[etter]Klikspaan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef oddman het volgende:
<zeur> Moooooods, ze zijn aan het slowchatten! </zeur>

zeikerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef oddman het volgende:
<zeur> Moooooods, ze zijn aan het slowchatten! </zeur>

Ik heb de TT aangemaakt om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef ChantalC het volgende:
Geen idee of de vraag al eens aan de orde gekomen is, maar wat vinden de mannen zelf waarin zij te kort schieten?
Serieus antwoorden aub!![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb de TT aangemaakt om reacties uit te lokken.
[...]
And I can't really blame C_c, SC is leuk, maar ik hoop wel dat dit topic open blijft, want is best leuk om hier te posten

Wat denk je? Doe eens een gok.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:55 schreef liefie_ het volgende:
ik ws op vakantie maar nu niet meer hoor
ik zal eens gaan kijken/teruglezen waar het over gaat

As usual. Helemaal nergens over.quote:

Waarom zou je anders een relatie beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
As usual. Helemaal nergens over.![]()
Stelling: het is de moeite alleen waard als je écht verliefd bent om een relatie te beginnen.

Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
As usual. Helemaal nergens over.![]()
Stelling: het is de moeite alleen waard als je écht verliefd bent om een relatie te beginnen.

Om een relatie te hebben? Mij niet vreemd, om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Waarom zou je anders een relatie beginnen

dan raad ik je toch aan om eens te leren alleen te zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Om een relatie te hebben? Mij niet vreemd, om heel eerlijk te zijn.

Volgens mij is WD daar op dit moment mee bezigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan raad ik je toch aan om eens te leren alleen te zijn
anders gaat een relatie toch nooit werken

idd that's why I askedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Heeft iedereen het wel over hetzelfde 'type' relatie?

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef knep het volgende:
[..]
Volgens mij is WD daar op dit moment mee bezig.

zo klinkt het echt enorm kansloos en eenzaam vind ikquote:

Nou, dat ervaar ik toch wel een tikkeltje andersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef dawg het volgende:
Wij van de singlesreeks zijn altijd bereid om wat veren in je reet te steken hoor.
Oh, en een neukrelatie vind ik niet onder 'relaties' vallen. Maar meer onder vriendendiensten.

Komt er heul niet in de buurt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef dawg het volgende:
Who cares?
Het is in mijn ogen geen relatie, ook niet helemaal een vriendendienst, maar die omschrijving komt dicht in de buurt vind ik.
Gemierenneuk over niks weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |