Het kan aan mij liggen natuurlijk maar ik vind je niet lelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel een goed mens. Geen mooi mens maar wel een goed mens.
Das alleen maar mooi.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als het officieel is gaat mevrouw eerst zo snel mogelijk sex hebben, als ik het me goed herinner
dat dacht ik wel...en ze zegt hier wel dat het meestal even duurt, maar goed, ze zoent ook niet op de eerste date...quote:
dan heb je mazzel, want bij mannen doet het uiterlijk er minder toe...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:22 schreef RealZeus het volgende:
Ja, ik ben wel een goed mens. Geen mooi mens maar wel een goed mens.
Helaas moet ik je teleurstellen, je hebt het bij het verkeerde eind!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[verbitterd]Helaas kun je niet alles veranderen. Zeker niet als dingen keer op keer weer fout gaan. Dan heb je op een gegeven moment zoiets van:het zal allemaal wel.Ik wéét dat positiviteit helpt, maar ik zou niet weten waar ik positief over moest zijn. Veel geld? Heb ik niet. Een rijk sociaal leven? Heb ik niet. Een gode baan? Heb ik niet.Een relatie? Heb ik niet.
Dus waar moet ik in godsnaam dan de positiviteit uithalen.![]()
Knoopje erin?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gelukkig heb ik drastische voorzorgsmaatregelen genomen.
Ik heb RZ een keer op een baggermeet gezien en vond hem voornamelijk erg ontoegankelijk en onvriendelijk overkomen. Houding he...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen natuurlijk maar ik vind je niet lelijk.
Nee, maar laten we wel wezen: als je mij ziet denk je niet gelijk:" Zo, die ga ik toch even vreselijk bespringen."quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen natuurlijk maar ik vind je niet lelijk.
Dat vond ik dan weer niet. Wel een tikkeltje verlegen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb RZ een keer op een baggermeet gezien en vond hem voornamelijk erg ontoegankelijk en onvriendelijk overkomen. Houding he....
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb RZ een keer op een baggermeet gezien en vond hem voornamelijk erg ontoegankelijk en onvriendelijk overkomen. Houding he....
Geen idee, ik dacht vorig jaar september. Kan dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Meestal heb ik heel veel zin in die meetings en voel ik me die dagen juist haske goed.
En als je verwacht dat ik zomaar op je afstap: helaas , daar ben ik te schijterig voor. Of mensen moeten heel open zijn.
Oeh, compleet offtopic, maar is dat niet erg pijnlijk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Spiraaltje. Ik overweeg wel een knoopje trouwens.
*meldtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:39 schreef OldJeller het volgende:
Doe gewoon een Nuvaring, klaar.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh, compleet offtopic, maar is dat niet erg pijnlijk?
Wat mij betreft een te groot risico op vergeten enzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:39 schreef OldJeller het volgende:
Doe gewoon een Nuvaring, klaar.
Ja, wie niet? Veel is niet het goede woord, maar ik wil wel genoeg verdienen. En ik ben er het laatste jaar alleen maar op achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen, je hebt het bij het verkeerde eind!
Je moet je prioriteiten 'straight' krijgen, en dan kijken wat er niet klopt met hoe je nu leeft.
Ga ervan uit dat dingen je lukken, niet dat je zult falen.
Wil je veel geld?
Ik ben vrachtwagenchauffeur en heb daar helaas de tijd niet voor.Had ik die tijd wel gehad dan was ik op een popkoor gegaan.quote:Wil je een rijk sociaal leven? Ga daar dan aan werken. Zoek de mensen op, word lid van een vereniging, kerk, vakbond, whatever.
Die baan zal ongetwijfeld ook wel een keer lukken, alleen zit het allemaal een beetje tegen op werkgebied het laatste jaar.quote:
Wil je een goede baan? Zorg er dan voor dat je die gaat krijgen. Zorg dat je de juiste diploma's op zak hebt, danwel die gaat behalen. Zorg ervoor dat je op de juiste momenten met de juiste mensen omgaat. Stel je pro-actief op, toon interesse, toon initiatief... en natuurlijk, er is altijd maar één persoon die President van Amerika kan zijn. Dus stel je verwachtingen ook bij als het níét direct lukt.
Jaquote:Wil je een relatie? Zorg er dan voor dat je een persoon wordt met wie mensen graag een relatie willen hebben. Zorg je goed voor jezelf?
Ja, ik heb zelf ook een hekel aan mensen die naar zweet stinken.quote:Zie je er netjes uit? Ruik je fris, ben je verzorgd?
Niemand hier praat accentloos en dat vind ik onzin. Men mag best horen waar ik vandaan kom.quote:Praat je accentloos?
Neequote:Ben je tevreden en gelukkig met jezelf?
Eh, liefde? een luisterend oor? een knuffel?quote:Heb je een ander iets te bieden?
Nee, dat idee heb ik niet. Volgens mij ben ik best saai.quote:Ben je een boeiend persoon voor een ander?
quote:Werk daaraan, en zorg dat je de gelegenheid hebt om vrouwen te ontmoeten.
Positiviteit haal je uit het feit dat alléén jij, en niemand anders, verantwoordelijk is voor jouw leven. En dat alléén jij, en niemand anders, dat leven kunt veranderen. Gelukkig zijn is een keuze.
Misschien moet jij dat boek van 'the secret' trouwens maar eens lezen.
...en daar houdt de hulpverlening opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:44 schreef Burdie het volgende:
Nou, dan weet je een aantal dingen waar je aan kunt werken, RZ.
Ja, 29 september.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht vorig jaar september. Kan dat?
Ja sorry, ik ben , zeker in het begin geen prater. En zeker als het in een grote groep is met veel omgevingslawaai. Pas als ik iemand een tijdje ken en weet wat diegene boeit word ik wat losser.quote:Ik heb je wel gedag gezegd, maar je deed geen moeite om een gesprek gaande te houden, dus was ik al snel weer uitgekeken.
quote:Heb je mijn vorige verhaal ook gelezen btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |