abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52569446
Non-discussie, geen behoefte.
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:53 schreef oddman het volgende:

[..]

Consensus is dat men veeleisender gaat worden naarmate singleheid langer duurt?

Huh.
Op welk antwoord zit je precies te wachten, een ja of nee? Is het niet voor menig persoon anders?
pi_52570369
Goede quote die ik tegenkwam.
quote:
  • Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles.
  •   dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:41:27 #128
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_52571073
    Mua, eigenlijk zou het eerder dit moeten zijn:

Fotoboeksingles laten zien dat ze trots zijn op hun uiterlijk en/of kennen geen angst om te tonen hoe ze eruit zien. Mensen die geen fotoboek hebben, zijn vaak vrij afzichtelijk en verschuilen zich achter extreem spam gedrag op internet welke zich uit in totale onnozelheid, humor, intelligentie of slechts een braakverwekkende trigger die ze losmaken bij andere mensen. Door eigen onzekerheid en koppig gedrag gaan ze vervolgens de mensen afkatten die wel een fotoboek hebben.
    Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
    pi_52571329
    Als je hier bent voor vrienden of andere ontmoetingen.. dan is het een idee om een fotoboek aan te maken.
    Maar vanwege je felle post, die duidt op enige wrok, had ik ook geen hoge verwachtingen van je fotoboek.. terecht.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:52:20 #130
    172669 Papierversnipperaar
    Cafeïne is ook maar een drug.
    pi_52571458
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 20:41 schreef Shitonya het volgende:
    Mua, eigenlijk zou het eerder dit moeten zijn:

Fotoboeksingles laten zien dat ze trots zijn op hun uiterlijk en/of kennen geen angst om te tonen hoe ze eruit zien. Mensen die geen fotoboek hebben, zijn vaak vrij afzichtelijk en verschuilen zich achter extreem spam gedrag op internet welke zich uit in totale onnozelheid, humor, intelligentie of slechts een braakverwekkende trigger die ze losmaken bij andere mensen. Door eigen onzekerheid en koppig gedrag gaan ze vervolgens de mensen afkatten die wel een fotoboek hebben.
    En mensen die een "ik-ben-net-wakker" foto in hun FoBo zetten?
    Free Assange! Hack the Planet
    [b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
    De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:54:57 #131
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_52571543
    Gezien jouw felle reactie zal ik ook maar geen verwachting van jou gaan scheppen (y)
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:56:46 #132
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_52571592
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En mensen die een "ik-ben-net-wakker" foto in hun FoBo zetten?
    Zoals ik al zei.. die zijn vaak gewoon niet onzeker. Zelfs een ik-ben-net-wakker-foto is nog altijd prettiger dan helemaal geen foto. In het echt zie je ook met wie je converseert, dus waarom zou je zonder gezicht hele discussies willen voeren?
    pi_52571666
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 20:54 schreef Shitonya het volgende:
    Gezien jouw felle reactie zal ik ook maar geen verwachting van jou gaan scheppen (y)
    Fel?
    Ik kom niet over alsof ik iets moet gaan verdedigen. Je zou bijna zeggen dat je emotineel werd van de quote die ik plaatste, mijn god.
    pi_52571672
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 20:48 schreef OldJeller het volgende:
    Als je hier bent voor vrienden of andere ontmoetingen.. dan is het een idee om een fotoboek aan te maken.
    Maar vanwege je felle post, die duidt op enige wrok, had ik ook geen hoge verwachtingen van je fotoboek.. terecht.
    Dat wil ik toch bestrijden, beste Jeller. Hoe sta je zelf tegenover te quote?

En ben eens een beetje aardig voor de mensen hier, je bijt zowat hun hoofd eraf
    You're never fully dressed until you wear a smile
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:03:23 #135
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_52571802
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 20:58 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Fel?
    Ik kom niet over alsof ik iets moet gaan verdedigen. Je zou bijna zeggen dat je emotineel werd van de quote die ik plaatste, mijn god.
    Fel?
    Ik was het enkel niet eens met de quote die je gaf. Er zijn ook zat mensen die om genoeg andere "normalere" redenen een fotoboek hebben.
    pi_52571905
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef MNR het volgende:

[..]

Dat wil ik toch bestrijden, beste Jeller. Hoe sta je zelf tegenover te quote?

En ben eens een beetje aardig voor de mensen hier, je bij zowat hun hoofd eraf
    Ik vond die quote die ik postte wel mooi verwoord en op veel mensen hier op FOK! slaan. Om te beginnen bij dat figuur die met een trillende onderlip een bittere reply op mijn post maakte.

Ik ben wel aardig, alleen ga niet altijd mee in de fantasierijke wereld van bepaalde users waar alles mooi is en dieren en bomen praten en liedjes zingen.. soms is het anders.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:08:38 #137
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_52571969
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:03 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Fel?
    Ik was het enkel niet eens met de quote die je gaf. Er zijn ook zat mensen die om genoeg andere "normalere" redenen een fotoboek hebben.
    Heb je stukje op je site eens gelezen. Groot fan van Kerstens in de lullo's?
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:11:52 #138
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_52572051
    Hoe kom je erbij dat die quote op veel mensen hier op fok slaan? Ga je alle fotoboeken af om alle berichtjes te lezen? Ik post ook wel eens wat her en der en de meeste berichtjes gaan juist over allerlei oppervlakkige onzin en niet specifiek gericht op de foto's. Niet degene met een fotoboek is de aandachtsgeile hoer, maar meer degenen die enkel opmerkingen richten naar degene met een fotoboek specifiek gericht op het uiterlijk.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:12:17 #139
    88139 JoeyT
    pi_52572069
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:06 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik vond die quote die ik postte wel mooi verwoord en op veel mensen hier op FOK! slaan. Om te beginnen bij dat figuur die met een trillende onderlip een bittere reply op mijn post maakte.

Ik ben wel aardig, alleen ga niet altijd mee in de fantasierijke wereld van bepaalde users waar alles mooi is en dieren en bomen praten en liedjes zingen.. soms is het anders.
    Nu nog een one-liner in het engels en je post is weer compleet
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:17:59 #140
    102976 QueenR
    Cute but Psycho
    pi_52572257
    Ik vind die quote dus ook gehele onzin. Heb ook een fotoboek MET foto's. Vind het zoals Shitonya al zei prettig om een gezicht bij een persoon te hebben en het heeft absouut niets te maken met dat ikzelf bevestiging nodig zou hebben over mijn uiterlijk. Of dat ik het al verkapte datingsite ofzo zou gebruiken.
    Er zijn idd mensen die alleen reply's over iemand anders uiterlijk posten, en complimentjes zijn altijd leuk maar verder nutteloos.

grimmig sfeertje hier vandaag.
    Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
    Imagination is more important than knowledge.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:20:28 #141
    pi_52572328
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 20:56 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Zoals ik al zei.. die zijn vaak gewoon niet onzeker. Zelfs een ik-ben-net-wakker-foto is nog altijd prettiger dan helemaal geen foto. In het echt zie je ook met wie je converseert, dus waarom zou je zonder gezicht hele discussies willen voeren?
    Maar...maar...maar Ik ben juist heel erg onzeker!
    Of toch niet? Jawel! Niet? Ik ben er niet helemaal zeker van
    [b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
    pi_52572341
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nu nog een one-liner in het engels en je post is weer compleet
    Je zou jezelf niet zijn indien je geen rebellerende posts maakte.
    pi_52572403
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:11 schreef Shitonya het volgende:
    Hoe kom je erbij dat die quote op veel mensen hier op fok slaan? Ga je alle fotoboeken af om alle berichtjes te lezen? Ik post ook wel eens wat her en der en de meeste berichtjes gaan juist over allerlei oppervlakkige onzin en niet specifiek gericht op de foto's. Niet degene met een fotoboek is de aandachtsgeile hoer, maar meer degenen die enkel opmerkingen richten naar degene met een fotoboek specifiek gericht op het uiterlijk.
    Het gaat enkel om het innerlijk.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:24:56 #144
    pi_52572485
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17 schreef QueenR het volgende:
    Ik vind die quote dus ook gehele onzin. Heb ook een fotoboek MET foto's. Vind het zoals Shitonya al zei prettig om een gezicht bij een persoon te hebben en het heeft absouut niets te maken met dat ikzelf bevestiging nodig zou hebben over mijn uiterlijk. Of dat ik het al verkapte datingsite ofzo zou gebruiken.
    Er zijn idd mensen die alleen reply's over iemand anders uiterlijk posten, en complimentjes zijn altijd leuk maar verder nutteloos.

Wat zie je er leuk uit!

Inderdaad een hele gezellige sfeer hier
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:32:18 #145
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_52572752
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17 schreef QueenR het volgende:

opgekropte frustraties waarschijnlijk
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:42:33 #146
    102976 QueenR
    Cute but Psycho
    pi_52573137
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:32 schreef Abbadon het volgende:

[..]

opgekropte frustraties waarschijnlijk
    kan volgend discussie punt zijn... beinvloed het single zijn je gemoedstoestand? frustraties, sjacherijnig, of maakt het je juist een zogenaamde vrolijke flierefluiter?
    Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
    Imagination is more important than knowledge.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:48:56 #147
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_52573366
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:22 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Het gaat enkel om het innerlijk.
    Uiteindelijk wel. Uiterlijk is enkel van belang wat betreft fysieke aantrekkingskracht/relatie. Als ik converseer met mensen zoals hier maakt het me geen reet uit hoe iemand eruit ziet, maar is het wel zo prettig om te weten hoe iemand erbij loopt net zoals je in het echt ook iemand voor je hebt. In het echt heb je ook geen vuilniszak om je hoofd, dus waarom dan wel op een forum? Buiten kom je ook zat vreemden tegen net zoals hier. Dus daarom heb ik een fotoboek. Onderscheid erin maken lijkt me volkomen nutteloos.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:51:35 #148
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_52573456
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef QueenR het volgende:

[..]

kan volgend discussie punt zijn... beinvloed het single zijn je gemoedstoestand? frustraties, sjacherijnig, of maakt het je juist een zogenaamde vrolijke flierefluiter?
    Met vlagen soms eenzaam en lichtelijk geirriteerd. Hangt van de omstandigheden af en de duur van je single zijn.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:51:55 #149
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_52573470
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef QueenR het volgende:

nee...het single zijn beïnvloedt mijn gemoedstoestand niet

maar een relatie, of in ieder geval verliefdheid, beïnvloedt mijn gemoedstoestand wel...
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:52:48 #150
    88139 JoeyT
    pi_52573490
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel. Uiterlijk is enkel van belang wat betreft fysieke aantrekkingskracht/relatie. Als ik converseer met mensen zoals hier maakt het me geen reet uit hoe iemand eruit ziet, maar is het wel zo prettig om te weten hoe iemand erbij loopt net zoals je in het echt ook iemand voor je hebt. In het echt heb je ook geen vuilniszak om je hoofd, dus waarom dan wel op een forum? Buiten kom je ook zat vreemden tegen net zoals hier. Dus daarom heb ik een fotoboek. Onderscheid erin maken lijkt me volkomen nutteloos.
    Ik denk niet dat t om de vreemden gaat, maar om de bekenden. Toekomstig werkgevers googlen maar al te graag op hun nieuwe werknemers.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')