quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef Q. het volgende:
Ik wil niet slapen. En al helemaal niet werken morgen.
Ik wil wel slapen en ook best werken morgen.quote:
Gekkerd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil wel slapen en ook best werken morgen.![]()
rare ambtenaar... dat is voor jou toch hetzelfde!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil wel slapen en ook best werken morgen.![]()
Nee, ik heb het druk gehad de laatste weken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
rare ambtenaar... dat is voor jou toch hetzelfde!
Met bier drinken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het druk gehad de laatste weken.![]()
en deze week met jou bier drinken!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:45 schreef dawg het volgende:
Bier en tieten!
Het eerste heb ik hier ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:45 schreef dawg het volgende:
Bier en tieten!
Zelfvertrouwen, altijd handig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
gozer van donderdagavond was wel leuk. ik was alleen een beetje overdonderd. heb m de rest van het weekend ook niet meer gezien, hij schrok zeker van me toen hij me in het daglicht zag
.
Die engelse?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
gozer van donderdagavond was wel leuk. ik was alleen een beetje overdonderd. heb m de rest van het weekend ook niet meer gezien, hij schrok zeker van me toen hij me in het daglicht zag
.
Doe eens niet zo negatief CL.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
.
grrrrrrrrrrr pak hem dan goed beet!!!!! shy girl!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
.
Deze week al?!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
en deze week met jou bier drinken!
welke gozer? doe eens pm'enquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |