quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat dacht jij van Pussycatdolls; dont you wish your girlfriend was hot like me?![]()
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow Jeller!![]()
Kun je dan ook direct "Dat ben jij" van Marco Borsato spelen voor ons?![]()
(persoonlijk houd ik van iets meer pit)
LOL!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef OldJeller het volgende:
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.
Kijk eens goed. Straks keek je ook al niet goed, Queeny.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
wat is dit nu voor een lege openingspost???????? pffffff mannen
tja sommige kunnen er niks vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
dan liever Marvin Gaye's Let's Get It Onquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef OldJeller het volgende:
Ha! Brengen jullie in canon maar Heart - All I wanna do is Make Love To You voor mij ten gehore, beschrijft jullie opgekropte gevoelens enigszins.
ja...mannen...het lijkt leeg, maar als je goed kijkt zie je ineens toch een hoop inhoudquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef QueenR het volgende:
ik gok alleen dat ik die woorden niet uit mijn strot krijgquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!![]()
Nou Queeny, wat denk je ervan? Ben je ervoor in om een YouTube filmpje te maken?
LOL!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef QueenR het volgende:
ik gok alleen dat ik die woorden niet uit mijn strot krijg![]()
volgens mij heb je dat per ongeluk verkeerdom gezegd abbaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja...mannen...het lijkt leeg, maar als je goed kijkt zie je ineens toch een hoop inhoud![]()
*lachkick*quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
volgens mij heb je dat per ongeluk verkeerdom gezegd abba
Hahahaha. Bijdehandjes gegeten vanmorgen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
vele malen beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:25 schreef dawg het volgende:
Maar Queeny, als je net zo zingt als dat je danst, dan wachten wij vol spanning af met zijn allen.
erg jammer ditquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef QueenR het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!
We verzinnen vast wat creatiefs![]()
We kunnen immers onze fantasie de vrije loop laten
quote:
zeg...doe eens lief!quote:
er staat niet wat er staatquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
u niet erg goed lezen kan wel? of gewoon snel tevreden?
![]()
Sorry Abbaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |