Wel, tbh schoot me niet 1,2, 3 een TT te binnen, dus pakte ik een willekeurig boek boven mijn plank "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus", sloeg de pagina open en mijn oog viel op deze zin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:
...en waar schieten mannen in tekort, beste MNR?
(behalve kennelijk in het aanmaken van een nieuw topic als ze de oude hebben gesloten...)
Sorryyyy, wist niet zeker of dat de bedoeling was aangezien de vorige ook niet door de laatste posts in het voorgaande deel waren geopend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:
...en waar schieten mannen in tekort, beste MNR?
(behalve kennelijk in het aanmaken van een nieuw topic als ze de oude hebben gesloten...)
In plaats van cabaret zit ik een chickflick op het PCtje te kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef MNR het volgende:
[edit] maar mannen met cabatiervoorstellingen op hun PC hebben een +
En? Waarom doen ze dat nu? En is dat positief?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef MNR het volgende:En het antwoord op je vraag (pag. 132): Wanneer een man er steeds maar weer niet in slaagt het zijn vrouwelijke partner of in dit geval potentieel naar de zin te maken en haar voldoening te schenken, verandert hij geleidelijk aan zijn benadering.[edit]
er staat toch alleen maar dat mannen, als iets op de ene manier niet lukt, het op een andere manier proberen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef katerwater het volgende:
En? Waarom doen ze dat nu? En is dat positief?
Je maakt me nieuwsgierig![]()
De volgende keer de partnerkeuze iets beter overwegen, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:44 schreef misslady83 het volgende:
Ben ook sinds een weekje single en bevalt primaaaaaa, geen kopzorgen! Kopzorgen horen niet in een relatie thuis vind ik ! kngaat nog wel eens heeeeeeeeeeel af en toe
+ Geen last meer van een drugs/gokverslaafde+ agressief type!
Leve het single zijnnnnnnnnnn
Maar als vrouwen beter te kort schieten dan schieten wij als mannen tekort in het tekort schietenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 05:08 schreef RealZeus het volgende:
Waarom schieten wij mannen nou weer tekort? Volgens mij kunnne vrouwen veel beter te kort schieten.![]()
Partnerkeuze word zeker beter bekeken kan ik je vertellen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
De volgende keer de partnerkeuze iets beter overwegen, lijkt me..
Het is wel duidelijk dat jij niet degene bent die gedumpt is in het verhaal,.
Dat hebben we allemaal weleens. Oh, behalve de nerds natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Note to self: niet meer FOK!ken als ik lam thuis kom.
Ik snap mijn eigen zin niet.![]()
Dat is jammer, want ze zeggen dat kinderen en dronken/aangeschoten mensen de waarheid sprekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef RealZeus het volgende:
Note to self: niet meer FOK!ken als ik lam thuis kom.
Ik snap mijn eigen zin niet.![]()
Heb je een PM gestuurd, wist niet zeker of het hier in dit topic thuishoorde. Gaat over hoe "vrouwen mannen onbewust af laten haken" en wat "mannen en vrouwen nodig hebben".quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef katerwater het volgende:
En? Waarom doen ze dat nu? En is dat positief?
Je maakt me nieuwsgierig![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is jammer, want ze zeggen dat kinderen en dronken/aangeschoten mensen de waarheid spreken
Ja... een vreemd concept. Mmm... Het maakt mij wel eens onzeker als ik merk dat die ander begint af te remmen. Dus dan probeer ik toch altijd wel goed te denken dat het niet aan mij ligt. Maar is niet altijd even makkelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:27 schreef mrbox het volgende:
Wat is houden / iemand leuk vinden toch een vreemd concept.
Je kan het remmen, je kan het laten gaan en je kan het verliezen.
Vreemd concept![]()
Ja, ga je maar eens flink schamen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zou vandaag een date hebben. Maar toen was ik vergeten dat ik mijn beste vriendin zou helpen met schilderen..
Sorry dawg![]()
Ja dan ben jij in controle, dat is altijd wel een fijnere positiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:37 schreef MNR het volgende:
Voor mij maakt drank als single of drank als niet-single niet uit. Behalve dan dat als ik weet dat ik niet alleen naar huis hoef ik heel af en toe dan wel eens denk van "ik hoef toch niet alleen over straat, dus ik hoef ook iet alert te blijven" en dan drink ik wat meer.
[..]
Ja... een vreemd concept. Mmm... Het maakt mij wel eens onzeker als ik merk dat die ander begint af te remmen. Dus dan probeer ik toch altijd wel goed te denken dat het niet aan mij ligt. Maar is niet altijd even makkelijk.
Heb liever dat ik degene ben die rem dan andersom.
Jemig Dawg ga je niet eens mee schilderenquote:
Ja, maar iedereen gaat wel eens over die grens heen en zo lang dat maar sporadisch is is dat niet erg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:52 schreef Grimm het volgende:
Je kan toch wel een drankje doe in de kroeg en je niet helemaal de tering zuipen? je moet gewoon je grens even weten
Hehehe, is 3 maanden elke week nog sporadisch te noemen? Ja toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen gaat wel eens over die grens heen en zo lang dat maar sporadisch is is dat niet erg.
Nee, dat is regelmatig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hehehe, is 3 maanden elke week nog sporadisch te noemen? Ja toch?![]()
Niet zo bij de pakken neer gaan zitten schatquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:44 schreef RealZeus het volgende:
En een vriendin van mij heeft weer met een ex van haar en dat betekent dat ik en één vriendin nog single zijn. Als enige.![]()
![]()
Ik houd weinig mensen meer over zo en ik wil ook wel eens weten hoe het is als iemand verliefd op je is.
Weliswaar mogen we alleen de positivo uithangen hier, maar dat lukt me atm even niet.
Alleen al tegen iemand aanliggen zou ik uren achter elkaar vol kunnen houdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik verveel me. Het zou nu wel lekker zijn om een vriendje te hebben om de verveling mee te verdrijven want als je je samen verveelt kun je leuke dingen gaan doen.
En dat moet je vriendje zijn?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef Miss_S het volgende:
ik mis nu ook wel dat ik geen vriendje heb
heb een klim maatje nodig namelijk
quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:49 schreef Abbadon het volgende:
maar serieus RZ; je praat jezelf alleen maar naar beneden zo...alsof alles de schuld is van de grote boze buitenwereld die samenspant tegen jouw geluk...da's niet echt de manier om de situatie te verbeteren
Mwoah, het valt wel mee, alleen er zat wat drank in en dan zie ik het soms niet helemaal meer zonnig in. En het zijn echte stapvriendinnen. Echte vrienden die ook nog wel eens van zich laten horen heb ik bijna niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet zo bij de pakken neer gaan zitten schat
Kijk, je hoeft idd niet altijd vrolijk te doen, maar jezelf deze kant oppraten, heeft ook weinig nut. Dus: die ene meid die nu over is, heb je daar wat mee? Zo ja, ga met z'n tweeen op stap en maak kennis met andere mensen. Ipv te kijken naar "ik houd weinig mensen over" kun je het ook benaderen als "het is tijd voor mij om nieuwe mensen te leren kennen en dat lijkt me eigenlijk hartstikke leuk".
quote:En ik vind ook dat je jezelf wel eens een trap onder je reet mag geven!
ben niet echt serieus naar een date op zoek naar mannen uit dit topicquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eerst mensen "bang" maken is meestal niet echt een goede tactiek om ze tot een date over te halen![]()
Maar waarom controle hebben over je vriendje, je kan toch ook gewoon samen gezellig hebben. Wie weet wil hij dan wel gewoon gezellig samen met je klimmen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben niet echt serieus naar een date op zoek naar mannen uit dit topic
Als je daarop moet wachten..quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:33 schreef SuperMocio het volgende:
Ik stap meestal pas op vreemde vrouwen af als ze terug lachen.
Vrouwen zien een man altijd sneller dan een man een vrouw ziet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je daarop moet wachten..
Ik ga naar ze toe indien ze enigszins interessant en fijn ogen, wat vaak is voor ze mij überhaupt binnen hebben zien komen. Overval ze, prachtig.
Geeft niet, ik heb wel vaker sceptische mensen meegemaakt die aan de zijlijn staan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef katerwater het volgende:
[..]
Vrouwen zien een man altijd sneller dan een man een vrouw ziet.
Ik dus niet geloven jij.
Hehehe, soms wel he? And I love it!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:31 schreef Abbadon het volgende:
...soms ben je een wandelend cliché, MNR
Oogcontact is altijd leuk en in 1 opslag bepalen (tenminste bij mij). Met 'armpje erbij' bedoel ik dat je aan het praten bent en dat ze dan die arm om je heen slaan. Het is overigens wel een goede graadmeter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:33 schreef SuperMocio het volgende:
hmm, ik heb nooit echt zulke positive vibes bij uitsmijters. Maar daar zal ik wel man voor zijn
Oogcontact is idd wel de geijkte start van een potje flirten.Het 'armpje erbij' ken ik niet.....techniek voor gevorderden?Ik stap meestal pas op vreemde vrouwen af als ze terug lachen.
ja en bij mij werkte het nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef mrbox het volgende:
Hoe goed werken eigenlijk relaties op afstand ? (afstand is 1 uur 40 mins met ov)
Iemand ervaring daarmee ?
als je allebei de kans/middelen hebt om te reizen moet het prima lukken. 1.40 uur met ov noem ik overigens nog geen lange afstand, maar mijn ervaringen zijn iig prima.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef mrbox het volgende:
Hoe goed werken eigenlijk relaties op afstand ? (afstand is 1 uur 40 mins met ov)
Vind het de beste uitvinding die er is. Mn vriendinnetje woont in mn oude woonplaats op 3 uur trein van waar ik nu woon. Zie haar altijd in het weekend. Vind sowieso dat je een relatie langzaam moet opbouwen om zo de spanning/speciaalheid erin te houden. Zo heb je elkaar nog wat te vertellen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef mrbox het volgende:
Je hebt t over Nederland, stelt niets voor qua reistijd. Je hoeft elkaar toch niet elke dag te zien? Moet wel zeggen dat ik totaal niet op mn vriendin ben aangewezen als ik bij haar ben, omdat ik er zelf ook 23 jaar heb gewoond.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja en bij mij werkte het niet
je moet elkaar wel erg leuk vinden of verder niets te doen hebben in je vrije tijd wil het werken
Het was leuk hequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:28 schreef MNR het volgende:
Dancetour was gezellig. Het grappige is dat als je eens gaat letten op het gedrag, gevlei van mannen in het algemeen, het echt zo obvious is hoe ze met je willen flirten. Eerst ff aankijken, dan het armpje erbij. Maar het jammere is dat als je er zo op gaat letten, het opeens een stuk minder leuk is
Het leukste aan de avond vond ik toch wel de man die fouilleerde aan het begin van het festival. Ik keek hem aan, en hij gebaarde me dat ik zo door kon lopen. Dat vind ik nou altijd vleiend(en nog leuker dat de rest van de groep je dan aankijkt en zegt: "dat heb jij weer he?").
En even later ontstond er een rel en kwam hij - zo sterk als hij is - samen met nog een collega de relschopper buitentrappen. Het heeft toch wel wat hoor...
werd er uberhaupt wel met je geflirt dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:32 schreef Lips het volgende:
Ik blijk inmiddels zo ver te zijn dat ik het niet meer door heb als er met me geflirt wordtStond met een jongen te praten, heel casual. Komt een vriendinnetje vragen of het wat werd, ik snapte gewoon de vraag niet
Lips feest voortaan echt voor de lol
Hehe.. mooi dat je zo genoten hebt. En VIPS tent lijkt me een goede zaakquote:
Jups, 2 times. Of ze werken ligt echt niet aan de afstand, maar aan de mate waarin je er allebei aandacht en plezier in wil steken. En als je het goed/leuk hebt samen, merk je niet eens dat je zover van elkaar vandaan zit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef mrbox het volgende:
Jij hebt toch geen excuses nodig, Abba...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:32 schreef Abbadon het volgende:
over reistijden en relaties: ik heb er niet zo heel veel moeite mee...zolang het verder goed gaat is reizen niet zo'n probleem, dat heb je er dan wel voor over...als het met de relatie wat minder gaat, tja, dan is de reistijd ineens een goed excuus...
die opmerking was meer een algemene observatie; mensen die afstand als excuus gebruiken zijn kennelijk toch niet zo verliefd...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
Jij hebt toch geen excuses nodig, Abba...![]()
ja dat lijkt me ook, anders is dat reizen geen enkel probleemquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
die opmerking was meer een algemene observatie; mensen die afstand als excuus gebruiken zijn kennelijk toch niet zo verliefd...
Wat hij zegt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef dawg het volgende:
Als je verliefd bent op elkaar maakt dat toch geen zak meer uit, afstand.
Wat hij zegt. En toch wil ik persoonlijk geen vriendje die op meer dan een uur rijden zit of zo, want ik wil ook door de weeks af en toe langs kunnen gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef dawg het volgende:
het probleem is eerder; hoe geraak je verliefd op iemand die je niet zo makkelijk even ziet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef dawg het volgende:
Niet allemaal, ik wacht nog tot Armageddon zijn verhaal heeft gedaan in het 'hoe mijn ex te vergeten'-topicquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef Yelena het volgende:
Zitten hier alle singles van deze site?
nee, alleen de echt leukequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef Yelena het volgende:
Zitten hier alle singles van deze site?
Die heeft wel een lekkere ex.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Niet allemaal, ik wacht nog tot Armageddon zijn verhaal heeft gedaan in het 'hoe mijn ex te vergeten'-topic![]()
Ik denk ik ook. Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst met een meisje in bed gelegen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou jij van dames?![]()
Ik dacht dat ik de enige bi in dit topic was!![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Yelena het volgende:
[..]
Ik denk ik ook. Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst met een meisje in bed gelegen....
"ja...ehmmm...sorry...het was lekker enzo, maar...ehmm...nu weet ik het zeker; ik ben toch hetero...doei!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:45 schreef Lips het volgende:
Been there, done that, back to straight now
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben er niet per se op tegen, moet ik zeggen...
![]()
Oh! Dan moet ik hier ook zijn.quote:
Dat betekent dus dat ik hier ook thuis hoorquote:
daar heb ik dan niet erg veel aan he...quote:
Ik neem aan de je "eisen" bedoeld... In dat geval blijven die fier overeind staan...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef oddman het volgende:
Stelling:
Hoe langer je single bent, hoe lager je standaarden worden.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
daar heb ik dan niet erg veel aan he...![]()
Verliefd worden staat los van standaarden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef oddman het volgende:
Wat een geklets.
Shi-it.
Stelling:
Eigen mening: voor mij geldt dat, maar met een bijkomend effect dat als ik dan dingen ga proberen met lagere-eisen-dames dat die 'relaties' nooit lang stand houden.
Verder is het ook zo dat mensen die vooral veel rondsletten niet per sé hoge standaarden hebben.
Het kan ook zijn dat ik gewoon niet merk dat ze wel steeds 'beter' krijgen, omdat ik het zelf gewoon allemaal oninteressant vind.
Hoe zit het met jullie standaarden?
Voor een nachtje maakt het me niet veel uit, als ze een beetje leuk is (en er een beetje normaal uitziet) vind ik het al snel goed. Maar ze zal van goede huize moeten komen om mijn aandacht langer vast te houden. Ik kan mezelf uitstekend vermaken in mn eentje of met vriend(dinn)en, dus ik heb in die zin niet een partner nodig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef oddman het volgende:
Wat een geklets.
Shi-it.
Stelling:
Eigen mening: voor mij geldt dat, maar met een bijkomend effect dat als ik dan dingen ga proberen met lagere-eisen-dames dat die 'relaties' nooit lang stand houden.
Verder is het ook zo dat mensen die vooral veel rondsletten niet per sé hoge standaarden hebben.
Het kan ook zijn dat ik gewoon niet merk dat ze wel steeds 'beter' krijgen, omdat ik het zelf gewoon allemaal oninteressant vind.
Hoe zit het met jullie standaarden?
+1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil een partner waar ik wat aan heb en waar ik bij wil zijn en naar wil terugkomen. Ik hoef niet iemand te hebben omdat ik niet alleen wil/kan zijn.
Mja, onderbewust heb je daar toch standaarden voor denk ik. En waarschijnlijk heb je het van jezelf niet eens in de gaten of en hoeveel die veranderen, in welke richting dan ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Verliefd worden staat los van standaarden.
Evenzo geldt dat voor mij bij neukmateriaal, iemand vind ik (seksueel) aantrekkelijk of niet. Ik zal niet iemand neuken die ik niet (seksueel) aantrekkelijk vind, puur omdat ik wil neuken.
Je neukt dus gewoon nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Verliefd worden staat los van standaarden.
Evenzo geldt dat voor mij bij neukmateriaal, iemand vind ik (seksueel) aantrekkelijk of niet. Ik zal niet iemand neuken die ik niet (seksueel) aantrekkelijk vind, puur omdat ik wil neuken.
Er zijn veel mensen die bewust, dan wel onbewust, single zijn die ik ken, maar zeker geen 'lage' standaard hebben, integendeel. Single zijn staat niet per definitie gelijk aan geen liefde ontvangen en onbevredigd zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef oddman het volgende:
Stelling:
Das wel een goede ondersteuning van je stelling ja, dit soort praktijk voorbeeldjes!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef OldJeller het volgende:
James Bond had ook nooit een relatie.. lag hij niet wakker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |