quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:23 schreef Q. het volgende:
Ik wil niet slapen. En al helemaal niet werken morgen.
Ik wil wel slapen en ook best werken morgen.quote:
Gekkerd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil wel slapen en ook best werken morgen.![]()
rare ambtenaar... dat is voor jou toch hetzelfde!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil wel slapen en ook best werken morgen.![]()
Nee, ik heb het druk gehad de laatste weken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
rare ambtenaar... dat is voor jou toch hetzelfde!
Met bier drinken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het druk gehad de laatste weken.![]()
en deze week met jou bier drinken!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:45 schreef dawg het volgende:
Bier en tieten!
Het eerste heb ik hier ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:45 schreef dawg het volgende:
Bier en tieten!
Zelfvertrouwen, altijd handig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
gozer van donderdagavond was wel leuk. ik was alleen een beetje overdonderd. heb m de rest van het weekend ook niet meer gezien, hij schrok zeker van me toen hij me in het daglicht zag
.
Die engelse?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
gozer van donderdagavond was wel leuk. ik was alleen een beetje overdonderd. heb m de rest van het weekend ook niet meer gezien, hij schrok zeker van me toen hij me in het daglicht zag
.
Doe eens niet zo negatief CL.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
.
grrrrrrrrrrr pak hem dan goed beet!!!!! shy girl!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
.
Deze week al?!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
en deze week met jou bier drinken!
welke gozer? doe eens pm'enquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
.
Tot wanneer ben je eigenlijk in Den Haag?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Deze week al?!
*bijkom-mode-snel-aanzet*
ik zo ookquote:
naar IKEA? gezelligquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:13 schreef CherryLips het volgende:
ik heb zin om deze week m'n OV te misbruiken.
ik denk niet dat ik deze meekrijg de trein inquote:
oh, klotequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
die goedkope is alleen het overtrek
tot euh 31 augustus/1 of 2 september.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tot wanneer ben je eigenlijk in Den Haag?![]()
nee, orlandoquote:
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:53 schreef tirannetje24 het volgende:
verdorie wat is het vroeg.
laatste werkweekje
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:48 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou die laatste week is geen feest hoor.
Dat is eerder afzien!
ja zeg dat maar tegen me werkgeverquote:
geniet van je laatste daagjes in dat kippenhokquote:
dat lukt wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
geniet van je laatste daagjes in dat kippenhok![]()
Oh lekker, mannenrust, af en toe best leuk!!! heb je leuke plannen voor deze week? wanneer is ie terug?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat lukt wel.
Lekker een weekje vrij
Deze week mannenrust
gaat helemaal goedkomen
hoe'st verder ?
Ja moet eerlijk zeggen dat het ergens wel fijn is, hoewel ik wel echt k*t geslapen hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
Oh lekker, mannenrust, af en toe best leuk!!! heb je leuke plannen voor deze week? wanneer is ie terug?
Hier alles oke, beetje chaotisch op werk.
ja, het zijn allemaal van die dingen die je dan eigenlijk normaal uitsteld. Het zijn van die vrienden van dat komt wel een keertje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:35 schreef Aarti het volgende:
wauw, wat een druk schema!!
Oh trouwens: heb dat ene vriendinnetje waar ik over vertelde een smsje gestuurd...geen reactie
Dan lijkt volgende week me inderdaad een betere optie. Woensdag- of donderdagavond bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
tot euh 31 augustus/1 of 2 september.
Ze weten nog niet echt wanneer ze terugkomen.
immerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:12 schreef Q. het volgende:
Druk hier.
dat maakt niets, dat is alleen voor mensen die voor 12.00 opstaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef CherryLips het volgende:
oh ik ben weer vergeten te ontbijten.
dat ik niet op fok zit wil niet zeggen dat ik nog slaapquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat maakt niets, dat is alleen voor mensen die voor 12.00 opstaan
18.620 posts was het toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat ik niet op fok zit wil niet zeggen dat ik nog slaap. zo'n internetjunk ben ik niet.
Dat zijn er gewoon meer dan dat ik er hebquote:
het kan nog veel ergerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat zijn er gewoon meer dan dat ik er heb
ik geloof je niet, plato zegt al waaromquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat ik niet op fok zit wil niet zeggen dat ik nog slaap. zo'n internetjunk ben ik niet.
dat heb ik zelfsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat zijn er gewoon meer dan dat ik er heb
Same here en ik moet vanavond werkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Kreeg vandaag pas de echte klap van het vermoeiende weekend.![]()
R.I.P.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Same here en ik moet vanavond werken
Terug slaan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Kreeg vandaag pas de echte klap van het vermoeiende weekend.![]()
Maar ik ontken mijn verslaving dan ook niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aantal posts: 28423 (gemiddeld 24 per dag)
In 3 jaar tijd.
ik verberg hem. Voor zover mogelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar ik ontken mijn verslaving dan ook niet.![]()
Ik ben bang dat mijn baas wil dat ik mijn geld nog verdien ook, in plaats van dat ik het alleen maar krijgquote:
Stomme baas!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn baas wil dat ik mijn geld nog verdien ook, in plaats van dat ik het alleen maar krijg
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn baas wil dat ik mijn geld nog verdien ook, in plaats van dat ik het alleen maar krijg
Je bedoelt dat ik dit soort dingen niet vaak genoeg doe, neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
je bent gewoon te oud voor dit soort weekends
nee, gewoon te oudquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dit soort dingen niet vaak genoeg doe, neem ik aan?
nee,ik bedoel dat je je op deze leeftijd met andere zaken dient te gaan bezighouden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dit soort dingen niet vaak genoeg doe, neem ik aan?
Zolang als ik lol heb, blijf ik doorgaan. Het is tenslotte maar 2 maanden per jaar festivaltijd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee,ik bedoel dat je je op deze leeftijd met andere zaken dient te gaan bezighouden.
toch geen kleine spinnetjes he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee,ik bedoel dat je je op deze leeftijd met andere zaken dient te gaan bezighouden.
Die dan mijn bier opzuipen? Denk het nie!quote:
ik zou de reproductie van spinnen nooit stimuleren.quote:
Stimuleren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik zou de reproductie van spinnen nooit stimuleren.
en aan de borsten van de mama zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Die dan mijn bier opzuipen? Denk het nie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |