Vrouwen zien een man altijd sneller dan een man een vrouw ziet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je daarop moet wachten..
Ik ga naar ze toe indien ze enigszins interessant en fijn ogen, wat vaak is voor ze mij überhaupt binnen hebben zien komen. Overval ze, prachtig.

Geeft niet, ik heb wel vaker sceptische mensen meegemaakt die aan de zijlijn staan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef katerwater het volgende:
[..]
Vrouwen zien een man altijd sneller dan een man een vrouw ziet.
Ik dus niet geloven jij.

Hehehe, soms wel he? And I love it!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:31 schreef Abbadon het volgende:
...soms ben je een wandelend cliché, MNR
Oogcontact is altijd leuk en in 1 opslag bepalen (tenminste bij mij). Met 'armpje erbij' bedoel ik dat je aan het praten bent en dat ze dan die arm om je heen slaan. Het is overigens wel een goede graadmeter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:33 schreef SuperMocio het volgende:
hmm, ik heb nooit echt zulke positive vibes bij uitsmijters. Maar daar zal ik wel man voor zijn
Oogcontact is idd wel de geijkte start van een potje flirten.Het 'armpje erbij' ken ik niet.....techniek voor gevorderden?Ik stap meestal pas op vreemde vrouwen af als ze terug lachen.

ja en bij mij werkte het nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef mrbox het volgende:
Hoe goed werken eigenlijk relaties op afstand ? (afstand is 1 uur 40 mins met ov)
Iemand ervaring daarmee ?

als je allebei de kans/middelen hebt om te reizen moet het prima lukken. 1.40 uur met ov noem ik overigens nog geen lange afstand, maar mijn ervaringen zijn iig prima.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef mrbox het volgende:
Hoe goed werken eigenlijk relaties op afstand ? (afstand is 1 uur 40 mins met ov)

Vind het de beste uitvinding die er is. Mn vriendinnetje woont in mn oude woonplaats op 3 uur trein van waar ik nu woon. Zie haar altijd in het weekend. Vind sowieso dat je een relatie langzaam moet opbouwen om zo de spanning/speciaalheid erin te houden. Zo heb je elkaar nog wat te vertellen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef mrbox het volgende:

Je hebt t over Nederland, stelt niets voor qua reistijd. Je hoeft elkaar toch niet elke dag te zien? Moet wel zeggen dat ik totaal niet op mn vriendin ben aangewezen als ik bij haar ben, omdat ik er zelf ook 23 jaar heb gewoond.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja en bij mij werkte het niet
je moet elkaar wel erg leuk vinden of verder niets te doen hebben in je vrije tijd wil het werken

Het was leuk hequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:28 schreef MNR het volgende:
Dancetour was gezellig. Het grappige is dat als je eens gaat letten op het gedrag, gevlei van mannen in het algemeen, het echt zo obvious is hoe ze met je willen flirten. Eerst ff aankijken, dan het armpje erbij. Maar het jammere is dat als je er zo op gaat letten, het opeens een stuk minder leuk is
Het leukste aan de avond vond ik toch wel de man die fouilleerde aan het begin van het festival. Ik keek hem aan, en hij gebaarde me dat ik zo door kon lopen. Dat vind ik nou altijd vleiend(en nog leuker dat de rest van de groep je dan aankijkt en zegt: "dat heb jij weer he?").
En even later ontstond er een rel en kwam hij - zo sterk als hij is - samen met nog een collega de relschopper buitentrappen. Het heeft toch wel wat hoor...

werd er uberhaupt wel met je geflirt dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:32 schreef Lips het volgende:
Ik blijk inmiddels zo ver te zijn dat ik het niet meer door heb als er met me geflirt wordtStond met een jongen te praten, heel casual. Komt een vriendinnetje vragen of het wat werd, ik snapte gewoon de vraag niet
Lips feest voortaan echt voor de lol

Hehe.. mooi dat je zo genoten hebt. En VIPS tent lijkt me een goede zaakquote:
Jups, 2 times. Of ze werken ligt echt niet aan de afstand, maar aan de mate waarin je er allebei aandacht en plezier in wil steken. En als je het goed/leuk hebt samen, merk je niet eens dat je zover van elkaar vandaan zit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef mrbox het volgende:

Jij hebt toch geen excuses nodig, Abba...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:32 schreef Abbadon het volgende:
over reistijden en relaties: ik heb er niet zo heel veel moeite mee...zolang het verder goed gaat is reizen niet zo'n probleem, dat heb je er dan wel voor over...als het met de relatie wat minder gaat, tja, dan is de reistijd ineens een goed excuus...

die opmerking was meer een algemene observatie; mensen die afstand als excuus gebruiken zijn kennelijk toch niet zo verliefd...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
Jij hebt toch geen excuses nodig, Abba...![]()

ja dat lijkt me ook, anders is dat reizen geen enkel probleemquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
die opmerking was meer een algemene observatie; mensen die afstand als excuus gebruiken zijn kennelijk toch niet zo verliefd...

Wat hij zegt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef dawg het volgende:
Als je verliefd bent op elkaar maakt dat toch geen zak meer uit, afstand.

Wat hij zegt. En toch wil ik persoonlijk geen vriendje die op meer dan een uur rijden zit of zo, want ik wil ook door de weeks af en toe langs kunnen gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef dawg het volgende:

het probleem is eerder; hoe geraak je verliefd op iemand die je niet zo makkelijk even ziet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef dawg het volgende:

Niet allemaal, ik wacht nog tot Armageddon zijn verhaal heeft gedaan in het 'hoe mijn ex te vergeten'-topicquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef Yelena het volgende:
Zitten hier alle singles van deze site?

nee, alleen de echt leukequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:06 schreef Yelena het volgende:
Zitten hier alle singles van deze site?

Die heeft wel een lekkere ex.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Niet allemaal, ik wacht nog tot Armageddon zijn verhaal heeft gedaan in het 'hoe mijn ex te vergeten'-topic![]()

Ik denk ik ook. Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst met een meisje in bed gelegen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou jij van dames?![]()
Ik dacht dat ik de enige bi in dit topic was!![]()

quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Yelena het volgende:
[..]
Ik denk ik ook. Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst met een meisje in bed gelegen....

"ja...ehmmm...sorry...het was lekker enzo, maar...ehmm...nu weet ik het zeker; ik ben toch hetero...doei!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:45 schreef Lips het volgende:
Been there, done that, back to straight now
![]()

quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben er niet per se op tegen, moet ik zeggen...
![]()

Oh! Dan moet ik hier ook zijn.quote:

Dat betekent dus dat ik hier ook thuis hoorquote:

daar heb ik dan niet erg veel aan he...quote:

Ik neem aan de je "eisen" bedoeld... In dat geval blijven die fier overeind staan...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef oddman het volgende:
Stelling:
Hoe langer je single bent, hoe lager je standaarden worden.

quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
daar heb ik dan niet erg veel aan he...![]()

Verliefd worden staat los van standaarden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef oddman het volgende:
Wat een geklets.
Shi-it.
Stelling:
Eigen mening: voor mij geldt dat, maar met een bijkomend effect dat als ik dan dingen ga proberen met lagere-eisen-dames dat die 'relaties' nooit lang stand houden.
Verder is het ook zo dat mensen die vooral veel rondsletten niet per sé hoge standaarden hebben.
Het kan ook zijn dat ik gewoon niet merk dat ze wel steeds 'beter' krijgen, omdat ik het zelf gewoon allemaal oninteressant vind.
Hoe zit het met jullie standaarden?

Voor een nachtje maakt het me niet veel uit, als ze een beetje leuk is (en er een beetje normaal uitziet) vind ik het al snel goed. Maar ze zal van goede huize moeten komen om mijn aandacht langer vast te houden. Ik kan mezelf uitstekend vermaken in mn eentje of met vriend(dinn)en, dus ik heb in die zin niet een partner nodig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef oddman het volgende:
Wat een geklets.
Shi-it.
Stelling:
Eigen mening: voor mij geldt dat, maar met een bijkomend effect dat als ik dan dingen ga proberen met lagere-eisen-dames dat die 'relaties' nooit lang stand houden.
Verder is het ook zo dat mensen die vooral veel rondsletten niet per sé hoge standaarden hebben.
Het kan ook zijn dat ik gewoon niet merk dat ze wel steeds 'beter' krijgen, omdat ik het zelf gewoon allemaal oninteressant vind.
Hoe zit het met jullie standaarden?

+1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil een partner waar ik wat aan heb en waar ik bij wil zijn en naar wil terugkomen. Ik hoef niet iemand te hebben omdat ik niet alleen wil/kan zijn.

Mja, onderbewust heb je daar toch standaarden voor denk ik. En waarschijnlijk heb je het van jezelf niet eens in de gaten of en hoeveel die veranderen, in welke richting dan ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Verliefd worden staat los van standaarden.
Evenzo geldt dat voor mij bij neukmateriaal, iemand vind ik (seksueel) aantrekkelijk of niet. Ik zal niet iemand neuken die ik niet (seksueel) aantrekkelijk vind, puur omdat ik wil neuken.

Je neukt dus gewoon nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Verliefd worden staat los van standaarden.
Evenzo geldt dat voor mij bij neukmateriaal, iemand vind ik (seksueel) aantrekkelijk of niet. Ik zal niet iemand neuken die ik niet (seksueel) aantrekkelijk vind, puur omdat ik wil neuken.

Er zijn veel mensen die bewust, dan wel onbewust, single zijn die ik ken, maar zeker geen 'lage' standaard hebben, integendeel. Single zijn staat niet per definitie gelijk aan geen liefde ontvangen en onbevredigd zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:00 schreef oddman het volgende:
Stelling:

Das wel een goede ondersteuning van je stelling ja, dit soort praktijk voorbeeldjes!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef OldJeller het volgende:
James Bond had ook nooit een relatie.. lag hij niet wakker van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |