abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52438751
We zijn alweer aanbeland bij deel nummer 36!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
oor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. clumsy_clown is erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met c_c aan de stok!

Hier een linkje naar het vorige deel:
[Singles] #35 Met een halfbakken titel

Little personal note: ik hoop dat de 300ste post door een man wordt geplaatst zodat we een scherpe TT kunnen verwachten

[ Bericht 49% gewijzigd door MNR op 17-08-2007 00:04:54 ]
You're never fully dressed until you wear a smile
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:06:22 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52438949
...en waar schieten mannen in tekort, beste MNR?

(behalve kennelijk in het aanmaken van een nieuw topic als ze de oude hebben gesloten...)
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52439127
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:

(behalve kennelijk in het aanmaken van een nieuw topic als ze de oude hebben gesloten...)
Wel, tbh schoot me niet 1,2, 3 een TT te binnen, dus pakte ik een willekeurig boek boven mijn plank "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus", sloeg de pagina open en mijn oog viel op deze zin.

En het antwoord op je vraag (pag. 132): Wanneer een man er steeds maar weer niet in slaagt het zijn vrouwelijke partner of in dit geval potentieel naar de zin te maken en haar voldoening te schenken, verandert hij geleidelijk aan zijn benadering.

Er staat nog meer interessant leesvoer, maar dat komt morgen. Ik moet nu echt gaan slapen.

[edit] maar mannen met cabatiervoorstellingen op hun PC hebben een +

[ Bericht 4% gewijzigd door MNR op 17-08-2007 00:17:37 ]
pi_52439420
Vrouwen moeten toch iemand de schuld geven voor eigen misstappen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:30:28 #5
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52439529
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:06 schreef Abbadon het volgende:

Sorryyyy, wist niet zeker of dat de bedoeling was aangezien de vorige ook niet door de laatste posts in het voorgaande deel waren geopend.

Misschien schieten wij niet tekort, maar liggen de verwachtingen gewoon veel te hoog. Dat is het!
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef MNR het volgende:
[edit] maar mannen met cabatiervoorstellingen op hun PC hebben een +
In plaats van cabaret zit ik een chickflick op het PCtje te kijken *faalt*
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_52441750
Waarom schieten wij mannen nou weer tekort? Volgens mij kunnne vrouwen veel beter te kort schieten.
pi_52445172
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef MNR het volgende:En het antwoord op je vraag (pag. 132): Wanneer een man er steeds maar weer niet in slaagt het zijn vrouwelijke partner of in dit geval potentieel naar de zin te maken en haar voldoening te schenken, verandert hij geleidelijk aan zijn benadering.[edit]
En? Waarom doen ze dat nu? En is dat positief?

Je maakt me nieuwsgierig
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:17:00 #8
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52445253
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef katerwater het volgende:

Je maakt me nieuwsgierig
er staat toch alleen maar dat mannen, als iets op de ene manier niet lukt, het op een andere manier proberen?

niet echt wereldschokkend, lijkt me...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:44:06 #9
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_52445881
Ben ook sinds een weekje single en bevalt primaaaaaa, geen kopzorgen! Kopzorgen horen niet in een relatie thuis vind ik ! kngaat nog wel eens heeeeeeeeeeel af en toe

+ Geen last meer van een drugs/gokverslaafde+ agressief type!

Leve het single zijnnnnnnnnnn
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_52447220
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:44 schreef misslady83 het volgende:
Ben ook sinds een weekje single en bevalt primaaaaaa, geen kopzorgen! Kopzorgen horen niet in een relatie thuis vind ik ! kngaat nog wel eens heeeeeeeeeeel af en toe

+ Geen last meer van een drugs/gokverslaafde+ agressief type!

Leve het single zijnnnnnnnnnn
De volgende keer de partnerkeuze iets beter overwegen, lijkt me. .

Het is wel duidelijk dat jij niet degene bent die gedumpt is in het verhaal, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:36:55 #11
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52447366
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 05:08 schreef RealZeus het volgende:
Waarom schieten wij mannen nou weer tekort? Volgens mij kunnne vrouwen veel beter te kort schieten.
Maar als vrouwen beter te kort schieten dan schieten wij als mannen tekort in het tekort schieten !
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:46:58 #12
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_52447652
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:32 schreef Frezer het volgende:

[..]

De volgende keer de partnerkeuze iets beter overwegen, lijkt me. .

Het is wel duidelijk dat jij niet degene bent die gedumpt is in het verhaal, .
Partnerkeuze word zeker beter bekeken kan ik je vertellen...
Mwuah allebei eigenlijk wel zon beetje, hij wou meer een beetje rust en daarna verder kijken ofzo, maar het is al tig keer uitgeweest, dus ik dacht laat het allemaal ook maar zitten!

Kappen met dit gedoe! het knaagt op zn tijd natuurlijk wel, maar ja de tijd doet wonderen dussssss!
En ja mischien een moeilijke iets wat kieskeurige opgave maar ja van je oude relaties kun je ook leren : wil nu een : anti drugs/niet gokkende/niet rokende/nietagressieve vent!

Dus kan best een moeilijke zoektocht worden, maar ja het moet maar he
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_52450871
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Note to self: niet meer FOK!ken als ik lam thuis kom.

Ik snap mijn eigen zin niet.
Dat hebben we allemaal weleens. Oh, behalve de nerds natuurlijk.

En, iemand al single-af?
pi_52455876
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef RealZeus het volgende:
Note to self: niet meer FOK!ken als ik lam thuis kom.

Ik snap mijn eigen zin niet.
Dat is jammer, want ze zeggen dat kinderen en dronken/aangeschoten mensen de waarheid spreken
pi_52456310
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef katerwater het volgende:

Je maakt me nieuwsgierig
Heb je een PM gestuurd, wist niet zeker of het hier in dit topic thuishoorde. Gaat over hoe "vrouwen mannen onbewust af laten haken" en wat "mannen en vrouwen nodig hebben".
pi_52456664
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:33 schreef MNR het volgende:

[..]

Dat is jammer, want ze zeggen dat kinderen en dronken/aangeschoten mensen de waarheid spreken
Daar heb ik geen drank voor nodig.

Niks mooiers dan mensen de keiharde waarheid zeggen. Dan weten ze wat ze aan je hebben en ja, dat de waarheid best wel eens hard is moge duidelijk zijn.

Om het ontopic te houden:

Singles en drank, wordt het daar beter van?

Om even naar mezelf te kijken:

Gisteravond was ik best niet helemaal nuchter en toen heb ik zowaar een paar vrouwen aangesproken. Dus in dat op zicht is het wel gunstig.

Maarrrrr, het is ook wel eens fout gegaan.
Dat ik in de kroeg een hele mooie vrouw zag en vervolgens ook nog wel indruk maakte met mijn zangtalent door een nummer van André Hazes te zingen.
Helaas zoop ik ook als André Hazes en dat zorgde er voor dat de volgende situatie ontstond:

In de stilte tussen twee nummers in hoorde je iemand heel hard en vooral heel erg met dubbele tong zeggen:"Ik vind jou een lekker wijf."
Om het nog even erger te maken hoorde ik dit de volgende dag en wel van mijn moeder die op dat moment ook in de kroeg zat.

De volgende dag ben ik met gebogen hoofd naar de kroeg gegaan en als ze er weer was geweest had ik miljoenen excuses gemaakt, maar je raadt het al: ze was er niet.

Dus nee, singles en drank kan werken maar het hoeft niet.
pi_52456792
Scoren is veul makkelijker met drank op. Maar de ware vind je er niet mee.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:13:25 #18
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52456896
ik drink niet...althans, geen alcohol...

kan niet zeggen dat ik het mis, eigenlijk
pi_52456912
Wel of geen drank maakt voor mij niet zoveel verschil eigenlijk.
pi_52458070
Drank: Lekker

Ik weet wel mijn grenzen. Ik ouwehoer ook genoeg zonder drank, dus ik heb het niet nodig om losser te worden. Ik denk dan ook niet dat drank bij mij een grote invloed heeft.
pi_52461866
Wat is houden / iemand leuk vinden toch een vreemd concept.
Je kan het remmen, je kan het laten gaan en je kan het verliezen.
Vreemd concept
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 01:52:24 #22
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52469911
Je kan toch wel een drankje doe in de kroeg en je niet helemaal de tering zuipen? je moet gewoon je grens even weten
pi_52474176
Voor mij maakt drank als single of drank als niet-single niet uit. Behalve dan dat als ik weet dat ik niet alleen naar huis hoef ik heel af en toe dan wel eens denk van "ik hoef toch niet alleen over straat, dus ik hoef ook iet alert te blijven" en dan drink ik wat meer.
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:27 schreef mrbox het volgende:
Wat is houden / iemand leuk vinden toch een vreemd concept.
Je kan het remmen, je kan het laten gaan en je kan het verliezen.
Vreemd concept
Ja... een vreemd concept. Mmm... Het maakt mij wel eens onzeker als ik merk dat die ander begint af te remmen. Dus dan probeer ik toch altijd wel goed te denken dat het niet aan mij ligt. Maar is niet altijd even makkelijk.

Heb liever dat ik degene ben die rem dan andersom.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:45:04 #24
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52479870
Ik ben net terug van vakantie en daar een leuk meisje leren kennen hopelijk ziet die er ook wat in om komende tijd nog eens wat te gaan doen. Alleen de afstand is nog beetje een probleem, maar dat komt toch wel goed hopelijk.
pi_52480736
Ik zou vandaag een date hebben. Maar toen was ik vergeten dat ik mijn beste vriendin zou helpen met schilderen ..

Sorry dawg
pi_52480963
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zou vandaag een date hebben. Maar toen was ik vergeten dat ik mijn beste vriendin zou helpen met schilderen ..

Sorry dawg
Ja, ga je maar eens flink schamen!
pi_52481231
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:37 schreef MNR het volgende:
Voor mij maakt drank als single of drank als niet-single niet uit. Behalve dan dat als ik weet dat ik niet alleen naar huis hoef ik heel af en toe dan wel eens denk van "ik hoef toch niet alleen over straat, dus ik hoef ook iet alert te blijven" en dan drink ik wat meer.
[..]

Ja... een vreemd concept. Mmm... Het maakt mij wel eens onzeker als ik merk dat die ander begint af te remmen. Dus dan probeer ik toch altijd wel goed te denken dat het niet aan mij ligt. Maar is niet altijd even makkelijk.

Heb liever dat ik degene ben die rem dan andersom.
Ja dan ben jij in controle, dat is altijd wel een fijnere positie
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:42 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, ga je maar eens flink schamen!
Jemig Dawg ga je niet eens mee schilderen
pi_52482995
Als de ander remt, is dat zeker vervelend! Je kunt er nooit je vinger op leggen en noem maar op. Maar om zelf te remmen is ook niet alles. Ik heb wel eens een wanhopige liefdesverklaring gehad de afgelopen tijd. Maar ik heb laatst echt de briljantste afwijzing ooit gehoord. 'Ik heb er niet het juiste gevoel bij' is het minst pijnlijke dat ik ooit te horen kreeg en daardoor ook heel snel en makkelijk afgesloten.
pi_52483968
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 01:52 schreef Grimm het volgende:
Je kan toch wel een drankje doe in de kroeg en je niet helemaal de tering zuipen? je moet gewoon je grens even weten
Ja, maar iedereen gaat wel eens over die grens heen en zo lang dat maar sporadisch is is dat niet erg.
pi_52484485
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:04 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, maar iedereen gaat wel eens over die grens heen en zo lang dat maar sporadisch is is dat niet erg.
Hehehe, is 3 maanden elke week nog sporadisch te noemen? Ja toch?
pi_52487887
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hehehe, is 3 maanden elke week nog sporadisch te noemen? Ja toch?
Nee, dat is regelmatig.

Maar goed, elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
pi_52493850
Vanavond kwam ik iemand tegen die ik tien jaar geleden ( ) errug leuk vond en daar heb ik gezellig mee gekletst. Helaas was ze natuurlijk al bezet.

En een vriendin van mij heeft weer met een ex van haar en dat betekent dat ik en één vriendin nog single zijn. Als enige.

Ik houd weinig mensen meer over zo en ik wil ook wel eens weten hoe het is als iemand verliefd op je is.

Weliswaar mogen we alleen de positivo uithangen hier, maar dat lukt me atm even niet.
pi_52495173
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 04:44 schreef RealZeus het volgende:
En een vriendin van mij heeft weer met een ex van haar en dat betekent dat ik en één vriendin nog single zijn. Als enige.

Ik houd weinig mensen meer over zo en ik wil ook wel eens weten hoe het is als iemand verliefd op je is.

Weliswaar mogen we alleen de positivo uithangen hier, maar dat lukt me atm even niet.
Niet zo bij de pakken neer gaan zitten schat

Kijk, je hoeft idd niet altijd vrolijk te doen, maar jezelf deze kant oppraten, heeft ook weinig nut. Dus: die ene meid die nu over is, heb je daar wat mee? Zo ja, ga met z'n tweeen op stap en maak kennis met andere mensen. Ipv te kijken naar "ik houd weinig mensen over" kun je het ook benaderen als "het is tijd voor mij om nieuwe mensen te leren kennen en dat lijkt me eigenlijk hartstikke leuk".

En ik vind ook dat je jezelf wel eens een trap onder je reet mag geven!

[edit] Dawg, ik wil onze meet voor zondag afzeggen. Reden: ik heb er eigenljk geen zin meer in. En kon t achter de schermen afhandelen, maar op deze manier weet Whoops het ook meteen.

[ Bericht 7% gewijzigd door MNR op 19-08-2007 10:42:50 ]
  zondag 19 augustus 2007 @ 10:49:55 #34
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52495320
maar serieus RZ; je praat jezelf alleen maar naar beneden zo...alsof alles de schuld is van de grote boze buitenwereld die samenspant tegen jouw geluk...da's niet echt de manier om de situatie te verbeteren
pi_52503340
Ik verveel me. Het zou nu wel lekker zijn om een vriendje te hebben om de verveling mee te verdrijven want als je je samen verveelt kun je leuke dingen gaan doen.
pi_52506385
ik mis nu ook wel dat ik geen vriendje heb
heb een klim maatje nodig namelijk
  zondag 19 augustus 2007 @ 18:29:49 #37
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52506531
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik verveel me. Het zou nu wel lekker zijn om een vriendje te hebben om de verveling mee te verdrijven want als je je samen verveelt kun je leuke dingen gaan doen.
Alleen al tegen iemand aanliggen zou ik uren achter elkaar vol kunnen houden
pi_52506626
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef Miss_S het volgende:
ik mis nu ook wel dat ik geen vriendje heb
heb een klim maatje nodig namelijk
En dat moet je vriendje zijn?
pi_52506657
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:49 schreef Abbadon het volgende:
maar serieus RZ; je praat jezelf alleen maar naar beneden zo...alsof alles de schuld is van de grote boze buitenwereld die samenspant tegen jouw geluk...da's niet echt de manier om de situatie te verbeteren
Dat mag best even , zolang het geen dag duurt. En dat doet het ook niet. Vanavond weer lekker op stap, naar een goede band kijken. Nou hopen dat hun mengpaneel in tegenstelling tot die van vorige week wel heel blijft.
pi_52506670
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:35 schreef dawg het volgende:

[..]

En dat moet je vriendje zijn?
nee moet niet
maar was wel handig geweest die kon ik dan gewoon dwingen om mee te gaan
pi_52506733
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:35 schreef MNR het volgende:

[..]

Niet zo bij de pakken neer gaan zitten schat

Kijk, je hoeft idd niet altijd vrolijk te doen, maar jezelf deze kant oppraten, heeft ook weinig nut. Dus: die ene meid die nu over is, heb je daar wat mee? Zo ja, ga met z'n tweeen op stap en maak kennis met andere mensen. Ipv te kijken naar "ik houd weinig mensen over" kun je het ook benaderen als "het is tijd voor mij om nieuwe mensen te leren kennen en dat lijkt me eigenlijk hartstikke leuk".
Mwoah, het valt wel mee, alleen er zat wat drank in en dan zie ik het soms niet helemaal meer zonnig in. En het zijn echte stapvriendinnen. Echte vrienden die ook nog wel eens van zich laten horen heb ik bijna niet.
Maar goed, als het mee zit heb ik binnen kort weer leuk werk. Ik heb gesolliciteerd bij dat bedrijf waar ik het zo naar mijn zin had. Nog even twee weken onderbetaald werk doen en ook nog dubbelbemand en dan hoop ik dat ik daar mag beginnen. En ik denk dat ik daar wel weer heel veel positiviteit uithaal.
quote:
En ik vind ook dat je jezelf wel eens een trap onder je reet mag geven!
Ik ben niet zo lenig.
pi_52508681
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:35 schreef mrbox het volgende:

[..]

Eerst mensen "bang" maken is meestal niet echt een goede tactiek om ze tot een date over te halen
ben niet echt serieus naar een date op zoek naar mannen uit dit topic
pi_52508814
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ben niet echt serieus naar een date op zoek naar mannen uit dit topic
Maar waarom controle hebben over je vriendje, je kan toch ook gewoon samen gezellig hebben. Wie weet wil hij dan wel gewoon gezellig samen met je klimmen.
pi_52508851
het was maar een grapje............
pi_52514218
Geneukt? De liefde hartstochtelijk bedreven?
pi_52515490
Dancetour was gezellig. Het grappige is dat als je eens gaat letten op het gedrag, gevlei van mannen in het algemeen, het echt zo obvious is hoe ze met je willen flirten. Eerst ff aankijken, dan het armpje erbij. Maar het jammere is dat als je er zo op gaat letten, het opeens een stuk minder leuk is

Het leukste aan de avond vond ik toch wel de man die fouilleerde aan het begin van het festival. Ik keek hem aan, en hij gebaarde me dat ik zo door kon lopen. Dat vind ik nou altijd vleiend (en nog leuker dat de rest van de groep je dan aankijkt en zegt: "dat heb jij weer he?").
En even later ontstond er een rel en kwam hij - zo sterk als hij is - samen met nog een collega de relschopper buitentrappen. Het heeft toch wel wat hoor...
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:31:10 #47
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52515562
...soms ben je een wandelend cliché, MNR
pi_52515616
hmm, ik heb nooit echt zulke positive vibes bij uitsmijters. Maar daar zal ik wel man voor zijn

Oogcontact is idd wel de geijkte start van een potje flirten.Het 'armpje erbij' ken ik niet.....techniek voor gevorderden? Ik stap meestal pas op vreemde vrouwen af als ze terug lachen.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_52515788
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:33 schreef SuperMocio het volgende:
Ik stap meestal pas op vreemde vrouwen af als ze terug lachen.
Als je daarop moet wachten..

Ik ga naar ze toe indien ze enigszins interessant en fijn ogen, wat vaak is voor ze mij überhaupt binnen hebben zien komen. Overval ze, prachtig.
pi_52515897
Mwah, ik ben niet zo overtuigd van mezelf dat ik vind dat elke willekeurige vrouw wel geinteresseerd moet zijn in wat ik te melden heb. Ik heb wel iets nodig om op in te haken. Anders voel ik me een geforceerde lullo.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:44:54 #51
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52515934
Ik stap niet op vreemde vrouwen af
pi_52516069
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:39 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als je daarop moet wachten..

Ik ga naar ze toe indien ze enigszins interessant en fijn ogen, wat vaak is voor ze mij überhaupt binnen hebben zien komen. Overval ze, prachtig.
Vrouwen zien een man altijd sneller dan een man een vrouw ziet.

Ik dus niet geloven jij.
pi_52516196
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef katerwater het volgende:

[..]

Vrouwen zien een man altijd sneller dan een man een vrouw ziet.

Ik dus niet geloven jij.
Geeft niet, ik heb wel vaker sceptische mensen meegemaakt die aan de zijlijn staan.
De meeste tenten waar ik bij binnenloop staat niet iedereen te staren naar de ingang, wie dat wel doet is direct al oninteressant, het zegt namelijk wel weer genoeg.
Ik stelde overigens ook nergens dat ik alleen maar dat soort methoden hanteer, maar als je er zin in hebt en je hebt de kans.. dan moet je het zeker doen, flaterwater.

Lullo's zijn mooi.
  maandag 20 augustus 2007 @ 00:01:33 #54
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52516371
Altijd meteen zo defensief, Jeller
pi_52520236
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:31 schreef Abbadon het volgende:
...soms ben je een wandelend cliché, MNR
Hehehe, soms wel he? And I love it!
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:33 schreef SuperMocio het volgende:
hmm, ik heb nooit echt zulke positive vibes bij uitsmijters. Maar daar zal ik wel man voor zijn

Oogcontact is idd wel de geijkte start van een potje flirten.Het 'armpje erbij' ken ik niet.....techniek voor gevorderden? Ik stap meestal pas op vreemde vrouwen af als ze terug lachen.
Oogcontact is altijd leuk en in 1 opslag bepalen (tenminste bij mij). Met 'armpje erbij' bedoel ik dat je aan het praten bent en dat ze dan die arm om je heen slaan. Het is overigens wel een goede graadmeter.
pi_52522821
Hoe goed werken eigenlijk relaties op afstand ? (afstand is 1 uur 40 mins met ov)
Iemand ervaring daarmee ?
pi_52522913
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef mrbox het volgende:
Hoe goed werken eigenlijk relaties op afstand ? (afstand is 1 uur 40 mins met ov)
ja en bij mij werkte het niet
je moet elkaar wel erg leuk vinden of verder niets te doen hebben in je vrije tijd wil het werken
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:13:55 #58
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52522941
quote:
als je allebei de kans/middelen hebt om te reizen moet het prima lukken. 1.40 uur met ov noem ik overigens nog geen lange afstand, maar mijn ervaringen zijn iig prima.
Ben zelf getrouwd geweest met een Zuid afrikaan, dus daar was de afstand een 11 uur met het vliegtuig, nu een fling met een spanjaard, op 3 uur vliegen. (en dan moet je dus nog naar vliegveld etc) maar Ik vind het wel lekker. Echt serieus is het dus uiteraard niet, en als het dat zal worden is het wel een stuk lastiger, en dan zou ik zoiets afraden. Alhoewel het met mijn ex wel goed ging, maar dan houdt het dus wel in dat een van de twee bereid moet zijn te verkassen.
Maar in jouw geval kan ik dus alleen maar zeggen, gewoon lekker met het ov regelmatig op en neer! stelt toch niets voor?
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:20:12 #59
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52523101
quote:
Vind het de beste uitvinding die er is. Mn vriendinnetje woont in mn oude woonplaats op 3 uur trein van waar ik nu woon. Zie haar altijd in het weekend. Vind sowieso dat je een relatie langzaam moet opbouwen om zo de spanning/speciaalheid erin te houden. Zo heb je elkaar nog wat te vertellen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:23:06 #60
88139 JoeyT
pi_52523159
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja en bij mij werkte het niet
je moet elkaar wel erg leuk vinden of verder niets te doen hebben in je vrije tijd wil het werken
Je hebt t over Nederland, stelt niets voor qua reistijd. Je hoeft elkaar toch niet elke dag te zien? Moet wel zeggen dat ik totaal niet op mn vriendin ben aangewezen als ik bij haar ben, omdat ik er zelf ook 23 jaar heb gewoond.
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:32:23 #61
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52523407
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:28 schreef MNR het volgende:
Dancetour was gezellig. Het grappige is dat als je eens gaat letten op het gedrag, gevlei van mannen in het algemeen, het echt zo obvious is hoe ze met je willen flirten. Eerst ff aankijken, dan het armpje erbij. Maar het jammere is dat als je er zo op gaat letten, het opeens een stuk minder leuk is

Het leukste aan de avond vond ik toch wel de man die fouilleerde aan het begin van het festival. Ik keek hem aan, en hij gebaarde me dat ik zo door kon lopen. Dat vind ik nou altijd vleiend (en nog leuker dat de rest van de groep je dan aankijkt en zegt: "dat heb jij weer he?").
En even later ontstond er een rel en kwam hij - zo sterk als hij is - samen met nog een collega de relschopper buitentrappen. Het heeft toch wel wat hoor...
Het was leuk he
Ik smste een vriendin die ik lang niet gezien heb of ze er was, bleek ze in de VIP tent te hangen. Koste niet veel tijd of Lips stond ook in de VIP tent met 5 gratis consumpties
Vanaf een uur of 6 hebben we toch wel de hele tijd beneden gestaan.

Ik blijk inmiddels zo ver te zijn dat ik het niet meer door heb als er met me geflirt wordt Stond met een jongen te praten, heel casual. Komt een vriendinnetje vragen of het wat werd, ik snapte gewoon de vraag niet
Lips feest voortaan echt voor de lol
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:32:05 #62
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52525086
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:32 schreef Lips het volgende:

Ik blijk inmiddels zo ver te zijn dat ik het niet meer door heb als er met me geflirt wordt Stond met een jongen te praten, heel casual. Komt een vriendinnetje vragen of het wat werd, ik snapte gewoon de vraag niet
Lips feest voortaan echt voor de lol
werd er uberhaupt wel met je geflirt dan?

over reistijden en relaties: ik heb er niet zo heel veel moeite mee...zolang het verder goed gaat is reizen niet zo'n probleem, dat heb je er dan wel voor over...als het met de relatie wat minder gaat, tja, dan is de reistijd ineens een goed excuus...
pi_52525979
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:32 schreef Lips het volgende:
Het was leuk he
Hehe.. mooi dat je zo genoten hebt. En VIPS tent lijkt me een goede zaak
quote:
Jups, 2 times. Of ze werken ligt echt niet aan de afstand, maar aan de mate waarin je er allebei aandacht en plezier in wil steken. En als je het goed/leuk hebt samen, merk je niet eens dat je zover van elkaar vandaan zit.

Lekker regelmatig bellen natuurlijk en t kwam ook regelmatig voor dat ik tot diep in de nacht met hem aan de telefoon zat. T was gewoon super en als je elkaar dan zag, was dat altijd fijn. Maar in t begin jongen... tranen over m'n wangen bij het afscheid nemen
Maar na een poosje raak je daaraan gewend, dan weet je niet beter dan dat de situatie zo is en dan valt het afscheid en missen ook minder zwaar
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:28:59 #64
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52529701
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:32 schreef Abbadon het volgende:

over reistijden en relaties: ik heb er niet zo heel veel moeite mee...zolang het verder goed gaat is reizen niet zo'n probleem, dat heb je er dan wel voor over...als het met de relatie wat minder gaat, tja, dan is de reistijd ineens een goed excuus...
Jij hebt toch geen excuses nodig, Abba...

Heb zowel een relatie met lange als korte reistijd gehad. Nadeel van een vriendin die in dezelfde stad woont: als het uit is en je zit er niet op te wachten haar tegen te komen, denk je haar dus overal te zien.
Ver reizen (ik was dik anderhalf uur onderweg) als je elkaar graag wilt zien is nooit een punt natuurlijk, maar als de sleur erin komt wordt het een opgave. Het jammere is alleen dat je niet zomaar even spontaan langsgaat bij elkaar, zoals je wel doet als het 10 minuten bij je vandaan is.

goed he, zo'n trivialiteit als teujveujpeuj!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_52529772
Als je verliefd bent op elkaar maakt dat toch geen zak meer uit, afstand.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:39:17 #66
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52530017
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef Garisson72 het volgende:

Jij hebt toch geen excuses nodig, Abba...
die opmerking was meer een algemene observatie; mensen die afstand als excuus gebruiken zijn kennelijk toch niet zo verliefd...
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:18:14 #67
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52531422
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:39 schreef Abbadon het volgende:

[..]

die opmerking was meer een algemene observatie; mensen die afstand als excuus gebruiken zijn kennelijk toch niet zo verliefd...
ja dat lijkt me ook, anders is dat reizen geen enkel probleem
pi_52531949
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef dawg het volgende:
Wat hij zegt.

Sowieso, als mensen over praktische zaken gaan beginnen (te druk, afstand, you name it..) dan heb ik niet de indruk dat ze verliefd zijn.

Het is een (te) nette manier om het af te kappen.
pi_52537547
quote:
Wat hij zegt. En toch wil ik persoonlijk geen vriendje die op meer dan een uur rijden zit of zo, want ik wil ook door de weeks af en toe langs kunnen gaan.
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:49:06 #70
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52539556
quote:
het probleem is eerder; hoe geraak je verliefd op iemand die je niet zo makkelijk even ziet?

is het de reis-investering wel waard voor iemand die je 'leuk' vindt en waar mogelijk meer in zit, maar misschien ook niet?
pi_52540109
Zitten hier alle singles van deze site?
from russia with love!
pi_52540173
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef Yelena het volgende:
Niet allemaal, ik wacht nog tot Armageddon zijn verhaal heeft gedaan in het 'hoe mijn ex te vergeten'-topic
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:14:45 #73
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52540378
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef Yelena het volgende:
nee, alleen de echt leuke

hoi
pi_52540413
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Niet allemaal, ik wacht nog tot Armageddon zijn verhaal heeft gedaan in het 'hoe mijn ex te vergeten'-topic
Die heeft wel een lekkere ex.
pi_52543526
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Sinds wanneer hou jij van dames?

Ik dacht dat ik de enige bi in dit topic was!
Ik denk ik ook. Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst met een meisje in bed gelegen....
from russia with love!
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:45:50 #76
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52543617
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Yelena het volgende:

[..]

Ik denk ik ook. Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst met een meisje in bed gelegen....
Been there, done that, back to straight now

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:47:44 #77
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52543698
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:45 schreef Lips het volgende:

Been there, done that, back to straight now

"ja...ehmmm...sorry...het was lekker enzo, maar...ehmm...nu weet ik het zeker; ik ben toch hetero...doei!"

maandag 20 augustus 2007 @ 23:33:32 #78
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52545329
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:32 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik ben er niet per se op tegen, moet ik zeggen...

_!
Miauw
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:35:35 #79
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52545402
...nooit te beroerd om een voorspelbare mannelijke cliché reactie te geven
pi_52547694
Ik zoek de ontopic posts even.
pi_52548043
Nou, dat was even goéd zoeken . Laten we iets in deze richting afspreken: Jullie slowchatten over dates tussen WD en dawg, VIP-feestjes en fotoboeken, bedtijd, badderen en meer zooi in [R&P SC] Kortharig werkschuw tuig. PM, mail of MSN zodat ik niet weer 2 pagina's hoef te deleten binnen dit deel, of we doen singles even op slot tot er weer materiaal is om het over te hebben.

Ik wil wel persoonlijke waarschuwingen geven, maar dan moet ik het vaste groepje gaan mass-PMen en ik wil nu écht slapen . Het idee is duidelijk lijkt me.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2007 01:17:47 ]
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:05:23 #82
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52557253
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef Abbadon het volgende:

[..]

hoi
Oh! Dan moet ik hier ook zijn.

Hallo (vrij) gezelligerts
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:47:14 #83
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_52558482
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef Abbadon het volgende:

[..]

hoi
Dat betekent dus dat ik hier ook thuis hoor .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:57:28 #84
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52560600
Welkom nieuwe vrijgezellen

Vandaag minder dagje, ff de pe erin dat ik alles maar in mijn uppie moet doen iemand tips om daar weer snel uit te komen?
pi_52560703
Ik zal maar niet reageren daarop
Lambo of Rekt
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:46:17 #86
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52562165
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:00 schreef EggsTC het volgende:
Ik zal maar niet reageren daarop
daar heb ik dan niet erg veel aan he...
pi_52562199
Koop een ticket voor je Spanjaard, Queeny.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:00:07 #88
172358 oddman
Introspecteur
pi_52562593
Wat een geklets.

Shi-it.

Stelling:

Hoe langer je single bent, hoe lager je standaarden worden.

Eigen mening: voor mij geldt dat, maar met een bijkomend effect dat als ik dan dingen ga proberen met lagere-eisen-dames dat die 'relaties' nooit lang stand houden.
Verder is het ook zo dat mensen die vooral veel rondsletten niet per sé hoge standaarden hebben.
Het kan ook zijn dat ik gewoon niet merk dat ze wel steeds 'beter' krijgen, omdat ik het zelf gewoon allemaal oninteressant vind.

Hoe zit het met jullie standaarden?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_52562635
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef oddman het volgende:
Stelling:

Ik neem aan de je "eisen" bedoeld... In dat geval blijven die fier overeind staan...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_52562692
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:46 schreef QueenR het volgende:

[..]

daar heb ik dan niet erg veel aan he...

!!!

Lambo of Rekt
pi_52562716
quote:
Wat een geklets.

Shi-it.

Stelling:

Eigen mening: voor mij geldt dat, maar met een bijkomend effect dat als ik dan dingen ga proberen met lagere-eisen-dames dat die 'relaties' nooit lang stand houden.
Verder is het ook zo dat mensen die vooral veel rondsletten niet per sé hoge standaarden hebben.
Het kan ook zijn dat ik gewoon niet merk dat ze wel steeds 'beter' krijgen, omdat ik het zelf gewoon allemaal oninteressant vind.

Verliefd worden staat los van standaarden.
Evenzo geldt dat voor mij bij neukmateriaal, iemand vind ik (seksueel) aantrekkelijk of niet. Ik zal niet iemand neuken die ik niet (seksueel) aantrekkelijk vind, puur omdat ik wil neuken.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:05:57 #92
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52562755
quote:
Wat een geklets.

Shi-it.

Stelling:

Voor een nachtje maakt het me niet veel uit, als ze een beetje leuk is (en er een beetje normaal uitziet) vind ik het al snel goed. Maar ze zal van goede huize moeten komen om mijn aandacht langer vast te houden. Ik kan mezelf uitstekend vermaken in mn eentje of met vriend(dinn)en, dus ik heb in die zin niet een partner nodig.

Ik wil een partner waar ik wat aan heb en waar ik bij wil zijn en naar wil terugkomen. Ik hoef niet iemand te hebben omdat ik niet alleen wil/kan zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52562799
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik wil een partner waar ik wat aan heb en waar ik bij wil zijn en naar wil terugkomen. Ik hoef niet iemand te hebben omdat ik niet alleen wil/kan zijn.
+1
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_52562910
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:04 schreef dawg het volgende:

[..]

Evenzo geldt dat voor mij bij neukmateriaal, iemand vind ik (seksueel) aantrekkelijk of niet. Ik zal niet iemand neuken die ik niet (seksueel) aantrekkelijk vind, puur omdat ik wil neuken.
Mja, onderbewust heb je daar toch standaarden voor denk ik. En waarschijnlijk heb je het van jezelf niet eens in de gaten of en hoeveel die veranderen, in welke richting dan ook.

Standaarden in de zin van bewuste eisenlijstjes vind ik overigens wel belachelijk, op wat evidente zaken na.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:13:21 #95
88139 JoeyT
pi_52562973
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:04 schreef dawg het volgende:

[..]

Je neukt dus gewoon niet
pi_52563130
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je neukt dus gewoon niet
Ik had deze inkopper wel kunnen verwachten ja.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:42:42 #97
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52563903
ik geloof eigenlijk niet eens zo in standaarden...je vindt iemand aantrekkelijk, of niet...als ik verliefd word op iemand, dan is die persoon kennelijk 'goed genoeg', en als ik niet verliefd word, dan niet...'t is niet alsof je verstand daar nou zo heel veel over te zeggen heeft...

maar net zo goed zou ik het tegendeel van de stelling kunnen verdedigen; naarmate je langer op jezelf bent aangewezen, weet je beter wat je wel en niet wil in je leven, en daarmee met wie je wel een relatie zou willen hebben, en met wie niet...je 'standaarden' worden exacter, bij gebrek aan een beter woord...
pi_52564183
quote:
Stelling:

Er zijn veel mensen die bewust, dan wel onbewust, single zijn die ik ken, maar zeker geen 'lage' standaard hebben, integendeel. Single zijn staat niet per definitie gelijk aan geen liefde ontvangen en onbevredigd zijn.
James Bond had ook nooit een relatie.. lag hij niet wakker van.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:55:17 #99
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52564326
James Bond is een fictief figuur, OJ...

waarom voel ik me nu een beetje als iemand die een klein kind vertelt dat Sinterklaas niet bestaat?
pi_52564408
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef OldJeller het volgende:
James Bond had ook nooit een relatie.. lag hij niet wakker van.
Das wel een goede ondersteuning van je stelling ja, dit soort praktijk voorbeeldjes!

Wel mee eens overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')