukkig met jezelf?
Nee
quote:
Heb je een ander iets te bieden?
Eh, liefde? een luisterend oor? een knuffel?
quote:
Ben je een boeiend persoon voor een ander?
Nee, dat idee heb ik niet. Volgens mij ben ik best saai.
quote:
Werk daaraan, en zorg dat je de gelegenheid hebt om vrouwen te ontmoeten.

Positiviteit haal je uit het feit dat alléén jij, en niemand anders, verantwoordelijk is voor jouw leven. En dat alléén jij, en niemand anders, dat leven kunt veranderen. Gelukkig zijn is een keuze .

Misschien moet jij dat boek van 'the secret' trouwens maar eens lezen .
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:44:15 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_52369568
Nou, dan weet je een aantal dingen waar je aan kunt werken, RZ .
KuikenGuppy
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:45:20 #272
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52369595
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
Nou, dan weet je een aantal dingen waar je aan kunt werken, RZ .
...en daar houdt de hulpverlening op
pi_52369622
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Geen idee, ik dacht vorig jaar september. Kan dat?
Ja, 29 september.
quote:
Ik heb je wel gedag gezegd, maar je deed geen moeite om een gesprek gaande te houden, dus was ik al snel weer uitgekeken.
Ja sorry, ik ben , zeker in het begin geen prater. En zeker als het in een grote groep is met veel omgevingslawaai. Pas als ik iemand een tijdje ken en weet wat diegene boeit word ik wat losser.
quote:
Heb je mijn vorige verhaal ook gelezen btw?
pi_52369668
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:43 schreef RealZeus het volgende:

een luisterend oor?
Niet doen.
pi_52369734
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:47 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Niet doen.
Nee, dat weet ik. Door schade en schande wijs enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')