Als je je totaal anders voordoet op internet dan in het echt dan kan het nadelig zijn misschien, maar al praat je hier over het algemeen zoals je dat ook doet in het echte leven dan zie ik geen nadeel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat t om de vreemden gaat, maar om de bekenden. Toekomstig werkgevers googlen maar al te graag op hun nieuwe werknemers.

Waarheidquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:41 schreef Shitonya het volgende:
Mensen die geen fotoboek hebben, zijn vaak vrij afzichtelijk en verschuilen zich achter extreem spam gedrag op internet welke zich uit in totale onnozelheid, humor, intelligentie of slechts een braakverwekkende trigger die ze losmaken bij andere mensen. Door eigen onzekerheid en koppig gedrag gaan ze vervolgens de mensen afkatten die wel een fotoboek hebben.

Fok! is gewoon leuk voor erbij. Niets meer, niets minder. Ik zie het nut van een fotoboek dan ook totaal niet (voor mezelf).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Als je je totaal anders voordoet op internet dan in het echt dan kan het nadelig zijn misschien, maar al praat je hier over het algemeen zoals je dat ook doet in het echte leven dan zie ik geen nadeel.

ik weet het, wilde cc gewoon happy houdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Abbadon het volgende:
raar discussiepunt eigenlijk....je gemoedstoestand wordt gevormd door de situatie waar je in verkeert...dus natuurlijk heeft het invloed op je als je single bent, of juist in een relatie zit...

da's op zich een mooi streven! ...en als c_c single is, is het ook nog eens semi-ontopicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef QueenR het volgende:
ik weet het, wilde cc gewoon happy houden

enquote:Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles. 
quote:Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. 

Dat hadden we destijds idd verzonnen omdat we ook niet meer wisten waar we t moesten zoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:28 schreef OldJeller het volgende:
Het was overigens een stelling uit een oud topic en er zat nog een stelling bij..
[..]
en
[..]

Waren jullie er inmiddels uitgekomen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hadden we destijds idd verzonnen omdat we ook niet meer wisten waar we t moesten zoeken![]()

Nope, teveel slowchat en kliekjesvorming dat er een slot op gezet is. Of bedoelde je de oude reeks niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waren jullie er inmiddels uitgekomen?![]()

Maakt het verschil? Zeker. Ik ben veel minder bitter en cynisch als ik in een relatie zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
kan volgend discussie punt zijn... beinvloed het single zijn je gemoedstoestand? frustraties, sjacherijnig, of maakt het je juist een zogenaamde vrolijke flierefluiter?![]()

Goedemorgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:12 schreef Yelena het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
teveel slowchat? onvoorstelbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:50 schreef dawg het volgende:
Nope, teveel slowchat en kliekjesvorming dat er een slot op gezet is.

Daar is deze reeks niks bij hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
teveel slowchat? onvoorstelbaar![]()

Ik doelde op de vorige Singles-reeks. Daar is deze reeks niets bij, qua SC-gehalte.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
nee idd, moet je die reeksen eens zien waar "SC" in de TT staat!

Heb je ook wel eens iets inhoudelijks te melden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:12 schreef Yelena het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!

Soms, niet altijd... Jij wel dan??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens iets inhoudelijks te melden?

[etter]Klikspaan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef oddman het volgende:
<zeur> Moooooods, ze zijn aan het slowchatten! </zeur>

zeikerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef oddman het volgende:
<zeur> Moooooods, ze zijn aan het slowchatten! </zeur>

Ik heb de TT aangemaakt om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef ChantalC het volgende:
Geen idee of de vraag al eens aan de orde gekomen is, maar wat vinden de mannen zelf waarin zij te kort schieten?
Serieus antwoorden aub!![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb de TT aangemaakt om reacties uit te lokken.
[...]
And I can't really blame C_c, SC is leuk, maar ik hoop wel dat dit topic open blijft, want is best leuk om hier te posten

Wat denk je? Doe eens een gok.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:55 schreef liefie_ het volgende:
ik ws op vakantie maar nu niet meer hoor
ik zal eens gaan kijken/teruglezen waar het over gaat

As usual. Helemaal nergens over.quote:

Waarom zou je anders een relatie beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
As usual. Helemaal nergens over.![]()
Stelling: het is de moeite alleen waard als je écht verliefd bent om een relatie te beginnen.

Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
As usual. Helemaal nergens over.![]()
Stelling: het is de moeite alleen waard als je écht verliefd bent om een relatie te beginnen.

Om een relatie te hebben? Mij niet vreemd, om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Waarom zou je anders een relatie beginnen

dan raad ik je toch aan om eens te leren alleen te zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Om een relatie te hebben? Mij niet vreemd, om heel eerlijk te zijn.

Volgens mij is WD daar op dit moment mee bezigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan raad ik je toch aan om eens te leren alleen te zijn
anders gaat een relatie toch nooit werken

idd that's why I askedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef OldJeller het volgende:
Heeft iedereen het wel over hetzelfde 'type' relatie?

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef knep het volgende:
[..]
Volgens mij is WD daar op dit moment mee bezig.

zo klinkt het echt enorm kansloos en eenzaam vind ikquote:

Nou, dat ervaar ik toch wel een tikkeltje andersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef dawg het volgende:
Wij van de singlesreeks zijn altijd bereid om wat veren in je reet te steken hoor.
Oh, en een neukrelatie vind ik niet onder 'relaties' vallen. Maar meer onder vriendendiensten.

Komt er heul niet in de buurt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef dawg het volgende:
Who cares?
Het is in mijn ogen geen relatie, ook niet helemaal een vriendendienst, maar die omschrijving komt dicht in de buurt vind ik.
Gemierenneuk over niks weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |