om het leed enigzins te verzachten, gaan we de kleding wel kopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja daag.Eerst me helemaal kwijt lopen voor wat kleding die jullie toch niet kopen, en vervolgens ook nog eens trakteren op tapas? Of het een, of het ander.
Bij de eerste kledingzaak waar we/jullie binnen stappen, en niet nadat we/jullie daarna nog 20 andere kledingzaken hebben gehad?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
om het leed enigzins te verzachten, gaan we de kleding wel kopen
zo beter?
ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij de eerste kledingzaak waar we/jullie binnen stappen, en niet nadat we/jullie daarna nog 20 andere kledingzaken hebben gehad?
Ik doe niets.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven?
Nouja, ik denk er even over na.
Ik zal straks voor jou eens een nummer van Billy the Kid op mn pc zetten. Of je moet het kennen, en zoiets hebben van: nee, laat maar.quote:
Je begrijpt dat ik na je LL-avontuur wel verwacht dat je iets wat ik je stuur kunt waarderen, he twistmeisje.quote:
Nee, maar doe je best.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik na je LL-avontuur wel verwacht dat je iets wat ik je stuur kunt waarderen, he twistmeisje.
Waarom koopt iedereen hier ineens katten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
Net naar het asiel geweest voor een kat. Morgen een groter asiel bekijken en dan beslissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |