Daar zijn flessen ook prima voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
en aan de borsten van de mama zitten
Je kan daar in die nare stad mooi uitrusten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Kreeg vandaag pas de echte klap van het vermoeiende weekend.![]()
Als jij genoegen neemt met een melkflesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar zijn flessen ook prima voor..
Lang leve nare steden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan daar in die nare stad mooi uitrusten.
saai is een beter woord.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:18 schreef Aarti het volgende:
wat is het trouwens kalm hiero?
in andere scsquote:
Iedereen?quote:
iedereenquote:
Zei je wat? Uh oh nee toch niet...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Gelukkig hoor ik niet bij iedereen
tiran komt ook meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Noem jij er maar een, ik kan nu nog waarschijnlijk vaker dan jij.
ik maak tijd voor je vrij op 8 september, wijsneusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Geeneens tijd vrij maken voor mij en tiran?
Maar 8 is goed, onder voorbehoud.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik maak tijd voor je vrij op 8 september, wijsneus
en tiran en ik gaan nog winkelen ervoor
niet mokken, je gaat gewoon meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:38 schreef tirannetje24 het volgende:
ik word gewoon over het hoofd gezien
maar winkelen klinkt goed
nou vooruit dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet mokken, je gaat gewoon mee
en om het goed te maken, trakteer jij op ijs![]()
ja kameraad, de originele deal was dat jij ging trakteren op tapas.quote:
Dus. Jullie zijn toch geemancipeerd of niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja kameraad, de originele deal was dat jij ging trakteren op tapas.
dus.
ga je ook mee winkelen?
Nogal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Hahaha, vervelende vrouwen met hun geheugen.
dus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus. Jullie zijn toch geemancipeerd of niet?![]()
En mee winkelen lijkt me geen goed idee.
Ja daag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
dus?
jawel, winkelen is leuk, dan kan jij mooi een andere maat pakken als wij aan het passen zijn.
En niet zo opstoken jij!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Klinkt heel erg leuk idd, ik zou het doen dawg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |