quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef Q. het volgende:
Ik wil niet slapen. En al helemaal niet werken morgen.
Ik wil wel slapen en ook best werken morgen.quote:
Gekkerd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil wel slapen en ook best werken morgen.![]()
rare ambtenaar... dat is voor jou toch hetzelfde!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil wel slapen en ook best werken morgen.![]()
Nee, ik heb het druk gehad de laatste weken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
rare ambtenaar... dat is voor jou toch hetzelfde!
Met bier drinken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het druk gehad de laatste weken.![]()
en deze week met jou bier drinken!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:45 schreef dawg het volgende:
Bier en tieten!
Het eerste heb ik hier ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:45 schreef dawg het volgende:
Bier en tieten!
Zelfvertrouwen, altijd handig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
gozer van donderdagavond was wel leuk. ik was alleen een beetje overdonderd. heb m de rest van het weekend ook niet meer gezien, hij schrok zeker van me toen hij me in het daglicht zag
.
Die engelse?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
gozer van donderdagavond was wel leuk. ik was alleen een beetje overdonderd. heb m de rest van het weekend ook niet meer gezien, hij schrok zeker van me toen hij me in het daglicht zag
.
Doe eens niet zo negatief CL.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
.
grrrrrrrrrrr pak hem dan goed beet!!!!! shy girl!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
.
Deze week al?!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
en deze week met jou bier drinken!
welke gozer? doe eens pm'enquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
.
Tot wanneer ben je eigenlijk in Den Haag?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Deze week al?!
*bijkom-mode-snel-aanzet*
ik zo ookquote:
naar IKEA? gezelligquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef CherryLips het volgende:
ik heb zin om deze week m'n OV te misbruiken.
ik denk niet dat ik deze meekrijg de trein inquote:
oh, klotequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
die goedkope is alleen het overtrek
tot euh 31 augustus/1 of 2 september.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tot wanneer ben je eigenlijk in Den Haag?![]()
nee, orlandoquote:
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:53 schreef tirannetje24 het volgende:
verdorie wat is het vroeg.
laatste werkweekje
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:48 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou die laatste week is geen feest hoor.
Dat is eerder afzien!
ja zeg dat maar tegen me werkgeverquote:
geniet van je laatste daagjes in dat kippenhokquote:
dat lukt wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
geniet van je laatste daagjes in dat kippenhok![]()
Oh lekker, mannenrust, af en toe best leuk!!! heb je leuke plannen voor deze week? wanneer is ie terug?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat lukt wel.
Lekker een weekje vrij
Deze week mannenrust
gaat helemaal goedkomen
hoe'st verder ?
Ja moet eerlijk zeggen dat het ergens wel fijn is, hoewel ik wel echt k*t geslapen hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
Oh lekker, mannenrust, af en toe best leuk!!! heb je leuke plannen voor deze week? wanneer is ie terug?
Hier alles oke, beetje chaotisch op werk.
ja, het zijn allemaal van die dingen die je dan eigenlijk normaal uitsteld. Het zijn van die vrienden van dat komt wel een keertje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:35 schreef Aarti het volgende:
wauw, wat een druk schema!!
Oh trouwens: heb dat ene vriendinnetje waar ik over vertelde een smsje gestuurd...geen reactie
Dan lijkt volgende week me inderdaad een betere optie. Woensdag- of donderdagavond bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
tot euh 31 augustus/1 of 2 september.
Ze weten nog niet echt wanneer ze terugkomen.
immerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:12 schreef Q. het volgende:
Druk hier.
dat maakt niets, dat is alleen voor mensen die voor 12.00 opstaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef CherryLips het volgende:
oh ik ben weer vergeten te ontbijten.
dat ik niet op fok zit wil niet zeggen dat ik nog slaapquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat maakt niets, dat is alleen voor mensen die voor 12.00 opstaan
18.620 posts was het toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat ik niet op fok zit wil niet zeggen dat ik nog slaap. zo'n internetjunk ben ik niet.
Dat zijn er gewoon meer dan dat ik er hebquote:
het kan nog veel ergerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat zijn er gewoon meer dan dat ik er heb
ik geloof je niet, plato zegt al waaromquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat ik niet op fok zit wil niet zeggen dat ik nog slaap. zo'n internetjunk ben ik niet.
dat heb ik zelfsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat zijn er gewoon meer dan dat ik er heb
Same here en ik moet vanavond werkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Kreeg vandaag pas de echte klap van het vermoeiende weekend.![]()
R.I.P.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Same here en ik moet vanavond werken
Terug slaan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar ik ontken mijn verslaving dan ook niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aantal posts: 28423 (gemiddeld 24 per dag)
In 3 jaar tijd.
ik verberg hem. Voor zover mogelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar ik ontken mijn verslaving dan ook niet.![]()
Ik ben bang dat mijn baas wil dat ik mijn geld nog verdien ook, in plaats van dat ik het alleen maar krijgquote:
Stomme baas!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn baas wil dat ik mijn geld nog verdien ook, in plaats van dat ik het alleen maar krijg
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn baas wil dat ik mijn geld nog verdien ook, in plaats van dat ik het alleen maar krijg
Je bedoelt dat ik dit soort dingen niet vaak genoeg doe, neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
je bent gewoon te oud voor dit soort weekends
nee, gewoon te oudquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dit soort dingen niet vaak genoeg doe, neem ik aan?
nee,ik bedoel dat je je op deze leeftijd met andere zaken dient te gaan bezighouden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dit soort dingen niet vaak genoeg doe, neem ik aan?
Zolang als ik lol heb, blijf ik doorgaan. Het is tenslotte maar 2 maanden per jaar festivaltijd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee,ik bedoel dat je je op deze leeftijd met andere zaken dient te gaan bezighouden.
toch geen kleine spinnetjes he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee,ik bedoel dat je je op deze leeftijd met andere zaken dient te gaan bezighouden.
Die dan mijn bier opzuipen? Denk het nie!quote:
ik zou de reproductie van spinnen nooit stimuleren.quote:
Stimuleren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik zou de reproductie van spinnen nooit stimuleren.
en aan de borsten van de mama zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Die dan mijn bier opzuipen? Denk het nie!
Daar zijn flessen ook prima voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
en aan de borsten van de mama zitten
Je kan daar in die nare stad mooi uitrusten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Als jij genoegen neemt met een melkflesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar zijn flessen ook prima voor..
Lang leve nare steden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan daar in die nare stad mooi uitrusten.
saai is een beter woord.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:18 schreef Aarti het volgende:
wat is het trouwens kalm hiero?
in andere scsquote:
Iedereen?quote:
iedereenquote:
Zei je wat? Uh oh nee toch niet...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Gelukkig hoor ik niet bij iedereen
tiran komt ook meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Noem jij er maar een, ik kan nu nog waarschijnlijk vaker dan jij.
ik maak tijd voor je vrij op 8 september, wijsneusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Geeneens tijd vrij maken voor mij en tiran?
Maar 8 is goed, onder voorbehoud.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik maak tijd voor je vrij op 8 september, wijsneus
en tiran en ik gaan nog winkelen ervoor
niet mokken, je gaat gewoon meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:38 schreef tirannetje24 het volgende:
ik word gewoon over het hoofd gezien
maar winkelen klinkt goed
nou vooruit dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet mokken, je gaat gewoon mee
en om het goed te maken, trakteer jij op ijs![]()
ja kameraad, de originele deal was dat jij ging trakteren op tapas.quote:
Dus. Jullie zijn toch geemancipeerd of niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja kameraad, de originele deal was dat jij ging trakteren op tapas.
dus.
ga je ook mee winkelen?
Nogal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Hahaha, vervelende vrouwen met hun geheugen.
dus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus. Jullie zijn toch geemancipeerd of niet?![]()
En mee winkelen lijkt me geen goed idee.
Ja daag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
dus?
jawel, winkelen is leuk, dan kan jij mooi een andere maat pakken als wij aan het passen zijn.
En niet zo opstoken jij!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Klinkt heel erg leuk idd, ik zou het doen dawg.
om het leed enigzins te verzachten, gaan we de kleding wel kopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja daag.Eerst me helemaal kwijt lopen voor wat kleding die jullie toch niet kopen, en vervolgens ook nog eens trakteren op tapas? Of het een, of het ander.
Bij de eerste kledingzaak waar we/jullie binnen stappen, en niet nadat we/jullie daarna nog 20 andere kledingzaken hebben gehad?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
om het leed enigzins te verzachten, gaan we de kleding wel kopen
zo beter?
ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij de eerste kledingzaak waar we/jullie binnen stappen, en niet nadat we/jullie daarna nog 20 andere kledingzaken hebben gehad?
Ik doe niets.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven?
Nouja, ik denk er even over na.
Ik zal straks voor jou eens een nummer van Billy the Kid op mn pc zetten. Of je moet het kennen, en zoiets hebben van: nee, laat maar.quote:
Je begrijpt dat ik na je LL-avontuur wel verwacht dat je iets wat ik je stuur kunt waarderen, he twistmeisje.quote:
Nee, maar doe je best.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik na je LL-avontuur wel verwacht dat je iets wat ik je stuur kunt waarderen, he twistmeisje.
Waarom koopt iedereen hier ineens katten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
Net naar het asiel geweest voor een kat. Morgen een groter asiel bekijken en dan beslissen.
Omdat ik een hekel heb aan honden. En het asiel al vol genoeg met beesten zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom koopt iedereen hier ineens katten?![]()
om hun eenzaamheid uit te bannen wellichtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom koopt iedereen hier ineens katten?![]()
Dus ik en mijn vriendin zijn eenzaam? Je glazen bol is stuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef Shitonya het volgende:
[..]
om hun eenzaamheid uit te bannen wellicht![]()
Voel je je niet eenzaam als je vriendin World of Warcraft zit te spelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus ik en mijn vriendin zijn eenzaam? Je glazen bol is stuk.
En je hoeft voor je bier geen oppas te regelen als je eens een paar dagen weg bent, dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef Q. het volgende:
Ik verhul mijn eenzaamheid met bier. Werkt ook en is een stuk minder harig.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus ik en mijn vriendin zijn eenzaam? Je glazen bol is stuk.
Ik heb gisteren ook een asielkat uitgezochtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan honden. En het asiel al vol genoeg met beesten zit.
Eng-eng, of meisjes-eng?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:46 schreef tirannetje24 het volgende:
jeetje was is de film 1408 eng
http://imdb.com/title/tt0450385/
bah kan gewoon niet slapen. lig nu al te draaien van alle geluidjes die ik hoor
quote:
quote:
Ik besef me nu dat ik eindelijk gevonden heb wat mijn leven mist: een Firefox-plug-in die aangeeft of en hoe Sjowhan slaapt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
Maar es kijken of ik nu wel kan gaan slapen
Als ik godver een kwartier lig te draaien zonder echt slaap te kunnen vatten, ga ik er weer uitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik besef me nu dat ik eindelijk gevonden heb wat mijn leven mist: een Firefox-plug-in die aangeeft of en hoe Sjowhan slaapt.
Het zou alles compleet maken. Álles.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:21 schreef tirannetje24 het volgende:
nooit meer voor dat schijtbedrijf werken
tuig is het, tuig!
Oh, Billy the Kid. Ga ik nu even doen. Hou je mail in de gaten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Er kruipt een of ander enorm insect over het balkon. *ril*
Ik bedoel dus echt HUGE.
Geen idee wtf het kan zijn.
Ha, gaafquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook een asielkat uitgezocht![]()
Een 16-jarige kwieke dame
Zie ook: [INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en zn maten! Deel 3
Een heel kwartier?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Als ik godver een kwartier lig te draaien zonder echt slaap te kunnen vatten, ga ik er weer uit. Niet zo verwonderlijk dus
gatver,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Het zou deze wel eens kunnen zijn
http://www.ahw.dds.nl/p1/veenmol009e.jpg
zo'n 10 cm groot.![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Een heel kwartier?
Als ik het zo zou aanpakken sliep ik nooit.
morguhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:27 schreef dawg het volgende:
Oh, vergeten.
twist.![]()
tiran.![]()
Heipalen en rust gaan niet samen trouwens.
Geen idee ik verblijf niet in m'n eigen flat, weet niets van de buren hier.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
gatver,
heb je geen leuke buurman die em voor je weghaalt ?
Haarlak en een aansteker doen wonderen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Geen idee ik verblijf niet in m'n eigen flat, weet niets van de buren hier.
Als ie er straks nog zit dan ga ik hem wel heel stoer vangen door er een of ander potje overheen te zetten ofzo. Als ik mijn moed terug heb gevonden.
hmmm, dat maakt het wel wat lastiger.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Geen idee ik verblijf niet in m'n eigen flat, weet niets van de buren hier.
Als ie er straks nog zit dan ga ik hem wel heel stoer vangen door er een of ander potje overheen te zetten ofzo. Als ik mijn moed terug heb gevonden.
moet er wel alcohol in zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:34 schreef dawg het volgende:
Deo?
Enkel een mini-vakantie-formaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:34 schreef dawg het volgende:
Deo?
Ok, nouja, het is 9MB.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb ook een verstopte neus. En een verstopt hoofd. Alles zit vol.
Dank aan LL.
you can send and receive messages up to 20 megabytes (MB) in size.
Zo te lezen wel.
man, hele svcdsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:38 schreef dawg het volgende:
Rhinocaps gebruikte ik vroeger weleens, maar das meer voor verstopte neus.
Kun je met GMail meer dan 5MB ontvangen trouwens?
zijn grootste boormachine is zijn lulquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:58 schreef dawg het volgende:
Hij is weg.
En GVD kutherrie hier. Naast het feit dat dat heiwerk al de nodige onrust brengt, is er een of andere mongool hier opgestaan met de gedachte: "ik zal jullie vandaag eens lekker over de kling jagen, en mijn grootste boormachine onder het stof vandaan halen."
De lul.
Heerlijk. Vakantiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:27 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
yes heb nu lekker 1,5 week vakantie ipv 1 week
goed spul, die LL pillenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:24 schreef CherryLips het volgende:
gisteravond dacht ik echt even dat m'n been eraf viel, werd misselijk van de pijn zeg.
Sterkte alvast.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:19 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, vakantie. Over een paar weken eens kijken hoe dat ook alweer was
ach, ik versta ze toch haast nietquote:
goede vraag, zoeken we even opquote:
ah, in gc is nog wat te doenquote:
zoietsquote:
ik verveel me, dus post maar wat gebaggerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kom ik ook in aanmerking.![]()
Ik ben niet zo van de bagger.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik verveel me, dus post maar wat gebagger
Jij ook alquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb ook een verstopte neus. En een verstopt hoofd. Alles zit vol.
Dank aan LL.
you can send and receive messages up to 20 megabytes (MB) in size.
Zo te lezen wel.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:54 schreef CherryLips het volgende:
ik ga zo m'n been eraf knagen. ik heb geen idee wat ik gisteren heb uitgespookt met zwemmen, maar het doet auw.
het zit in m'n been, spieren, gewrichten en bot enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan het geen allergische reactie zijn?
misschien heel hard gestoten ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:54 schreef CherryLips het volgende:
ik ga zo m'n been eraf knagen. ik heb geen idee wat ik gisteren heb uitgespookt met zwemmen, maar het doet auw.
Ik stel voor dat wij hondenliefhebbers een tegenoffensief gaan lanceren.quote:
Je doet maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij hondenliefhebbers een tegenoffensief gaan lanceren.
Goed om te lezen; hoop dat jullie er veel plezier van hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
Hij was heel lief en aanhankelijk in het hok waar hij zat. De verzorgster zei dat het een dikke goedzak was. Een allesvriend. En dat zochten we![]()
niet zo zeikwijven, daar krijg je rimpels van.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef dawg het volgende:
GVD, een of andere gast is hier de hele dag al met zijn boor in de weer. Ik begin er bijna moordneigingen van te krijgen.![]()
[afbeelding]
Zal ik ze in elkaar slaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Fijn, die kut SSH steekt ook geen poot voor me uit. Dat was te verwachten natuurlijk.
Rotorganisatie.![]()
![]()
Gaarne.quote:
Mag ik daar dan foto's van maken ?quote:
Ook gaarne.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Mag ik daar dan foto's van maken ?
Morgen is het al bijna weekend!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:11 schreef Q. het volgende:
Is het al weekend?
HVJJN is hier rechtsaf!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
bleghn wat voel ik me beroerd hele dag in bed gelegen
Ik maak wel weer foto's!quote:
"Ja, dat moeten we binnenkort nog eens doen M-M"quote:
In de auto nog wel? Q moet wel op de weg blijven letten natuurlijk!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had je al bedankt zondagavond, ik blijf niet bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |